abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111563949
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 00:27 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Als je er een halve minuut over doet om iemand in te halen hoor je wmb niet op de weg thuis, doe je er minder dan een halve minuut over hinder je me niet en is er niets aan de hand.
Vrachtwagens rijden soms in colonne. Verder haal ik mijn schouders op.

slaap lekker :*
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_111563987
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 00:28 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Vrachtwagens rijden soms in colonne.
Goed punt, dan nog blijf je maar lekker van de linkerbaan als je een colonne vrachtwagens met 100 kmh wil gaan inhalen, kan je er net zo goed achter blijven hangen.
pi_111564777
valt me toch wel op dat men in nederland over het algemeen wel rustig en beschaafd rijdt, ondanks de drukte. zeker als je het vergelijkt als je op en neer rijdt naar parijs, wat je ziet in frankrijk en belgië (die wegen daar :X gaten in de weg, echt ongelofelijk).
There are only 151 Pokémon.
pi_111567679
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 00:06 schreef Eenskijken het volgende:
en vrachtwagenchauffeurs die elkaar inhalen, vooral bij antwerpen en omstreken, waar het al tyfusdruk is.. met als gevolg plotselinge filetjes enzo..
ik moest eens voor m'n werk naar Mechelen. Die weg van Mechelen naar Breda is 2-baans, vrachtwagens mogen niet inhalen. Niet in de spits, niet buiten de spits. Volledig inhaalverbod. Het was niet druk (wat betreft auto's), maar de gehele rechterbaan zat vol met vrachtwagens.
Dat verklaarde ook waarom de linkerbaan redelijk leeg was wat betreft auto's, want die vrachtwagens bleven inhalen. Had je ineens weer een paar kilometer niets meer achter je omdat er een vrachtwagen naar de linkerbaan was gegaan. Of zat je weer kilometers achter een vrachtwagen (en ik ben niet op de rechterbaan geweest, die gehele weg totdat ik af moest naar de A58, geloof ik dat het is, richting Tilburg). Blijkbaar gelden inhaalverboden voor vrachtwagens niet voor vrachtwagens...
pi_111568825
zucht vandaag weer vrachtwagen die er kilometers over doet om in te halen... :{w

En voor de mensen die vonden dat het een debiele actie was om die gast in te halen toen ik 110 reed... ik had gewoon zin om even door te blazen hoor :9 ik snap ook wel dat et een kansloze actie is haha :)

Echter reed ik heel de tijd al 110 en die gast kwam aanrijden en zag dus ook dat ik langzamer reed, dan kan ie dus gewoon afstand houden en even wachten totdat ik naar rechts ga, ipv plakken en nee schudden :)

[ Bericht 67% gewijzigd door resque op 15-05-2012 09:37:33 ]
pi_111569364
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 00:25 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Lul dan niet zo slap en zeg gewoon dat er gefrustreerde mensen achter het stuur zitten. :{w

[..]

Ik vind dat er een groot verschil zit tussen vlak voor je neus inhalen en honderden meters voor je inhalen. Als ik de inhaalactie tweehonderd meter voor jou begin, heb je met een snelheidsverschil van 30 km/u ruim twintig seconden voor je bij me bent. :{
Ik lul niet slap ik zeg toch al de hele tijd dat ik het gewoon achterlijk en irritant vind wat jij doet? Dat jij dat vervolgens gefrustreerd vindt...lekker boeiend,

Verder heb ik er sec geen problemen mee dat jij per se 100 wilt rijden, maar val mij en anderen er gewoon niet mee lastig dan. Dus lekker rechts blijven of versnellen als je naar links komt.

Ik zou waarschijnlijk ook vlak achter je eindigen als ik 130 oid rij en jij opeens met 100 naar links komt. Wat verwacht je zelf dan. :{
pi_111569411
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 09:21 schreef resque het volgende:
zucht vandaag weer vrachtwagen die er kilometers over doet om in te halen... :{w

En voor de mensen die vonden dat het een debiele actie was om die gast in te halen toen ik 110 reed... ik had gewoon zin om even door te blazen hoor :9 ik snap ook wel dat et een kansloze actie is haha :)

Echter reed ik heel de tijd al 110 en die gast kwam aanrijden en zag dus ook dat ik langzamer reed, dan kan ie dus gewoon afstand houden en even wachten totdat ik naar rechts ga, ipv plakken en nee schudden :)
Het jammere hieraan vind ik toch wel dat je er blijkbaar niet van leert.
pi_111569885
Laatst een klevende inhalende vrachtwagen achter me gehad. Geen enkele reden toe, want hij moest eigenlijk naar links de A28 op en ik reed naar de A1. Doodeng!
En oh ja, rechts achter me bleef de lullo in stationwagen die ik aan het inhalen was gas bijgeven want stel je voor dat iemand je voorbijkomt.

Nu raden wie van de twee de Pool was :')
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_111570350
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 09:47 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Het jammere hieraan vind ik toch wel dat je er blijkbaar niet van leert.
vertel me, wat moet ik hieruit leren? :)
pi_111570404
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 10:21 schreef resque het volgende:

[..]

vertel me, wat moet ik hieruit leren? :)
Dat je niet als een trage slak op de linkerrijstrook moet rijden en andere mensen niet op moet houden, dat leek me ondertussen toch wel duidelijk.
pi_111570806
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 10:23 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Dat je niet als een trage slak op de linkerrijstrook moet rijden en andere mensen niet op moet houden, dat leek me ondertussen toch wel duidelijk.
trage slak... 10 kilometer zachter dan de max snelheid... overdrijven is ook een vak zeg! volgens mij ben jij zo'n baas die overal stoer 150 rijdt ofzo.... :')
  dinsdag 15 mei 2012 @ 10:42:47 #237
357438 Bananenvlaflip
eerherstel voor de pisang
pi_111570959
Mede door dat geduw op de linkerbaan en gefrustreerd gedrag in het verkeer staan er dagelijks files door ongelukken. Dan hinder je pas veel mensen.

Zoals gezegd, ik kan me best voorstellen dat je het liefst vrij baan hebt op de linkerstrook, maar dat is niet erg realistisch. Je hebt alleen jezelf ermee als je je daarover al laat opfokken.
pi_111570969
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 10:37 schreef resque het volgende:

[..]

trage slak... 10 kilometer zachter dan de max snelheid... overdrijven is ook een vak zeg! volgens mij ben jij zo'n baas die overal stoer 150 rijdt ofzo.... :')
Waarom is het nou zo moeilijk om toe te geven dat het misschien socialer is om even gas te geven als je gaat inhalen?
  dinsdag 15 mei 2012 @ 10:43:50 #239
273383 Nagelschaartje
Lijken wassen!
pi_111570983
Gisteren een flink stuk gereden rond de spits (zowaar geen files, maar wel druk) en mijn irritatie/verwondering was wel het paniekvoetbal dat automobilisten doen als het een beetje druk is. Snel naar links o nee rechts gaat sneller terug naar links o kut ik moet er hier af snel naar rechts shit die auto hiervoor rijd langzamer remmen he de auto gaat weer weg snel gas erbij fuck nu moet ik weer remmen (zo zonder komma's, dat was het gevoel dat ik erbij kreeg). Ondertussen bleef ik rechts 90-100 rijden met de stroom mee en schoten die lui echt niet meer op dan ik.

En in navolging van de vorige berichten, wat ik echt irritant vond waren mensen die hun snelheid niet aanpassen aan het overige verkeer als ze inhalen. Als jij 100 wil rijden waar je 120 mag moet jij dat weten, maar blijf dan rechts. Als je in wil halen is dat ook prima, maar dan moet je je snelheid ook opvoeren. En dan hoef je echt geen 150 te gaan rijden, maar gewoon 120 moet toch minimaal kunnen, want je belemmert het andere verkeer gewoon. En in de meeste gevallen doen die mensen dat ook zonder richting aan te geven en rustig als je al behoorlijk dichtbij bent, zodat je het echt niet meer red met gas loslaten.
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
pi_111571008
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 10:42 schreef Bananenvlaflip het volgende:
Mede door dat geduw op de linkerbaan en gefrustreerd gedrag in het verkeer staan er dagelijks files door ongelukken. Dan hinder je pas veel mensen.

Zoals gezegd, ik kan me best voorstellen dat je het liefst vrij baan hebt op de linkerstrook, maar dat is niet erg realistisch. Je hebt alleen jezelf ermee als je je daarover al laat opfokken.
Ja draai het even om. Als je de Vmax rijdt hoeft er geen geduw te zijn op de linkerbaan, die frusti's die met 150 aan komen zetten kan je weinig aan doen, maar mensen ophouden die de Vmax rijden is op zijn minst irritant en dat kan gefrustreerde reacties opleveren.
pi_111571016
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 10:43 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Waarom is het nou zo moeilijk om toe te geven dat het misschien socialer is om even gas te geven als je gaat inhalen?
Gast, waarom moet ik toegeven, ik moest 5 vrachtwagens inhalen, er reed niemand achter me dan die gast in de verte die dus zachter dichterbij kwam. ik ga me echt niet druk maken dat hij zijn snelheid kan behouden hoor... het is hij of ik... sociaal heeft hier geen zak mee te maken...
pi_111571146
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 10:44 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Ja draai het even om. Als je de Vmax rijdt hoeft er geen geduw te zijn op de linkerbaan, die frusti's die met 150 aan komen zetten kan je weinig aan doen, maar mensen ophouden die de Vmax rijden is op zijn minst irritant en dat kan gefrustreerde reacties opleveren.
Je hoeft geen Vmax te rijden op de snelweg... Het is niet voor niks een max snelheid... en geen verplichte snelheid als je inhaalt :) Maar volgens mij komen we er nooit uit... ik geef toe ik had 120 moeten gaan rijden zodat mijn achterligger sneller door kon rijden... mijn excuses.
  dinsdag 15 mei 2012 @ 10:47:58 #243
273383 Nagelschaartje
Lijken wassen!
pi_111571148
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 10:44 schreef resque het volgende:

[..]

Gast, waarom moet ik toegeven, ik moest 5 vrachtwagens inhalen, er reed niemand achter me dan die gast in de verte die dus zachter dichterbij kwam. ik ga me echt niet druk maken dat hij zijn snelheid kan behouden hoor... het is hij of ik... sociaal heeft hier geen zak mee te maken...
Als je inhaalt geef je gas bij en rijd je minimaal de vmax, je probeert je manoeuvre zo kort mogelijk te houden zodat je het overige verkeer zo min mogelijk belemmerd. Is mij met de rijlessen geleerd.
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
  dinsdag 15 mei 2012 @ 10:48:07 #244
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_111571152
quote:
1s.gif Op maandag 14 mei 2012 22:17 schreef H-D het volgende:

[..]

Jij kan ook gewoon ruimte voor haar maken dan dus. Ergens heeft ze ook nog gewoon een punt met d'r actie. Want jij kan ook gewoon opsodemieteren en haar erlangs laten en daarna gaan inparkeren.

En dan ook nog haar voor hoer uitgaan maken :')
Pardon? Ik stop en geef keurig richting aan. Zij gaat op ruime afstand achter mij staan. Daaruit concludeer ik dat ze mij de ruimte geeft om te parkeren. Als ze dan toch ineens besluit te gaan rijden vind ik het een hoer. En ruimte maken? Hoe dan? Het is een drukke doorgaande weg, daar valt geen ruimte te maken. En nee, ik ga geen blokje om rijden, want dan blijf ik de hele dag bezig.
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
  dinsdag 15 mei 2012 @ 10:48:23 #245
357438 Bananenvlaflip
eerherstel voor de pisang
pi_111571161
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 10:44 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Het is toch niet realistisch dat er in alle situaties altijd maar de maximumsnelheid gereden kan worden.
Ik kan van jouw beargumentering evengoed zeggen dat je de zaken omdraait. Voor jou geldt blijkbaar het recht van de snelste.
  dinsdag 15 mei 2012 @ 10:48:46 #246
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_111571174
quote:
1s.gif Op maandag 14 mei 2012 22:29 schreef OEM het volgende:

[..]

Internetheld!
En dat zeg jij.... :')
pi_111571234
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 10:48 schreef Bananenvlaflip het volgende:

[..]

Het is toch niet realistisch dat er in alle situaties altijd maar de maximumsnelheid gereden kan worden.
Ik kan van jouw beargumenteren evengoed zeggen dat je de zaken omdraait. Voor jou geldt blijkbaar het recht van de snelste.
In dit specifieke geval rijdt degene doelbewust 110 op een naar zijn zeggen lege linkerbaan, waarom zou je dat doen als je daarmee degene achter je hindert? Ik kan daar echt niet bij. Zoals neem ik aan iedereen geleerd heeft bij de rijlessen is dat je het verkeer niet moet hinderen (ik snap niet waarom ik dit tig moet herhalen voor jou) en dat je tijdens het inhalen met het verkeer mee moet rijden.
  dinsdag 15 mei 2012 @ 10:51:43 #248
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_111571298
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 08:04 schreef Sweetpea8472 het volgende:

[..]

ik moest eens voor m'n werk naar Mechelen. Die weg van Mechelen naar Breda is 2-baans, vrachtwagens mogen niet inhalen. Niet in de spits, niet buiten de spits. Volledig inhaalverbod. Het was niet druk (wat betreft auto's), maar de gehele rechterbaan zat vol met vrachtwagens.
Dat verklaarde ook waarom de linkerbaan redelijk leeg was wat betreft auto's, want die vrachtwagens bleven inhalen. Had je ineens weer een paar kilometer niets meer achter je omdat er een vrachtwagen naar de linkerbaan was gegaan. Of zat je weer kilometers achter een vrachtwagen (en ik ben niet op de rechterbaan geweest, die gehele weg totdat ik af moest naar de A58, geloof ik dat het is, richting Tilburg). Blijkbaar gelden inhaalverboden voor vrachtwagens niet voor vrachtwagens...
's Nachts mag je daar gewoon inhalen anders. Tenzij het regent. :')
pi_111571302
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 10:50 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

In dit specifieke geval rijdt degene doelbewust 110 op een naar zijn zeggen lege linkerbaan, waarom zou je dat doen als je daarmee degene achter je hindert? Ik kan daar echt niet bij. Zoals neem ik aan iedereen geleerd heeft bij de rijlessen is dat je het verkeer niet moet hinderen (ik snap niet waarom ik dit tig moet herhalen voor jou) en dat je tijdens het inhalen met het verkeer mee moet rijden.
Lees es goed man, ik was vrachtwagens aan het inhalen en ben zo snel mogelijk naar rechts gegaan... die droeftoeter die zat te plakken achter me en nee zat te schudden moet gewoon normaal doen en eventjes wachten totdat ik voorbij de vrachtwagens ben... 110 is echt niet traag ofzo hoor.. als ik 120 had gereden dan was ik misschien 1 sec sneller geweest....
pi_111571338
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 10:51 schreef resque het volgende:

[..]

Lees es goed man, ik was vrachtwagens aan het inhalen en ben zo snel mogelijk naar rechts gegaan... die droeftoeter die zat te plakken achter me en nee zat te schudden moet gewoon normaal doen en eventjes wachten totdat ik voorbij de vrachtwagens ben... 110 is echt niet traag ofzo hoor.. als ik 120 had gereden dan was ik misschien 1 sec sneller geweest....
Je vind nee schudden niet normaal, maar iemand hinderen wel, vreemde moraal heb jij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')