abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111528964
Hallo allemaal,
Ik heb toen ik voor de laatste keer wiet gebruikte een behoorlijke bad trip gehad. Soms ging het wat beter, dan ging ik weer trillen en kon ik bijna flauw vallen. Een soort van paniek reactie lijkt het mij.
Ik had wiet gegeten met een cracker met nutella. Ik had maar 1 kleine hap genomen van ongeveer 1/4 van de cracker. Daarvoor had ik ook al een paar keer wiet gebruikt maar waarvan maar 1 keer zo'n zelfde iets was maar dan vele malen minder erg.

Vanochtend voelde ik me wat beter, het was namelijk 2 dagen geleden dat het was gebeurt. Ik had sterke koffie gedronken voor een beetje meer energie. Nu voelt het alsof ik soms weer ineens een black out kan krijgen en ik voel me een soort van angstig. Mijn gedachte slaat soms op hol en mijn hartslag gaat veel sneller.
Hoe komt dit en kom ik er nog wel vanaf? Ik vind dit vrij ernstig.
  maandag 14 mei 2012 @ 12:39:44 #2
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_111529033
Dus..? Je hebt een cracker gepakt, daar wiet over gegooid en daar Nutella overheen gesmeerd?
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_111529040
Paniekaanvallen. Doe anders even laxeren zodat je de hele spul er zeker uitgepoept hebt, uit je systeem.
  maandag 14 mei 2012 @ 12:43:05 #4
245626 error_404
nee, toch niet...
pi_111529124
Ja, dat kan inderdaad een paniekaanval oid zijn. Ik ken mensen die echt in een psychse terecht kwamen en dan ben je toch wel een stuk slechter af.
Het kan wel een teken zijn dat wiet misschien niet zo goed voor jou is/ 'verkeerde' uitwerking heeft. Mocht je dus nog een keer wiet willen gebruiken, let dan heel goed op.

Verder is met het eten van wiet de dosis niet goed te reguleren en kan het wat langer duren voordat het binnenkomt. Als je rookt, merk je er sneller wat van en is het beter te reguleren.
Op vrijdag 4 september 2009 schreef MarkyMarkx het volgende: Held _O_
hier schreef tong80 het volgende: _O_ :P
hier schreef stevenmac26 het volgende: :D
pi_111529189
Overigens als je een psychose zou hebben dan zat je nu naar de stem van god te luisteren en was je niet aanspreekbaar.
Het feit dat je merkt dat je gedrag niet normaal is geeft aan dat je niet psychotisch bent.

En paniekaanvallen kunnen een wezenloos gevoel geven maar gaan vanzelf over. Er is nog nooit iemand dood gegaan aan een paniekaanval.
pi_111529290
Heb ik ook wel eens gehad man teveel spacecake en ging ech fucking bad.. Nu 7 maanden later af en toe nog last van... niet veel hoor
pi_111529337
Ben al veel aan het eten e.d. Ben vandaag wel misselijk geworden net als toen. Ben maar naar huis gegaan. Die nutella cracker werkt hetzelfde als spacecake.
  maandag 14 mei 2012 @ 12:51:08 #8
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_111529355
Je moet ook oppassen als je het eet, dan merk je pas laat dat je eigenlijk veel te veel 'ingenomen' hebt.
pi_111529393
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 12:51 schreef Id_do_her het volgende:
Je moet ook oppassen als je het eet, dan merk je pas laat dat je eigenlijk veel te veel 'ingenomen' hebt.
Ik had 1 spacemuffin op toen en daarvoor gesmoked en ik zat op die bank kreeg een lachkick en die spieren in mn gezicht voelden fucking raar aan en ik was fucking bang

Heb 4 liter water gedronken en zakkken echt zakken met snoep.... Volgens de rest zat ik 6 uur voor me uit te staren.. Ik had geen benul van de tijd ofzo

sindsdien niks meer gedaan ;)
  maandag 14 mei 2012 @ 12:54:46 #10
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_111529469
Paniekaanval.. Gaat vaak gepaard met koud zweet en rillingen.. Gebeurt als je niet genoeg hebt gegeten daarvoor en te weinig vloeistof in je lichaam hebt..

Nee dat is geen psychose.. Maar kennelijk ben je wel wat gevoelig voor thc.. Wiet eten zorgt dat het effect langer duurt en heeft een ander effect dan roken.. Vaak verrast het mensen en raken ze paniekerig omdat ze niet weten wat er gebeurd...

Het is dan ook duidelijk dat je jezelf niet echt geinformeerd hebt alvorens het gebruik..

Een 'bad trip' (als je het al zo kan noemen) wordt door je eigen angsten gegenereerd. Vaak zijn mensen die dit hebben bang voor het onbekende, bang dat er iets met ze gebeurd, en bang om de zogenaamde controle kwijt te raken..

Probeer jezelf voortaan wat beter te informeren, en nu je weet hoe je op onbekende dingen reageert denk ik dat je dat in je achterhoofd moet houden voor je weer iets gaat doen waar je onbekend mee bent..
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
  maandag 14 mei 2012 @ 12:55:02 #11
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_111529476
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 12:52 schreef Geester het volgende:

[..]

Ik had 1 spacemuffin op toen en daarvoor gesmoked en ik zat op die bank kreeg een lachkick en die spieren in mn gezicht voelden fucking raar aan en ik was fucking bang

Heb 4 liter water gedronken en zakkken echt zakken met snoep.... Volgens de rest zat ik 6 uur voor me uit te staren.. Ik had geen benul van de tijd ofzo

sindsdien niks meer gedaan ;)
Cola werkt wel goed om dat effect weg te halen. Zolang je maar niet in paniek raakt is er over het algemeen niet veel aan de hand.
pi_111529527
Hoe maak je zo'n Nutella cracker?
pi_111529529
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 12:55 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Cola werkt wel goed om dat effect weg te halen. Zolang je maar niet in paniek raakt is er over het algemeen niet veel aan de hand.
Ja klopt ik maakte mezelf wel gek want iedereen lachte en ik dacht ze lachen om me ze willen me wat doen :')

En doen opeens dacht ik rationeel en dacht .. T valt wel mee en toen begon t weer :')
  maandag 14 mei 2012 @ 12:58:18 #14
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_111529536
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 12:57 schreef Geester het volgende:

[..]

Ja klopt ik maakte mezelf wel gek want iedereen lachte en ik dacht ze lachen om me ze willen me wat doen :')

En doen opeens dacht ik rationeel en dacht .. T valt wel mee en toen begon t weer :')
Dan is het einde ook wel zoek ja, gewoon rustig blijven en zo.
pi_111529552
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 12:54 schreef B-FliP het volgende:
Paniekaanval.. Gaat vaak gepaard met koud zweet en rillingen.. Gebeurt als je niet genoeg hebt gegeten daarvoor en te weinig vloeistof in je lichaam hebt..

Nee dat is geen psychose.. Maar kennelijk ben je wel wat gevoelig voor thc.. Wiet eten zorgt dat het effect langer duurt en heeft een ander effect dan roken.. Vaak verrast het mensen en raken ze paniekerig omdat ze niet weten wat er gebeurd...

Het is dan ook duidelijk dat je jezelf niet echt geinformeerd hebt alvorens het gebruik..

Een 'bad trip' (als je het al zo kan noemen) wordt door je eigen angsten gegenereerd. Vaak zijn mensen die dit hebben bang voor het onbekende, bang dat er iets met ze gebeurd, en bang om de zogenaamde controle kwijt te raken..

Probeer jezelf voortaan wat beter te informeren, en nu je weet hoe je op onbekende dingen reageert denk ik dat je dat in je achterhoofd moet houden voor je weer iets gaat doen waar je onbekend mee bent..
Alleen het is dan wel een paniekaanval die terug kan komen, want het was zaterdag. Gisteren geen last van gehad, en vandaag wel weer.
pi_111529582
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 12:58 schreef lolman112 het volgende:

[..]

Alleen het is dan wel een paniekaanval die terug kan komen, want het was zaterdag. Gisteren geen last van gehad, en vandaag wel weer.
Duurde bij mij ook ff... T zit nog een beetje in je systeem
  maandag 14 mei 2012 @ 13:00:58 #17
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_111529616
quote:
Nogmaals, het schaad je niet om jezelf van te voren te informeren.. Als je dat gedaan had had je nu niet met deze vragen en angsten rondgelopen.. Zie het als ervaring voor jezelf, niet iedereen reageert er hetzelfde op en niet idereen heeft dezelfde denkpatronen.. Je weet nu hoe het bij jou voelt en je weet waar je zelf toe in staat bent.. :)

[ Bericht 8% gewijzigd door B-FliP op 14-05-2012 13:06:14 ]
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
pi_111529650
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 12:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Hoe maak je zo'n Nutella cracker?
Cracker, laag nutella erop, weed erop, andere cracker met nutella er bovenop. In de aluminiumfolie, die 15 mins ofzo op de hoogste stand in de oven en klaar is kees.
pi_111529655
inderdaad, gewoon te veel gegeten, heb je nogal snel als je het gaat eten.
en nou ben je bang dus daarom beetje in paniek.
ik heb mn kop weleens in de gracht gestoken omdat ik zoiets had. ben ook een keer out gegaan in een snackbar. maar ik leef nog steeds :)
pi_111529782
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 13:00 schreef B-FliP het volgende:

[..]

Nogmaals, het schaad je niet om jezelf van te voren te informeren.. Als je dat gedaan had had je nu niet met deze vragen en angsten rondgelopen..
Had ik ook gedaan, maar op de meeste fora stond dat als er iets is, het mentaal is. En ik dacht dat ik het dus wel aankwam. Maar uiteindelijk had ik nog dieper moeten zoeken over de sterke psychische werking.
Ik had het hiervoor trouwens ook al een paar keer gedaan alleen toen was er niets byzonders.
pi_111529806
lol weed cracker :D nog nooit van gehoord!

Maja, lekker relaxed met een jointje in de hand is gewoon het beste.
  maandag 14 mei 2012 @ 13:08:25 #22
241330 A-mineur
Zware akkoorden.
pi_111529826
Dude wiet moet je niet eten :') en als je het dan niet wil roken, maak dan iig wietboter en smeer dat op brood, maar niet zo die zooi eten :').
To doom or not to doom
pi_111529852
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 13:07 schreef Kevin24 het volgende:
lol weed cracker :D nog nooit van gehoord!

Maja, lekker relaxed met een jointje in de hand is gewoon het beste.
Haha vond wel tof idee daarom dacht ik uitproberen, maar de rest ga ik nu weggooien. In yo face weed!
  maandag 14 mei 2012 @ 13:26:49 #24
67670 Skv
Cynist.
pi_111530376
quote:

[..]

Twee keer een paniekaanvalletje door wat wiet een psychose noemen. Gast, je hebt geen idee waar je het over hebt.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  maandag 14 mei 2012 @ 13:27:54 #25
37769 erodome
Zweefteef
pi_111530406
De werking van wiet op die manier is een uur of 6, max 8. Alles wat je daarna voelt komt niet van de wiet.
Nou ja, dat is iig zo bij de pijnbestrijding daarvan, zal voor de rest ook wel gelden aangezien dan die verbindingen op de receptoren er niet meer zijn.

Eet goed, drink goed, ga een paar uur slapen(lekker lang), eet daarna weer goed, drink weer goed en ga leker hardlopen of andere sport doen. Verder prettige dingen gaan doen, niet gaan zitten focussen op shit wat voel ik nu weer, niet inzoomen erop.

Mocht je ooit toch weer willen expirimenteren met wiet, niet eten, maar roken, heel rustig aan. Lichte wiet kiezen, hijsje pakken, paar minuutjes wachten, dan pas weer hijsje pakken, dan weer wachten, pas als werking goed is, goed merkbaar is evt rustig aan doorgaan.
Maar als je al eerder zo'n reactie op wiet hebt gehad kan je misschien het beter gewoon niet doen.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')