quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
[..]
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
Dat.quote:
met je billen 5cm van het asfalt zittenquote:
nu wachten op de rice tunersquote:
quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:24 schreef Dingest het volgende:
Ik heb de teller uit de 126 gesloopt; ik ga er even een eigen wijzerplaat voor makenWat sowieso mijn plan, maar op deze manier kan ik de optimistische wijzerplaat ook naar reëler waarden halen.
Toch wel meer last van backfire, dus ik zal met hem eens de ontsteking/afstellingen bij langs gaan.
Ik vind het nog steeds een tof autootjequote:Op donderdag 10 mei 2012 20:03 schreef Barcaconia het volgende:
Of het nu CRX of CR-X is, het is beide niks.
ik kan altijd aannemelijk maken dat het voor zaken isquote:Op donderdag 10 mei 2012 20:13 schreef Paladijn het volgende:
Misbruik van de vergunning kan wel leidden tot inname en een hoge boete
Ik zocht daar dus al een grotere template vanquote:Op donderdag 10 mei 2012 19:41 schreef Paladijn het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De MX backfired overigens ook, maar dan rij ik hoog in de toeren en geef ik waarschijnlijk wat teveel tussengas bij't schakelen
Je kan ook de naald verplaatsen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:24 schreef Dingest het volgende:
Ik heb de teller uit de 126 gesloopt; ik ga er even een eigen wijzerplaat voor makenWat sowieso mijn plan, maar op deze manier kan ik de optimistische wijzerplaat ook naar reëler waarden halen.
Toch wel meer last van backfire, dus ik zal met hem eens de ontsteking/afstellingen bij langs gaan.
Daar dacht ik ook aanquote:Op donderdag 10 mei 2012 19:41 schreef Paladijn het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De MX backfired overigens ook, maar dan rij ik hoog in de toeren en geef ik waarschijnlijk wat teveel tussengas bij't schakelen
Whehe, die is nicequote:Op donderdag 10 mei 2012 19:41 schreef Paladijn het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn persoonlijke ervaring is dat met name het mechaniek er achter fragiel is. En het pennetje waar de naald op gedrukt is makkelijk buigt.quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:28 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
En wees voorzichtig, die naalden zijn zeer fragiel.
Kan, maar geen zin inquote:Op donderdag 10 mei 2012 20:27 schreef 2cv het volgende:
[..]
Je kan ook de naald verplaatsen.
Bij het loshalen van de naald moet je alleen wel kijken of er niet ergens en veer terug springt. En je moet bepalen waar de naald precies staat voor je hem los haalt zodat je weet waar je hem terug moet zetten.
Ik heb geen motormanagementlampjequote:Op donderdag 10 mei 2012 20:34 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
De check engine light is het leukste
http://www.autoblog.nl/ho(...)-rage-face-dashboard
Klinkt herkenbaarquote:Op donderdag 10 mei 2012 20:37 schreef Dingest het volgende:
[..]
Kan, maar geen zin inIk ga kijken of ik die template passend kan krijgen, dan zet ik daar wel de juiste standen op. Voor de rest rijd ik toch al stand-20, zo moeilijk hoofdrekenen is dat niet
Backfire is naar mijn weten het terugslaan van de explosie naar het luchtfilter. Deze soort backfire zou ik graag meer willen hebben.quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:33 schreef Paladijn het volgende:
[..]
ja?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
met uitleg.
Bij 2cv's wordt daarom aangeraden een terugslagklep in het luchtfilter te maken.quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:06 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik ken backfire als een terugslaande explosie bij gasauto's, daarmee kun je je luchtfilter opblazen als de ontsteking niet goed werkt.
Kan zijn dat het bij 2cv's te maken heeft met het ontbreken van een verdelerkap.quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:47 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Hmm ik heb backfire richting het luchtfilter nog nooit meegemaakt met een benzineauto.
Kan bij bijv. verkeerde afstelling van je ontsteking en je klepafstelling. Als je inlaatklep al een beetje open gaat terwijl er nog een heet brandend mengsel in je cilinder zit kan het inlaattraject ook vlam vatten (er zit immers brandbaar mengsel in de inlaat vanuit je carburateur).quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:47 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Hmm ik heb backfire richting het luchtfilter nog nooit meegemaakt met een benzineauto.
Je wilt het turbo-boost poppetje al bij 100 km/u op de teller hebben?quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:49 schreef Dingest het volgende:
Ik heb even het dashboard teruggeplaats, zonder het plastic schermpje. Kijken of mijn navigatiesysteem wel wil opladen, volgens mij is de accu verlept en doet hij het alleen nog direct op de 12v aansluiting. En dat heb ik nog niet in de 126Anders leen ik even die van mijn ouders; papiertje achter de km-naald en dan markeren waar de echte standen horen, daarna de rage-dash op maat maken en dat alles erin frotten
Daar hoef ik al bijna niets voor te doen in deze lay-out, dat is 120quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:17 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Je wilt het turbo-boost poppetje al bij 100 km/u op de teller hebben?
quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:36 schreef blup het volgende:
istie weer
2.0 16v 150pk. (1991)\
en fransen die de duitsers niet bijbenen? Niet goed je huiswerk gedaan, de clio reed de rest van de gti's uit die tijd zoek.
Ah ik zie het al. Structural Integrity Failure after Gravity Challenge.quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:55 schreef Paladijn het volgende:
Maar ik mag dus niet dingen posten zoals
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
real story!
Had ie niet teveel ingestuurd, was er niet zoveel aan de hand geweest... was wel zondequote:Op donderdag 10 mei 2012 23:17 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ah ik zie het al. Structural Integrity Failure after Gravity Challenge.
dat is dan ook geen willy.quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:55 schreef Paladijn het volgende:
Maar ik mag dus niet dingen posten zoals
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
real story!
quote:Status kenteken Gedemonteerd
Nee, maar in het westen rijden ander soort mensen in een CRX als hierquote:Op vrijdag 11 mei 2012 09:14 schreef Duvel het volgende:
In jouw ogen is het westen de poel des verderfs?
Nou, toevallig zaten er in de laatste twee CRX'en die ik hier ben tegengekomen inderdaad mannen van 50+.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 09:21 schreef Duvel het volgende:
In het zuidoosten rijden er alleen maar ouden van dagen in CRX'en? Allemaal eerste eigenaars?
Ik ken een brabantse neg0r; dat ziet er ook niet uit als ie begint te praten met dat brabants accent van 'mquote:Op vrijdag 11 mei 2012 09:21 schreef Duvel het volgende:
Wel sneu dat jullie bijna geen neg0rz hebben daar.
Wat moet je nou als ouwe knar in een CRX? Ouwe knar met of zonder petje? Of met zo'n hoedje. Mensen met hoedjes in de auto....brrr!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 09:26 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou, toevallig zaten er in de laatste twee CRX'en die ik hier ben tegengekomen inderdaad mannen van 50+.
Maar nee, er zitten ook wel eens jonge gasten in heur.
Een dubbele handicap.quote:[..]
Ik ken een brabantse neg0r; dat ziet er ook niet uit als ie begint te praten met dat brabants accent van 'm.
Zonder petje, zonder hoedje. Type zoals:quote:Op vrijdag 11 mei 2012 09:38 schreef Duvel het volgende:
[..]
Wat moet je nou als ouwe knar in een CRX? Ouwe knar met of zonder petje? Of met zo'n hoedje. Mensen met hoedjes in de auto....brrr!
Lijkt die vent op jouw vader?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 09:41 schreef Anne het volgende:
[..]
Zonder petje, zonder hoedje. Type zoals:
[ afbeelding ]
Mijn vader reed ook wel eens in mijn CRX, dus misschien zijn het de eigenaren niet.
Ik ken je vader niet, maar het zou mazzel kunnen zijn.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:26 schreef Anne het volgende:
[..]
Uhmmm nee! En ik lijk trouwens ook niet op mijn vader(behalve qua karakter dan).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
De eerste keer ging perfectquote:
Broertje afgeslagen?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:46 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Kom net thuis. Broertje: "De buurman heeft een dikke Peugeot gekocht".
Commentaar naast me op de bank: "jezus, dat kan ik zelfs".quote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:03 schreef daNpy het volgende:
[..]
Broertje afgeslagen naar de dokter en oogarts gestuurd?
Onhandig ja.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:23 schreef Anne het volgende:
Nog meer mensen met ING?
Ik vind de nieuwe layout nogal veel ruimte in nemen.. Het zal vast een kwestie van wennen zijn, maar ik moet veeeeeeeeeel scrollen.
Mijn god. Waar is Ruben Nicolai als je hem nodig hebt?quote:
Zeg, een beetje respect!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:35 schreef Sounddragon het volgende:
Een eigenwijs stuk vreten die zijn geldschieter graag in de bek schijt?
Als ik moet afgaan op dat TG verhaal nietquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:38 schreef 2cv het volgende:
Ja, kan je er iets anders uit concluderen dan ?
Ik zei het nog redelijk netjesquote:
Nadat Saab werd overgenomen door GM, zijn er geen echt toffe Saabs meer gemaakt.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:06 schreef 2cv het volgende:
Nee, maar zo bekeken is het de schuld van GM die jou een verkeerde basis gaf om een auto op te bouwen.
Ja, te laat.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:12 schreef Paladijn het volgende:
De nieuwe 9-5 is anders best fraai zowel van buiten als binnen. De veredelde Vectra's zijn de moeite niet waard inderdaad
Nee, als ze geren concessies wilden doen hadden ze die deal niet moeten sluiten met GM, dan hadden ze al veel eerder de deuren moeten sluiten.. nu hebben ze dus een bak geld van GM over de balk geflikkerd. Ik weet zeker dat als GM dat op voorhand had geweten, dat ze er niet aan waren begonnen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:06 schreef 2cv het volgende:
Nee, maar zo bekeken is het de schuld van GM die jou een verkeerde basis gaf om een auto op te bouwen.
ik ken ze als de crx (OP) en de del sol (met de platte achterkant).quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:19 schreef Anne het volgende:
[..]
De Honda CRX is eigenlijk de Del Sol.
De Honda Civic CRX is de Honda in de OP.
Maar ze deden het dus welquote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:06 schreef 2cv het volgende:
Het leuke is dat SD ook steeds naar de wiki loopt te wijzen, maar ook daar staat gewoon:quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:20 schreef krokdown het volgende:
[..]
ik ken ze als de crx (OP) en de del sol (met de platte achterkant).
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:42 schreef Sounddragon het volgende:
Grunning'n is trots op je
motormuis was anders tevredenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., mocht zo doorrijden
bitch maar tegen een ander
"If Jezus had a gun,he would be alive today!" Homer J. Simpson - 2013
Hoho wel lief blijvenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:43 schreef Anne het volgende:
Ow, alles beter als die lelijke Amerikaanse hokken die je post heur.
Uiteraard, dat is niks nieuws toch? ;-)quote:
Neuh, niet voor een 'vette.. Ik vinnum nog duurquote:Op zaterdag 12 mei 2012 09:35 schreef BaraCuda het volgende:
http://classiccarliquidat(...)te-l82/1Z876AS430426
SD, als een auto er zo goed uit ziet voor relatief weinig geld wat is dan het eerste wat je denkt?
Zelfs de onderkant lijkt als nieuw, maar dan zou hij toch duurder moeten zijn lijkt me?
Zo'n vette is toch tof man! :-)quote:Op zaterdag 12 mei 2012 10:31 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Neuh, niet voor een 'vette.. Ik vinnum nog duur
Mwah, ik krijg het er niet echt warm van, maar als het je ding is, is dit wel een mooiequote:
allebei met uitgroeiquote:
De een is volgens mij meer schaduw.quote:
droog met een zonnetje, wel dikke jas aan.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:37 schreef Anne het volgende:
[..]
De een is volgens mij meer schaduw.
Afijn, ik heb het dus niet meer, voorlopig.
Hoe is het weer daar? Ivm grasmaaien morgen.
je bent kaalquote:Op zaterdag 12 mei 2012 10:45 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat is niet mijn haar trouwens.
Volgens mij ben ik nóg blonder.
en blonder dan een maand terug moet je niet gaan. Dan wordt het witquote:
Truequote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:39 schreef lipje het volgende:
[..]
en blonder dan een maand terug moet je niet gaan. Dan wordt het wit
als je morgen tussen het gras was gaan zitten had SD het gratis gesnoeidquote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:44 schreef Anne het volgende:
[..]
True. Het is gewoon dezelfde kleur gebleven.
Het is niet gesnoeid, alleen geverfdquote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:47 schreef lipje het volgende:
[..]
als je morgen tussen het gras was gaan zitten had SD het gratis gesnoeid
Daar heb je een hele auto Pony voorquote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:49 schreef GrunnigsTrots het volgende:
wat zouden 2 deuren voor een pony op de sloop kosten?
max ¤50 per stuk lijkt me?
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:33 schreef Anne het volgende:
[..]
SD had dat speciaal voor jouw verjaardag gedaan..
We zijn 'm vergeten![]()
!! Alsnog van harte!
ach, ik ben zelf ook tegen het principe om te betalen voor het parkeren dus als er af en toe iemand op ons terrein staat is het geen rampquote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:14 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik zou het echt niet pikken als mensen op mijn eigen terrein zouden parkeren.
ik ook niet, poosje geleden kreeg ik van een oude buurman de tip dat mijn overburen in Nwk hun visite op mijn oprit lieten parkeren. Zou op zich best kunnen, maar vraag dat dan effe ofzo.. Nu heb ik er gewoon iemand op af gestuurd om ze de hele reut per direkt te laten weghalen. Is gewoon prive-terrein, ze hebben er gewoon weg te blijven.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:14 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik zou het echt niet pikken als mensen op mijn eigen terrein zouden parkeren.
meeste mensen vragen het ook wel netjes maar vandaag stond er opeens weer een auto waarvan niemand wist van wie ie is.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:45 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
ik ook niet, poosje geleden kreeg ik van een oude buurman de tip dat mijn overburen in Nwk hun visite op mijn oprit lieten parkeren. Zou op zich best kunnen, maar vraag dat dan effe ofzo.. Nu heb ik er gewoon iemand op af gestuurd om ze de hele reut per direkt te laten weghalen. Is gewoon prive-terrein, ze hebben er gewoon weg te blijven.
Vragen had in hun geval trouwens niet gewerkt, die tokkies krijgen nog geen schep om zichzelf te begraven, dat ze lekker effe de pleuris krijgen met hun visite
Wie bel je dan om dat soort mensen te verwijderen?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:45 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
ik ook niet, poosje geleden kreeg ik van een oude buurman de tip dat mijn overburen in Nwk hun visite op mijn oprit lieten parkeren. Zou op zich best kunnen, maar vraag dat dan effe ofzo.. Nu heb ik er gewoon iemand op af gestuurd om ze de hele reut per direkt te laten weghalen. Is gewoon prive-terrein, ze hebben er gewoon weg te blijven.
Vragen had in hun geval trouwens niet gewerkt, die tokkies krijgen nog geen schep om zichzelf te begraven, dat ze lekker effe de pleuris krijgen met hun visite
als je morgen het gras gaat doen, kan je bij mij de vlonder in de olie zetten?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:45 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Bij mij kunnen er ook wel een autootje of 7 à 8 staan als je een beetje kunt sturen, maar dat wil nog niet zeggen dat het vrij parkeren is. Als je dat eenmaal gaat toestaan kun je op een gegeven moment idd zelf gaan vragen of je op je eigen oprit mag staan.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:54 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
meeste mensen vragen het ook wel netjes maar vandaag stond er opeens weer een auto waarvan niemand wist van wie ie is.
maar passen zeker wel 10 auto's dus het kan makkelijk.
het pad dusdanig blokkeren dat we zelf ook niet het terrein op kunnen en dus een boete riskeren vind ik erger.
nou zit er ook een pand van de politie naast en die blokkeren de boel ook altijd met dikke vrachtwagens en als je er wat van zegt kijken ze je alleen maar stoer aan
hijsbandje aan het sleepoog, terrano ervoor en trekken maar tot de koekblik op straat staat. bandje los terrano parkeren en klaar.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:41 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Bij mij kunnen er ook wel een autootje of 7 à 8 staan als je een beetje kunt sturen, maar dat wil nog niet zeggen dat het vrij parkeren is. Als je dat eenmaal gaat toestaan kun je op een gegeven moment idd zelf gaan vragen of je op je eigen oprit mag staan.
Zo gepiept joh, je hebt tegenwoordig volgens mij zelfs olie die je kunt verwerken met een pompspuit; dan ben je zo klaarquote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:40 schreef lipje het volgende:
[..]
als je morgen het gras gaat doen, kan je bij mij de vlonder in de olie zetten?
Neuh, da's niet nodig, toen ik daar nog woonde had ik daar weinig problemen mee; ze wilden hem wel eens voor de oprit zetten, maar sinds dat een keertje gierend uit de klauwen is gelopen (gepast zinvol geweld inclusief aanklachten bij de popo enzoquote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:45 schreef densmee het volgende:
[..]
hijsbandje aan het sleepoog, terrano ervoor en trekken maar tot de koekblik op straat staat. bandje los terrano parkeren en klaar.
Jammer als hij op de handrem of in de versnelling staat of wat dan ook, ik trek hem de assen onder de auto uit als het nodig is
* lipje is liever lui dan moequote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:46 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Zo gepiept joh, je hebt tegenwoordig volgens mij zelfs olie die je kunt verwerken met een pompspuit; dan ben je zo klaar![]()
Ik heb in Nwk bijna 50m² hardhouten terras liggen, daar ging bijna 15 liter olie per jaar doorheen
en dan dacht ik dat ik een tokkie wasquote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:51 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Neuh, da's niet nodig, toen ik daar nog woonde had ik daar weinig problemen mee; ze wilden hem wel eens voor de oprit zetten, maar sinds dat een keertje gierend uit de klauwen is gelopen (gepast zinvol geweld inclusief aanklachten bij de popo enzo) was dat ook over. Nu ben ik er natuurlijk nooit meer, en denken ze dat er een bordje "vrij parkeren" staat, maar ik heb nog wat toezicht houdende mensen daar omheen wonen, en die bellen gewoon als er iets aan het handje is, en dan onderneem ik hiervandaan gewoon aktie, en dat werkt perfect
Hehe, wat zou jij doen als er iemand met een gasfles boven zijn hoofd 4 meter voor je voorruit staat? ik sla hem dan gewoon op zijn bek; niemand bedreigt mij op mijn eigen terreinquote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:57 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
en dan dacht ik dat ik een tokkie was
Ze hebben tegenwoordig best goeie montagekitquote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:03 schreef Pizza_Boom het volgende:
Zo, voortrein vandaag deels vervangen. Fuseehoes was door aan een kant en de fuseekogel had al speling. Hele draagarm, zowel links als rechts, maar vervangen, links was uit 94 en rechts is een jaar of 10 geleden eens gedaan. Was ook te zien aan de bouten, een bout (M10, 55mm) was een stukje langer geworden. Flinke rekproef gehad dus, is ook allemaal maar nieuw geworden. Daarna nog even de einddemper vervangen. Een vergiet is minder lek. Afijn, karretje is weer APK waardig, alleen die vastzittende glijbus in de klauw nog even iets bewerken. Bekende AX kwaal. Daarna nog een oplossing bedenken om, op een chique manier, mijn side skirt weer knap vast te krijgen, originele clipjes zijn uitgebroken op de nokjes en om nou alles in te kitten zie ik ook niet zitten.
die is wel vet jaquote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:51 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Zowaar een koele Renault bij Wheeler Dealers.
Ik weet dat er meer zijn die met dit probleem zitten en ik ben redelijk handig met Solid Works.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:43 schreef Sounddragon het volgende:
Als je het netjes doet zie je daar geen kont vanMaar printen is ook een goeie
mij hoef je niks te vertellen hoor, ik woon in een tokkiebuurt.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:39 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hehe, wat zou jij doen als er iemand met een gasfles boven zijn hoofd 4 meter voor je voorruit staat? ik sla hem dan gewoon op zijn bek; niemand bedreigt mij op mijn eigen terrein![]()
Import uit Crooswijk. mag best, maar wel je eigen een beetje gedragen, anders krijg je bonje
Waar kom jij vandaan dan?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:39 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Import uit Crooswijk. mag best, maar wel je eigen een beetje gedragen, anders krijg je bonje
hehehe redelijk handig is niet allesquote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:53 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Ik weet dat er meer zijn die met dit probleem zitten en ik ben redelijk handig met Solid Works.
en dan lees ik PRITTENquote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:43 schreef Sounddragon het volgende:
Als je het netjes doet zie je daar geen kont vanMaar printen is ook een goeie
Laat ik het anders zeggen: Handig genoeg voor dit soort geintjesquote:
maar je wilt dus een soort beugeltje tekenen en die laten 3d-printen?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:12 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Laat ik het anders zeggen: Handig genoeg voor dit soort geintjes
Moooi; handelquote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:53 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Ik weet dat er meer zijn die met dit probleem zitten en ik ben redelijk handig met Solid Works.
All over the placequote:
beetje laat denk ik. Er zijn niet zoveel AX-en meerquote:
nee vriendjes met iedereen, en mot met de dwarsliggersquote:
't Is een klein kunststof onderdeeltje, ik denk 15x15mm.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:13 schreef lipje het volgende:
[..]
maar je wilt dus een soort beugeltje tekenen en die laten 3d-printen?
Maar degene die er nog zijn zijn over het algemeen wat meer liefhebbersauto's. GTI, GT, TRS, Volcane enzo. En laat deze nou allemaal dit soort dingen hebben.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:16 schreef lipje het volgende:
[..]
beetje laat denk ik. Er zijn niet zoveel AX-en meer
Nee, dit stelletje mongolen zijn een uitzondering.quote:
Zoiets ja..quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:18 schreef lipje het volgende:
[..]
nee vriendjes met iedereen, en mot met de dwarsliggers
hoe waren de eerste twee daagjes arbeiten?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:29 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee, dit stelletje mongolen zijn een uitzondering.
[..]
Zoiets ja..
Laten we zeggen dat het even wennen isquote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:33 schreef lipje het volgende:
[..]
hoe waren de eerste twee daagjes arbeiten?
goedemorgen. Stralend blauwe lucht nu. Dus als je naar Nwk gaat zonnebrand meequote:
Mooiquote:Op zondag 13 mei 2012 07:55 schreef lipje het volgende:
[..]
goedemorgen. Stralend blauwe lucht nu. Dus als je naar Nwk gaat zonnebrand mee![]()
nachtbraakster, weer even de laptop aangeslingerd toen je ging plassenquote:
Nee, toen gingen we werkelijk pas naar bed.quote:Op zondag 13 mei 2012 09:46 schreef lipje het volgende:
[..]
nachtbraakster, weer even de laptop aangeslingerd toen je ging plassen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bitch maar tegen een ander
"If Jezus had a gun,he would be alive today!" Homer J. Simpson - 2013
quote:Op zondag 13 mei 2012 14:19 schreef GrunnigsTrots het volgende:
alleen dan moet je weer zo'n achterlijke helm op, dat is nou weinig rock&roll natuurlijk
quote:Op zondag 13 mei 2012 20:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Die stond een paar kilometer verder
[ afbeelding ]
hoi, ik kom hier niet zo veel meer dus ik ken je niet, maar ben jij de nieuwe Fwnk / hugrhghedg2173 ?quote:Op zondag 13 mei 2012 19:25 schreef GrunnigsTrots het volgende:
wat ben ik ook gruwelijk goed in fileparkeren
dan zie je een hele straat vol keurig recht geparkeerde auto's en in het midden steekt er dan een pony uit half op de weg
iedereen kent mijquote:Op zondag 13 mei 2012 20:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
hoi, ik kom hier niet zo veel meer dus ik ken je niet, maar ben jij de nieuwe Fwnk / hugrhghedg2173 ?
je kent m'n oude account vast welquote:
Wie ben jij eigenlijk? Moet jij je niet even voorstellen ofzo?quote:Op zondag 13 mei 2012 20:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
hoi, ik kom hier niet zo veel meer dus ik ken je niet, maar ben jij de nieuwe Fwnk / hugrhghedg2173 ?
Voor de dag ermee.quote:Op zondag 13 mei 2012 20:42 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
je kent m'n oude account vast wel
daarmee heb ik zo'n 6 jaar rondgespookt dus dat kan bijna niet anders
staat gewoon in m'n profiel dacht ik hoorquote:
Nooit.quote:Op zondag 13 mei 2012 20:45 schreef GrunnigsTrots het volgende:
zie altijd bij wegmisbruikers enzo die hele grote controles van politie/douane/rdw en alles.
ben er zelf nog nooit ingereden, gebeurt het jullie vaak?
Ik hoop dat je Senna bedoeld die als een idioot reed.quote:Op zondag 13 mei 2012 20:06 schreef Paladijn het volgende:
Leuke uitslag van de F1 race (die verder saai was afgezien van 'idiot' Schumi),
en waar woon jij?quote:
Ik 10 jaar.quote:Op zondag 13 mei 2012 21:04 schreef krokdown het volgende:
[..]
5 jaar mijn rijbewijs en rijd heel veel km's en nog nooit hoeven blazen.
Niet zo heetgebakerd fanboy, let op de quotjesquote:Op zondag 13 mei 2012 20:51 schreef krokdown het volgende:
[..]
Ik hoop dat je Senna bedoeld die als een idioot reed.
maar ben niet de grootste kneus hierquote:Op zondag 13 mei 2012 21:35 schreef Alexxxxx het volgende:
Ah, GT is een oude kneus en geen nieuwe kneus. Nou, hiephoi hoor.
over een week al een half jaar niet meerquote:Op zondag 13 mei 2012 21:37 schreef Paladijn het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met jou Lexxx? Werk je nog steeds @ Bolsward?
En Peu ook, wie zou hij dan bedoelen?quote:
maar die op het industrieterrein was dus op verdenkingquote:Op zondag 13 mei 2012 21:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
over een week al een half jaar niet meerMaar verder gaat het eigenlijk primadeluxe!
![]()
Ik heb 2 alcoholcontroles gehad. één keer toen ik op stapavond ff iemand van het station moest halen, had een taxiriteneenkeer toen ik slingerend over een industrieterrein reed, meneer agent geloofde niet dat ik dat deed om beter naar vrachtwgens te kunnen kijken
Oh, en natuurljk nadat ik uit de sloot geklommen was, maar toen had ik ze zelf gebeld
ja, fuikje, iedereen die de stad in ging mocht blazen. iets met indrinkende boeren of zoquote:Op zondag 13 mei 2012 21:53 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
maar die op het industrieterrein was dus op verdenking
die andere was gewoon zomaar controle in de stad
dat heb ik ook wel eens gehad toen ik in rotterdam op de ringweg behoorlijk vaak van baan wisselde omdat ik geen enkel idee had waar ik heenging
Peu lijkt op Sjaak Villeneuve, maar dan kaal, viel me vandaag op.quote:Op zondag 13 mei 2012 21:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
En Peu ook, wie zou hij dan bedoelen?
Arme Sjaakquote:Op zondag 13 mei 2012 21:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Peu lijkt op Sjaak Villeneuve, maar dan kaal, viel me vandaag op.
quote:
Domme plek om in te halen zo te zien, zeker met een kiddo achterop. Zonde van de brommer ook; mooi ding.quote:Op zondag 13 mei 2012 22:23 schreef GrunnigsTrots het volgende:
oei, dat ziet er niet te best uit
http://112groningen.nl/Gr(...)-bij-blauwestad.html
hopen dat ze er een beetje goed vanaf zijn gekomen, want dat vergeef je jezelf als vader ook nooit als je je dochter (blijvend)letsel of erger hebt bezorgd tijdens zo'n ritje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ook al nietquote:Op zondag 13 mei 2012 22:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
niet ALLE mannen worden knapper naarmate ze ouder worden
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op zondag 13 mei 2012 22:30 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
[..]
Domme plek om in te halen zo te zien, zeker met een kiddo achterop. Zonde van de brommer ook; mooi ding.trekken ze die motor ook nog aan een clip-on? uit de drekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
ik ook al nietAls het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
Heeft geen clipons, maar zo'n raar BMW stuur denk ik. Ik denk dat hij aan een voorpoot of de stuurplaat hangt.quote:Op zondag 13 mei 2012 22:32 schreef densmee het volgende:
[..]
trekken ze die motor ook nog aan een clip-on? uit de drek
ik ben geen shumi fanboy, maar senna reed toch echt als een idioot op het einde van het rechte stuk.quote:Op zondag 13 mei 2012 21:34 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Niet zo heetgebakerd fanboy, let op de quotjes
Dus niets om je zo druk over te makenquote:Op zondag 13 mei 2012 23:02 schreef krokdown het volgende:
[..]
ik ben geen shumi fanboy, maar senna reed toch echt als een idioot op het einde van het rechte stuk.
zijn je bammetjes al gesmeerd?quote:
fietsenquote:Op maandag 14 mei 2012 07:18 schreef .Neovo. het volgende:
Goedemorgen. Zo eerst even tanken, anders kom ik niet ver vandaag
Dat heeft SD gisteravond gedaanquote:Op maandag 14 mei 2012 07:16 schreef lipje het volgende:
[..]
zijn je bammetjes al gesmeerd?
goedemorgen
eensch, Schumi had ingecalculeerd dat hij hem ernaast ging prikken en die flapdrol klapte hem ervoor.. De eerste keer dat ik het zag lieten ze dat niet zien, de.tweede keer zag ik eigenlijk pas wat er precies gebeurde, en het was gewoon niet te ontwijken of aan te remmen voor Schumi.quote:Op zondag 13 mei 2012 23:02 schreef krokdown het volgende:
[..]
ik ben geen shumi fanboy, maar senna reed toch echt als een idioot op het einde van het rechte stuk.
Morgen wordt het weer sowieso kutterquote:Op maandag 14 mei 2012 09:21 schreef Sounddragon het volgende:
Het was vanochtend wel een beetje frips met alleen een theeshirt onder het motorpak, dat ga ik morgen effe anders doen
Die maken ook eens wat mee, laat ze.quote:Op maandag 14 mei 2012 12:53 schreef Anne het volgende:
Dankje, dankje.
Ik heb mijn collega's al verteld dat ze dat niet meer hoeven te zeggen heur. Ze blijven braaf aan de gang, dat wel.
Asperge party houden. Ga asperges maken voor een groep vrienden, en er na tot in de vroege uurtjes op stap!quote:Op maandag 14 mei 2012 15:50 schreef Anne het volgende:
Enne? Wat gaat de meute hier donderdag voor iets leuks doen?
Strenge vorst wordt pas weer in December verwachtquote:
trekkertrek in hoogeloon, overdag trekkers kijken en slap ouwehoeren en savonds onbesnut zuipen. Vrijdag ga ik bij een maat helpen klussenquote:Op maandag 14 mei 2012 15:50 schreef Anne het volgende:
wat dacht je van deze danquote:
Dat gebeurd wel vaker, die kooi is ook nog een geheel...quote:Op maandag 14 mei 2012 19:16 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
wat dacht je van deze dan
http://www.112groningen.n(...)en-bij-schiphol.html
heel treurig natuurlijk maar toen ik het las zat ik wel ff van wtf
Je moet niet lachen om die vent, het is al erg genoeg dat 'ie bewaker is, laat staan bij een supermarkt.quote:Op maandag 14 mei 2012 19:12 schreef GrunnigsTrots het volgende:
!
bij de spar hier om de hoek heb je 3 beveiligers, 2 daarvan zijn gek op me en maken altijd een vriendelijk babbeltje,1 van die twee spreek ik ook vaak buiten het werk.
die 2 werken paar keer per week hier in uniform.
dan hebben ze nog een collega die echt gewoon asociaal dik(echt gewoon vadsig) is en die werk "undercover" maar aangezien die vent alle gangpaden blokkeert is ie weinig subtiel.
hij werkt er maar 1x in de 2-3 weken ofzo .
maar altijd als ik in de winkel ben gaat die vent me zo irritant zitten volgen
al die mensen die in de spar werken groeten me altijd vriendelijk en babbelen altijd met me, want ik ben daar immers vaste klant gezien het feit dat het 30 seconden lopen is erheen
maar dat wil er bij hem niet in blijkbaar want hij blijft me lastigvallen
denk dat dat komt door die keer dat ik hem vet hard uitlachte toen ie een keer een uniform aanhad waar ie zowat uitscheurde
kwastenquote:Op maandag 14 mei 2012 15:50 schreef Anne het volgende:
ah u wordt Engelandvaarderquote:
andere kant is hij net zo veel verlaagd, ik stond met een voorwiel in een greppelquote:
weer een petjes-golf wegquote:Op maandag 14 mei 2012 22:01 schreef Paladijn het volgende:
Dit keer was het geen vrouw: http://www.112fryslan.nl/Home?&newsid=7959
En onze okjupie gaat weg!
[ afbeelding ]
samen met de terrano?quote:
ik reed net over het spoor en ik zag achter het hek in de bosjes wat bewegen en toen ik het beter zag wist ik het meteen, staan ze weer met hun lasertjequote:Op maandag 14 mei 2012 22:27 schreef Barcaconia het volgende:
Weer fanmail uit Leeuwarden![]()
Is gvd al de 10de boete van 6km te hard die ik binnen krijg.... Hebben die gasten niets beters te doen dan mensen met 40 euro te pesten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |