hoezo wachten tot maandag?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:39 schreef MineraalWater het volgende:
Zo, Eventjes een nieuw Mobo en Processor gekocht.
Nu wachten tot maandag
die heeft ie niet eens al in huis? pfft...quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:46 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Dan krijgt Robin zijn videokaart?
ja wil een auto maken met sketchyphysics maar nu "valt ie niet op de grond" dus kan ie niet rijden -___-quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:43 schreef maurisioo het volgende:
oh werkte er gister nog even mee
maar je hebt gelijk
das issie er dinsdag pas, zaterdag en zondag wordt nml alleen opgehaald, maar niet opgenomen in sorteer/bezorg procesquote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:00 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Omdat hij morge pas word verzonden en zondag doen ze geen pakketjes rondbrengen.
quote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:34 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
WEL GEWOON DAT WIJF KANKERHARD NEUKEN!!
nee.quote:
quote:first that octopus was not atacking you was to long under the water two a flower or a stick is not a weapon three you are a noob in this game all the animals can jump do you know that and there are coming monsters at night so build a house
Sorry.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:41 schreef Berend. het volgende:
[..]
Nou nou, wat zijn we weer aardig. Ik voel me beledigd.![]()
ik mag ergens een netwerk geschikt gaan maken voor voip.., er zijn helaas wat pc's niet direct aangesloten op een patch panel maar gewoon switch -> switch -> switch ideequote:
tis 1 rol van 305meter (1000feet)quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:05 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ah, dus niet één kabel begrijp ik?
mwha.. maximaal 100meter voor alles t/m 1Gbit,en met 10Gbit is dat "maar" 50meter (maar met cat6a is dat weer opgetrokken naar 100meter)quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:08 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ah, ik dacht al. Nu heb ik niet héél veel (lees; heel weinig) van mijn opleiding opgestoken, maar het dataverlies van zo'n kabeltje scheen niet mis te zijn.
Ik heb er thuis nu ook 2 switches tussen zitten, Het verschil merk ik wel erg goed als ik bijvoorbeeld aan het downloaden ben met usenet. Zonder switch haal ik 1.9 MB met switch haal ik een magere 800Kbps.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:13 schreef mschol het volgende:
[..]
mwha.. maximaal 100meter voor alles t/m 1Gbit,en met 10Gbit is dat "maar" 50meter (maar met cat6a is dat weer opgetrokken naar 100meter)
in theorie zou dat betekenen dat ze 10Gbit moeten kunnen gaan draaien als de pc's het aan kunnen
overigens is het verschil tussen 1Gbit en 100Mbit echt bizar groot..
ik heb het thuis op een gegeven moment geupgrade en vroeg mij bij de eerste kopieer actie af waarom ik dat niet veel eerder had gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |