Ik had 1 spacemuffin op toen en daarvoor gesmoked en ik zat op die bank kreeg een lachkick en die spieren in mn gezicht voelden fucking raar aan en ik was fucking bangquote:Op maandag 14 mei 2012 12:51 schreef Id_do_her het volgende:
Je moet ook oppassen als je het eet, dan merk je pas laat dat je eigenlijk veel te veel 'ingenomen' hebt.
Cola werkt wel goed om dat effect weg te halen. Zolang je maar niet in paniek raakt is er over het algemeen niet veel aan de hand.quote:Op maandag 14 mei 2012 12:52 schreef Geester het volgende:
[..]
Ik had 1 spacemuffin op toen en daarvoor gesmoked en ik zat op die bank kreeg een lachkick en die spieren in mn gezicht voelden fucking raar aan en ik was fucking bang
Heb 4 liter water gedronken en zakkken echt zakken met snoep.... Volgens de rest zat ik 6 uur voor me uit te staren.. Ik had geen benul van de tijd ofzo
sindsdien niks meer gedaan
Ja klopt ik maakte mezelf wel gek want iedereen lachte en ik dacht ze lachen om me ze willen me wat doenquote:Op maandag 14 mei 2012 12:55 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Cola werkt wel goed om dat effect weg te halen. Zolang je maar niet in paniek raakt is er over het algemeen niet veel aan de hand.
Dan is het einde ook wel zoek ja, gewoon rustig blijven en zo.quote:Op maandag 14 mei 2012 12:57 schreef Geester het volgende:
[..]
Ja klopt ik maakte mezelf wel gek want iedereen lachte en ik dacht ze lachen om me ze willen me wat doen
En doen opeens dacht ik rationeel en dacht .. T valt wel mee en toen begon t weer
Alleen het is dan wel een paniekaanval die terug kan komen, want het was zaterdag. Gisteren geen last van gehad, en vandaag wel weer.quote:Op maandag 14 mei 2012 12:54 schreef B-FliP het volgende:
Paniekaanval.. Gaat vaak gepaard met koud zweet en rillingen.. Gebeurt als je niet genoeg hebt gegeten daarvoor en te weinig vloeistof in je lichaam hebt..
Nee dat is geen psychose.. Maar kennelijk ben je wel wat gevoelig voor thc.. Wiet eten zorgt dat het effect langer duurt en heeft een ander effect dan roken.. Vaak verrast het mensen en raken ze paniekerig omdat ze niet weten wat er gebeurd...
Het is dan ook duidelijk dat je jezelf niet echt geinformeerd hebt alvorens het gebruik..
Een 'bad trip' (als je het al zo kan noemen) wordt door je eigen angsten gegenereerd. Vaak zijn mensen die dit hebben bang voor het onbekende, bang dat er iets met ze gebeurd, en bang om de zogenaamde controle kwijt te raken..
Probeer jezelf voortaan wat beter te informeren, en nu je weet hoe je op onbekende dingen reageert denk ik dat je dat in je achterhoofd moet houden voor je weer iets gaat doen waar je onbekend mee bent..
Duurde bij mij ook ff... T zit nog een beetje in je systeemquote:Op maandag 14 mei 2012 12:58 schreef lolman112 het volgende:
[..]
Alleen het is dan wel een paniekaanval die terug kan komen, want het was zaterdag. Gisteren geen last van gehad, en vandaag wel weer.
Nogmaals, het schaad je niet om jezelf van te voren te informeren.. Als je dat gedaan had had je nu niet met deze vragen en angsten rondgelopen.. Zie het als ervaring voor jezelf, niet iedereen reageert er hetzelfde op en niet idereen heeft dezelfde denkpatronen.. Je weet nu hoe het bij jou voelt en je weet waar je zelf toe in staat bent..quote:Op maandag 14 mei 2012 12:58 schreef lolman112 het volgende:
Alleen het is dan wel een paniekaanval die terug kan komen, want het was zaterdag. Gisteren geen last van gehad, en vandaag wel weer.
Cracker, laag nutella erop, weed erop, andere cracker met nutella er bovenop. In de aluminiumfolie, die 15 mins ofzo op de hoogste stand in de oven en klaar is kees.quote:
Had ik ook gedaan, maar op de meeste fora stond dat als er iets is, het mentaal is. En ik dacht dat ik het dus wel aankwam. Maar uiteindelijk had ik nog dieper moeten zoeken over de sterke psychische werking.quote:Op maandag 14 mei 2012 13:00 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Nogmaals, het schaad je niet om jezelf van te voren te informeren.. Als je dat gedaan had had je nu niet met deze vragen en angsten rondgelopen..
Haha vond wel tof idee daarom dacht ik uitproberen, maar de rest ga ik nu weggooien. In yo face weed!quote:Op maandag 14 mei 2012 13:07 schreef Kevin24 het volgende:
lol weed crackernog nooit van gehoord!
Maja, lekker relaxed met een jointje in de hand is gewoon het beste.
Twee keer een paniekaanvalletje door wat wiet een psychose noemen. Gast, je hebt geen idee waar je het over hebt.quote:Op maandag 14 mei 2012 12:58 schreef lolman112 het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |