abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111456672
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 12:47 schreef vannelle het volgende:

[..]

In welk theorieboekje staat dat?
Het is al ff geleden, maar ik neem aan dat in ieder theorieboekje wel staat beschreven hoe het ritsen werkt.
pi_111457506
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 12:35 schreef Accordtje het volgende:

[..]

Theorieboek nog een keertje doornemen wellicht? Het asfalt ligt er niet voor niks, dus zoveel mogelijk benutten...
Welk theorieboek gebruik jij? "Het asfalt zoveel mogelijk benutten" is een veelgehoord kulargument. Bij ritsen hoor je te gaan ritsen vanaf het bord "ritsen vanaf hier". Ritsers moeten daarbij ruimte krijgen om te ritsen. Het doel is de doorstroming te bevorderen, niet om zoveel mogelijk asfalt te benutten.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-05-2012 13:49:58 ]
pi_111457590
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 13:49 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Welk theorieboek gebruik jij? "Het asfalt zoveel mogelijk benutten" is een veelgehoord kulargument. Bij ritsen hoor je te gaan ritsen vanaf het bord "ritsen vanaf hier". Ritsers moeten daarbij ruimte krijgen om te ritsen. Het doel is de doorstroming te bevorderen, niet om zoveel mogelijk asfalt te benutten.
Maar waarom zou je gaan ritsen bij ritsen vanaf hier als je net zo goed nog een paar honderd meter verder kan rijden
pi_111458361
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 12:35 schreef Accordtje het volgende:

[..]

Theorieboek nog een keertje doornemen wellicht? Het asfalt ligt er niet voor niks, dus zoveel mogelijk benutten...
Dan ga ik ook voor de vluchtstrook en verdrijvingsvlakken, daar ligt ook dat o-zo-kostbare asfalt...
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
  zaterdag 12 mei 2012 @ 14:20:17 #55
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_111458425
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 14:18 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Dan ga ik ook voor de vluchtstrook en verdrijvingsvlakken, daar ligt ook dat o-zo-kostbare asfalt...
Je snapt het verschil tussen asfalt waar wel overheen gereden mag worden en asfalt waar niet overheen gereden mag worden? Blijkbaar niet.
pi_111458619
Ik heb hierover na zitten denken........... ik denk dat ik mensen die NUL eigen denkvermogen, geen aanpassingsvermogen hebben en geen verkeersinzicht hebben en bij alles vast houden aan het "ik heb het zo geleerd dus moet het zo, ook al kom ik ermee in de problemen"

gewoon maar verkeersautisten ga noemen.
pi_111458695
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 14:20 schreef OEM het volgende:

[..]

Je snapt het verschil tussen asfalt waar wel overheen gereden mag worden en asfalt waar niet overheen gereden mag worden? Blijkbaar niet.
Ik reageerde hierop:
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 12:35 schreef Accordtje het volgende:

[..]

Theorieboek nog een keertje doornemen wellicht? Het asfalt ligt er niet voor niks, dus zoveel mogelijk benutten...
Natuurlijk is het rijden over een verdrijvingsvlak of vluchtstrook niet toegestaan, maar om nu alle mogelijk beschikbare asfalt te berijden omdat het 'er niet voor niets ligt' vind ik gewoon dom. Dat de strook na 'hier-ritsen' ook benut kan worden, betekent niet dat het ook moet.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_111458757
Ik snap niet dat zoveel mensen moeite hebben met ritsen. Ik krijg altijd wel ruimte... kwestie van inschatten. Je hoeft niet per se voor die BMW X5 naar rechts proberen te gaan in je Fiat Panda.
pi_111459000
quote:
12s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 14:31 schreef thenxero het volgende:
Ik snap niet dat zoveel mensen moeite hebben met ritsen. Ik krijg altijd wel ruimte... kwestie van inschatten. Je hoeft niet per se voor die BMW X5 naar rechts proberen te gaan in je Fiat Panda.
Helemaal grappig als ik ze aan zie komen in de spiegel. Je hoort ze bijna denken:
'nietachterdevrachtwagennietachterdevrachtwagennietachterdevrachtwagennietachterdevrachtwagen'
en met volgas voorbij komen scheuren.

Vind je het gek dat ik er niet meer warm of koud van word van hetgeen dat allemaal links van mij gebeurt?

Ja, die ene mongool die ernaast blijft hangen laat ik er wel voor, dan gaat het gas er wel vanaf.
Die ander snapt het niet zo goed, maar dan heb je nog steeds geen recht een ongeval te veroorzaken.
Congratulations....1st place....You challanged a truck and won! Het is bijna een computerspel...

[ Bericht 2% gewijzigd door Ridocar op 12-05-2012 14:49:02 ]
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_111459175
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 12:47 schreef t0sti het volgende:

[..]

Ik wil niet wijs doen ofzo, maar zij had gewoon voorrang :P
Maar ook hier geldt, doorstroming. Nee, er vlak achter blijven staan omdat je er recht op hebt... Of je blijft even op afstand om de auto voor je even in te laten parkeren. 15 seconden stilstaan, en je kunt weer!

Geen agent die je verbaliseert op stilstaan op de rijbaan...
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_111460501
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 14:29 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Ik reageerde hierop:

[..]

Natuurlijk is het rijden over een verdrijvingsvlak of vluchtstrook niet toegestaan, maar om nu alle mogelijk beschikbare asfalt te berijden omdat het 'er niet voor niets ligt' vind ik gewoon dom. Dat de strook na 'hier-ritsen' ook benut kan worden, betekent niet dat het ook moet.
Bij het bord "vanaf hier ritsen" staat het vaak op de rechterrijbaan nog stil. Dan zijn er dus mensen die stil gaan staan, knipperlicht aan en wachten tot er ruimte komt. Daar belemmer je alleen maar het verkeer achter je mee. Gewoon in een rustig tempo door rijden en op het einde (waar het vaak weer rustig begint te rijden) ertussen voegen. Als zowel de linkerrijbaan als de rechterrijbaan het goed doet hoeft er niet eens geremd te worden.

Ik heb het zelden dat men me er niet tussen laat en het gebeurd wel eens dat iemand met het verkeersinzicht van een visstick het gat zo rap mogelijk dichtrijdt. So what, rol ik nog klein stukje mee en voeg ik achter hem in. Who cares...ja hij blijkbaar...
pi_111463453
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 13:12 schreef Accordtje het volgende:

[..]

Het is al ff geleden, maar ik neem aan dat in ieder theorieboekje wel staat beschreven hoe het ritsen werkt.
Dan is het idd al ff geleden voor je als je denkt dat je geleerd hebt zover mogelijk door te rijden, mogelijkheden te negeren en pas op het laatst proberen van jouw probleem andermans probleem te maken.
pi_111463528
klassiek voorbeeld van een verkeersautist!
pi_111464916
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 17:04 schreef vannelle het volgende:

[..]

Dan is het idd al ff geleden voor je als je denkt dat je geleerd hebt zover mogelijk door te rijden, mogelijkheden te negeren en pas op het laatst proberen van jouw probleem andermans probleem te maken.
Waaruit maak jij op dat ik een probleem heb dan. Ik rijd vrijwel altijd door tot het punt waar het net weer begint te rijden (vaak aan het einde) en voeg dan in. Ik heb bijna altijd ruimte, wordt er ook vrijwel altijd gewoon netjes tussengelaten, dus ik zie niet in waarom ik een probleem heb.
pi_111465913
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 17:58 schreef Accordtje het volgende:

[..]

Waaruit maak jij op dat ik een probleem heb dan. Ik rijd vrijwel altijd door tot het punt waar het net weer begint te rijden (vaak aan het einde) en voeg dan in. Ik heb bijna altijd ruimte, wordt er ook vrijwel altijd gewoon netjes tussengelaten, dus ik zie niet in waarom ik een probleem heb.
Weet je? Heb ff teruggelezen en ik heb me vergist, jij was het idd niet.
Excuus. :@
pi_111505424
Net ook even lachen hoor. Ik rij op de snelweg al flink boven de max. snelheid (140-150 ofzo). Tijdens het inhalen doemt er een blondje in een vw cabrio op in mn spiegel die echt veel te hard reed (kwam op mij inrijden terwijk ik al hard reed, dus reken maar uit). Reed 1 meter van mijn bumper en begon met de lichten te seinen. Nou, dan ben je bij mij aan het verkeerde adres. Lekker teruggezakt naar 120 en toen ik het tijd vond tergend langzaam naar rechts gegaan >:) Toen ze me inhaalde nog even naar links gekeken, maar ws. durfde ze niet terug te kijken :')

Was sowieso wel een vreemde rit. Reed op de A28 tussen Assen en Groningen en normaal rond deze tijd is het daar heel rustig. Nu ineens heel druk met erg veel auto's die boven de 160 reden. Net of er een rally gaande was ofzo :P
pi_111506321
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 20:23 schreef Palomar het volgende:
...

Was sowieso wel een vreemde rit. Reed op de A28 tussen Assen en Groningen en normaal rond deze tijd is het daar heel rustig. Nu ineens heel druk met erg veel auto's die boven de 160 reden. Net of er een rally gaande was ofzo :P
Iedereen kwam terug van (schoon)moederdag _O-
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_111506537
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 20:37 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Iedereen kwam terug van (schoon)moederdag _O-
hehe, zat idd even te zoeken of er iets aan de hand kon zijn, maar dat was ook het enige wat ik kon bedenken :P Het viel wel echt op.

Of het mooie weer misschien... Iets daarvoor was ik al bijna aangereden door iemand die gewoon een kruispunt opreed terwijl ik er op de voorrangsweg aankwam. Ws. zag ie me niet door de zon :P
pi_111506951
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 20:40 schreef Palomar het volgende:

[..]

hehe, zat idd even te zoeken of er iets aan de hand kon zijn, maar dat was ook het enige wat ik kon bedenken :P Het viel wel echt op.

Of het mooie weer misschien... Iets daarvoor was ik al bijna aangereden door iemand die gewoon een kruispunt opreed terwijl ik er op de voorrangsweg aankwam. Ws. zag ie me niet door de zon :P
Was een Ducati club race op TT Circuit. Geen idee hoeveel auto's daar op af kwamen, maar dat in combinatie met moederdag en een (redelijk) mooie zondag kan het toch best druk worden daar :)
  zondag 13 mei 2012 @ 20:52:48 #70
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_111507330
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 20:23 schreef Palomar het volgende:

Was sowieso wel een vreemde rit. Reed op de A28 tussen Assen en Groningen en normaal rond deze tijd is het daar heel rustig. Nu ineens heel druk met erg veel auto's die boven de 160 reden. Net of er een rally gaande was ofzo :P
Dat tafereeltje was ook zo mooi tijdens het WK laatst. Was ook opzettelijk vroeger van weg gegaan. Maar dat slimme idee had iedereen gekregen...
En echt iedereen joeg en jakkerde met 140, 150 over de snelwegen. En haastigen met ruim 180 werd netjes ruimte gegeven. Het ging allemaal lekker vlot. En niemand die ook moeilijk deed. (8>
Aan sommige tegenliggers herkent men de juiste weg.
  zondag 13 mei 2012 @ 20:54:22 #71
258802 Yreal
henk..!
pi_111507442
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 20:52 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Dat tafereeltje was ook zo mooi tijdens het WK laatst. Was ook opzettelijk vroeger van weg gegaan. Maar dat slimme idee had iedereen gekregen...
En echt iedereen joeg en jakkerde met 140, 150 over de snelwegen. En haastigen met ruim 180 werd netjes ruimte gegeven. Het ging allemaal lekker vlot. En niemand die ook moeilijk deed. (8>
Heerlijk is dat :Y
pi_111508818
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 20:52 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Dat tafereeltje was ook zo mooi tijdens het WK laatst. Was ook opzettelijk vroeger van weg gegaan. Maar dat slimme idee had iedereen gekregen...
whehe, herkenbaar idd. Woonde toen nog in de stad en was ook eerder naar huis gegaan. Normaal is parkeren daar overdag geen probleem (iedereen aan het werk), maar op die dag waren alle parkeerplaatsen overdag opeens bezet. Waren meer mensen op het idee gekomen om eerder naar huis te gaan :')

Gekke Nederlanders ook ;)
  zondag 13 mei 2012 @ 21:15:58 #73
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_111508878
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 20:23 schreef Palomar het volgende:
Net ook even lachen hoor. Ik rij op de snelweg al flink boven de max. snelheid (140-150 ofzo). Tijdens het inhalen doemt er een blondje in een vw cabrio op in mn spiegel die echt veel te hard reed (kwam op mij inrijden terwijk ik al hard reed, dus reken maar uit). Reed 1 meter van mijn bumper en begon met de lichten te seinen. Nou, dan ben je bij mij aan het verkeerde adres. Lekker teruggezakt naar 120 en toen ik het tijd vond tergend langzaam naar rechts gegaan >:) Toen ze me inhaalde nog even naar links gekeken, maar ws. durfde ze niet terug te kijken :')
Te hard rijden, onnodig links rijden... nog meer overtredingen gemaakt?
pi_111509014
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 20:23 schreef Palomar het volgende:
Net ook even lachen hoor. Ik rij op de snelweg al flink boven de max. snelheid (140-150 ofzo). Tijdens het inhalen doemt er een blondje in een vw cabrio op in mn spiegel die echt veel te hard reed (kwam op mij inrijden terwijk ik al hard reed, dus reken maar uit). Reed 1 meter van mijn bumper en begon met de lichten te seinen. Nou, dan ben je bij mij aan het verkeerde adres. Lekker teruggezakt naar 120 en toen ik het tijd vond tergend langzaam naar rechts gegaan >:) Toen ze me inhaalde nog even naar links gekeken, maar ws. durfde ze niet terug te kijken :')

Was sowieso wel een vreemde rit. Reed op de A28 tussen Assen en Groningen en normaal rond deze tijd is het daar heel rustig. Nu ineens heel druk met erg veel auto's die boven de 160 reden. Net of er een rally gaande was ofzo :P
Waarom ga je niet gewoon of naar links of blijf je snelheid rijden als je het zo irri vindt? Waarom dan opzettelijk terugzakken naar 120 en net zo irritant gaan lopen doen als dat mens achter je.
  Moderator zondag 13 mei 2012 @ 21:19:18 #75
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_111509122
quote:
1s.gif Op zondag 13 mei 2012 21:17 schreef H-D het volgende:

[..]

Waarom ga je niet gewoon of naar links of blijf je snelheid rijden als je het zo irri vindt? Waarom dan opzettelijk terugzakken naar 120 en net zo irritant gaan lopen doen als dat mens achter je.
Omdat hij zichzelf een baas vindt, maar als er dan iemand achter 'm zit die zich ook baas vindt, dan krijg je dus het principe van baas boven baas, en dat kan hij blijkbaar niet handelen.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_111509337
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 21:19 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Omdat hij zichzelf een baas vindt, maar als er dan iemand achter 'm zit die zich ook baas vindt, dan krijg je dus het principe van baas boven baas, en dat kan hij blijkbaar niet handelen.
Ga dan 180 rijden en laat dat mens stofbijten als je je zo'n baas vindt zou ik zeggen :P
  zondag 13 mei 2012 @ 21:22:40 #77
318842 Descendent
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_111509372
Ik denk eigelijk dat ie t doet omdat er één of ander achterlijk wijf loopt te drukken terwijl hij aan t inhalen is (en dus niet opzij zou kunnen op dat moment). Wanneer dát het geval was vind ik Palomars actie volkomen terecht; heb weleens in een vergelijkbare situatie hetzelfde gedaan.
Prima als je erlangs wilt; maar ff normaal doen aub; denk ik dan.

En wat betreft het crossen: dr zat volgens mij iets in de lucht vandaag.... Laat ik zeggen dat ik NIET hoop dat ze hebben staan flitsen op de A28.... :P
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van vijf minuten met een gemiddelde stemgerechtigde
  Moderator zondag 13 mei 2012 @ 21:23:06 #78
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_111509410
quote:
1s.gif Op zondag 13 mei 2012 21:22 schreef H-D het volgende:

[..]

Ga dan 180 rijden en laat dat mens stofbijten als je je zo'n baas vindt zou ik zeggen :P
Of je maakt je gewoon niet zo druk dat er iemand is die harder wil rijden dan jij doet en gaat gewoon aan de kant zonder te etteren :')
Breitling - Instruments for Professionals
  Moderator zondag 13 mei 2012 @ 21:24:36 #79
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_111509532
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 21:22 schreef Descendent het volgende:
Ik denk eigelijk dat ie t doet omdat er één of ander achterlijk wijf loopt te drukken terwijl hij aan t inhalen is (en dus niet opzij zou kunnen op dat moment). Wanneer dát het geval was vind ik Palomars actie volkomen terecht; heb weleens in een vergelijkbare situatie hetzelfde gedaan.
Prima als je erlangs wilt; maar ff normaal doen aub; denk ik dan.

En wat betreft het crossen: dr zat volgens mij iets in de lucht vandaag.... Laat ik zeggen dat ik NIET hoop dat ze hebben staan flitsen op de A28.... :P
Inderdaad, want als er iemand achter je zit die net zo asociaal doet als jezelf (en ja, ik rij ook asociaal hoor, dus ik ben geen moraalridder ;) ) dan is het 'volkomen terecht' dat je een gevaarlijke situatie nog gevaarlijker gaat maken door schoolpleinredenatie te hanteren? :P
Breitling - Instruments for Professionals
pi_111509579
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 21:23 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Of je maakt je gewoon niet zo druk dat er iemand is die harder wil rijden dan jij doet en gaat gewoon aan de kant zonder te etteren :')
Idd dat vind ik dus ook.
pi_111509631
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 21:22 schreef Descendent het volgende:
Ik denk eigelijk dat ie t doet omdat er één of ander achterlijk wijf loopt te drukken terwijl hij aan t inhalen is (en dus niet opzij zou kunnen op dat moment). Wanneer dát het geval was vind ik Palomars actie volkomen terecht; heb weleens in een vergelijkbare situatie hetzelfde gedaan.
Prima als je erlangs wilt; maar ff normaal doen aub; denk ik dan.

En wat betreft het crossen: dr zat volgens mij iets in de lucht vandaag.... Laat ik zeggen dat ik NIET hoop dat ze hebben staan flitsen op de A28.... :P
Als je dat gaat doen ben je gewoon net zo debiel bezig. Zo van jij mij treiteren? Oh dan ga ik jou ook even lopen fucken!

Grow up. Doe normaal.
  zondag 13 mei 2012 @ 21:30:16 #82
318842 Descendent
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_111509946
Het gaat mij niet om het treiteren; ik hoop juist dat ze door mijn actie in dit geval eens leren dat dat achterlijke opgefokte gedrag van ze hen niets oplevert. (en ze mijn irritatie daarover merken).

IK ben niet degene die die gevaarlijke situatie creeert; maar degene die hen erop 'aanspreekt'.

(deze discussie komt me bekend voor trouwens... :') )
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van vijf minuten met een gemiddelde stemgerechtigde
  zondag 13 mei 2012 @ 21:31:48 #83
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_111510061
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 21:30 schreef Descendent het volgende:
Het gaat mij niet om het treiteren; ik hoop juist dat ze door mijn actie in dit geval eens leren dat dat achterlijke opgefokte gedrag van ze hen niets oplevert. (en ze mijn irritatie daarover merken).

IK ben niet degene die die gevaarlijke situatie creeert; maar degene die hen erop 'aanspreekt'.

(deze discussie komt me bekend voor trouwens... :') )
Best dat je zoiets doet, maar ga het niet proberen goed te praten... dat lukt je niet.
pi_111510147
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 21:30 schreef Descendent het volgende:
Het gaat mij niet om het treiteren; ik hoop juist dat ze door mijn actie in dit geval eens leren dat dat achterlijke opgefokte gedrag van ze hen niets oplevert. (en ze mijn irritatie daarover merken).

IK ben niet degene die die gevaarlijke situatie creeert; maar degene die hen erop 'aanspreekt'.

(deze discussie komt me bekend voor trouwens... :') )
Daar zijn andere mensen voor. Mensen met blauwe petjes meestal. ;)
  Moderator zondag 13 mei 2012 @ 21:33:22 #85
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_111510158
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 21:30 schreef Descendent het volgende:
Het gaat mij niet om het treiteren; ik hoop juist dat ze door mijn actie in dit geval eens leren dat dat achterlijke opgefokte gedrag van ze hen niets oplevert. (en ze mijn irritatie daarover merken).

IK ben niet degene die die gevaarlijke situatie creeert; maar degene die hen erop 'aanspreekt'.

(deze discussie komt me bekend voor trouwens... :') )
JIJ bent degene die een TWEEDE gevaarlijke situatie creëert :')
Breitling - Instruments for Professionals
pi_111510210
quote:
1s.gif Op zondag 13 mei 2012 21:25 schreef H-D het volgende:

[..]

Als je dat gaat doen ben je gewoon net zo debiel bezig. Zo van jij mij treiteren? Oh dan ga ik jou ook even lopen fucken!

Grow up. Doe normaal.
Ik ging gewoon 120 rijden hoor. Dat is de wettelijks snelheidslimiet. Treiteren vind ik het pas als je nog zachter dan dat gaat rijden of onnodig links blijft rijden. Ik ging keurig naar rechts toen ik klaar was met mijn inhaalactie.

Vergeet niet dat het die ander was die ging bumperkleven en met de lampen ging seinen, terwijl ik aan het inhalen was met 140 en dus niks anders kon. Vind dat je dan best subtiel mag laten weten dat je het daarmee niet eens bent. Terugzakken naar 120 vind ik de veilige manier.
pi_111510353
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 21:30 schreef Descendent het volgende:
Het gaat mij niet om het treiteren; ik hoop juist dat ze door mijn actie in dit geval eens leren dat dat achterlijke opgefokte gedrag van ze hen niets oplevert. (en ze mijn irritatie daarover merken).

IK ben niet degene die die gevaarlijke situatie creeert; maar degene die hen erop 'aanspreekt'.

(deze discussie komt me bekend voor trouwens... :') )
Alsof zo'n iemand uberhaupt wakker ligt van jouw moraalriddergedoe :') I know I won't. Ik zou alleen maar denken van ..'wat een irritante droeftoeter, ga naar rechts'...waarschijnlijk denken die mensen hetzelfde.

En jij houdt de situatie expres langer in stand dus dan ben je net zo erg bezig. En verder waarom jezelf uberhaupt de taak opleggen anderen op hun gedrag te wijzen :') ik vind dat zo vermoeiend...get over it..move on. Of word verkeersagent.
  zondag 13 mei 2012 @ 21:36:59 #88
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_111510410
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 21:34 schreef Palomar het volgende:
terwijl ik aan het inhalen was met 140 en dus niks anders kon
Als je had gespiegeld had je gezien dat zij veel harder reed en je haar zou gaan blocken. Je had dus gewoon ff moeten wachten met inhalen. Maar nee... palomar is de baas op de weg.
  Moderator zondag 13 mei 2012 @ 21:37:14 #89
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_111510424
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 21:34 schreef Palomar het volgende:

[..]

Ik ging gewoon 120 rijden hoor. Dat is de wettelijks snelheidslimiet. Treiteren vind ik het pas als je nog zachter dan dat gaat rijden of onnodig links blijft rijden. Ik ging keurig naar rechts toen ik klaar was met mijn inhaalactie.

Vergeet niet dat het die ander was die ging bumperkleven en met de lampen ging seinen, terwijl ik aan het inhalen was met 140 en dus niks anders kon. Vind dat je dan best subtiel mag laten weten dat je het daarmee niet eens bent. Terugzakken naar 120 vind ik de veilige manier.
Ja, terwijl je daarvoor 140 reed. Dus dat is leuk dat dat de wettelijke limiet is, maar dat interesseerde je ook geen moer vóórdat er iemand achter je reed die harder reed dan jij. Dus je overtreedt de wet, maar als iemand anders dat ook doet en jou daarbij betrekt, dan wil jij ineens met het vingertje gaan wijzen :')

nee 140 door blijven rijden en dan aan de kant gaan is de veiligste manier. Ik rij ook prima 140/150 hoor, en als iemand harder wil rijden dan ik, best, ik ga wel aan de kant, maar niet dan ineens proberen 'de ander iets te leren/te laten weten dat ik 't daar niet mee eens ben'.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_111510433
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 21:34 schreef Palomar het volgende:

[..]

Ik ging gewoon 120 rijden hoor. Dat is de wettelijks snelheidslimiet. Treiteren vind ik het pas als je nog zachter dan dat gaat rijden of onnodig links blijft rijden. Ik ging keurig naar rechts toen ik klaar was met mijn inhaalactie.

Vergeet niet dat het die ander was die ging bumperkleven en met de lampen ging seinen, terwijl ik aan het inhalen was met 140 en dus niks anders kon. Vind dat je dan best subtiel mag laten weten dat je het daarmee niet eens bent. Terugzakken naar 120 vind ik de veilige manier.
Je reed 140 en gaat expres naar 120 omdat iemand eraan komt die harder wilt? Dat is treiteren imo. Daarvoor boeide de wet je ook niet :') maar als iemand anders nog harder wilt ga je hypocriet lopen doen. Goed bezig man!
pi_111510516
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 21:36 schreef OEM het volgende:

[..]

Als je had gespiegeld had je gezien dat zij veel harder reed en je haar zou gaan blocken. Je had dus gewoon ff moeten wachten met inhalen. Maar nee... palomar is de baas op de weg.
ik had wel gespiegeld en was al een rijtje auto's aan het inhalen. Pas toen kwam mevrouw eraan. Je had erbij moeten zijn. Totaal belachelijke situatie.
  Moderator zondag 13 mei 2012 @ 21:40:13 #92
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_111510623
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 21:38 schreef Palomar het volgende:

[..]

ik had wel gespiegeld en was al een rijtje auto's aan het inhalen. Pas toen kwam mevrouw eraan. Je had erbij moeten zijn. Totaal belachelijke situatie.
Jij had gewoon lekker 140 door moeten kachelen en daarna aan de kant moeten gaan. Dat is wat je toch al deed. De enige reden dat je wat anders ging doen is omdat je op je pik getrapt was.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_111510648
Maar nog steeds...eerst boeide die hele Vmax jou ook geen fuck. En dan opeens omdat iemand er langs wil ga je moraalridderen met je 120 :')
  zondag 13 mei 2012 @ 21:43:38 #94
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_111510835
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 21:34 schreef Palomar het volgende:
Ik ging keurig naar rechts
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 20:23 schreef Palomar het volgende:
tergend langzaam naar rechts gegaan
Tuurlijk joh.
pi_111510900
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 21:43 schreef OEM het volgende:

[..]

[..]

Tuurlijk joh.
Heb bejaarden meegemaakt die nog langzamer naar rechts gingen ;)
pi_111510978
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 21:40 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Jij had gewoon lekker 140 door moeten kachelen en daarna aan de kant moeten gaan. Dat is wat je toch al deed. De enige reden dat je wat anders ging doen is omdat je op je pik getrapt was.
Heb je misschien ook wel gelijk in. Het lichten seinen was bij mij de trigger waarop ik 'reactie' gaf op de actie...
  zondag 13 mei 2012 @ 21:48:59 #97
318842 Descendent
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_111511200
quote:
1s.gif Op zondag 13 mei 2012 21:36 schreef H-D het volgende:

[..]

Alsof zo'n iemand uberhaupt wakker ligt van jouw moraalriddergedoe :') I know I won't. Ik zou alleen maar denken van ..'wat een irritante droeftoeter, ga naar rechts'...waarschijnlijk denken die mensen hetzelfde.
Als ie dat denkt dan zegt meer over diegene dan over mij.

quote:
En jij houdt de situatie expres langer in stand dus dan ben je net zo erg bezig. En verder waarom jezelf uberhaupt de taak opleggen anderen op hun gedrag te wijzen :') ik vind dat zo vermoeiend...get over it..move on. Of word verkeersagent.
Intereseert me niet of ie er van wakker ligt. Hoop t wel. Maar hij heeft in elk geval een signaal gehad; of laat jij in het dagelijks leven zo maar over je heen lopen?
Als iemand jou zonder reden een mep geeft en je geeft wél een mep creeer je dan ook een gevaarlijke situatie? Je reageert in veel gevallen op gedrag dat jou niet aanstaat; zo ook ik bij een debiele bumperklever. Als men elkaar al niet meer aan kan spreken op ridicuul gedrag krijgen we snel een proletarische samenleving lijkt me.
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van vijf minuten met een gemiddelde stemgerechtigde
  Moderator zondag 13 mei 2012 @ 21:55:11 #98
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_111511607
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 21:48 schreef Descendent het volgende:

[..]

Als ie dat denkt dan zegt meer over diegene dan over mij.

[..]

Intereseert me niet of ie er van wakker ligt. Hoop t wel. Maar hij heeft in elk geval een signaal gehad; of laat jij in het dagelijks leven zo maar over je heen lopen?
Als iemand jou zonder reden een mep geeft en je geeft wél een mep creeer je dan ook een gevaarlijke situatie? Je reageert in veel gevallen op gedrag dat jou niet aanstaat; zo ook ik bij een debiele bumperklever. Als men elkaar al niet meer aan kan spreken op ridicuul gedrag krijgen we snel een proletarische samenleving lijkt me.

Natuurlijk interesseert dat je wel, daarom doe je 't toch? Het enige 'signaal' wat hij heeft gehad is dat er iemand met een kleine piemel rond reed die zich helemaal heeft laten opfokken. Ik zou me kapot lachen eigenlijk.
Breitling - Instruments for Professionals
  zondag 13 mei 2012 @ 21:58:15 #99
318842 Descendent
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_111511818
?? Jij denkt een beetje in de omgekeerde wereld.... aangezien dat soort types JUIST zich vaak laat opfokken als mensen hen er niet snel genoeg langslaten.....

Ik denk dan alleen zo iets van: Ach joh; doe ff normaal.... en rij even relaxed als voorheen verder.
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van vijf minuten met een gemiddelde stemgerechtigde
pi_111511906
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 21:48 schreef Descendent het volgende:

[..]

Als ie dat denkt dan zegt meer over diegene dan over mij.

[..]

Intereseert me niet of ie er van wakker ligt. Hoop t wel. Maar hij heeft in elk geval een signaal gehad; of laat jij in het dagelijks leven zo maar over je heen lopen?
Als iemand jou zonder reden een mep geeft en je geeft wél een mep creeer je dan ook een gevaarlijke situatie? Je reageert in veel gevallen op gedrag dat jou niet aanstaat; zo ook ik bij een debiele bumperklever. Als men elkaar al niet meer aan kan spreken op ridicuul gedrag krijgen we snel een proletarische samenleving lijkt me.

Ik zou dat zelf ook denken tbh. Wat zegt dat over mij dan?

En het interesseert je wel daarom ben je aan moraalridderen. Verder overdrijf je gigantisch. Tuurlijk laat ik niet over me heen lopen. Iemand een klap geven is ook iets anders dan bumperkleven. Ik kijk gewoon wat een normale gepaste volwassen reactie is in een bepaalde situatie. Ik hanteer niet altijd de oog om oog tand om tand methode. De prehistorie zijn we wel ontgroeid denk ik zo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')