Superieure Turken Manifestquote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:13 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik ken het als Turks spreekwoord. Wat is het STM?
Wel leuk om een keer te doen ja. Hoeveel euro is 75 TL?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 01:08 schreef Levolution het volgende:
[..]
Er zijn vast wel andere plekken te regelen. Er schijnen ook cafés te zijn. Je hebt ook zitplaatsen e.d. Het ging mij meer om de zeer aangename prijs.
30 uur valt nog best mee. Ik verwachtte denk ik meer omdat Turkije best lang is in de breedte (of is dat de lengte?).quote:Op zaterdag 12 mei 2012 01:03 schreef Levolution het volgende:
[..]
Hier is te zien dat Ankara-Van 30 uur duurt. En blijkbaar kun je ook uitstappen op tussenstations.
Ja, met de juiste mensen maakt de rest weinig uit.quote:[..]
Nu zijn wij hier in Nederland waarschijnlijk zo uitgekeken op treinreizen, dat zo'n trip hels lijkt, maar 2 daagjes in een comfortabele cabine, met de juiste mensen en genoeg tijdverdrijf bij je, lijkt het me erg leuk. En je ziet in één oogopslag eigenlijk Turkije over de hele breedte. Bovendien ben ik nooit in het oosten geweest en met de trein lijkt me toch leuker dan met het vliegtuig of met de bus (over hels gesproken).
Retourtje kost tweemaal een enkeltje met 20% korting. 120 TL voor een retourtje dus. 52 euro.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 01:10 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wel leuk om een keer te doen ja. Hoeveel euro is 75 TL?
Heb je titels voor me?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 01:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Paul Theroux lezen!
Tofheid leer je dan!
Thanks!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 01:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
De grote spoorwegcarrousel retour
http://www.uitgeverijatlas.nl/result_titel.asp?Id=1843
Ik vraag me nu eigenlijk wel af wat je allemaal over ons hebt verteld!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:35 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ja. Hij zegt hallo!
En hij vindt jullie een beetje apart
Dat ik je zou aaien!quote:
Tovbe Tovbe.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 01:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat ik je zou aaien!!
Waarom heb je "ex-mod" als tag, trouwens? Da's net alsof je rondrijdt in een auto waar je op elke raam "Tweedeands!" hebt geplakt. Of de namen van je exen als tattoo neemt op je rug.
Mensen die hun exen terugnemen.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 01:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Tovbe Tovbe.
Omdat Yvonne denkt dat ik binnen 6 maanden terugkeer.
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 01:38 schreef zarGon het volgende:
Heb vandaag vier pakken Vrieslollies gekocht..
[ afbeelding ]!
Eet er nu eentje..
Neem je nog een cadeautje voor mij mee terug?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 01:11 schreef yvonne het volgende:
Ik ben in Istanbul deze zomer, ik weet al wat we gaan doen
Dit vroeg ik me ook gelijk af, ik weet het niet. Misschien wel, maar zo'n trein gaat maar 2x in de week ofzo. Dus dan zit je wel een paar dagen daar vast waar je uitstapt (niet dat dat erg is, valt genoeg te doen).quote:Op zaterdag 12 mei 2012 01:18 schreef zarGon het volgende:
[..]
30 uur valt nog best mee. Ik verwachtte denk ik meer omdat Turkije best lang is in de breedte (of is dat de lengte?).
En mag je weer instappen met dezelfde ticke als je eenmaal hebt uitgestaptt?.
Ik weet niet hoe druk de Dogu Express is, maar in Nederland word ik vooral gek als:quote:[..]
Ja, met de juiste mensen maakt de rest weinig uit.. Dan is twee dagen prima uit te houden.
Een treinreis vanuit Den Haag naar Hengelo/Enschede duurt net iets meer dan 2 uur en een kwartier, dat gaat op zich nog wel, maar dan wil je er ook echt uit. Al is de Doğu Express niet te vergelijken met de treinen van de NS, het idee om uren in de trein door te brengen is in eerste instantie niet aantrekkelijk.
Als ik er nu zo over denk, is het heel erg verleidelijk. Het is goedkoop (75 TL voor een enkeltje is echt niets), de tripduur valt reuze mee en je ziet véél.
(Bussen...!)
Tuuk!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 01:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Neem je nog een cadeautje voor mij mee terug?
Getver! Nu ga ik slapen met deze visual, bedanktquote:
quote:
Wilde ik je net een foto sturen van Cerrorshot.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 01:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Getver! Nu ga ik slapen met deze visual, bedankt
scheit op dan }}:|quote:Op zaterdag 12 mei 2012 01:41 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wilde ik je net een foto sturen van Cerrorshot.
Desnoods koop je voor een/elke/voor een aantal tussenstations een ticket en breng je de dagen door waar je bent uitgestapt. Misschien romantiseer ik het nu, maar daar geef je mijns inziens op zich ook wel een leuke draai aan de treinreis.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 01:40 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dit vroeg ik me ook gelijk af, ik weet het niet. Misschien wel, maar zo'n trein gaat maar 2x in de week ofzo. Dus dan zit je wel een paar dagen daar vast waar je uitstapt (niet dat dat erg is, valt genoeg te doen).
Je zult je trein maar missen, geen halfuur maar een halve week wachten op de volgende.
In Nederland verloopt het over het algemeen goed, zolang je niet reist in de wintermaanden.quote:[..]
Ik weet niet hoe druk de Dogu Express is, maar in Nederland word ik vooral gek als:
- het te druk is
- als ik alleen ben
- ik vaak moet overstappen
- ik vaak moet overstappen met bagage
Met de goede voorbereiding moet een treinreis wel leuk zijn. Eventueel neem je een bordspel mee ofzo.
Dat zeg je al sinds eind april of zo.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 01:41 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wilde ik je net een foto sturen van Cerrorshot.
Alsof je daar een vleeslolly voor nodig hebt.quote:
Ik heb allang geleverd hoor.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 01:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat zeg je al sinds eind april of zo..
Zei ik toch niet?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 01:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Alsof je daar een vleeslolly voor nodig hebt.
Goed, vraag maar bevestiging aan Yvonne.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 01:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het is dat je telkens eenen geen
plaatst, anders zou ik nog denken dat je serieus was ook.
Dat van de foto geloof ik wel hoor.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 01:48 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Goed, vraag maar bevestiging aan Yvonne.
Ik ook, zij kent mijn fantasieën.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 01:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat van de foto geloof ik wel hoor..
Ik doelde op het fantaseren..
Ik zag de ninja!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 01:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik ook, zij kent mijn fantasieën.
Laat zien dan.quote:
Mag niet, anders vermoord ie mequote:
Zeker, vooral wanneer er tijdelijk weinig bloed vloeit naar de hersenen.quote:
Trustequote:Op zaterdag 12 mei 2012 01:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mag niet, anders vermoord ie me
Ik ging pitten!
Ik bescherm je wel!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 01:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mag niet, anders vermoord ie me
Ik ging pitten!
Ik ga hier niet dieper op inquote:Op zaterdag 12 mei 2012 01:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zeker, vooral wanneer er tijdelijk weinig bloed vloeit naar de hersenen..
Niets eigenlijk. Het was zijn conclusie na een aantal kijkjes hierquote:Op zaterdag 12 mei 2012 01:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik vraag me nu eigenlijk wel af wat je allemaal over ons hebt verteld!.
.
Cool, ik noteer 'm. Komende tijd niet echt tijd voor filmsquote:Op zaterdag 12 mei 2012 02:31 schreef TheMagnificent het volgende:
Ayça, ga The Woman in Black (met Daniel Radcliffe) downloaden en kijken. Ik ben me een aantal keer echt de pleuris geschrokken. Echt een akelige, duistere sfeer heeft deze film. Maar dit komt vooral tot z'n recht als je 'm 's nachts kijkt.
http://trgoals.tv/?zhibo8quote:
Jij weet ook niks héquote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:51 schreef Ratelslangetje het volgende:
Goedenavond
Wat weinig posts vandaag. Gaan jullie straks nog uit?
Ik haat voetbal.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:52 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jij weet ook niks hé
Iedereen zit buitenadem te kijken naar http://www.google.nl/sear(...)c32&biw=1280&bih=662
Alleen omdat je tijdens voetbal minder aandacht krijgt zeker.quote:
Nou ja!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:54 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Alleen omdat je tijdens voetbal minder aandacht krijgt zeker.
Helpt niet, leid niet af van voetbalquote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:08 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nou ja!Als ik aandacht wil ga ik wel tieten posten ofzo.
hehequote:Mijn vader was vroeger voorzitter van een amateurclubje en toen ik als jonge tiener twee jaar bij hem woonde MOEST ik altijd mee. Verschrikkelijk!Sukkel Turkjes die achter een bal aanrenden aangemoedigd door een handjevol toeschouwers. Hele middagen verpest door dat stomme rotvoetbal.
Ik heb nog net geen hekel aan gras gekregen.
Het zet niet echt door. Maar de avond is nog jong.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:13 schreef Triggershot het volgende:
zie je ratel, ineens het topic tot leven gekomen
Boehoe was het. Verveling ten top. Zelfs de jongens waren lelijkquote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Helpt niet, leid niet af van voetbal
[..]
hehe
Allemaal van die gewichtige vadersnorren die belangrijk kijken aan de zijlijnquote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:08 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Sukkel Turkjes die achter een bal aanrenden aangemoedigd door een handjevol toeschouwers. Hele middagen verpest door dat stomme rotvoetbal.
Jaquote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:34 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Allemaal van die gewichtige vadersnorren die belangrijk kijken aan de zijlijn![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is GS nu Sampion..?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:27 schreef Weissman het volgende:
Eindelijk weer rechtstreekse deelname aan de CLtis weer ff geleden
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:28 schreef Morera het volgende:
merhaba igiyeler sinsilsinJe hebt een vertaalboekje voor je liggen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
Nee !quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:41 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Je hebt een vertaalboekje voor je liggen?
Wat je in je eerste post schreef, was in ieder geval geen Turks. Oké, alleen 'merhaba' dan.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:15 schreef Morera het volgende:
[..]
Nee !![]()
Ik kan het een piepklein beetjegule gule
Hoezo niet?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:16 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wat je in je eerste post schreef, was in ieder geval geen Turks.
Dan zou het 'Merhaba, iyi geceler/aksamlar. Nasilsiniz?' moeten zijn.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:17 schreef Morera het volgende:
[..]
Hoezo niet?
Dat was toch hallo goeienavond hoe gaat het
Dat is "İyi akşamlar. Nasılsınız?".quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:17 schreef Morera het volgende:
[..]
Hoezo niet?
Dat was toch hallo goeienavond hoe gaat het
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:19 schreef Morera het volgende:
Mag ik hier wel posten als niet turkik heb toffe turkse vrienden, ik pik woordjes op en doe alsof ik turks kan en ik vind turks eten lekker behalve de zoete dingen
en turkse mannen vind ik mooi
![]()
Turkse vrouwen ook maar ik val niet op vrouwen
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:37 schreef Turquaz52 het volgende:
Wie zijn hier NIET welkom?
Flamers, trollers en Turken/moslim-bashers..
Kortom, mensen die zich niet volwassen kunnen gedragen.
*Turq Turq*, Turq Turq Tuq.. Tuurrrq..*quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:20 schreef Weissman het volgende:
Turq, seni sectim !!
laat je hossel-skillz zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |