http://en.wikipedia.org/wiki/Batumiquote:
Mooi, ik vergeef je.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:52 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Sorry, estagfurulah. Ik zal het niet meer doen
bedankt broeder. Moge Allah onze zondes doen vergeven en ons op het juiste pad leiden insaAllahquote:
bedankt voor het delenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:53 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Batumi
En liefde.
Dafuqquote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:55 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
bedankt broeder. Moge Allah onze zondes doen vergeven en ons op het juiste pad leiden insaAllah
Insha'Allah Amin, maar ik denk niet dat mensen het appreciëren als we zo bezig zijnquote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:55 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
bedankt broeder. Moge Allah onze zondes doen vergeven en ons op het juiste pad leiden insaAllah
Irritantquote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:56 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dafuq![]()
En ik maar denken dat Arcadia irritant was met zijn overdreven islamitisch gedoe![]()
Zijn we nooit geweest. Ik adviseer je dan ook om in de toekomst niet zulke waanideeën te hebben.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:57 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Irritant, ik dacht dat we matties waren/
Ik geloof nog steeds dat we matties zijn.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:58 schreef Weissman het volgende:
[..]
Zijn we nooit geweest. Ik adviseer je dan ook om in de toekomst niet zulke waanideeën te hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sowieso zulke seriesquote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:00 schreef TheMagnificent het volgende:
Dit moet zogenaamd de duivel voorstellen.Lekker islamitisch dit ook...
Je gelooft wel in meerdere dingen die niet bestaan, dus dit kan ik je eigenlijk niet kwalijk nemen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:59 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik geloof nog steeds dat we matties zijn.![]()
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:00 schreef TheMagnificent het volgende:
Dit moet zogenaamd de duivel voorstellen.Lekker islamitisch dit ook...
zulke series vind ik echt niet goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
Liefde bestrijden met haat, ik ga alleen meer van je houden op deze wijze.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:01 schreef Weissman het volgende:
[..]
Je gelooft wel in meerdere dingen die niet bestaan, dus dit kan ik je eigenlijk niet kwalijk nemen.
Ik haat je nietquote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:03 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Liefde bestrijden met haat, ik ga alleen meer van je houden op deze wijze.
Pas verloofd en nu al een schoonmaakturkquote:
Maar jij bent toch Jood. Of ben je atheïst?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:04 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik haat je niet
Vind 't alleen jammer dat je er voor kiest om zo te leven en te ''denken'' (oh, the irony).
It's complicated bro. Jood zijn staat niet gelijk aan theïsme.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:04 schreef Che_ het volgende:
[..]
Maar jij bent toch Jood. Of ben je atheïst?
Bij jouw religie op FB staat "it's complicated"?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:05 schreef Weissman het volgende:
[..]
It's complicated bro. Jood zijn staat niet gelijk aan theïsme.
Er zijn ook mensen die in een wereld leven zonder FB. Ja, het bestaat echtquote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:06 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Bij jouw religie op FB staat "it's complicated"?
BLASPHEMYquote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:07 schreef Weissman het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die in een wereld leven zonder FB. Ja, het bestaat echt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |