SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:
quote:
Ja was een of ander conflict toen met Dr. Fuchs om zijn dienstplicht ofzo, w8 daar is zelfs een track over..quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:43 schreef xaban06 het volgende:
Jammer dat Nefret (Ceza) gestopt is, vond Ceza toen veel beter.
I know, jammer.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:44 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ja was een of ander conflict toen met Dr. Fuchs om zijn dienstplicht ofzo, w8 daar is zelfs een track over..
Een zin uit Yerli plaka:quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:43 schreef xaban06 het volgende:
quote:Dengimdir, kimse bilmez ancak Ceza nefrettende eskidir.
Vind het jammer dat de grote 3, Ceza, Sago en Fuat niet meer kunnen samenwerken. Het is voor mij nog steeds een natte droom om die 3 weer samen op 1 podium of in 1 track te zien. En nee ik ga hier geen discussie aan over wie beter is dan wiequote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:43 schreef xaban06 het volgende:
Jij ook, teruste.. xxquote:
Ceza en Fuat zijn gewoon keihard voor de cash gegaan, gotlerini sattilar om een paar centen te verdienen, Sago daarentegen heeft zich daar tegen gekeerd en is alles behalve een hebberig iemand die alles doet voor geld.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:46 schreef Weissman het volgende:
[..]
Vind het jammer dat de grote 3, Ceza, Sago en Fuat niet meer kunnen samenwerken. Het is voor mij nog steeds een natte droom om die 3 weer samen op 1 podium of in 1 track te zien. En nee ik ga hier geen discussie aan over wie beter is dan wie![]()
Onderstaande was toch wel een keerpunt voor TR rap op TV.
Zelfde met 50 Cent en The Game.
Hayko Cepkinquote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:52 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ceza en Fuat zijn gewoon keihard voor de cash gegaan, gotlerini sattilar om een paar centen te verdienen, Sago daarentegen heeft zich daar tegen gekeerd en is alles behalve een hebberig iemand die alles doet voor geld.
iig geen lolly reclame maken, rapend over een lolly en eentje in zijn bek..![]()
Hayko is ook de bombquote:
Die is er toch niet?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:54 schreef Weissman het volgende:
En ik probeerde nog een discussie te vermijden
Sago is gewoon het beste.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:54 schreef Weissman het volgende:
En ik probeerde nog een discussie te vermijden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
Dit is voor mij ook een primeurquote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:41 schreef Weissman het volgende:
Gelukkig geloof ik niet in liefde, daarom ook geen last van dat soort dingen.
Qua schoenen :pquote:
Ik zeg alleen dat Turken niet te vertrouwen zijn. En dat mag ik zeggen ja. Dit zeg ik uit eigen ervaring. Maar over het algemeen vertrouw ik elk persoon niet. En heb genoeg Turkse mensen om mij heen waarmee ik een goed band heb. Ben niet schijnheilig. Mijn verloofde is de enige persoon die ik vertrouw, hij is ook mijn beste vriend. Toen ik mijn verloofde voor het eerst had ontmoet vertrouwde ik hem ook niet, zo een band moet je opbouwen. Ik ben geen makkelijk persoon. Hij is zelf ook geen makkelijk persoon. Wij lijken veel op elkaar. Maarja, eigenlijk had ik beter moeten zeggen Niemand is te vertrouwen, in plaats van Turken zijn niet te vertrouwen. Mensen moet je nooit op het eerste gezicht gelijk vertrouwen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:45 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Serieus, als je bruidegom je enige houvast is voor een positieve relatie met Turken, dan vind ik je echt een vreemd persoon.
Nog een fok liefdequote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:10 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat Turken niet te vertrouwen zijn. En dat mag ik zeggen ja. Dit zeg ik uit eigen ervaring. Maar over het algemeen vertrouw ik elk persoon niet. En heb genoeg Turkse mensen om mij heen waarmee ik een goed band heb. Ben niet schijnheilig. Mijn verloofde is de enige persoon die ik vertrouw, hij is ook mijn beste vriend. Toen ik mijn verloofde voor het eerst had ontmoet vertrouwde ik hem ook niet, zo een band moet je opbouwen. Ik ben geen makkelijk persoon. Hij is zelf ook geen makkelijk persoon. Wij lijken veel op elkaar. Maarja, eigenlijk had ik beter moeten zeggen Niemand is te vertrouwen, in plaats van Turken zijn niet te vertrouwen. Mensen moet je nooit op het eerste gezicht gelijk vertrouwen.
Hoe weet je of die te vertrouwen is als je hem net pas kent?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:10 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat Turken niet te vertrouwen zijn. En dat mag ik zeggen ja. Dit zeg ik uit eigen ervaring. Maar over het algemeen vertrouw ik elk persoon niet. En heb genoeg Turkse mensen om mij heen waarmee ik een goed band heb. Ben niet schijnheilig. Mijn verloofde is de enige persoon die ik vertrouw, hij is ook mijn beste vriend. Toen ik mijn verloofde voor het eerst had ontmoet vertrouwde ik hem ook niet, zo een band moet je opbouwen. Ik ben geen makkelijk persoon. Hij is zelf ook geen makkelijk persoon. Wij lijken veel op elkaar. Maarja, eigenlijk had ik beter moeten zeggen Niemand is te vertrouwen, in plaats van Turken zijn niet te vertrouwen. Mensen moet je nooit op het eerste gezicht gelijk vertrouwen.
Ken hem al bijna 1 jaar. En hoe weet ik of die vertrouwen is? Dat is iets tussen mij en hem elhamdulilah.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:23 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hoe weet je of die te vertrouwen is als je hem net pas kent?
Danku. Ben Turkce Ogrenmek istiyorum.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:49 schreef Che_ het volgende:
Ok veel geluk samen, maar waarom kom je hier telkens posten Turken dit Turken dat?
?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:53 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Danku. Ben Turkce Ogrenmek istiyorum.
Turks praten! leren. Heb ik ook al eerder gezegd, je doet wel alsof je van alles weet. donder op.quote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:57 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Turks praten! leren. Heb ik ook al eerder gezegd, je doet wel alsof je van alles weet. donder op.
Je vermeldt Turken expliciet en je zegt dat Turken niet te vertrouwen zijn en daarna pas mensen, dus Turken minder dan andere mensen. Laat ik je dit vertellen, geen moslim is in de ogen van Allah goed die onderscheid maakt tussen moslims of mensen door middel van kleur of etniciteit.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:10 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
True. Bedankt voor het delen van de filmpje.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:47 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Je vermeldt Turken expliciet en je zegt dat Turken niet te vertrouwen zijn en daarna pas mensen, dus Turken minder dan andere mensen. Laat ik je dit vertellen, geen moslim is in de ogen van Allah goed die onderscheid maakt tussen moslims of mensen door middel van kleur of etniciteit.
Hier uit blijkt maar weer dat liefde hele rare dingen doet met mensen. Religie ook trouwens.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:42 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
Ken hem al bijna 1 jaar. En hoe weet ik of die vertrouwen is? Dat is iets tussen mij en hem elhamdulilah.
Trouwe omwille van Allah elhamdulilah.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:49 schreef Weissman het volgende:
[..]
Hier uit blijkt maar weer dat liefde hele rare dingen doet met mensen. Religie ook trouwens.
The horror !quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:49 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Trouwe omwille van Allah elhamdulilah.
Je weet dat ik gelijk heb, je weet dat je fout zit en toen je zulke dingen postte wist je ook dat je fout zat, maar toch bleef je fout bezig, waarom?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:48 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
True. Bedankt voor het delen van de filmpje.
Je hebt gelijk. Sorry, estagfurulah. Ik zal het niet meer doenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:51 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Je weet dat ik gelijk heb, je weet dat je fout zit en toen je zulke dingen postte wist je ook dat je fout zat, maar toch bleef je fout bezig, waarom?
http://en.wikipedia.org/wiki/Batumiquote:
Mooi, ik vergeef je.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:52 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Sorry, estagfurulah. Ik zal het niet meer doen
bedankt broeder. Moge Allah onze zondes doen vergeven en ons op het juiste pad leiden insaAllahquote:
bedankt voor het delenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:53 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Batumi
En liefde.
Dafuqquote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:55 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
bedankt broeder. Moge Allah onze zondes doen vergeven en ons op het juiste pad leiden insaAllah
Insha'Allah Amin, maar ik denk niet dat mensen het appreciëren als we zo bezig zijnquote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:55 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
bedankt broeder. Moge Allah onze zondes doen vergeven en ons op het juiste pad leiden insaAllah
Irritantquote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:56 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dafuq![]()
En ik maar denken dat Arcadia irritant was met zijn overdreven islamitisch gedoe![]()
Zijn we nooit geweest. Ik adviseer je dan ook om in de toekomst niet zulke waanideeën te hebben.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:57 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Irritant, ik dacht dat we matties waren/
Ik geloof nog steeds dat we matties zijn.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:58 schreef Weissman het volgende:
[..]
Zijn we nooit geweest. Ik adviseer je dan ook om in de toekomst niet zulke waanideeën te hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sowieso zulke seriesquote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:00 schreef TheMagnificent het volgende:
Dit moet zogenaamd de duivel voorstellen.Lekker islamitisch dit ook...
Je gelooft wel in meerdere dingen die niet bestaan, dus dit kan ik je eigenlijk niet kwalijk nemen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:59 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik geloof nog steeds dat we matties zijn.![]()
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:00 schreef TheMagnificent het volgende:
Dit moet zogenaamd de duivel voorstellen.Lekker islamitisch dit ook...
zulke series vind ik echt niet goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
Liefde bestrijden met haat, ik ga alleen meer van je houden op deze wijze.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:01 schreef Weissman het volgende:
[..]
Je gelooft wel in meerdere dingen die niet bestaan, dus dit kan ik je eigenlijk niet kwalijk nemen.
Ik haat je nietquote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:03 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Liefde bestrijden met haat, ik ga alleen meer van je houden op deze wijze.
Pas verloofd en nu al een schoonmaakturkquote:
Maar jij bent toch Jood. Of ben je atheïst?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:04 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik haat je niet
Vind 't alleen jammer dat je er voor kiest om zo te leven en te ''denken'' (oh, the irony).
It's complicated bro. Jood zijn staat niet gelijk aan theïsme.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:04 schreef Che_ het volgende:
[..]
Maar jij bent toch Jood. Of ben je atheïst?
Bij jouw religie op FB staat "it's complicated"?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:05 schreef Weissman het volgende:
[..]
It's complicated bro. Jood zijn staat niet gelijk aan theïsme.
Er zijn ook mensen die in een wereld leven zonder FB. Ja, het bestaat echtquote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:06 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Bij jouw religie op FB staat "it's complicated"?
BLASPHEMYquote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:07 schreef Weissman het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die in een wereld leven zonder FB. Ja, het bestaat echt
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:07 schreef Weissman het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die in een wereld leven zonder FB. Ja, het bestaat echt
Ja, dat doet er niet toe. Geloof je in een God of niet?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:05 schreef Weissman het volgende:
[..]
It's complicated bro. Jood zijn staat niet gelijk aan theïsme.
Heel soms wel. En dan zie ik mensen zoals Arcadia posten en denk ik bij mezelf; ''God kan niet vertegenwoordigd worden door dit soort idioten''.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:10 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja, dat doet er niet toe. Geloof je in een God of niet?
Ok, dat jij Arcadia niet mag is duidelijk maar jammer dat je gelijk de Islam ook aanvalt. Verder zie ik hem niemand iets opleggen of dwingen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:12 schreef Weissman het volgende:
[..]
Heel soms wel. En dan zie ik mensen zoals Arcadia posten en denk ik bij mezelf; ''God kan niet vertegenwoordigd worden door dit soort idioten''.
ne schoonmaakturk. Ik ben schoonmaakkoerd. Eigenlijk moest ik alleen de was vouwen, heb al in de ochtend huisje schoongemaakt. En ik moet wel huis schoonmaken iedere dag, wie anders? Heb geen schoonmaker in dienst ofzo...quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:04 schreef Weissman het volgende:
[..]
Pas verloofd en nu al een schoonmaakturk
Zoals ik al zei, stop met bidden en geloven, het doet rare dingen met je.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:10 schreef Arcadia het volgende:
Ik heb ook geen FB, ik begin te denken dat jij en ik eigenlijk een en dezelfde persoon zijn
Elke keer mashallah, inshallah, hamdoulillah roepen is niemand iets opleggen ?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:15 schreef Che_ het volgende:
Ok, dat jij Arcadia niet mag is duidelijk maar jammer dat je gelijk de Islam ook aanvalt. Verder zie ik hem niemand iets opleggen of dwingen.
Het enige wat ik heb gevraagd van mensen in dit topic is om niet racistisch te zijn, ik heb geen enkele vorm van dawah toegepast op het forum. Ik wil serieus dat er geen verscheidenheid is op basis van ras/cultuur/kleur.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:15 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ok, dat jij Arcadia niet mag is duidelijk maar jammer dat je gelijk de Islam ook aanvalt. Verder zie ik hem niemand iets opleggen of dwingen.
Nee, hoe is dat iemand dingen opleggenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:22 schreef Weissman het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, stop met bidden en geloven, het doet rare dingen met je.
[..]
Elke keer mashallah, inshallah, hamdoulillah roepen is niemand iets opleggen ?
fuck logic.
Als degene dat wilt zeggen omdat zij/hij daarin gelooft dan hebben zij daarintoe alle recht.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:22 schreef Weissman het volgende:
[..]
[..]
fuck logic.
Banene olm senin yahudi arkadaslarindan.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:23 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Nee, hoe is dat iemand dingen opleggen? Ik heb ook Joodse vrienden, zij zeggen gewoon telkens de Hebreeuwse variant, ze leggen mij ook geen dingen op.
Dat zijn echt hele gebruikelijke woorden hoor, zelfs voor gematigde moslims. Daar kun je je toch niet aan storen?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:22 schreef Weissman het volgende:
[..]
[..]
fuck logic.
Terug naar de keuken jij !quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:24 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Als degene dat wilt zeggen omdat zij/hij daarin gelooft dan hebben zij daarintoe alle recht.
Als jij wilt zeggen oempaloempawhatsoever elke keer, omdat jij dat wilt, dan heb jij daarintoe alle recht.
Tamamquote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:25 schreef Weissman het volgende:
[..]
Banene olm senin yahudi arkadaslarindan.
Temizlik imanın yarısıdır.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:21 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
ne schoonmaakturk. Ik ben schoonmaakkoerd. Eigenlijk moest ik alleen de was vouwen, heb al in de ochtend huisje schoongemaakt. En ik moet wel huis schoonmaken iedere dag, wie anders? Heb geen schoonmaker in dienst ofzo...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo hoort het ook.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:22 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Het enige wat ik heb gevraagd van mensen in dit topic is om niet racistisch te zijn, ik heb geen enkele vorm van dawah toegepast op het forum. Ik wil serieus dat er geen verscheidenheid is op basis van ras/cultuur/kleur.
Epicly epic is just epicquote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:30 schreef Levolution het volgende:
Gisteren begon een Syrische man in de sportschool te praten, hij zei toen: "Turkije nummer 1." Ik antwoordde: "Turkai altijd nummer 1".
True story.
Hoeveel je ook mag bidden, hoeveel je tijdens Eid Al Adha ook deelt, hoeveel zakat je ook betaalt, hoeveel goeds je ook doet. Je gelooft niet echt totdat je wenst voor je broeder en zuster wat je voor jezelf wenst en nationalisme is daar niet verzoenbaar mee.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:29 schreef Che_ het volgende:
[..]
Zo hoort het ook.
Je hebt hier ook wat figuren die heel erg benadrukken dat ze goede moslim zijn, maar ondertussen discrimineren enzo, dat vind ik pas
AB+ du best.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:37 schreef Che_ het volgende:
Waarom mensen in rassen verdelen en niet in bloedgroepen?
Echt hè.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:44 schreef TheMagnificent het volgende:
Een goede moslim spreekt niet over zijn goede daden (om op te scheppen). Dat God het weet, is genoeg.
Is eigenlijk waar, maar dan heb ik nog nooit een goede moslim gezien.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:44 schreef TheMagnificent het volgende:
Een goede moslim spreekt niet over zijn goede daden (om op te scheppen). Dat God het weet, is genoeg.
Tsja, een menselijke eigenschap die helaas niet onderdrukt kan worden door veel moslims (en niet-moslims). Mensen spreken graag over wat ze bereikt hebben en wat voor goede daden ze verricht hebben en linken dat graag aan hun eigen inspanning, maar hun fouten en slechte daden schuiven ze eerder af op externe factoren.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:48 schreef Levolution het volgende:
[..]
Is eigenlijk waar, maar dan heb ik nog nooit een goede moslim gezien.
Als beloning zal Allah je een kudde ongeschonden maagden en een kuip honing schenken in de hemel na Uwe heengaan in het stoffelijke, inshallahquote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:41 schreef Weissman het volgende:
Ik ben ook betere moslim dan de meeste hier. Ik heb meerdere vrouwen hemelse orgasmes bezorgd. Daar kan geen gebed tegen op.
Die spreekwoord komt mij bekend voor. Stond die niet in het STM?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:04 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Tsja, een menselijke eigenschap die helaas niet onderdrukt kan worden door veel moslims (en niet-moslims). Mensen spreken graag over wat ze bereikt hebben en wat voor goede daden ze verricht hebben en linken dat graag aan hun eigen inspanning, maar hun fouten en slechte daden schuiven ze eerder af op externe factoren.
Een mooi Turks spreekwoord in dit verband is 'Bir elin verdiğini öbür elin görmesin', oftewel 'Wat de ene hand heeft gegeven, moet/hoeft de andere hand niet te weten'.
Buiten niggah dit niggah dat versta ik er vrij weinig van.quote:
Daarom, leek me iets wat je nooit zou luisterenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:10 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Buiten niggah dit niggah dat versta ik er vrij weinig van.
Ik ken het als Turks spreekwoord. Wat is het STM?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:10 schreef Che_ het volgende:
[..]
Die spreekwoord komt mij bekend voor. Stond die niet in het STM?
Inderdaad. Mensen moeten altijd een 'verhaal' hebben. Daarmee vullen ze hun leven op. Vaak is het willen bezitten van zo'n levensverhaal vaak ook de beweegreden achter ons doen en laten. Dus bijvoorbeeld aan een goed doel schenken om er over op te scheppen, op vakantie gaan om de foto's te kunnen tonen aan je collega's, of geloof bedrijven om als goede moslim in de smaak te vallen bij anderen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:04 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Tsja, een menselijke eigenschap die helaas niet onderdrukt kan worden door veel moslims (en niet-moslims). Mensen spreken graag over wat ze bereikt hebben en wat voor goede daden ze verricht hebben en linken dat graag aan hun eigen inspanning, maar hun fouten en slechte daden schuiven ze eerder af op externe factoren.
Een mooi Turks spreekwoord in dit verband is 'Bir elin verdiğini öbür elin görmesin', oftewel 'Wat de ene hand heeft gegeven, moet/hoeft de andere hand niet te weten'.
De maatschappij ziet je dan al snel als een loner, een weirdo of zondaarquote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:25 schreef Levolution het volgende:
[..]
Inderdaad. Mensen moeten altijd een 'verhaal' hebben. Daarmee vullen ze hun leven op. Vaak is het willen bezitten van zo'n levensverhaal vaak ook de beweegreden achter ons doen en laten. Dus bijvoorbeeld aan een goed doel schenken om er over op te scheppen, op vakantie gaan om de foto's te kunnen tonen aan je collega's, of geloof bedrijven om als goede moslim in de smaak te vallen bij anderen.
Mensen hebben verkeerde motieven. Onderneem dingen om te genieten van de ervaring zelf, niet om je ego te strelen met het verhaal dat het oplevert.
Hahaha, geweldig!quote:
Tenzij je rijk bent, dan noemt de maatschappij je opeens excentriek en extravagant.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:13 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
De maatschappij ziet je dan al snel als een loner, een weirdo of zondaar
Ik onderneem alleen dingen die mijn haters tot zure jaloezie drijft. Dat is mijn enige bron van genot.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:25 schreef Levolution het volgende:
[..]
Onderneem dingen om te genieten van de ervaring zelf, niet om je ego te strelen met het verhaal dat het oplevert.
Een Sapeur, de eckte inspiratiequote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:08 schreef Bilge het volgende:
[..]
Ik onderneem alleen dingen die mijn haters tot zure jaloezie drijft. Dat is mijn enige bron van genot.![]()
[ afbeelding ]
Ze was wat aan het trollen, vonden wij en zij niet fijn, denk dat ze even wat tijd voor haarzelf neemt. Ze was niet boos, ze post nog wel, maar niet hier - voorlopig.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:20 schreef Ziba het volgende:
[..]
Oke, tof! En waar is Borte? Boos weggegaan?
Dat is bij iedereen zo.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:31 schreef Arcadia het volgende:
Borte doet me denken aan een roos, als je het fout aanpakt zullen de doornen veel pijn doen, maar benader het op de juiste manier en de mooie geur zal je overweldigen.
Neequote:
De juiste manier is bij iedereen anders en iedereen heeft een juiste manier. Bij jou geldt dat ook.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:44 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Nee, ofja, per mens verschilt dat heel erg, bij Borte vind ik de vergelijking heel erg gepast. Bij mijzelf dan weer totaal niet.
Eigenlijk is dat wel bij iedereen zo. Uiteindelijk. Maar het klinkt wel mooi.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:44 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Nee, ofja, per mens verschilt dat heel erg, bij Borte vind ik de vergelijking heel erg gepast. Bij mijzelf dan weer totaal niet.
In dat geval leg je in die zin de fout bij hij die tot defloweren over zal gaan en nimmer bij de flower.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:31 schreef Arcadia het volgende:
Borte doet me denken aan een roos, als je het fout aanpakt zullen de doornen veel pijn doen, maar benader het op de juiste manier en de mooie geur zal je overweldigen.
Mhehe, "defloweren".quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:49 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
In dat geval leg je in die zin de fout bij hij die tot defloweren over zal gaan en nimmer bij de flower.
Wat bedoel je hiermee?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:49 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
In dat geval leg je in die zin de fout bij hij die tot defloweren over zal gaan en nimmer bij de flower.
Dat rozen onschuldig zijn. Jammer dat mensen niet zo passief zijn en de vergelijking met rozen daar dus mank gaat.quote:
Maar een roos heeft doornen. Een doorn in de voet is moeilijk te vinden.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat rozen onschuldig zijn. Jammer dat mensen niet zo passief zijn en de vergelijking met rozen daar dus mank gaat.
Damardan girdin bre.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Maar een roos heeft doornen. Een doorn in de voet is moeilijk te vinden.
En de doorn in het hart? Zag iemand die, dan deed hij nooit een ander verdriet.
Jij bent mijn doorn in mijn hart. Haal hem eruit. Je doet me pijn.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Maar een roos heeft doornen. Een doorn in de voet is moeilijk te vinden.
En de doorn in het hart? Zag iemand die, dan deed hij nooit een ander verdriet.
Daarom heet het ook liefde héquote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:06 schreef Ziba het volgende:
[..]
Jij bent mijn doorn in mijn hart. Haal hem eruit. Je doet me pijn.
Nee, haat. Pure haat. Het bestaat. Evenals ik het haat dat ik morgen moet werken terwijl ik vanavond gewoon uit wil gaan.quote:
Asik Veysel'in dedigi gibi, oglan kiza kavusamadi, ask olsun.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:08 schreef Ziba het volgende:
[..]
Nee, haat. Pure haat. Het bestaat. Evenals ik het haat dat ik morgen moet werken terwijl ik vanavond gewoon uit wil gaan.Ik ben echt geïrriteerd.
Tamam.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Asik Veysel'in dedigi gibi, oglan kiza kavusamadi, ask olsun.
Maar sommige Turkse dames zijn gewoon sterk, daar kun je niks tegen doenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:46 schreef Bilge het volgende:
Eén van de gevolgen van de vele oorlogen die het Ottomaanse Rijk voerde, die zelfs in dit topic voelbaar is, betreft het uitsterven van mannelijke mannen. De alfamannetjes sneuvelden aan het front, terwijl de mietjes in leven bleven door de bergen in te vluchten.
Hun zoons zijn niet anders dan hun vaders. Ik ken één Turkse man die zo hard door zijn vrouw mishandeld wordt, dat zijn kreten buitenshuis hoorbaar zijn. 95% van de Turkse vrouwen heeft thuis de broek aan. Het enige wat de 'mannen' scheidt van de traditionele vrouwen is een jurk.
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:46 schreef Bilge het volgende:
Eén van de gevolgen van de vele oorlogen die het Ottomaanse Rijk voerde, die zelfs in dit topic voelbaar is, betreft het uitsterven van mannelijke mannen. De alfamannetjes sneuvelden aan het front, terwijl de mietjes in leven bleven door de bergen in te vluchten.
Hun zoons zijn niet anders dan hun vaders. Ik ken één Turkse man die zo hard door zijn vrouw mishandeld wordt, dat zijn kreten buitenshuis hoorbaar zijn. 95% van de Turkse vrouwen heeft thuis de broek aan. Het enige wat de 'mannen' scheidt van de traditionele vrouwen is een jurk.
Over wie heb je het?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:46 schreef Bilge het volgende:
Eén van de gevolgen van de vele oorlogen die het Ottomaanse Rijk voerde, die zelfs in dit topic voelbaar is, betreft het uitsterven van mannelijke mannen.
Jij bent een paardenbloem.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:10 schreef Ziba het volgende:
[..]
Arcadia met zijn gezever over rozen, who else.
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:11 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Jij bent een paardebloem.
Overal te vinden en makkelijk te plukken.Dat denk jij misschien. Maar ja, juist van de personen van wie je het verwacht blijkt het vaak niet zo te zijn. En andersom.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je de spoiler wel opengedaan? Jij maakt een grapje over mij en dan maak ik er over jou eentje, geef ik dat duidelijk aan, maar dan ben ik degene die het zou menenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:12 schreef Ziba het volgende:
[..]
Dat denk jij misschien. Maar ja, juist van de personen van wie je het verwacht blijkt het vaak niet zo te zijn. En andersom.
O, oke, grapje.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:13 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Heb je de spoiler wel opengedaan? Jij maakt een grapje over mij en dan maak ik er over jou eentje, geef ik dat duidelijk aan, maar dan ben ik degene die het zou menen
Jaquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:49 schreef TheMagnificent het volgende:
Wat zijn jullie romantisch vandaag.
Hamdoulillah broeder.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:09 schreef WammesWaggel het volgende:
Als beloning zal Allah je een kudde ongeschonden maagden en een kuip honing schenken in de hemel na Uwe heengaan in het stoffelijke, inshallah
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:25 schreef Levolution het volgende:
[..]
Inderdaad. Mensen moeten altijd een 'verhaal' hebben. Daarmee vullen ze hun leven op. Vaak is het willen bezitten van zo'n levensverhaal vaak ook de beweegreden achter ons doen en laten. Dus bijvoorbeeld aan een goed doel schenken om er over op te scheppen, op vakantie gaan om de foto's te kunnen tonen aan je collega's, of geloof bedrijven om als goede moslim in de smaak te vallen bij anderen.
Mensen hebben verkeerde motieven. Onderneem dingen om te genieten van de ervaring zelf, niet om je ego te strelen met het verhaal dat het oplevert.
Dit soort posts kan ik echt waarderenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:46 schreef Bilge het volgende:
Een Weissman-compliment staat voor kwaliteit, omdat je daarvan zeker weet dat het gemeend was. Die gaat mijn verzameling in.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:06 schreef Weissman het volgende:
[..]
Hamdoulillah broeder.
[..]
[..]
Dit soort posts kan ik echt waarderen
Dit staat er al weken ofzo?quote:Deze functie is in onderhoud, later in de nacht is het weer mogelijk te registreren. Onze excuses voor het ongemak.
Niet op dit moment, ben je weer een kloon aan het maken?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:01 schreef Ayca het volgende:
Krijgen jullie ook deze melding als je op registreren drukt?
[..]
Dit staat er al weken ofzo?
Alleen in de nachten, geloof ik. Probeer het in de ochtend/middag eens.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:01 schreef Ayca het volgende:
Krijgen jullie ook deze melding als je op registreren drukt?
[..]
Dit staat er al weken ofzo?
Stom.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
Alleen in de nachten, geloof ik. Probeer het in de ochtend/middag eens.
Wants bots registreren zich alleen 's nachts? En daar heb je o.a. Akismet voor.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:09 schreef zarGon het volgende:
Ik denk dat ze dat trouwens hebben gedaan om overlast van (Chinese) spambots te voorkomen.
Wanneer het hier nacht (00.00 - 06.00 uur) is, is het daar (China) ochtend/middag (08.00 - 14.00 uur) eh. Tijd geleden was er een invasie.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:26 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Wants bots registreren zich alleen 's nachts? En daar heb je o.a. Akismet voor.
quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:47 schreef Danny het volgende:
[..]
nee, maar de spammers die we hebben reggen handmatig en dan is een captcha zinloos.
Wat is zijn afkomst? Niet dat dat uitmaakt natuurlijk.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:35 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ja. Hij zegt hallo!
En hij vindt jullie een beetje apart
Akismet is dan ook geen captchaquote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:31 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wanneer het hier nacht (00.00 - 06.00 uur) is, is het daar (China) ochtend/middag (08.00 - 14.00 uur) eh. Tijd geleden was er een invasie.
Tevens:
[..]
Hoelang duurt zo'n trip eigenlijk? En stopt de trein op de tussenstations? Of nou ja, hoe moet ik dat voor me zien? Je stapt in en je stapt uit? Mits ja, worden vast hele wazige foto's.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:46 schreef Levolution het volgende:
Ik kan mijn ogen niet geloven. Het lijkt mij erg gaaf om een treintrip door Turkije te maken, ooit. Van west naar oost. Dus ik ging even googlen.
"Dogu Express", van Istanbul naar Kars 75 TL voor een cabine met bed! Goedkoper als je geen bed hoeft omdat je zacht zitvlees hebt, maar ik kan niet de hele dag op mijn staalharde gluteui maximi zitten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En als je dit eenmaal gedaan hebt, heb je een verhaal en foto's om aan je collega's te tonen.
Lijkt me geweldig zo'n tripquote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoelang duurt zo'n trip eigenlijk? En stopt de trein op de tussenstations? Of nou ja, hoe moet ik dat voor me zien? Je stapt in en je stapt uit? Mits ja, worden vast hele wazige foto's..
Het klinkt heel leuk natuurlijk, goedkoop 'reizen' en veel zien, maar dagen in een trein doorbrengen lijkt me eerlijk gezegd niet echt aantrekkelijk. Al is het vast heel comfortabel.
Het lijkt mij ook geweldig hoor. Sowieso wil ik wel een keertje zoiets ervaren.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Lijkt me geweldig zo'n trip
Van Wenen naar istanbul lijkt me ook gweldig.
Je moet eens reisboeken lezen over treinreizen, erg gaaf
Hier is te zien dat Ankara-Van 30 uur duurt. En blijkbaar kun je ook uitstappen op tussenstations.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoelang duurt zo'n trip eigenlijk? En stopt de trein op de tussenstations? Of nou ja, hoe moet ik dat voor me zien? Je stapt in en je stapt uit? Mits ja, worden vast hele wazige foto's..
Nu zijn wij hier in Nederland waarschijnlijk zo uitgekeken op treinreizen, dat zo'n trip hels lijkt, maar 2 daagjes in een comfortabele cabine, met de juiste mensen en genoeg tijdverdrijf bij je, lijkt het me erg leuk. En je ziet in één oogopslag eigenlijk Turkije over de hele breedte. Bovendien ben ik nooit in het oosten geweest en met de trein lijkt me toch leuker dan met het vliegtuig of met de bus (over hels gesprokenquote:Het klinkt heel leuk natuurlijk, goedkoop 'reizen' en veel zien, maar dagen in een trein doorbrengen lijkt me eerlijk gezegd niet echt aantrekkelijk. Al is het vast heel comfortabel.
2 zitplaatsen maar?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:46 schreef Levolution het volgende:
Ik kan mijn ogen niet geloven. Het lijkt mij erg gaaf om een treintrip door Turkije te maken, ooit. Van west naar oost. Dus ik ging even googlen.
"Dogu Express", van Istanbul naar Kars 75 TL voor een cabine met bed! Goedkoper als je geen bed hoeft omdat je zacht zitvlees hebt, maar ik kan niet de hele dag op mijn staalharde gluteui maximi zitten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En als je dit eenmaal gedaan hebt, heb je een verhaal en foto's om aan je collega's te tonen.
Nee.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:51 schreef WammesWaggel het volgende:
Gebruiken jullie het woord Frenk weleens?
Dat hoor ik nooit, moet er eens op gaan letten
Ja schat?!quote:
Paul Theroux lezen!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 01:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het lijkt mij ook geweldig hoor. Sowieso wil ik wel een keertje zoiets ervaren.
Wat voor toffe dingen vertellen die treinreis-reisboeken mij dan?.
Er zijn vast wel andere plekken te regelen. Er schijnen ook cafés te zijn. Je hebt ook zitplaatsen e.d. Het ging mij meer om de zeer aangename prijs.quote:
Superieure Turken Manifestquote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:13 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik ken het als Turks spreekwoord. Wat is het STM?
Wel leuk om een keer te doen ja. Hoeveel euro is 75 TL?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 01:08 schreef Levolution het volgende:
[..]
Er zijn vast wel andere plekken te regelen. Er schijnen ook cafés te zijn. Je hebt ook zitplaatsen e.d. Het ging mij meer om de zeer aangename prijs.
30 uur valt nog best mee. Ik verwachtte denk ik meer omdat Turkije best lang is in de breedte (of is dat de lengte?).quote:Op zaterdag 12 mei 2012 01:03 schreef Levolution het volgende:
[..]
Hier is te zien dat Ankara-Van 30 uur duurt. En blijkbaar kun je ook uitstappen op tussenstations.
Ja, met de juiste mensen maakt de rest weinig uit.quote:[..]
Nu zijn wij hier in Nederland waarschijnlijk zo uitgekeken op treinreizen, dat zo'n trip hels lijkt, maar 2 daagjes in een comfortabele cabine, met de juiste mensen en genoeg tijdverdrijf bij je, lijkt het me erg leuk. En je ziet in één oogopslag eigenlijk Turkije over de hele breedte. Bovendien ben ik nooit in het oosten geweest en met de trein lijkt me toch leuker dan met het vliegtuig of met de bus (over hels gesproken).
Retourtje kost tweemaal een enkeltje met 20% korting. 120 TL voor een retourtje dus. 52 euro.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 01:10 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wel leuk om een keer te doen ja. Hoeveel euro is 75 TL?
Heb je titels voor me?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 01:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Paul Theroux lezen!
Tofheid leer je dan!
Thanks!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 01:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
De grote spoorwegcarrousel retour
http://www.uitgeverijatlas.nl/result_titel.asp?Id=1843
Ik vraag me nu eigenlijk wel af wat je allemaal over ons hebt verteld!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:35 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ja. Hij zegt hallo!
En hij vindt jullie een beetje apart
Dat ik je zou aaien!quote:
Tovbe Tovbe.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 01:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat ik je zou aaien!!
Waarom heb je "ex-mod" als tag, trouwens? Da's net alsof je rondrijdt in een auto waar je op elke raam "Tweedeands!" hebt geplakt. Of de namen van je exen als tattoo neemt op je rug.
Mensen die hun exen terugnemen.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 01:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Tovbe Tovbe.
Omdat Yvonne denkt dat ik binnen 6 maanden terugkeer.
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 01:38 schreef zarGon het volgende:
Heb vandaag vier pakken Vrieslollies gekocht..
[ afbeelding ]!
Eet er nu eentje..
Neem je nog een cadeautje voor mij mee terug?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 01:11 schreef yvonne het volgende:
Ik ben in Istanbul deze zomer, ik weet al wat we gaan doen
Dit vroeg ik me ook gelijk af, ik weet het niet. Misschien wel, maar zo'n trein gaat maar 2x in de week ofzo. Dus dan zit je wel een paar dagen daar vast waar je uitstapt (niet dat dat erg is, valt genoeg te doen).quote:Op zaterdag 12 mei 2012 01:18 schreef zarGon het volgende:
[..]
30 uur valt nog best mee. Ik verwachtte denk ik meer omdat Turkije best lang is in de breedte (of is dat de lengte?).
En mag je weer instappen met dezelfde ticke als je eenmaal hebt uitgestaptt?.
Ik weet niet hoe druk de Dogu Express is, maar in Nederland word ik vooral gek als:quote:[..]
Ja, met de juiste mensen maakt de rest weinig uit.. Dan is twee dagen prima uit te houden.
Een treinreis vanuit Den Haag naar Hengelo/Enschede duurt net iets meer dan 2 uur en een kwartier, dat gaat op zich nog wel, maar dan wil je er ook echt uit. Al is de Doğu Express niet te vergelijken met de treinen van de NS, het idee om uren in de trein door te brengen is in eerste instantie niet aantrekkelijk.
Als ik er nu zo over denk, is het heel erg verleidelijk. Het is goedkoop (75 TL voor een enkeltje is echt niets), de tripduur valt reuze mee en je ziet véél.
(Bussen...!)
Tuuk!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 01:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Neem je nog een cadeautje voor mij mee terug?
Getver! Nu ga ik slapen met deze visual, bedanktquote:
quote:
Wilde ik je net een foto sturen van Cerrorshot.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 01:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Getver! Nu ga ik slapen met deze visual, bedankt
scheit op dan }}:|quote:Op zaterdag 12 mei 2012 01:41 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wilde ik je net een foto sturen van Cerrorshot.
Desnoods koop je voor een/elke/voor een aantal tussenstations een ticket en breng je de dagen door waar je bent uitgestapt. Misschien romantiseer ik het nu, maar daar geef je mijns inziens op zich ook wel een leuke draai aan de treinreis.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 01:40 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dit vroeg ik me ook gelijk af, ik weet het niet. Misschien wel, maar zo'n trein gaat maar 2x in de week ofzo. Dus dan zit je wel een paar dagen daar vast waar je uitstapt (niet dat dat erg is, valt genoeg te doen).
Je zult je trein maar missen, geen halfuur maar een halve week wachten op de volgende.
In Nederland verloopt het over het algemeen goed, zolang je niet reist in de wintermaanden.quote:[..]
Ik weet niet hoe druk de Dogu Express is, maar in Nederland word ik vooral gek als:
- het te druk is
- als ik alleen ben
- ik vaak moet overstappen
- ik vaak moet overstappen met bagage
Met de goede voorbereiding moet een treinreis wel leuk zijn. Eventueel neem je een bordspel mee ofzo.
Dat zeg je al sinds eind april of zo.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 01:41 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wilde ik je net een foto sturen van Cerrorshot.
Alsof je daar een vleeslolly voor nodig hebt.quote:
Ik heb allang geleverd hoor.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 01:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat zeg je al sinds eind april of zo..
Zei ik toch niet?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 01:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Alsof je daar een vleeslolly voor nodig hebt.
Goed, vraag maar bevestiging aan Yvonne.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 01:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het is dat je telkens eenen geen
plaatst, anders zou ik nog denken dat je serieus was ook.
Dat van de foto geloof ik wel hoor.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 01:48 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Goed, vraag maar bevestiging aan Yvonne.
Ik ook, zij kent mijn fantasieën.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 01:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat van de foto geloof ik wel hoor..
Ik doelde op het fantaseren..
Ik zag de ninja!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 01:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik ook, zij kent mijn fantasieën.
Laat zien dan.quote:
Mag niet, anders vermoord ie mequote:
Zeker, vooral wanneer er tijdelijk weinig bloed vloeit naar de hersenen.quote:
Trustequote:Op zaterdag 12 mei 2012 01:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mag niet, anders vermoord ie me
Ik ging pitten!
Ik bescherm je wel!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 01:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mag niet, anders vermoord ie me
Ik ging pitten!
Ik ga hier niet dieper op inquote:Op zaterdag 12 mei 2012 01:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zeker, vooral wanneer er tijdelijk weinig bloed vloeit naar de hersenen..
Niets eigenlijk. Het was zijn conclusie na een aantal kijkjes hierquote:Op zaterdag 12 mei 2012 01:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik vraag me nu eigenlijk wel af wat je allemaal over ons hebt verteld!.
.
Cool, ik noteer 'm. Komende tijd niet echt tijd voor filmsquote:Op zaterdag 12 mei 2012 02:31 schreef TheMagnificent het volgende:
Ayça, ga The Woman in Black (met Daniel Radcliffe) downloaden en kijken. Ik ben me een aantal keer echt de pleuris geschrokken. Echt een akelige, duistere sfeer heeft deze film. Maar dit komt vooral tot z'n recht als je 'm 's nachts kijkt.
http://trgoals.tv/?zhibo8quote:
Jij weet ook niks héquote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:51 schreef Ratelslangetje het volgende:
Goedenavond
Wat weinig posts vandaag. Gaan jullie straks nog uit?
Ik haat voetbal.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:52 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jij weet ook niks hé
Iedereen zit buitenadem te kijken naar http://www.google.nl/sear(...)c32&biw=1280&bih=662
Alleen omdat je tijdens voetbal minder aandacht krijgt zeker.quote:
Nou ja!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:54 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Alleen omdat je tijdens voetbal minder aandacht krijgt zeker.
Helpt niet, leid niet af van voetbalquote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:08 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nou ja!Als ik aandacht wil ga ik wel tieten posten ofzo.
hehequote:Mijn vader was vroeger voorzitter van een amateurclubje en toen ik als jonge tiener twee jaar bij hem woonde MOEST ik altijd mee. Verschrikkelijk!Sukkel Turkjes die achter een bal aanrenden aangemoedigd door een handjevol toeschouwers. Hele middagen verpest door dat stomme rotvoetbal.
Ik heb nog net geen hekel aan gras gekregen.
Het zet niet echt door. Maar de avond is nog jong.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:13 schreef Triggershot het volgende:
zie je ratel, ineens het topic tot leven gekomen
Boehoe was het. Verveling ten top. Zelfs de jongens waren lelijkquote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Helpt niet, leid niet af van voetbal
[..]
hehe
Allemaal van die gewichtige vadersnorren die belangrijk kijken aan de zijlijnquote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:08 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Sukkel Turkjes die achter een bal aanrenden aangemoedigd door een handjevol toeschouwers. Hele middagen verpest door dat stomme rotvoetbal.
Jaquote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:34 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Allemaal van die gewichtige vadersnorren die belangrijk kijken aan de zijlijn![]()
Is GS nu Sampion..?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:27 schreef Weissman het volgende:
Eindelijk weer rechtstreekse deelname aan de CLtis weer ff geleden
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:28 schreef Morera het volgende:
merhaba igiyeler sinsilsinJe hebt een vertaalboekje voor je liggen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
Nee !quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:41 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Je hebt een vertaalboekje voor je liggen?
Wat je in je eerste post schreef, was in ieder geval geen Turks. Oké, alleen 'merhaba' dan.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:15 schreef Morera het volgende:
[..]
Nee !![]()
Ik kan het een piepklein beetjegule gule
Hoezo niet?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:16 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wat je in je eerste post schreef, was in ieder geval geen Turks.
Dan zou het 'Merhaba, iyi geceler/aksamlar. Nasilsiniz?' moeten zijn.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:17 schreef Morera het volgende:
[..]
Hoezo niet?
Dat was toch hallo goeienavond hoe gaat het
Dat is "İyi akşamlar. Nasılsınız?".quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:17 schreef Morera het volgende:
[..]
Hoezo niet?
Dat was toch hallo goeienavond hoe gaat het
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:19 schreef Morera het volgende:
Mag ik hier wel posten als niet turkik heb toffe turkse vrienden, ik pik woordjes op en doe alsof ik turks kan en ik vind turks eten lekker behalve de zoete dingen
en turkse mannen vind ik mooi
![]()
Turkse vrouwen ook maar ik val niet op vrouwen
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:37 schreef Turquaz52 het volgende:
Wie zijn hier NIET welkom?
Flamers, trollers en Turken/moslim-bashers..
Kortom, mensen die zich niet volwassen kunnen gedragen.
*Turq Turq*, Turq Turq Tuq.. Tuurrrq..*quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:20 schreef Weissman het volgende:
Turq, seni sectim !!
laat je hossel-skillz zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |