quote:Mijn laptop wordt heel snel warm, vooral tijdens het spelen van minecraft. Nu heb ik al een soort ventilator waar de laptop op geplaatst kan worden. Maar dat helpt voor geen meter.
Als ik mijn ventilator wil bekijken moet ik eerst mijn hele laptop uit elkaar halen, en daar heb ik nou niet echt zin in.
Weet iemand een andere oplossing?
oude laptop dan?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:14 schreef maurisioo het volgende:
Nouja nu ik het er toch over ging hebben kan ik net zo goed even wat vragen.
Mijn laptop wordt heel snel warm, vooral tijdens het spelen van minecraft. Nu heb ik al een soort ventilator waar de laptop op geplaatst kan worden. Maar dat helpt voor geen meter.
Als ik mijn ventilator wil bekijken moet ik eerst mijn hele laptop uit elkaar halen, en daar heb ik nou niet echt zin in.
Weet iemand een andere oplossing?
Nouja bijna 2 jaar oud. Werkt verder nog prima.quote:
ik heb een oude laptop zit ik nu ook oop die ventilator is slechtquote:
die spoilerquote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:21 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Tsja, schroef eens open en zuig de stof weg zou ik zeggen.
[..]
Tja dan moet ik mijn hele laptop uit elkaar halen, en dat lijkt me niet slim. Zoveel weet ik daar niet vanaf.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:21 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Tsja, schroef eens open en zuig de stof weg zou ik zeggen.
[..]
Kost twintig euro o.i.d., het is niet afgelopen als je een grot hebt gevonden. Gewoon een eindeloos spel enzoquote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:27 schreef vraagjesman123 het volgende:
is minecraft trouwens ook gratis te spelen?
en klopt het dat het spel afgelopen is als je een of andere grot hebt gevonden
quote:
Een goede pc is niet vereist, MC heeft om optimaal te werken volgens mij maar 256-300 mb nodig.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:30 schreef vraagjesman123 het volgende:
ziet er wel leuk uit bouwen wat je maar wilt oo ik kan in browser spelen ff proberen strakjes heb je een goede pc nodig?
heb maar 1gb![]()
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:38 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Een goede pc is niet vereist, MC heeft om optimaal te werken volgens mij maar 256-300 mb nodig.
Hoe beter de pc, hoe trager MC vaak draait zelfs.
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:45 schreef Ame_thyst het volgende:
swapfiles spelen pas een rol als je ram vol raakt hè.
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:43 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Vanzelf niet per sé en altijd, maar er zijn genoeg gevallen bekend waar dat problemen gaf. Zelf heb ik dat op mijn laptop op 300 mb gelimiteerd, toen had ik ineens 12 fps meer.
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:43 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Vanzelf niet per sé en altijd, maar er zijn genoeg gevallen bekend waar dat problemen gaf. Zelf heb ik dat op mijn laptop op 300 mb gelimiteerd, toen had ik ineens 12 fps meer.
quote:Zelf heb ik dat op mijn laptop op 300 mb gelimiteerd, toen had ik ineens 12 fps meer.
quote:Zelf heb ik dat op mijn laptop op 300 mb gelimiteerd, toen had ik ineens 12 fps meer.
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:51 schreef Das-Phantom het volgende:
Wij van WC-eend verhaal.
Meer ram + betere videokaart is betere prestaties!
En de juiste Java-versie in het geval van MC!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |