Serieus, als je bruidegom je enige houvast is voor een positieve relatie met Turken, dan vind ik je echt een vreemd persoon.quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:04 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
Turken zijn zoizo niet te vertrouwen. Bijna geen enkel komt beloftes na. BELOFTES! Mijn verloofde is een uitzondering elhamdulilah. Trust nobody!
True that.quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:45 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Serieus, als je bruidegom je enige houvast is voor een positieve relatie met Turken, dan vind ik je echt een vreemd persoon.
Laat toch, zij is sowieso niet 100%.quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:45 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Serieus, als je bruidegom je enige houvast is voor een positieve relatie met Turken, dan vind ik je echt een vreemd persoon.
Yüzsüz bir insanim da, ondan.quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:48 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Weissman, surat kitabini niye kapattin?
Eerste keer dat we overeenkomen? Ik trek even een flesje open, l'chaim akh!quote:
Het begint echt heel erg te irriteren.quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:48 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Laat toch, zij is sowieso niet 100%.
Heeft hij al een hele lange tijd niet meer.quote:
Ik dacht dat ik vandaag nog een UI had gezien bij hem.quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:51 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Heeft hij al een hele lange tijd niet meer.
Nee, heb je wel eens eerder gelijk gegeven. En kap met dat l'chaim, ik ga je er echt niet aardiger door vinden ofzoquote:Op donderdag 10 mei 2012 23:51 schreef Arcadia het volgende:
Eerste keer dat we overeenkomen? Ik trek even een flesje open, l'chaim akh!
Ik heb een goede UI voor je. Ik stuur hem wel per DM.quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:53 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je bedoelt die met 'TM' erin? Vond 'm toch niet zo mooi.
Hoeft niet, hoor. Ben tevreden zo.quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:56 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik heb een goede UI voor je. Ik stuur hem wel per DM.
Ja! Tja, daar ben ik het wel mee eensquote:Op donderdag 10 mei 2012 23:53 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je bedoelt die met 'TM' erin? Vond 'm toch niet zo mooi.
Nee, ik kijk geen Kuzey Güney.quote:
De jouwe stelt veel voor wil je zeggen..quote:
Mensen die geen clean jerks doenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:01 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
De jouwe stelt veel voor wil je zeggen..
Degit..quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:02 schreef Weissman het volgende:
[..]
Mensen die geen clean jerks doen
Zo beter ?
Want was er mis met clean jerks ?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:03 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Degit..adam gibi bisey koy oraya la..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |