SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:
quote:
Ja was een of ander conflict toen met Dr. Fuchs om zijn dienstplicht ofzo, w8 daar is zelfs een track over..quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:43 schreef xaban06 het volgende:
Jammer dat Nefret (Ceza) gestopt is, vond Ceza toen veel beter.
I know, jammer.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:44 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ja was een of ander conflict toen met Dr. Fuchs om zijn dienstplicht ofzo, w8 daar is zelfs een track over..
Een zin uit Yerli plaka:quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:43 schreef xaban06 het volgende:
quote:Dengimdir, kimse bilmez ancak Ceza nefrettende eskidir.
Vind het jammer dat de grote 3, Ceza, Sago en Fuat niet meer kunnen samenwerken. Het is voor mij nog steeds een natte droom om die 3 weer samen op 1 podium of in 1 track te zien. En nee ik ga hier geen discussie aan over wie beter is dan wiequote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:43 schreef xaban06 het volgende:
Jij ook, teruste.. xxquote:
Ceza en Fuat zijn gewoon keihard voor de cash gegaan, gotlerini sattilar om een paar centen te verdienen, Sago daarentegen heeft zich daar tegen gekeerd en is alles behalve een hebberig iemand die alles doet voor geld.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:46 schreef Weissman het volgende:
[..]
Vind het jammer dat de grote 3, Ceza, Sago en Fuat niet meer kunnen samenwerken. Het is voor mij nog steeds een natte droom om die 3 weer samen op 1 podium of in 1 track te zien. En nee ik ga hier geen discussie aan over wie beter is dan wie![]()
Onderstaande was toch wel een keerpunt voor TR rap op TV.
Zelfde met 50 Cent en The Game.
Hayko Cepkinquote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:52 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ceza en Fuat zijn gewoon keihard voor de cash gegaan, gotlerini sattilar om een paar centen te verdienen, Sago daarentegen heeft zich daar tegen gekeerd en is alles behalve een hebberig iemand die alles doet voor geld.
iig geen lolly reclame maken, rapend over een lolly en eentje in zijn bek..![]()
Hayko is ook de bombquote:
Die is er toch niet?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:54 schreef Weissman het volgende:
En ik probeerde nog een discussie te vermijden
Sago is gewoon het beste.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:54 schreef Weissman het volgende:
En ik probeerde nog een discussie te vermijden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
Dit is voor mij ook een primeurquote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:41 schreef Weissman het volgende:
Gelukkig geloof ik niet in liefde, daarom ook geen last van dat soort dingen.
Qua schoenen :pquote:
Ik zeg alleen dat Turken niet te vertrouwen zijn. En dat mag ik zeggen ja. Dit zeg ik uit eigen ervaring. Maar over het algemeen vertrouw ik elk persoon niet. En heb genoeg Turkse mensen om mij heen waarmee ik een goed band heb. Ben niet schijnheilig. Mijn verloofde is de enige persoon die ik vertrouw, hij is ook mijn beste vriend. Toen ik mijn verloofde voor het eerst had ontmoet vertrouwde ik hem ook niet, zo een band moet je opbouwen. Ik ben geen makkelijk persoon. Hij is zelf ook geen makkelijk persoon. Wij lijken veel op elkaar. Maarja, eigenlijk had ik beter moeten zeggen Niemand is te vertrouwen, in plaats van Turken zijn niet te vertrouwen. Mensen moet je nooit op het eerste gezicht gelijk vertrouwen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:45 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Serieus, als je bruidegom je enige houvast is voor een positieve relatie met Turken, dan vind ik je echt een vreemd persoon.
Nog een fok liefdequote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:10 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat Turken niet te vertrouwen zijn. En dat mag ik zeggen ja. Dit zeg ik uit eigen ervaring. Maar over het algemeen vertrouw ik elk persoon niet. En heb genoeg Turkse mensen om mij heen waarmee ik een goed band heb. Ben niet schijnheilig. Mijn verloofde is de enige persoon die ik vertrouw, hij is ook mijn beste vriend. Toen ik mijn verloofde voor het eerst had ontmoet vertrouwde ik hem ook niet, zo een band moet je opbouwen. Ik ben geen makkelijk persoon. Hij is zelf ook geen makkelijk persoon. Wij lijken veel op elkaar. Maarja, eigenlijk had ik beter moeten zeggen Niemand is te vertrouwen, in plaats van Turken zijn niet te vertrouwen. Mensen moet je nooit op het eerste gezicht gelijk vertrouwen.
Hoe weet je of die te vertrouwen is als je hem net pas kent?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:10 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat Turken niet te vertrouwen zijn. En dat mag ik zeggen ja. Dit zeg ik uit eigen ervaring. Maar over het algemeen vertrouw ik elk persoon niet. En heb genoeg Turkse mensen om mij heen waarmee ik een goed band heb. Ben niet schijnheilig. Mijn verloofde is de enige persoon die ik vertrouw, hij is ook mijn beste vriend. Toen ik mijn verloofde voor het eerst had ontmoet vertrouwde ik hem ook niet, zo een band moet je opbouwen. Ik ben geen makkelijk persoon. Hij is zelf ook geen makkelijk persoon. Wij lijken veel op elkaar. Maarja, eigenlijk had ik beter moeten zeggen Niemand is te vertrouwen, in plaats van Turken zijn niet te vertrouwen. Mensen moet je nooit op het eerste gezicht gelijk vertrouwen.
Ken hem al bijna 1 jaar. En hoe weet ik of die vertrouwen is? Dat is iets tussen mij en hem elhamdulilah.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:23 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hoe weet je of die te vertrouwen is als je hem net pas kent?
Danku. Ben Turkce Ogrenmek istiyorum.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:49 schreef Che_ het volgende:
Ok veel geluk samen, maar waarom kom je hier telkens posten Turken dit Turken dat?
?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:53 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Danku. Ben Turkce Ogrenmek istiyorum.
Turks praten! leren. Heb ik ook al eerder gezegd, je doet wel alsof je van alles weet. donder op.quote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:57 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Turks praten! leren. Heb ik ook al eerder gezegd, je doet wel alsof je van alles weet. donder op.
Je vermeldt Turken expliciet en je zegt dat Turken niet te vertrouwen zijn en daarna pas mensen, dus Turken minder dan andere mensen. Laat ik je dit vertellen, geen moslim is in de ogen van Allah goed die onderscheid maakt tussen moslims of mensen door middel van kleur of etniciteit.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:10 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
True. Bedankt voor het delen van de filmpje.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:47 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Je vermeldt Turken expliciet en je zegt dat Turken niet te vertrouwen zijn en daarna pas mensen, dus Turken minder dan andere mensen. Laat ik je dit vertellen, geen moslim is in de ogen van Allah goed die onderscheid maakt tussen moslims of mensen door middel van kleur of etniciteit.
Hier uit blijkt maar weer dat liefde hele rare dingen doet met mensen. Religie ook trouwens.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:42 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
Ken hem al bijna 1 jaar. En hoe weet ik of die vertrouwen is? Dat is iets tussen mij en hem elhamdulilah.
Trouwe omwille van Allah elhamdulilah.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:49 schreef Weissman het volgende:
[..]
Hier uit blijkt maar weer dat liefde hele rare dingen doet met mensen. Religie ook trouwens.
The horror !quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:49 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Trouwe omwille van Allah elhamdulilah.
Je weet dat ik gelijk heb, je weet dat je fout zit en toen je zulke dingen postte wist je ook dat je fout zat, maar toch bleef je fout bezig, waarom?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:48 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
True. Bedankt voor het delen van de filmpje.
Je hebt gelijk. Sorry, estagfurulah. Ik zal het niet meer doenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:51 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Je weet dat ik gelijk heb, je weet dat je fout zit en toen je zulke dingen postte wist je ook dat je fout zat, maar toch bleef je fout bezig, waarom?
http://en.wikipedia.org/wiki/Batumiquote:
Mooi, ik vergeef je.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:52 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Sorry, estagfurulah. Ik zal het niet meer doen
bedankt broeder. Moge Allah onze zondes doen vergeven en ons op het juiste pad leiden insaAllahquote:
bedankt voor het delenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:53 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Batumi
En liefde.
Dafuqquote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:55 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
bedankt broeder. Moge Allah onze zondes doen vergeven en ons op het juiste pad leiden insaAllah
Insha'Allah Amin, maar ik denk niet dat mensen het appreciëren als we zo bezig zijnquote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:55 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
bedankt broeder. Moge Allah onze zondes doen vergeven en ons op het juiste pad leiden insaAllah
Irritantquote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:56 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dafuq![]()
En ik maar denken dat Arcadia irritant was met zijn overdreven islamitisch gedoe![]()
Zijn we nooit geweest. Ik adviseer je dan ook om in de toekomst niet zulke waanideeën te hebben.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:57 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Irritant, ik dacht dat we matties waren/
Ik geloof nog steeds dat we matties zijn.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:58 schreef Weissman het volgende:
[..]
Zijn we nooit geweest. Ik adviseer je dan ook om in de toekomst niet zulke waanideeën te hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sowieso zulke seriesquote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:00 schreef TheMagnificent het volgende:
Dit moet zogenaamd de duivel voorstellen.Lekker islamitisch dit ook...
Je gelooft wel in meerdere dingen die niet bestaan, dus dit kan ik je eigenlijk niet kwalijk nemen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:59 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik geloof nog steeds dat we matties zijn.![]()
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:00 schreef TheMagnificent het volgende:
Dit moet zogenaamd de duivel voorstellen.Lekker islamitisch dit ook...
zulke series vind ik echt niet goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
Liefde bestrijden met haat, ik ga alleen meer van je houden op deze wijze.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:01 schreef Weissman het volgende:
[..]
Je gelooft wel in meerdere dingen die niet bestaan, dus dit kan ik je eigenlijk niet kwalijk nemen.
Ik haat je nietquote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:03 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Liefde bestrijden met haat, ik ga alleen meer van je houden op deze wijze.
Pas verloofd en nu al een schoonmaakturkquote:
Maar jij bent toch Jood. Of ben je atheïst?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:04 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik haat je niet
Vind 't alleen jammer dat je er voor kiest om zo te leven en te ''denken'' (oh, the irony).
It's complicated bro. Jood zijn staat niet gelijk aan theïsme.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:04 schreef Che_ het volgende:
[..]
Maar jij bent toch Jood. Of ben je atheïst?
Bij jouw religie op FB staat "it's complicated"?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:05 schreef Weissman het volgende:
[..]
It's complicated bro. Jood zijn staat niet gelijk aan theïsme.
Er zijn ook mensen die in een wereld leven zonder FB. Ja, het bestaat echtquote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:06 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Bij jouw religie op FB staat "it's complicated"?
BLASPHEMYquote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:07 schreef Weissman het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die in een wereld leven zonder FB. Ja, het bestaat echt
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:07 schreef Weissman het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die in een wereld leven zonder FB. Ja, het bestaat echt
Ja, dat doet er niet toe. Geloof je in een God of niet?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:05 schreef Weissman het volgende:
[..]
It's complicated bro. Jood zijn staat niet gelijk aan theïsme.
Heel soms wel. En dan zie ik mensen zoals Arcadia posten en denk ik bij mezelf; ''God kan niet vertegenwoordigd worden door dit soort idioten''.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:10 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja, dat doet er niet toe. Geloof je in een God of niet?
Ok, dat jij Arcadia niet mag is duidelijk maar jammer dat je gelijk de Islam ook aanvalt. Verder zie ik hem niemand iets opleggen of dwingen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:12 schreef Weissman het volgende:
[..]
Heel soms wel. En dan zie ik mensen zoals Arcadia posten en denk ik bij mezelf; ''God kan niet vertegenwoordigd worden door dit soort idioten''.
ne schoonmaakturk. Ik ben schoonmaakkoerd. Eigenlijk moest ik alleen de was vouwen, heb al in de ochtend huisje schoongemaakt. En ik moet wel huis schoonmaken iedere dag, wie anders? Heb geen schoonmaker in dienst ofzo...quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:04 schreef Weissman het volgende:
[..]
Pas verloofd en nu al een schoonmaakturk
Zoals ik al zei, stop met bidden en geloven, het doet rare dingen met je.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:10 schreef Arcadia het volgende:
Ik heb ook geen FB, ik begin te denken dat jij en ik eigenlijk een en dezelfde persoon zijn
Elke keer mashallah, inshallah, hamdoulillah roepen is niemand iets opleggen ?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:15 schreef Che_ het volgende:
Ok, dat jij Arcadia niet mag is duidelijk maar jammer dat je gelijk de Islam ook aanvalt. Verder zie ik hem niemand iets opleggen of dwingen.
Het enige wat ik heb gevraagd van mensen in dit topic is om niet racistisch te zijn, ik heb geen enkele vorm van dawah toegepast op het forum. Ik wil serieus dat er geen verscheidenheid is op basis van ras/cultuur/kleur.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:15 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ok, dat jij Arcadia niet mag is duidelijk maar jammer dat je gelijk de Islam ook aanvalt. Verder zie ik hem niemand iets opleggen of dwingen.
Nee, hoe is dat iemand dingen opleggenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:22 schreef Weissman het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, stop met bidden en geloven, het doet rare dingen met je.
[..]
Elke keer mashallah, inshallah, hamdoulillah roepen is niemand iets opleggen ?
fuck logic.
Als degene dat wilt zeggen omdat zij/hij daarin gelooft dan hebben zij daarintoe alle recht.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:22 schreef Weissman het volgende:
[..]
[..]
fuck logic.
Banene olm senin yahudi arkadaslarindan.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:23 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Nee, hoe is dat iemand dingen opleggen? Ik heb ook Joodse vrienden, zij zeggen gewoon telkens de Hebreeuwse variant, ze leggen mij ook geen dingen op.
Dat zijn echt hele gebruikelijke woorden hoor, zelfs voor gematigde moslims. Daar kun je je toch niet aan storen?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:22 schreef Weissman het volgende:
[..]
[..]
fuck logic.
Terug naar de keuken jij !quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:24 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Als degene dat wilt zeggen omdat zij/hij daarin gelooft dan hebben zij daarintoe alle recht.
Als jij wilt zeggen oempaloempawhatsoever elke keer, omdat jij dat wilt, dan heb jij daarintoe alle recht.
Tamamquote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:25 schreef Weissman het volgende:
[..]
Banene olm senin yahudi arkadaslarindan.
Temizlik imanın yarısıdır.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:21 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
ne schoonmaakturk. Ik ben schoonmaakkoerd. Eigenlijk moest ik alleen de was vouwen, heb al in de ochtend huisje schoongemaakt. En ik moet wel huis schoonmaken iedere dag, wie anders? Heb geen schoonmaker in dienst ofzo...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo hoort het ook.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:22 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Het enige wat ik heb gevraagd van mensen in dit topic is om niet racistisch te zijn, ik heb geen enkele vorm van dawah toegepast op het forum. Ik wil serieus dat er geen verscheidenheid is op basis van ras/cultuur/kleur.
Epicly epic is just epicquote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:30 schreef Levolution het volgende:
Gisteren begon een Syrische man in de sportschool te praten, hij zei toen: "Turkije nummer 1." Ik antwoordde: "Turkai altijd nummer 1".
True story.
Hoeveel je ook mag bidden, hoeveel je tijdens Eid Al Adha ook deelt, hoeveel zakat je ook betaalt, hoeveel goeds je ook doet. Je gelooft niet echt totdat je wenst voor je broeder en zuster wat je voor jezelf wenst en nationalisme is daar niet verzoenbaar mee.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:29 schreef Che_ het volgende:
[..]
Zo hoort het ook.
Je hebt hier ook wat figuren die heel erg benadrukken dat ze goede moslim zijn, maar ondertussen discrimineren enzo, dat vind ik pas
AB+ du best.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:37 schreef Che_ het volgende:
Waarom mensen in rassen verdelen en niet in bloedgroepen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |