Boehoe was het. Verveling ten top. Zelfs de jongens waren lelijkquote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Helpt niet, leid niet af van voetbal
[..]
hehe
Allemaal van die gewichtige vadersnorren die belangrijk kijken aan de zijlijnquote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:08 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Sukkel Turkjes die achter een bal aanrenden aangemoedigd door een handjevol toeschouwers. Hele middagen verpest door dat stomme rotvoetbal.
Jaquote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:34 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Allemaal van die gewichtige vadersnorren die belangrijk kijken aan de zijlijn![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is GS nu Sampion..?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:27 schreef Weissman het volgende:
Eindelijk weer rechtstreekse deelname aan de CLtis weer ff geleden
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:28 schreef Morera het volgende:
merhaba igiyeler sinsilsinJe hebt een vertaalboekje voor je liggen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
Nee !quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:41 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Je hebt een vertaalboekje voor je liggen?
Wat je in je eerste post schreef, was in ieder geval geen Turks. Oké, alleen 'merhaba' dan.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:15 schreef Morera het volgende:
[..]
Nee !![]()
Ik kan het een piepklein beetjegule gule
Hoezo niet?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:16 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wat je in je eerste post schreef, was in ieder geval geen Turks.
Dan zou het 'Merhaba, iyi geceler/aksamlar. Nasilsiniz?' moeten zijn.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:17 schreef Morera het volgende:
[..]
Hoezo niet?
Dat was toch hallo goeienavond hoe gaat het
Dat is "İyi akşamlar. Nasılsınız?".quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:17 schreef Morera het volgende:
[..]
Hoezo niet?
Dat was toch hallo goeienavond hoe gaat het
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:19 schreef Morera het volgende:
Mag ik hier wel posten als niet turkik heb toffe turkse vrienden, ik pik woordjes op en doe alsof ik turks kan en ik vind turks eten lekker behalve de zoete dingen
en turkse mannen vind ik mooi
![]()
Turkse vrouwen ook maar ik val niet op vrouwen
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:37 schreef Turquaz52 het volgende:
Wie zijn hier NIET welkom?
Flamers, trollers en Turken/moslim-bashers..
Kortom, mensen die zich niet volwassen kunnen gedragen.
*Turq Turq*, Turq Turq Tuq.. Tuurrrq..*quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:20 schreef Weissman het volgende:
Turq, seni sectim !!
laat je hossel-skillz zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |