abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111509337
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 21:19 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Omdat hij zichzelf een baas vindt, maar als er dan iemand achter 'm zit die zich ook baas vindt, dan krijg je dus het principe van baas boven baas, en dat kan hij blijkbaar niet handelen.
Ga dan 180 rijden en laat dat mens stofbijten als je je zo'n baas vindt zou ik zeggen :P
  zondag 13 mei 2012 @ 21:22:40 #77
318842 Descendent
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_111509372
Ik denk eigelijk dat ie t doet omdat er één of ander achterlijk wijf loopt te drukken terwijl hij aan t inhalen is (en dus niet opzij zou kunnen op dat moment). Wanneer dát het geval was vind ik Palomars actie volkomen terecht; heb weleens in een vergelijkbare situatie hetzelfde gedaan.
Prima als je erlangs wilt; maar ff normaal doen aub; denk ik dan.

En wat betreft het crossen: dr zat volgens mij iets in de lucht vandaag.... Laat ik zeggen dat ik NIET hoop dat ze hebben staan flitsen op de A28.... :P
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van vijf minuten met een gemiddelde stemgerechtigde
  Moderator zondag 13 mei 2012 @ 21:23:06 #78
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_111509410
quote:
1s.gif Op zondag 13 mei 2012 21:22 schreef H-D het volgende:

[..]

Ga dan 180 rijden en laat dat mens stofbijten als je je zo'n baas vindt zou ik zeggen :P
Of je maakt je gewoon niet zo druk dat er iemand is die harder wil rijden dan jij doet en gaat gewoon aan de kant zonder te etteren :')
Breitling - Instruments for Professionals
  Moderator zondag 13 mei 2012 @ 21:24:36 #79
16180 crew  CoolGuy
pi_111509532
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 21:22 schreef Descendent het volgende:
Ik denk eigelijk dat ie t doet omdat er één of ander achterlijk wijf loopt te drukken terwijl hij aan t inhalen is (en dus niet opzij zou kunnen op dat moment). Wanneer dát het geval was vind ik Palomars actie volkomen terecht; heb weleens in een vergelijkbare situatie hetzelfde gedaan.

En wat betreft het crossen: dr zat volgens mij iets in de lucht vandaag.... Laat ik zeggen dat ik NIET hoop dat ze hebben staan flitsen op de A28.... :P
Inderdaad, want als er iemand achter je zit die net zo asociaal doet als jezelf (en ja, ik rij ook asociaal hoor, dus ik ben geen moraalridder ;) ) dan is het 'volkomen terecht' dat je een gevaarlijke situatie nog gevaarlijker gaat maken door schoolpleinredenatie te hanteren? :P
pi_111509579
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 21:23 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Of je maakt je gewoon niet zo druk dat er iemand is die harder wil rijden dan jij doet en gaat gewoon aan de kant zonder te etteren :')
Idd dat vind ik dus ook.
pi_111509631
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 21:22 schreef Descendent het volgende:

Als je dat gaat doen ben je gewoon net zo debiel bezig. Zo van jij mij treiteren? Oh dan ga ik jou ook even lopen fucken!

Grow up. Doe normaal.
  zondag 13 mei 2012 @ 21:30:16 #82
318842 Descendent
pi_111509946
Het gaat mij niet om het treiteren; ik hoop juist dat ze door mijn actie in dit geval eens leren dat dat achterlijke opgefokte gedrag van ze hen niets oplevert. (en ze mijn irritatie daarover merken).

IK ben niet degene die die gevaarlijke situatie creeert; maar degene die hen erop 'aanspreekt'.

(deze discussie komt me bekend voor trouwens... :') )
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van vijf minuten met een gemiddelde stemgerechtigde
  zondag 13 mei 2012 @ 21:31:48 #83
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_111510061
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 21:30 schreef Descendent het volgende:
Het gaat mij niet om het treiteren; ik hoop juist dat ze door mijn actie in dit geval eens leren dat dat achterlijke opgefokte gedrag van ze hen niets oplevert. (en ze mijn irritatie daarover merken).

IK ben niet degene die die gevaarlijke situatie creeert; maar degene die hen erop 'aanspreekt'.

Best dat je zoiets doet, maar ga het niet proberen goed te praten... dat lukt je niet.
pi_111510147
quote:

Daar zijn andere mensen voor. Mensen met blauwe petjes meestal. ;)
  Moderator zondag 13 mei 2012 @ 21:33:22 #85
16180 crew  CoolGuy
pi_111510158
quote:

JIJ bent degene die een TWEEDE gevaarlijke situatie creëert :')
pi_111510210
quote:
1s.gif Op zondag 13 mei 2012 21:25 schreef H-D het volgende:

[..]

Als je dat gaat doen ben je gewoon net zo debiel bezig. Zo van jij mij treiteren? Oh dan ga ik jou ook even lopen fucken!

Grow up. Doe normaal.
Ik ging gewoon 120 rijden hoor. Dat is de wettelijks snelheidslimiet. Treiteren vind ik het pas als je nog zachter dan dat gaat rijden of onnodig links blijft rijden. Ik ging keurig naar rechts toen ik klaar was met mijn inhaalactie.

Vergeet niet dat het die ander was die ging bumperkleven en met de lampen ging seinen, terwijl ik aan het inhalen was met 140 en dus niks anders kon. Vind dat je dan best subtiel mag laten weten dat je het daarmee niet eens bent. Terugzakken naar 120 vind ik de veilige manier.
pi_111510353
quote:

Alsof zo'n iemand uberhaupt wakker ligt van jouw moraalriddergedoe :') I know I won't. Ik zou alleen maar denken van ..'wat een irritante droeftoeter, ga naar rechts'...waarschijnlijk denken die mensen hetzelfde.

En jij houdt de situatie expres langer in stand dus dan ben je net zo erg bezig. En verder waarom jezelf uberhaupt de taak opleggen anderen op hun gedrag te wijzen :') ik vind dat zo vermoeiend...get over it..move on. Of word verkeersagent.
  zondag 13 mei 2012 @ 21:36:59 #88
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_111510410
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 21:34 schreef Palomar het volgende:
terwijl ik aan het inhalen was met 140 en dus niks anders kon
Als je had gespiegeld had je gezien dat zij veel harder reed en je haar zou gaan blocken. Je had dus gewoon ff moeten wachten met inhalen. Maar nee... palomar is de baas op de weg.
  Moderator zondag 13 mei 2012 @ 21:37:14 #89
16180 crew  CoolGuy
pi_111510424
quote:

[..]

Ik ging gewoon 120 rijden hoor. Dat is de wettelijks snelheidslimiet. Treiteren vind ik het pas als je nog zachter dan dat gaat rijden of onnodig links blijft rijden. Ik ging keurig naar rechts toen ik klaar was met mijn inhaalactie.

Vergeet niet dat het die ander was die ging bumperkleven en met de lampen ging seinen, terwijl ik aan het inhalen was met 140 en dus niks anders kon. Vind dat je dan best subtiel mag laten weten dat je het daarmee niet eens bent. Terugzakken naar 120 vind ik de veilige manier.
Ja, terwijl je daarvoor 140 reed. Dus dat is leuk dat dat de wettelijke limiet is, maar dat interesseerde je ook geen moer vóórdat er iemand achter je reed die harder reed dan jij. Dus je overtreedt de wet, maar als iemand anders dat ook doet en jou daarbij betrekt, dan wil jij ineens met het vingertje gaan wijzen :')

nee 140 door blijven rijden en dan aan de kant gaan is de veiligste manier. Ik rij ook prima 140/150 hoor, en als iemand harder wil rijden dan ik, best, ik ga wel aan de kant, maar niet dan ineens proberen 'de ander iets te leren/te laten weten dat ik 't daar niet mee eens ben'.
pi_111510433
quote:

[..]

Je reed 140 en gaat expres naar 120 omdat iemand eraan komt die harder wilt? Dat is treiteren imo. Daarvoor boeide de wet je ook niet :') maar als iemand anders nog harder wilt ga je hypocriet lopen doen. Goed bezig man!
pi_111510516
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 21:36 schreef OEM het volgende:

[..]

Als je had gespiegeld had je gezien dat zij veel harder reed en je haar zou gaan blocken. Je had dus gewoon ff moeten wachten met inhalen. Maar nee... palomar is de baas op de weg.
ik had wel gespiegeld en was al een rijtje auto's aan het inhalen. Pas toen kwam mevrouw eraan. Je had erbij moeten zijn. Totaal belachelijke situatie.
  Moderator zondag 13 mei 2012 @ 21:40:13 #92
16180 crew  CoolGuy
pi_111510623
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 21:38 schreef Palomar het volgende:

[..]

ik had wel gespiegeld en was al een rijtje auto's aan het inhalen. Pas toen kwam mevrouw eraan. Je had erbij moeten zijn. Totaal belachelijke situatie.
Jij had gewoon lekker 140 door moeten kachelen en daarna aan de kant moeten gaan. Dat is wat je toch al deed. De enige reden dat je wat anders ging doen is omdat je op je pik getrapt was.
pi_111510648
Maar nog steeds...eerst boeide die hele Vmax jou ook geen fuck. En dan opeens omdat iemand er langs wil ga je moraalridderen met je 120 :')
  zondag 13 mei 2012 @ 21:43:38 #94
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_111510835
quote:
Ik ging keurig naar rechts
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 20:23 schreef Palomar het volgende:
tergend langzaam naar rechts gegaan
Tuurlijk joh.
pi_111510900
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 21:43 schreef OEM het volgende:

[..]

[..]

Tuurlijk joh.
Heb bejaarden meegemaakt die nog langzamer naar rechts gingen ;)
pi_111510978
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 21:40 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Jij had gewoon lekker 140 door moeten kachelen en daarna aan de kant moeten gaan. Dat is wat je toch al deed. De enige reden dat je wat anders ging doen is omdat je op je pik getrapt was.
Heb je misschien ook wel gelijk in. Het lichten seinen was bij mij de trigger waarop ik 'reactie' gaf op de actie...
  zondag 13 mei 2012 @ 21:48:59 #97
318842 Descendent
pi_111511200
quote:
1s.gif Op zondag 13 mei 2012 21:36 schreef H-D het volgende:

[..]

Alsof zo'n iemand uberhaupt wakker ligt van jouw moraalriddergedoe :') I know I won't. Ik zou alleen maar denken van ..'wat een irritante droeftoeter, ga naar rechts'...waarschijnlijk denken die mensen hetzelfde.
Als ie dat denkt dan zegt meer over diegene dan over mij.

quote:
En jij houdt de situatie expres langer in stand dus dan ben je net zo erg bezig. En verder waarom jezelf uberhaupt de taak opleggen anderen op hun gedrag te wijzen :') ik vind dat zo vermoeiend...get over it..move on. Of word verkeersagent.
Intereseert me niet of ie er van wakker ligt. Hoop t wel. Maar hij heeft in elk geval een signaal gehad; of laat jij in het dagelijks leven zo maar over je heen lopen?
Als iemand jou zonder reden een mep geeft en je geeft wél een mep creeer je dan ook een gevaarlijke situatie? Je reageert in veel gevallen op gedrag dat jou niet aanstaat; zo ook ik bij een debiele bumperklever. Als men elkaar al niet meer aan kan spreken op ridicuul gedrag krijgen we snel een proletarische samenleving lijkt me.
  Moderator zondag 13 mei 2012 @ 21:55:11 #98
16180 crew  CoolGuy
pi_111511607
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 21:48 schreef Descendent het volgende:

[..]

[..]

Intereseert me niet of ie er van wakker ligt. Hoop t wel. Maar hij heeft in elk geval een signaal gehad; of laat jij in het dagelijks leven zo maar over je heen lopen?
Als iemand jou zonder reden een mep geeft en je geeft wél een mep creeer je dan ook een gevaarlijke situatie? Je reageert in veel gevallen op gedrag dat jou niet aanstaat; zo ook ik bij een debiele bumperklever. Als men elkaar al niet meer aan kan spreken op ridicuul gedrag krijgen we snel een proletarische samenleving lijkt me.

Natuurlijk interesseert dat je wel, daarom doe je 't toch? Het enige 'signaal' wat hij heeft gehad is dat er iemand met een kleine piemel rond reed die zich helemaal heeft laten opfokken. Ik zou me kapot lachen eigenlijk.
  zondag 13 mei 2012 @ 21:58:15 #99
318842 Descendent
pi_111511818
?? Jij denkt een beetje in de omgekeerde wereld.... aangezien dat soort types JUIST zich vaak laat opfokken als mensen hen er niet snel genoeg langslaten.....

Ik denk dan alleen zo iets van: Ach joh; doe ff normaal.... en rij even relaxed als voorheen verder.
pi_111511906
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 21:48 schreef Descendent het volgende:

[..]

[..]

Ik zou dat zelf ook denken tbh. Wat zegt dat over mij dan?

En het interesseert je wel daarom ben je aan moraalridderen. Verder overdrijf je gigantisch. Tuurlijk laat ik niet over me heen lopen. Iemand een klap geven is ook iets anders dan bumperkleven. Ik kijk gewoon wat een normale gepaste volwassen reactie is in een bepaalde situatie. Ik hanteer niet altijd de oog om oog tand om tand methode. De prehistorie zijn we wel ontgroeid denk ik zo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')