quote:Mijn laptop wordt heel snel warm, vooral tijdens het spelen van minecraft. Nu heb ik al een soort ventilator waar de laptop op geplaatst kan worden. Maar dat helpt voor geen meter.
Als ik mijn ventilator wil bekijken moet ik eerst mijn hele laptop uit elkaar halen, en daar heb ik nou niet echt zin in.
Weet iemand een andere oplossing?
oude laptop dan?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:14 schreef maurisioo het volgende:
Nouja nu ik het er toch over ging hebben kan ik net zo goed even wat vragen.
Mijn laptop wordt heel snel warm, vooral tijdens het spelen van minecraft. Nu heb ik al een soort ventilator waar de laptop op geplaatst kan worden. Maar dat helpt voor geen meter.
Als ik mijn ventilator wil bekijken moet ik eerst mijn hele laptop uit elkaar halen, en daar heb ik nou niet echt zin in.
Weet iemand een andere oplossing?
Nouja bijna 2 jaar oud. Werkt verder nog prima.quote:
ik heb een oude laptop zit ik nu ook oop die ventilator is slechtquote:
die spoilerquote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:21 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Tsja, schroef eens open en zuig de stof weg zou ik zeggen.
[..]
Tja dan moet ik mijn hele laptop uit elkaar halen, en dat lijkt me niet slim. Zoveel weet ik daar niet vanaf.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:21 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Tsja, schroef eens open en zuig de stof weg zou ik zeggen.
[..]
Kost twintig euro o.i.d., het is niet afgelopen als je een grot hebt gevonden. Gewoon een eindeloos spel enzoquote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:27 schreef vraagjesman123 het volgende:
is minecraft trouwens ook gratis te spelen?
en klopt het dat het spel afgelopen is als je een of andere grot hebt gevonden
quote:
Een goede pc is niet vereist, MC heeft om optimaal te werken volgens mij maar 256-300 mb nodig.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:30 schreef vraagjesman123 het volgende:
ziet er wel leuk uit bouwen wat je maar wilt oo ik kan in browser spelen ff proberen strakjes heb je een goede pc nodig?
heb maar 1gb![]()
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:38 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Een goede pc is niet vereist, MC heeft om optimaal te werken volgens mij maar 256-300 mb nodig.
Hoe beter de pc, hoe trager MC vaak draait zelfs.
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:45 schreef Ame_thyst het volgende:
swapfiles spelen pas een rol als je ram vol raakt hè.
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:43 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Vanzelf niet per sé en altijd, maar er zijn genoeg gevallen bekend waar dat problemen gaf. Zelf heb ik dat op mijn laptop op 300 mb gelimiteerd, toen had ik ineens 12 fps meer.
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:43 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Vanzelf niet per sé en altijd, maar er zijn genoeg gevallen bekend waar dat problemen gaf. Zelf heb ik dat op mijn laptop op 300 mb gelimiteerd, toen had ik ineens 12 fps meer.
quote:Zelf heb ik dat op mijn laptop op 300 mb gelimiteerd, toen had ik ineens 12 fps meer.
quote:Zelf heb ik dat op mijn laptop op 300 mb gelimiteerd, toen had ik ineens 12 fps meer.
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:51 schreef Das-Phantom het volgende:
Wij van WC-eend verhaal.
Meer ram + betere videokaart is betere prestaties!
En de juiste Java-versie in het geval van MC!
2 mogelijkheden:quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:42 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
grotere swapfiles = tragere pc
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:20 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
de limitering scheelde trouwens wel echt 12 fps, dat is een waarheid.
Bron: je moekequote:Launch Minecraft with less memory (yes, really). It needs maximum 256 MB and runs fine on all settings with the default texture pack. By default java allocates insane amounts of memory (1GB?) which then gets swapped to disk and the overall performance suffers a lot.
juist... dat gebeurd dus alleen als je belachelijk weinig ram hebt en dan is minecraft zowiezo beroerd om te draaien omdat het een gigantische memory hog is...quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:31 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
je gelooft em niet?
[..]
Bron: je moeke
Ik geloof jequote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:39 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
dat zei ik letterlijk, maar nu ga je me vast ergens quoten en de quotes aanpassen omdat je me niet wilt geloven. Geen goede instelling w.m.b.![]()
enfin, de laptop heeft 4gb werkgeheugen en had flink baat bij een limitatie. 12 fps is nou niet echt kattepis te noemen
kut laptop vermoedelijk dus.. met 4GB hoort 1GB niet te gaan swappen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:39 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
dat zei ik letterlijk, maar nu ga je me vast ergens quoten en de quotes aanpassen omdat je me niet wilt geloven. Geen goede instelling w.m.b.![]()
enfin, de laptop heeft 4gb werkgeheugen en had flink baat bij een limitatie. 12 fps is nou niet echt kattepis te noemen
ik denk dat jouw versie van minecraft en java gebugged zijn, dan. iets anders kan ik mij niet voorstellen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:41 schreef mschol het volgende:
[..]
kut laptop vermoedelijk dus.. met 4GB hoort 1GB niet te gaan swappen.
(overigens: hij wordt hier juist sneller als ik meer geheugen toewijs (2GB)
explain please?
precies... minecraft is gewoon bagger coded en is er ook nog gebruik gemaakt van javaquote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:43 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
ik denk dat jouw versie van minecraft en java gebugged zijn, dan. iets anders kan ik mij niet voorstellen.
Jij verdient geen weekend nee.quote:
Teken maar een vrouw op je rechterhand. Met viltstift.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:28 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik neem vrouwen. Het is maar net wat je ding is.
Protip: oppassen met bier.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:50 schreef MineraalWater het volgende:
Ik heb mijn gala pak G. Nu ben ik like a baws.
hahahahaahah hoezoquote:
* bobbernaut geeft respect en verwacht respect terugquote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:55 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
jawel, r+r=altijd back bij mij
jij krijgt dan ook geen respectquote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:55 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
jawel, r+r=altijd back bij mij
Klopt!quote:
ik ook.quote:
nee.quote:
je klink in die filmpje als een chickyquote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:31 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
nee.
sputtop, lorrelies en mizukicha wel.
khad toen nog geen baard in me keel..quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:33 schreef Das-Phantom het volgende:
[..]
je klink in die filmpje als een chicky
nu niet gaan liegen hequote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:34 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
khad toen nog geen baard in me keel..
nu krijg ik m
k krijg m echtquote:
hoezo wachten tot maandag?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:39 schreef MineraalWater het volgende:
Zo, Eventjes een nieuw Mobo en Processor gekocht.
Nu wachten tot maandag
die heeft ie niet eens al in huis? pfft...quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:46 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Dan krijgt Robin zijn videokaart?
ja wil een auto maken met sketchyphysics maar nu "valt ie niet op de grond" dus kan ie niet rijden -___-quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:43 schreef maurisioo het volgende:
oh werkte er gister nog even mee
maar je hebt gelijk
das issie er dinsdag pas, zaterdag en zondag wordt nml alleen opgehaald, maar niet opgenomen in sorteer/bezorg procesquote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:00 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Omdat hij morge pas word verzonden en zondag doen ze geen pakketjes rondbrengen.
quote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:34 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
WEL GEWOON DAT WIJF KANKERHARD NEUKEN!!
nee.quote:
quote:first that octopus was not atacking you was to long under the water two a flower or a stick is not a weapon three you are a noob in this game all the animals can jump do you know that and there are coming monsters at night so build a house
Sorry.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:41 schreef Berend. het volgende:
[..]
Nou nou, wat zijn we weer aardig. Ik voel me beledigd.![]()
ik mag ergens een netwerk geschikt gaan maken voor voip.., er zijn helaas wat pc's niet direct aangesloten op een patch panel maar gewoon switch -> switch -> switch ideequote:
tis 1 rol van 305meter (1000feet)quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:05 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ah, dus niet één kabel begrijp ik?
mwha.. maximaal 100meter voor alles t/m 1Gbit,en met 10Gbit is dat "maar" 50meter (maar met cat6a is dat weer opgetrokken naar 100meter)quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:08 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ah, ik dacht al. Nu heb ik niet héél veel (lees; heel weinig) van mijn opleiding opgestoken, maar het dataverlies van zo'n kabeltje scheen niet mis te zijn.
Ik heb er thuis nu ook 2 switches tussen zitten, Het verschil merk ik wel erg goed als ik bijvoorbeeld aan het downloaden ben met usenet. Zonder switch haal ik 1.9 MB met switch haal ik een magere 800Kbps.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:13 schreef mschol het volgende:
[..]
mwha.. maximaal 100meter voor alles t/m 1Gbit,en met 10Gbit is dat "maar" 50meter (maar met cat6a is dat weer opgetrokken naar 100meter)
in theorie zou dat betekenen dat ze 10Gbit moeten kunnen gaan draaien als de pc's het aan kunnen
overigens is het verschil tussen 1Gbit en 100Mbit echt bizar groot..
ik heb het thuis op een gegeven moment geupgrade en vroeg mij bij de eerste kopieer actie af waarom ik dat niet veel eerder had gedaan
ik heb een gigabit switch gescoord toen ik hier thuis alles met cat6 aansloot... en dat ging van ~9-10Mbyte/sec naar +/- 90-100 Mbyte/sec, een tienvoud sneller.. dat merk je wel als je bestandjes van 8-10GB verplaatst..quote:Op zaterdag 12 mei 2012 10:16 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ik heb er thuis nu ook 2 switches tussen zitten, Het verschil merk ik wel erg goed als ik bijvoorbeeld aan het downloaden ben met usenet. Zonder switch haal ik 1.9 MB met switch haal ik een magere 800Kbps.
Die Tweakers zijn de meest kansloze gasten die ik ooit tegen gekomen ben.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:20 schreef Ame_thyst het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)-naar-all-stars.html
zoek mijn reactie voor 10 punten. God wat een azijnzeikers daar zeg.
Wel leuk dat die Tweaker nerds altijd zo tegen censuur zijn met hun ACTA protesten maar ondertussen
Assquote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:20 schreef Ame_thyst het volgende:
Wel leuk dat die Tweaker nerds altijd zo tegen censuur zijn met hun ACTA protesten op hun zolderkamertje maar ondertussen
wat kreeg jequote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:33 schreef mschol het volgende:
godver
verkeerde kabel afgeleverd
das bijzonder klote, want ik had dit weekend aan de slag willen gaan
Sterke grap welquote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:20 schreef Ame_thyst het volgende:
Wel leuk dat die Tweaker nerds altijd zo tegen censuur zijn met hun ACTA protesten op hun zolderkamertje maar ondertussen
Fok!kers zijn diverser en hebben het niet alleen maar over computersquote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:36 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Sterke grap wel
Enfin, Fok!kers zijn nou niet bepaald veel beter dan tweakers
CMP-FTP6R305 kreeg ik ( dat is 305m Stranded FTP Cat 6, dus de koper ader is los, geschikt voor patchkabels enzo)quote:
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:20 schreef Ame_thyst het volgende:
quote:Maak er dan gelijk Vulva van ofzo
Maar dan is er ook nog frontpagequote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:40 schreef shaderon het volgende:
[..]
Fok!kers zijn diverser en hebben het niet alleen maar over computers
Goeie keuze, beide staan ook al tijden in mijn favorietenquote:
Tweakers zijn op het forum ook een stelletje kanslozen bij elkaar.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:45 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Maar dan is er ook nog frontpage
Dan scheer je wel weer iedereen over een kam.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Tweakers zijn op het forum ook een stelletje kanslozen bij elkaar.
plexcon is een tweaker?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:46 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Dan scheer je wel weer iedereen over een kam.
Er zijn echt wel goeie tweakers hoor.
Gefixtquote:Op zondag 13 mei 2012 17:49 schreef Ame_thyst het volgende:
Iets mis met de tekkit server lijkt het.
Duurt 7+ seconden om een chest te openen :S ( alles duurt eigenlijk zo lang, meuk plaatsen, craften, oprapen.)
hahaha jwzquote:
Je hebt hem gespeeld? Ik download hem vanaafjes even, maar het lijkt me een enorm tof spel. Gameplay een beetje als Quake/ Unreal Tournament of wat moet ik mij er bij voorstellen?quote:
Heb het nu een aantal weekjes, af en toe wel leuk om een potje van te spelen.quote:Op maandag 14 mei 2012 10:31 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Je hebt hem gespeeld? Ik download hem vanaafjes even, maar het lijkt me een enorm tof spel. Gameplay een beetje als Quake/ Unreal Tournament of wat moet ik mij er bij voorstellen?
Nou gelukkig is het geen Engels vandaag, tochtwitter:YvetteGabler1D twitterde op maandag 14-05-2012 om 10:57:23Playing moments looking up to my massive poster like they sing it only for me helps me to relax a but more #eindexamen reageer retweet
SooWwww Slaimm!1quote:Op maandag 14 mei 2012 11:59 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
haha das een ander interpunctieteken kom maar op met je kritiek
haha kom maar = komma :$:$:$
haha omg hoe raat je het so dat hat ik wel moeten doen ja!!!quote:Op maandag 14 mei 2012 12:04 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
SooWwww Slaimm!1
ZieT iji oP Et AtHeNiumAnium ofseuww?
Ahh Soww leUkk11!1 ;4quote:Op maandag 14 mei 2012 12:06 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
haha omg hoe raat je het so dat hat ik wel moeten doen ja!!!
ik heb gimnasium nivo maar ben te lui doe er nix voor dus nu doe ik LWOO :$:$
wel leuke vogelhuisje getimmert vandaag
incl verzendkosten 20 euroquote:Op maandag 14 mei 2012 12:08 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Wat kost die dan? Grappige dingetjes om voor een paar euro te halen.
Hmm..quote:Op maandag 14 mei 2012 12:20 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Sorry wilde je niet kwetsen :$:$
weer vriendjes?
[ afbeelding ]
Okeejj dannquote:Op maandag 14 mei 2012 12:20 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Sorry wilde je niet kwetsen :$:$
weer vriendjes?
[ afbeelding ]
Bij jou ook al?quote:Op maandag 14 mei 2012 12:37 schreef MineraalWater het volgende:
De verhalen van Plexcon:
11 Mei, 2012.
Plex had wat besteld bij de site azerty.
Plex dacht: Hey! binnen 1 dag verzonden mooi!
Plex besteld het product vrijdag en verwachtte dat hij vandaag of morge binnen zou komen.
Plex kijkt op zijn account en ziet dat er nog niets is verzonden, He? denkt Plex hoe kan dat nou.
Plex gaat kijken naar de levertijd van het product en het is opeens 2 - 3 dagen geworden.
Plex wordt boos en slaat met zijn vuisten op de tafel, Hij roept "Stelletje NSB'ers, Hoe durven jullie Plex te bedriegen.
Plex wacht momenteel nog steeds op de spullen.
Wordt vervolgt.
Ja echt kut zooi man, altijd dat gekanker daaro. Heb toen ook 2 maanden moeten wachten voordat ze een hele pc hadden opgestuurd bij Salland.quote:
Nah, nu werkt alles eindelijkquote:Op maandag 14 mei 2012 12:44 schreef MineraalWater het volgende:
Wat heb jij dan? nogsteeds videokaart?
Emma Stonequote:Op maandag 14 mei 2012 13:22 schreef Ame_thyst het volgende:
oeh zei iemand daar rood haar (game of thrones ftw)
[ afbeelding ]
haha, herkenbaarquote:Op maandag 14 mei 2012 12:37 schreef MineraalWater het volgende:
De verhalen van Plexcon:
11 Mei, 2012.
Plex besteld het product vrijdag en verwachtte dat hij vandaag of morge binnen zou komen.
Plex kijkt op zijn account en ziet dat er nog niets is verzonden, He? denkt Plex hoe kan dat nou.
Plex gaat kijken naar de levertijd van het product en het is opeens 2 - 3 dagen geworden.
Plex wordt boos en slaat met zijn vuisten op de tafel, Hij roept "Stelletje NSB'ers, Hoe durven jullie Plex te bedriegen.
Wordt vervolgt.
lang niet zo vervelend als dat je kabel besteld, dit netjes binnenkomt (maar verkeerd blijkt te zijn)quote:Op maandag 14 mei 2012 12:37 schreef MineraalWater het volgende:
De verhalen van Plexcon:
11 Mei, 2012.
Wordt vervolgt.
Ik wist niet eens dat je op basis zat.quote:Op maandag 14 mei 2012 15:58 schreef MineraalWater het volgende:
Heb ik al gehad, maar niemand wenst mij succes omdat ik op Basis zit.
Morge en overmorge 6 uur praktijk examen en dan maandag nog 4 uurtjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
loserquote:
quote:Op maandag 14 mei 2012 16:01 schreef TJV het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat je op basis zat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dankjunnn, Dan weet je het nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee ben al aangenomen op MBO opleiding niveau 2 die ik binnen een half jaar kan afmaken en dan ga ik door naar niveau 3 en 4. En misschien HBO.quote:Op maandag 14 mei 2012 16:00 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
succes omdat je op basis zit [ afbeelding ]
Ga je hierna verder met TL of wat?
En danku![]()
quote:Op maandag 14 mei 2012 15:58 schreef MineraalWater het volgende:
Heb ik al gehad, maar niemand wenst mij succes omdat ik op Basis zit.
Morge en overmorge 6 uur praktijk examen en dan maandag nog 4 uurtjes.
quote:
Succes manquote:Op maandag 14 mei 2012 16:03 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Dankjunnn, Dan weet je het nu
[..]
Nee ben al aangenomen op MBO opleiding niveau 2 die ik binnen een half jaar kan afmaken en dan ga ik door naar niveau 3 en 4. En misschien HBO.
En danku
Nee hoor, jij?quote:
Tom zit opper opper hoog.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Thanks mender![]()
quote:Op maandag 14 mei 2012 16:06 schreef MineraalWater het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
quote:Op maandag 14 mei 2012 16:06 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Tom zit opper opper hoog.Oke, maar ik ben rijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Thanks mender![]()
quote:
Dat hierboven is zijn jaarloon.quote:Op maandag 14 mei 2012 16:09 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Tom ook, Hij heeft negerslaven netzoals op zijn UI.
Ik heb voor de rest van mijn leven geen loon meer nodigquote:Op maandag 14 mei 2012 16:10 schreef TJV het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Dat hierboven is zijn jaarloon.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
Nee, Maar succes ermeequote:Op maandag 14 mei 2012 16:15 schreef Ame_thyst het volgende:
ik ben bezig voor mij a diploma.
U jelly?!
quote:Op maandag 14 mei 2012 16:15 schreef TJV het volgende:
[ afbeelding ]Goed gedaan bas!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
HAHAHAHAHAHAAquote:
Is goed mijn zoon.quote:Op maandag 14 mei 2012 16:20 schreef MineraalWater het volgende:
Vader, Ik hoor een kind lachen in de buik van mijn zus.
quote:Op maandag 14 mei 2012 16:15 schreef TJV het volgende:
[ afbeelding ]AlmeloSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit is best triest. En wat nog triester is, is dat wij die site ook gebruiken op school voor rekenvaardigheid.quote:Op maandag 14 mei 2012 16:06 schreef TJV het volgende:
Dit zag ik op facebook langskomen:
[ afbeelding ]
administratie op het mbo, dus...quote:Op maandag 14 mei 2012 17:38 schreef TJV het volgende:
''rekenen''.
je zit toch niet meer op de basisschool man.
Ja sorry moest dat spul ergens kwijt.quote:Op maandag 14 mei 2012 16:20 schreef MineraalWater het volgende:
Vader, Ik hoor een kind lachen in de buik van mijn zus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
Het is toch "appels en peren" !quote:
frietquote:Op maandag 14 mei 2012 18:44 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Het is toch "appels en peren" !
Tevens is het patat en niet friet
quote:Op maandag 14 mei 2012 18:49 schreef shaderon het volgende:
[..]
friet
Moet je proberen in belgie patat te bestellen haha. Kostte me eventjes om het uit te leggen.
Ik pleit ervoor om het achtergestelde gebied dat patat friet noemt af te stoten.quote:
ik steun deze motiequote:Op maandag 14 mei 2012 19:07 schreef TJV het volgende:
[..]
Ik pleit ervoor om het achtergestelde gebied dat patat friet noemt af te stoten.
fail gifje want dood..quote:Op maandag 14 mei 2012 19:44 schreef Ame_thyst het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)et_bizar_trucje.html
ff gifje maken
zo
[ afbeelding ]
Ik heb hem gekocht, nog maar even gespeeld tho. Is wel heftig.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:12 schreef maurisioo het volgende:
kent iemand die DayZ mod van het spel Arma 2? Lijkt me opzich wel vet maar kost 25 euro.
Hahahaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Mender op 15-05-2012 08:02:38 ]
oh....jammer dan maar opzoek naar iemand die het wil kopen voor mijquote:Op dinsdag 15 mei 2012 09:46 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Alleen online volgens mij. Betaling kan wel gewoon met iDeal.
waar is de glazenwasser dan?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:28 schreef vogelkooi het volgende:
[ afbeelding ]
Geen creeper voor me raam, wel en glazenwasser op drie hoog
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:23 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik ben geen nerd meer zoals jou
zal je nog verbazen hoeveel tijd je over hebt als je niet meer gamed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |