Nee, heb je wel eens eerder gelijk gegeven. En kap met dat l'chaim, ik ga je er echt niet aardiger door vinden ofzoquote:Op donderdag 10 mei 2012 23:51 schreef Arcadia het volgende:
Eerste keer dat we overeenkomen? Ik trek even een flesje open, l'chaim akh!
Ik heb een goede UI voor je. Ik stuur hem wel per DM.quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:53 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je bedoelt die met 'TM' erin? Vond 'm toch niet zo mooi.
Hoeft niet, hoor. Ben tevreden zo.quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:56 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik heb een goede UI voor je. Ik stuur hem wel per DM.
Ja! Tja, daar ben ik het wel mee eensquote:Op donderdag 10 mei 2012 23:53 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je bedoelt die met 'TM' erin? Vond 'm toch niet zo mooi.
Nee, ik kijk geen Kuzey Güney.quote:
De jouwe stelt veel voor wil je zeggen..quote:
Mensen die geen clean jerks doenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:01 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
De jouwe stelt veel voor wil je zeggen..
Degit..quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:02 schreef Weissman het volgende:
[..]
Mensen die geen clean jerks doen
Zo beter ?
Want was er mis met clean jerks ?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:03 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Degit..adam gibi bisey koy oraya la..
quote:
Dunno.. vind het een beetje zo kafadan bisey atmisin gibi..quote:
Dat klonk echt dom.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:07 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Dunno.. vind het een beetje zo kafadan bisey atmisin gibi..
Wat? Mijn foto op jou UI? Hoeft niet hoorquote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:10 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dat klonk echt dom.
Of wil je liever die schoonheid zien ?
Mensen die niet fappen op mijn UIquote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:12 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Wat? Mijn foto op jou UI? Hoeft niet hoor![]()
Doe maar wat jij mooi vind...Ik heb er niks op tegen, yanii..
la o kiz kim oldugunu bile bilmiyorum..quote:
Uzun Ince..quote:
Je hoeft het niet te weten; Sasha Grey ken je verder ook niet.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:15 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
la o kiz kim oldugunu bile bilmiyorum..
Senin neyin varki?quote:
Sago ft. Ceza..quote:
Dat is helemaal geen oldskool, hooguit 6 jaar oud. Cartel, Nefret (Ceza & Dr Fuchs), is oldskool.quote:
Kunst met een boodschap, prachtig!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:23 schreef TheMagnificent het volgende:
http://twistedsifter.com/(...)-by-pawel-kuczynski/
[ afbeelding ]
2003/2004 zoiets.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:31 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Dat is helemaal geen oldskool, hooguit 6 jaar oud. Cartel, Nefret (Ceza & Dr Fuchs), is oldskool.
Cartelquote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:31 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Dat is helemaal geen oldskool, hooguit 6 jaar oud. Cartel, Nefret (Ceza & Dr Fuchs), is oldskool.
Erci-E, Karakan, etc. Dat is oldskool.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:32 schreef anisoptera het volgende:
[..]
Cartel! Cehennemden cikan cilgin Turk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |