Nee, haat. Pure haat. Het bestaat. Evenals ik het haat dat ik morgen moet werken terwijl ik vanavond gewoon uit wil gaan.quote:
Asik Veysel'in dedigi gibi, oglan kiza kavusamadi, ask olsun.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:08 schreef Ziba het volgende:
[..]
Nee, haat. Pure haat. Het bestaat. Evenals ik het haat dat ik morgen moet werken terwijl ik vanavond gewoon uit wil gaan.Ik ben echt geïrriteerd.
Tamam.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Asik Veysel'in dedigi gibi, oglan kiza kavusamadi, ask olsun.
Maar sommige Turkse dames zijn gewoon sterk, daar kun je niks tegen doenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:46 schreef Bilge het volgende:
Eén van de gevolgen van de vele oorlogen die het Ottomaanse Rijk voerde, die zelfs in dit topic voelbaar is, betreft het uitsterven van mannelijke mannen. De alfamannetjes sneuvelden aan het front, terwijl de mietjes in leven bleven door de bergen in te vluchten.
Hun zoons zijn niet anders dan hun vaders. Ik ken één Turkse man die zo hard door zijn vrouw mishandeld wordt, dat zijn kreten buitenshuis hoorbaar zijn. 95% van de Turkse vrouwen heeft thuis de broek aan. Het enige wat de 'mannen' scheidt van de traditionele vrouwen is een jurk.
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:46 schreef Bilge het volgende:
Eén van de gevolgen van de vele oorlogen die het Ottomaanse Rijk voerde, die zelfs in dit topic voelbaar is, betreft het uitsterven van mannelijke mannen. De alfamannetjes sneuvelden aan het front, terwijl de mietjes in leven bleven door de bergen in te vluchten.
Hun zoons zijn niet anders dan hun vaders. Ik ken één Turkse man die zo hard door zijn vrouw mishandeld wordt, dat zijn kreten buitenshuis hoorbaar zijn. 95% van de Turkse vrouwen heeft thuis de broek aan. Het enige wat de 'mannen' scheidt van de traditionele vrouwen is een jurk.
Over wie heb je het?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:46 schreef Bilge het volgende:
Eén van de gevolgen van de vele oorlogen die het Ottomaanse Rijk voerde, die zelfs in dit topic voelbaar is, betreft het uitsterven van mannelijke mannen.
Jij bent een paardenbloem.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:10 schreef Ziba het volgende:
[..]
Arcadia met zijn gezever over rozen, who else.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:11 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Jij bent een paardebloem.
Overal te vinden en makkelijk te plukken.Dat denk jij misschien. Maar ja, juist van de personen van wie je het verwacht blijkt het vaak niet zo te zijn. En andersom.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je de spoiler wel opengedaan? Jij maakt een grapje over mij en dan maak ik er over jou eentje, geef ik dat duidelijk aan, maar dan ben ik degene die het zou menenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:12 schreef Ziba het volgende:
[..]
Dat denk jij misschien. Maar ja, juist van de personen van wie je het verwacht blijkt het vaak niet zo te zijn. En andersom.
O, oke, grapje.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:13 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Heb je de spoiler wel opengedaan? Jij maakt een grapje over mij en dan maak ik er over jou eentje, geef ik dat duidelijk aan, maar dan ben ik degene die het zou menen
Jaquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:49 schreef TheMagnificent het volgende:
Wat zijn jullie romantisch vandaag.
Hamdoulillah broeder.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:09 schreef WammesWaggel het volgende:
Als beloning zal Allah je een kudde ongeschonden maagden en een kuip honing schenken in de hemel na Uwe heengaan in het stoffelijke, inshallah
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:25 schreef Levolution het volgende:
[..]
Inderdaad. Mensen moeten altijd een 'verhaal' hebben. Daarmee vullen ze hun leven op. Vaak is het willen bezitten van zo'n levensverhaal vaak ook de beweegreden achter ons doen en laten. Dus bijvoorbeeld aan een goed doel schenken om er over op te scheppen, op vakantie gaan om de foto's te kunnen tonen aan je collega's, of geloof bedrijven om als goede moslim in de smaak te vallen bij anderen.
Mensen hebben verkeerde motieven. Onderneem dingen om te genieten van de ervaring zelf, niet om je ego te strelen met het verhaal dat het oplevert.
Dit soort posts kan ik echt waarderenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:46 schreef Bilge het volgende:
Een Weissman-compliment staat voor kwaliteit, omdat je daarvan zeker weet dat het gemeend was. Die gaat mijn verzameling in.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:06 schreef Weissman het volgende:
[..]
Hamdoulillah broeder.
[..]
[..]
Dit soort posts kan ik echt waarderen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |