2 mogelijkheden:quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:42 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
grotere swapfiles = tragere pc
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:20 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
de limitering scheelde trouwens wel echt 12 fps, dat is een waarheid.
Bron: je moekequote:Launch Minecraft with less memory (yes, really). It needs maximum 256 MB and runs fine on all settings with the default texture pack. By default java allocates insane amounts of memory (1GB?) which then gets swapped to disk and the overall performance suffers a lot.
juist... dat gebeurd dus alleen als je belachelijk weinig ram hebt en dan is minecraft zowiezo beroerd om te draaien omdat het een gigantische memory hog is...quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:31 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
je gelooft em niet?
[..]
Bron: je moeke
Ik geloof jequote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:39 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
dat zei ik letterlijk, maar nu ga je me vast ergens quoten en de quotes aanpassen omdat je me niet wilt geloven. Geen goede instelling w.m.b.![]()
enfin, de laptop heeft 4gb werkgeheugen en had flink baat bij een limitatie. 12 fps is nou niet echt kattepis te noemen
kut laptop vermoedelijk dus.. met 4GB hoort 1GB niet te gaan swappen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:39 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
dat zei ik letterlijk, maar nu ga je me vast ergens quoten en de quotes aanpassen omdat je me niet wilt geloven. Geen goede instelling w.m.b.![]()
enfin, de laptop heeft 4gb werkgeheugen en had flink baat bij een limitatie. 12 fps is nou niet echt kattepis te noemen
ik denk dat jouw versie van minecraft en java gebugged zijn, dan. iets anders kan ik mij niet voorstellen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:41 schreef mschol het volgende:
[..]
kut laptop vermoedelijk dus.. met 4GB hoort 1GB niet te gaan swappen.
(overigens: hij wordt hier juist sneller als ik meer geheugen toewijs (2GB)
explain please?
precies... minecraft is gewoon bagger coded en is er ook nog gebruik gemaakt van javaquote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:43 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
ik denk dat jouw versie van minecraft en java gebugged zijn, dan. iets anders kan ik mij niet voorstellen.
Jij verdient geen weekend nee.quote:
Teken maar een vrouw op je rechterhand. Met viltstift.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:28 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik neem vrouwen. Het is maar net wat je ding is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |