Nee, haat. Pure haat. Het bestaat. Evenals ik het haat dat ik morgen moet werken terwijl ik vanavond gewoon uit wil gaan.quote:
Asik Veysel'in dedigi gibi, oglan kiza kavusamadi, ask olsun.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:08 schreef Ziba het volgende:
[..]
Nee, haat. Pure haat. Het bestaat. Evenals ik het haat dat ik morgen moet werken terwijl ik vanavond gewoon uit wil gaan.Ik ben echt geïrriteerd.
Tamam.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Asik Veysel'in dedigi gibi, oglan kiza kavusamadi, ask olsun.
Maar sommige Turkse dames zijn gewoon sterk, daar kun je niks tegen doenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:46 schreef Bilge het volgende:
Eén van de gevolgen van de vele oorlogen die het Ottomaanse Rijk voerde, die zelfs in dit topic voelbaar is, betreft het uitsterven van mannelijke mannen. De alfamannetjes sneuvelden aan het front, terwijl de mietjes in leven bleven door de bergen in te vluchten.
Hun zoons zijn niet anders dan hun vaders. Ik ken één Turkse man die zo hard door zijn vrouw mishandeld wordt, dat zijn kreten buitenshuis hoorbaar zijn. 95% van de Turkse vrouwen heeft thuis de broek aan. Het enige wat de 'mannen' scheidt van de traditionele vrouwen is een jurk.
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:46 schreef Bilge het volgende:
Eén van de gevolgen van de vele oorlogen die het Ottomaanse Rijk voerde, die zelfs in dit topic voelbaar is, betreft het uitsterven van mannelijke mannen. De alfamannetjes sneuvelden aan het front, terwijl de mietjes in leven bleven door de bergen in te vluchten.
Hun zoons zijn niet anders dan hun vaders. Ik ken één Turkse man die zo hard door zijn vrouw mishandeld wordt, dat zijn kreten buitenshuis hoorbaar zijn. 95% van de Turkse vrouwen heeft thuis de broek aan. Het enige wat de 'mannen' scheidt van de traditionele vrouwen is een jurk.
Over wie heb je het?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:46 schreef Bilge het volgende:
Eén van de gevolgen van de vele oorlogen die het Ottomaanse Rijk voerde, die zelfs in dit topic voelbaar is, betreft het uitsterven van mannelijke mannen.
Jij bent een paardenbloem.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:10 schreef Ziba het volgende:
[..]
Arcadia met zijn gezever over rozen, who else.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:11 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Jij bent een paardebloem.
Overal te vinden en makkelijk te plukken.Dat denk jij misschien. Maar ja, juist van de personen van wie je het verwacht blijkt het vaak niet zo te zijn. En andersom.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je de spoiler wel opengedaan? Jij maakt een grapje over mij en dan maak ik er over jou eentje, geef ik dat duidelijk aan, maar dan ben ik degene die het zou menenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:12 schreef Ziba het volgende:
[..]
Dat denk jij misschien. Maar ja, juist van de personen van wie je het verwacht blijkt het vaak niet zo te zijn. En andersom.
O, oke, grapje.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:13 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Heb je de spoiler wel opengedaan? Jij maakt een grapje over mij en dan maak ik er over jou eentje, geef ik dat duidelijk aan, maar dan ben ik degene die het zou menen
Jaquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:49 schreef TheMagnificent het volgende:
Wat zijn jullie romantisch vandaag.
Hamdoulillah broeder.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:09 schreef WammesWaggel het volgende:
Als beloning zal Allah je een kudde ongeschonden maagden en een kuip honing schenken in de hemel na Uwe heengaan in het stoffelijke, inshallah
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:25 schreef Levolution het volgende:
[..]
Inderdaad. Mensen moeten altijd een 'verhaal' hebben. Daarmee vullen ze hun leven op. Vaak is het willen bezitten van zo'n levensverhaal vaak ook de beweegreden achter ons doen en laten. Dus bijvoorbeeld aan een goed doel schenken om er over op te scheppen, op vakantie gaan om de foto's te kunnen tonen aan je collega's, of geloof bedrijven om als goede moslim in de smaak te vallen bij anderen.
Mensen hebben verkeerde motieven. Onderneem dingen om te genieten van de ervaring zelf, niet om je ego te strelen met het verhaal dat het oplevert.
Dit soort posts kan ik echt waarderenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:46 schreef Bilge het volgende:
Een Weissman-compliment staat voor kwaliteit, omdat je daarvan zeker weet dat het gemeend was. Die gaat mijn verzameling in.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:06 schreef Weissman het volgende:
[..]
Hamdoulillah broeder.
[..]
[..]
Dit soort posts kan ik echt waarderen
Dit staat er al weken ofzo?quote:Deze functie is in onderhoud, later in de nacht is het weer mogelijk te registreren. Onze excuses voor het ongemak.
Niet op dit moment, ben je weer een kloon aan het maken?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:01 schreef Ayca het volgende:
Krijgen jullie ook deze melding als je op registreren drukt?
[..]
Dit staat er al weken ofzo?
Alleen in de nachten, geloof ik. Probeer het in de ochtend/middag eens.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:01 schreef Ayca het volgende:
Krijgen jullie ook deze melding als je op registreren drukt?
[..]
Dit staat er al weken ofzo?
Stom.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
Alleen in de nachten, geloof ik. Probeer het in de ochtend/middag eens.
Wants bots registreren zich alleen 's nachts? En daar heb je o.a. Akismet voor.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:09 schreef zarGon het volgende:
Ik denk dat ze dat trouwens hebben gedaan om overlast van (Chinese) spambots te voorkomen.
Wanneer het hier nacht (00.00 - 06.00 uur) is, is het daar (China) ochtend/middag (08.00 - 14.00 uur) eh. Tijd geleden was er een invasie.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:26 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Wants bots registreren zich alleen 's nachts? En daar heb je o.a. Akismet voor.
quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:47 schreef Danny het volgende:
[..]
nee, maar de spammers die we hebben reggen handmatig en dan is een captcha zinloos.
Wat is zijn afkomst? Niet dat dat uitmaakt natuurlijk.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:35 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ja. Hij zegt hallo!
En hij vindt jullie een beetje apart
Akismet is dan ook geen captchaquote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:31 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wanneer het hier nacht (00.00 - 06.00 uur) is, is het daar (China) ochtend/middag (08.00 - 14.00 uur) eh. Tijd geleden was er een invasie.
Tevens:
[..]
Hoelang duurt zo'n trip eigenlijk? En stopt de trein op de tussenstations? Of nou ja, hoe moet ik dat voor me zien? Je stapt in en je stapt uit? Mits ja, worden vast hele wazige foto's.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:46 schreef Levolution het volgende:
Ik kan mijn ogen niet geloven. Het lijkt mij erg gaaf om een treintrip door Turkije te maken, ooit. Van west naar oost. Dus ik ging even googlen.
"Dogu Express", van Istanbul naar Kars 75 TL voor een cabine met bed! Goedkoper als je geen bed hoeft omdat je zacht zitvlees hebt, maar ik kan niet de hele dag op mijn staalharde gluteui maximi zitten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En als je dit eenmaal gedaan hebt, heb je een verhaal en foto's om aan je collega's te tonen.
Lijkt me geweldig zo'n tripquote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoelang duurt zo'n trip eigenlijk? En stopt de trein op de tussenstations? Of nou ja, hoe moet ik dat voor me zien? Je stapt in en je stapt uit? Mits ja, worden vast hele wazige foto's..
Het klinkt heel leuk natuurlijk, goedkoop 'reizen' en veel zien, maar dagen in een trein doorbrengen lijkt me eerlijk gezegd niet echt aantrekkelijk. Al is het vast heel comfortabel.
Het lijkt mij ook geweldig hoor. Sowieso wil ik wel een keertje zoiets ervaren.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Lijkt me geweldig zo'n trip
Van Wenen naar istanbul lijkt me ook gweldig.
Je moet eens reisboeken lezen over treinreizen, erg gaaf
Hier is te zien dat Ankara-Van 30 uur duurt. En blijkbaar kun je ook uitstappen op tussenstations.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoelang duurt zo'n trip eigenlijk? En stopt de trein op de tussenstations? Of nou ja, hoe moet ik dat voor me zien? Je stapt in en je stapt uit? Mits ja, worden vast hele wazige foto's..
Nu zijn wij hier in Nederland waarschijnlijk zo uitgekeken op treinreizen, dat zo'n trip hels lijkt, maar 2 daagjes in een comfortabele cabine, met de juiste mensen en genoeg tijdverdrijf bij je, lijkt het me erg leuk. En je ziet in één oogopslag eigenlijk Turkije over de hele breedte. Bovendien ben ik nooit in het oosten geweest en met de trein lijkt me toch leuker dan met het vliegtuig of met de bus (over hels gesprokenquote:Het klinkt heel leuk natuurlijk, goedkoop 'reizen' en veel zien, maar dagen in een trein doorbrengen lijkt me eerlijk gezegd niet echt aantrekkelijk. Al is het vast heel comfortabel.
2 zitplaatsen maar?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:46 schreef Levolution het volgende:
Ik kan mijn ogen niet geloven. Het lijkt mij erg gaaf om een treintrip door Turkije te maken, ooit. Van west naar oost. Dus ik ging even googlen.
"Dogu Express", van Istanbul naar Kars 75 TL voor een cabine met bed! Goedkoper als je geen bed hoeft omdat je zacht zitvlees hebt, maar ik kan niet de hele dag op mijn staalharde gluteui maximi zitten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En als je dit eenmaal gedaan hebt, heb je een verhaal en foto's om aan je collega's te tonen.
Nee.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:51 schreef WammesWaggel het volgende:
Gebruiken jullie het woord Frenk weleens?
Dat hoor ik nooit, moet er eens op gaan letten
Ja schat?!quote:
Paul Theroux lezen!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 01:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het lijkt mij ook geweldig hoor. Sowieso wil ik wel een keertje zoiets ervaren.
Wat voor toffe dingen vertellen die treinreis-reisboeken mij dan?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |