abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111510516
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 21:36 schreef OEM het volgende:

[..]

Als je had gespiegeld had je gezien dat zij veel harder reed en je haar zou gaan blocken. Je had dus gewoon ff moeten wachten met inhalen. Maar nee... palomar is de baas op de weg.
ik had wel gespiegeld en was al een rijtje auto's aan het inhalen. Pas toen kwam mevrouw eraan. Je had erbij moeten zijn. Totaal belachelijke situatie.
  Moderator zondag 13 mei 2012 @ 21:40:13 #92
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_111510623
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 21:38 schreef Palomar het volgende:

[..]

ik had wel gespiegeld en was al een rijtje auto's aan het inhalen. Pas toen kwam mevrouw eraan. Je had erbij moeten zijn. Totaal belachelijke situatie.
Jij had gewoon lekker 140 door moeten kachelen en daarna aan de kant moeten gaan. Dat is wat je toch al deed. De enige reden dat je wat anders ging doen is omdat je op je pik getrapt was.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_111510648
Maar nog steeds...eerst boeide die hele Vmax jou ook geen fuck. En dan opeens omdat iemand er langs wil ga je moraalridderen met je 120 :')
  zondag 13 mei 2012 @ 21:43:38 #94
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_111510835
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 21:34 schreef Palomar het volgende:
Ik ging keurig naar rechts
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 20:23 schreef Palomar het volgende:
tergend langzaam naar rechts gegaan
Tuurlijk joh.
pi_111510900
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 21:43 schreef OEM het volgende:

[..]

[..]

Tuurlijk joh.
Heb bejaarden meegemaakt die nog langzamer naar rechts gingen ;)
pi_111510978
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 21:40 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Jij had gewoon lekker 140 door moeten kachelen en daarna aan de kant moeten gaan. Dat is wat je toch al deed. De enige reden dat je wat anders ging doen is omdat je op je pik getrapt was.
Heb je misschien ook wel gelijk in. Het lichten seinen was bij mij de trigger waarop ik 'reactie' gaf op de actie...
  zondag 13 mei 2012 @ 21:48:59 #97
318842 Descendent
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_111511200
quote:
1s.gif Op zondag 13 mei 2012 21:36 schreef H-D het volgende:

[..]

Alsof zo'n iemand uberhaupt wakker ligt van jouw moraalriddergedoe :') I know I won't. Ik zou alleen maar denken van ..'wat een irritante droeftoeter, ga naar rechts'...waarschijnlijk denken die mensen hetzelfde.
Als ie dat denkt dan zegt meer over diegene dan over mij.

quote:
En jij houdt de situatie expres langer in stand dus dan ben je net zo erg bezig. En verder waarom jezelf uberhaupt de taak opleggen anderen op hun gedrag te wijzen :') ik vind dat zo vermoeiend...get over it..move on. Of word verkeersagent.
Intereseert me niet of ie er van wakker ligt. Hoop t wel. Maar hij heeft in elk geval een signaal gehad; of laat jij in het dagelijks leven zo maar over je heen lopen?
Als iemand jou zonder reden een mep geeft en je geeft wél een mep creeer je dan ook een gevaarlijke situatie? Je reageert in veel gevallen op gedrag dat jou niet aanstaat; zo ook ik bij een debiele bumperklever. Als men elkaar al niet meer aan kan spreken op ridicuul gedrag krijgen we snel een proletarische samenleving lijkt me.
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van vijf minuten met een gemiddelde stemgerechtigde
  Moderator zondag 13 mei 2012 @ 21:55:11 #98
16180 crew  CoolGuy
pi_111511607
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 21:48 schreef Descendent het volgende:

[..]

[..]

Intereseert me niet of ie er van wakker ligt. Hoop t wel. Maar hij heeft in elk geval een signaal gehad; of laat jij in het dagelijks leven zo maar over je heen lopen?
Als iemand jou zonder reden een mep geeft en je geeft wél een mep creeer je dan ook een gevaarlijke situatie? Je reageert in veel gevallen op gedrag dat jou niet aanstaat; zo ook ik bij een debiele bumperklever. Als men elkaar al niet meer aan kan spreken op ridicuul gedrag krijgen we snel een proletarische samenleving lijkt me.

Natuurlijk interesseert dat je wel, daarom doe je 't toch? Het enige 'signaal' wat hij heeft gehad is dat er iemand met een kleine piemel rond reed die zich helemaal heeft laten opfokken. Ik zou me kapot lachen eigenlijk.
  zondag 13 mei 2012 @ 21:58:15 #99
318842 Descendent
pi_111511818
?? Jij denkt een beetje in de omgekeerde wereld.... aangezien dat soort types JUIST zich vaak laat opfokken als mensen hen er niet snel genoeg langslaten.....

Ik denk dan alleen zo iets van: Ach joh; doe ff normaal.... en rij even relaxed als voorheen verder.
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van vijf minuten met een gemiddelde stemgerechtigde
pi_111511906
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 21:48 schreef Descendent het volgende:

[..]

[..]

Ik zou dat zelf ook denken tbh. Wat zegt dat over mij dan?

En het interesseert je wel daarom ben je aan moraalridderen. Verder overdrijf je gigantisch. Tuurlijk laat ik niet over me heen lopen. Iemand een klap geven is ook iets anders dan bumperkleven. Ik kijk gewoon wat een normale gepaste volwassen reactie is in een bepaalde situatie. Ik hanteer niet altijd de oog om oog tand om tand methode. De prehistorie zijn we wel ontgroeid denk ik zo.
pi_111511936
quote:
10s.gif Op zondag 13 mei 2012 21:58 schreef Descendent het volgende:
?? Jij denkt een beetje in de omgekeerde wereld.... aangezien dat soort types JUIST zich vaak laat opfokken als mensen hen er niet snel genoeg langslaten.....

Ik denk dan alleen zo iets van: Ach joh; doe ff normaal.... en rij even relaxed als voorheen verder.
Dus niet want je reed 140-150 en ging terug naar 120.
  Moderator zondag 13 mei 2012 @ 22:01:06 #102
16180 crew  CoolGuy
pi_111512004
quote:
10s.gif Op zondag 13 mei 2012 21:58 schreef Descendent het volgende:

Nee, want als je dat zou doen zou je geen moeite nemen om hem te gaan treiteren :') je spreekt jezelf tegen. Jij denkt gewoon dat jij heerser bent op de weg, zelf kunt doen wat je wil maar als anderen iets doen wat jou niet zint dan denk jij dat jij ineens het recht hebt om die mensen daar een signaal over te geven op een manier die jou zint. :')
pi_111512005
Ik was degene die het 'conflict' had ;)
pi_111512190
Denk overigens dat dit onderwerp nu wel genoeg besproken is... :o Ik ga de feedback van H-D en Coolguy in mij opnemen.

Iemand anders nog iets beleefd? :P ;)
  zondag 13 mei 2012 @ 22:04:48 #105
318842 Descendent
pi_111512258
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 22:01 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Nee, want als je dat zou doen zou je geen moeite nemen om hem te gaan treiteren :') je spreekt jezelf tegen. Jij denkt gewoon dat jij heerser bent op de weg, zelf kunt doen wat je wil maar als anderen iets doen wat jou niet zint dan denk jij dat jij ineens het recht hebt om die mensen daar een signaal over te geven op een manier die jou zint. :')
Ja; als je het zo wilt zien moet je dat maar lekker denken ja.... :')
  Moderator zondag 13 mei 2012 @ 22:05:29 #106
16180 crew  CoolGuy
pi_111512314
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 22:03 schreef Palomar het volgende:
Denk overigens dat dit onderwerp nu wel genoeg besproken is... :o Ik ga de feedback van H-D en Coolguy in mij opnemen.

Ja begrijp me niet verkeerd hoor, ik rij ook prima 140/150km/u maar als je dan iemand anders gaat treiteren, omdat je 't gewoon niet kunt hebben dat ie jou moet hebben, geef dat dan gewoon toe joh, als een vent :P (zoals je nu ook doet overigens :7 )
  Moderator zondag 13 mei 2012 @ 22:06:16 #107
16180 crew  CoolGuy
pi_111512376
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 22:04 schreef Descendent het volgende:

[..]

Ja; als je het zo wilt zien moet je dat maar lekker denken ja.... :')
Dat doe ik ook. Je houdt je niet aan de regels, en als iemand anders dat niet doet EN jou daarbij betrekt dan ga jij ineens een signaal willen afgeven aan iemand anders, latente kleuter :')
pi_111512435
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 22:03 schreef Palomar het volgende:

Kijk dat is nice :D
Verder ben ik het helemaal met de post hierboven eens van CG. Hard rijden is prima. Doe ik ook. Maar als iemand hader wilt, ga dan niet hypocriet doen.
pi_111512876
En wat doen jullie op 'n eenbaansweg waar 50 mag worden gereden en er achter flink gedrukt word? Terwijl je al te hard rijd. Ik zet mijn cc dan lekker op 52 :7 , verder geen probleem met die vent.
  zondag 13 mei 2012 @ 22:17:02 #110
318842 Descendent
pi_111513096
Laatste wat ik erover zeg:
Als iemand harder wil en die wacht gewoon ff op een normale manier totdat ik weer naar rechts ben gegaan (wat ik gewoon snel doe dan) dan is er NIETS aan de hand.
Als er echter iemand als een latente kleuter gevaarlijk en debiel gaat zitten doen (kleven en flitsen) terwijl ik écht op dat moment niet aan de kant kan (en ik met minstens 130km-u inhaal) dán laat ik m ff lekker in zn sop gaarkoken en neem ik wat meer tijd voor mn inhaalactie.

Als dat kleuterig gedrag wordt gevonden dan is dat maar zo; maar dan ben ik me beter een kleuter dan een achterlijke gevaarlijke a-sociale proleet.
  zondag 13 mei 2012 @ 22:20:01 #111
245626 error_404
nee, toch niet...
pi_111513300
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 22:13 schreef dester_martijn het volgende:
En wat doen jullie op 'n eenbaansweg waar 50 mag worden gereden en er achter flink gedrukt word? Terwijl je al te hard rijd. Ik zet mijn cc dan lekker op 52 :7 , verder geen probleem met die vent.
Ik had laatst ook iemand op een provinciale weg die zat te drukken er per se langs wilde. Probleem was dat dat nergens kon; enige optie was dat ik harder door zou rijden, wat mijn achterligger dus erg graag wilde. Mijn oplossing; ik heb de binnenspiegel weggedraaid en ben lekker met 80, als voorheen, door gereden. Ik ben het zat om me op te laten naaien en moet zeggen dat het goed werkt en een stuk rustiger rijdt. :)
Op vrijdag 4 september 2009 schreef MarkyMarkx het volgende: Held _O_
hier schreef tong80 het volgende: _O_ :P
hier schreef stevenmac26 het volgende: :D
pi_111514013
quote:
14s.gif Op zondag 13 mei 2012 22:20 schreef error_404 het volgende:

[..]

Ik had laatst ook iemand op een provinciale weg die zat te drukken er per se langs wilde. Probleem was dat dat nergens kon; enige optie was dat ik harder door zou rijden, wat mijn achterligger dus erg graag wilde. Mijn oplossing; ik heb de binnenspiegel weggedraaid en ben lekker met 80, als voorheen, door gereden. Ik ben het zat om me op te laten naaien en moet zeggen dat het goed werkt en een stuk rustiger rijdt. :)
Dat is ook wel triest idd. Vind het zelf ook wel es irritant als iemand precies 80 op zn teller rijdt (want in de praktijk ga je dan maar 70-75), maar zou nooit gaan drukken/kleven oid. als er geen mogelijkheid is tot inhalen. Alleen al omdat ik het niet op mn geweten wil hebben dat diegene zich opgejaagd voelt en uit de bocht vliegt ofzo :P
pi_111514207
quote:
14s.gif Op zondag 13 mei 2012 22:20 schreef error_404 het volgende:

[..]

same here, met het verschil dat ik m'n spiegels gewoon laat waar ze op gericht staan. Leuk om te zien hoe zo'n bumpermongool z'n stuur lijkt op te eten. Ultra-vermaak.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
  FOK!fotograaf zondag 13 mei 2012 @ 23:43:16 #114
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_111517905
Ik had er laatst dus eentje op een 50 weg. Iedere keer drukken en knipperen. Reed uiteindelijk 45 op de teller (van 65 op de teller). Ja, dan ben ik een klootzak, maar wanneer ik al redelijk boven de vmax rijdt en iemand gaat zitten drukken en knipperen, zeker bibeko, dan ga ik vmax rijden. Snappen ze het dan niet, ga ik nog langzamer rijden.
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_111517973
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 23:43 schreef Pizza_Boom het volgende:
Ik had er laatst dus eentje op een 50 weg. Iedere keer drukken en knipperen. Reed uiteindelijk 45 op de teller (van 65 op de teller). Ja, dan ben ik een klootzak, maar wanneer ik al redelijk boven de vmax rijdt en iemand gaat zitten drukken en knipperen, zeker bibeko, dan ga ik vmax rijden. Snappen ze het dan niet, ga ik nog langzamer rijden.
pas maar op dat coolguy en hd dit niet lezen ;)
  zondag 13 mei 2012 @ 23:51:42 #116
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_111518253
Had vandaag ook zoiets op de provinciale weg waar je sinds een jaar ofzo 60 in plaats van 80 mag.

Rij je daar rustig met 60 komt er zo'n tjappie met 80 aanscheuren en gaat dan vlak achter me rijden zodat ie precies via m'n buitenspiegels in m'n ogen schijnt(onverlichte weg). En dat ook serieus meer dan 10 kilometer lang.
Neem ffs een beetje afstand of ga er gewoon voorbij :')
  zondag 13 mei 2012 @ 23:54:24 #117
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_111518354
Vandaag ook wel wat irritaties op de fiets met motoren. 60 km weg, auto van de andere kant en er dan precies tussendoor vol gas, op dat moment zeker 120+, hij zal wel niet gezien hebben dat ik nog wat gebaarde naar 'm. Z'n maat die wel rustig wachtte en voorbij kwam hopelijk wel.
sig verwijderd door FA
  FOK!fotograaf zondag 13 mei 2012 @ 23:55:01 #118
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_111518381
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 23:45 schreef Palomar het volgende:

[..]

pas maar op dat coolguy en hd dit niet lezen ;)
Dus? Van de zomer ook eentje, LZV voegt in (A5 => A9 ri. Alkmaar), komt er ook eentje achter me die ging lopen drukken en knipperen. heb mijn rempedaal toen zover ingedrukt dat mijn remlicht aangaat, maar ik niet rem. Afijn, als je goffedomme zo blind bent dat je niet ziet dat er 25,5 meter vrachtwagen de baan waarop ook de auto voor je rijdt op komt zetten (okee, ik had hem ruimte gegeven, maar toch, daar gaat het niet om), dan spoor je niet helemaal. Ook meteen zodra de blokjes begonnen ingevoegd.
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_111518470
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 23:54 schreef Ambrosius het volgende:
Vandaag ook wel wat irritaties op de fiets met motoren. 60 km weg, auto van de andere kant en er dan precies tussendoor vol gas, op dat moment zeker 120+, hij zal wel niet gezien hebben dat ik nog wat gebaarde naar 'm. Z'n maat die wel rustig wachtte en voorbij kwam hopelijk wel.
Als ze al lang zo dicht achter me zitten, en zeker als ze al hadden kunnen inhalen, ga i kgewoon langzaam van het gas af. Meestal als ik dan vmax-30 rij gaan ze me wel voorbij, maar ik ree een keer mee met een kameraad, die had ook weer zo'n bumperklever, en op ten duur stonden we gewoon stil op een behoorlijk rustige 80-weg. Pas toen hij zijn auto in R zette, ging de klever er snel voorbij.
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  zondag 13 mei 2012 @ 23:59:09 #120
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_111518558
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 23:56 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Als ze al lang zo dicht achter me zitten, en zeker als ze al hadden kunnen inhalen, ga i kgewoon langzaam van het gas af. Meestal als ik dan vmax-30 rij gaan ze me wel voorbij, maar ik ree een keer mee met een kameraad, die had ook weer zo'n bumperklever, en op ten duur stonden we gewoon stil op een behoorlijk rustige 80-weg. Pas toen hij zijn auto in R zette, ging de klever er snel voorbij.
Ze hebben geen seconde hoeven wachten, ze konden prima tussen mij en de tegenligger door, maar niet met 4x mijn snelheid.
sig verwijderd door FA
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')