Topppppeeeer!!quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:21 schreef minthy het volgende:
Ergens een knop omgezet, ik bijt weer van me af vandaag. Zal heus niet altijd even goed gaan, maar vandaag lukte het aardig
Ja ik maak in mijn omgeving exact hetzelfde mee. Iedereen begint zich te settlen en samen te wonen. Ik zit in jouw leeftijdscategorie en ik heb echt zoiets van: mensen, leef nu je nog jong bent!quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:33 schreef PartyHardy het volgende:
Jong/prettig gestoord?
Vriendinnen hebben allemaal een vriend en zijn echt saai/volwassen geworden. (22 jaar)
Ik ben nog niet uitgespeeld in de liefde, hun advies: ook een vriendje zoeken.
Mijn reactie:Het legt je zoveel beperkingen op.. Waarom je nu al settelen en serieus doen als je nog je leven lang bij iemand kan zijn?
Zucht...
Idemquote:Op donderdag 10 mei 2012 18:49 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Pokke. Kon ik de tijd maar terugdraaien.
Dat ligt dan aan de relatie, niet aan het feit of je samenwoont. Ik bedoel, als je samenwoont kun je nog steeds leuke dingen doen, ook zonder elkaar. Logisch dat je meer rekening met elkaar houdt als je in één huis woont, maar spontane dingen voeren hier juist de boventoon.quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:39 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ja ik maak in mijn omgeving exact hetzelfde mee. Iedereen begint zich te settlen en samen te wonen. Ik zit in jouw leeftijdscategorie en ik heb echt zoiets van: mensen, leef nu je nog jong bent!
Dat zeg ik niet omdat ik zelf vrijgezel ben, maar omdat ik inderdaad zie hoevaak zij zich erg inhouden vanwege een relatie. Er moet altijd overlegd worden met de ander en weetikveelwatIets spontaans gebeurt bijna nooit meer.
Dit inderdaadquote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat ligt dan aan de relatie, niet aan het feit of je samenwoont. Ik bedoel, als je samenwoont kun je nog steeds leuke dingen doen, ook zonder elkaar. Logisch dat je meer rekening met elkaar houdt als je in één huis woont, maar spontane dingen voeren hier juist de boventoon.
Hmm, you convinced me. Als ik kijk naar m'n vorige relaties gebeurden daar ook regelmatig gewoon spontane dingen. Ik woonde dan wel niet samen, maar goed.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat ligt dan aan de relatie, niet aan het feit of je samenwoont. Ik bedoel, als je samenwoont kun je nog steeds leuke dingen doen, ook zonder elkaar. Logisch dat je meer rekening met elkaar houdt als je in één huis woont, maar spontane dingen voeren hier juist de boventoon.
OT: Verveeld ... En lichtelijk geïrriteerd omdat onze onderburen nog steeds bezig zijn met boren en weet ik veel wat. Nu wil de onderbuurman weer iets met de stroomvoorziening doen waardoor we straks even geen stroom hebben. Ik hoop dat hij de boel heel laat.
quote:
quote:
Dat ligt dan echt aan die vrienden, dat ze hun leven laten bepalen door de partners. Mijn vriend gaat vaak zat weg met een vriend, of meerdere vrienden, van hem. Ik vind dat ook oprecht leuk voor hem, dus ik snap vaak niet waarom anderen daar zo over moeten zeiken ...quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:09 schreef Neo-Mullen het volgende:
Toch vind ik het jammer dan we binnen de vriendengroep altijd afhankelijk zijn van partners die geen zin hebben en vervolgens haakt de een naar de ander af. Zonde
Watskeburt?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat ligt dan echt aan die vrienden, dat ze hun leven laten bepalen door de partners. Mijn vriend gaat vaak zat weg met een vriend, of meerdere vrienden, van hem. Ik vind dat ook oprecht leuk voor hem, dus ik snap vaak niet waarom anderen daar zo over moeten zeiken ...
OT: Weer geïrriteerd. Ja hoor, schuif het maar op mij af.Mooi niet dat ik dat toelaat. Ik laat niet over me heen lopen.
voor de rest,mwa... nu ff weer zorgen dat ik me top voelquote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:44 schreef theKiD het volgende:
Zolang ik niet naar mijn bankrekening kijk, gaat alles perfect!![]()
Was echt gezellig afgelopen 24 uur
Anders zelfmoord?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:02 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Om mezelf goed te voelen,en het is gelukt
Nee man zo bedoelde ik het helemaal nietquote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:04 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Anders zelfmoord?
Ik voel me dronken.
Zolang het met gegronde reden is, mag het.quote:
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:55 schreef Pino112 het volgende:
Lekker ontspannen dag gehad met mijn vriendin, helemaal top![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hier ook, mag nu wel weer eens ophouden die hoest...quote:Op zaterdag 12 mei 2012 02:40 schreef zwartedoos het volgende:
Mn buren moeten ook gek worden van mn gehoest, stopt gewoon niet meer
idd,en je doet geen oog dichtquote:Op zaterdag 12 mei 2012 05:36 schreef Mishu het volgende:
[..]
Hier ook, mag nu wel weer eens ophouden die hoest...
Ik ook, maar in tegenstelling tot jou ben ik niet gaar, maar juist helder.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:04 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Eindelijk eens echt uitgeslapen, en nu ben ik gaar
Kusjekroel en liefde enzoquote:
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:37 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Kusjekroel en liefde enzo
OT: wel goed
Liefde uitwisselen?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:49 schreef Neo-Mullen het volgende:
Benieuwd wat mijn moeder morgen gaat denken van haar moederdagcadeau
Edit: hoor een liedje dat me emotioneel raakt. Heb een beetje liefde nodig
Merciquote:
Weet niet wat het precieze verhaal is natuurlijk, maar ik kan ook wel wat liefde en geluk gebruiken jaquote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:17 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Merci
Een cheer up kan ik wel een beetje gebruiken
Jij last van hetzelfde?
Nee hoor, voor 8 uur gingen de ogen alweer open hier. Nog geen 4,5 uur geslapenquote:Op zondag 13 mei 2012 08:43 schreef Fera het volgende:
Ben ik de eerste die wakker is op deze zondagochtend? Zal wel aan de pup liggen. :p
ik ook niet. Maar wie weet wat je wel krijgtquote:Op zondag 13 mei 2012 10:02 schreef Plums het volgende:
Ik heb geen ontbijt op bed gekregenDus ik voel me.. teleurgesteld I guess.
Oke, wat tof van jou om zo anti mainstream te zijn! Ik wou dat ik dat kon.quote:Op zondag 13 mei 2012 10:47 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Moederdag? Ik snap niet waarom mensen dat 'vieren'. De echte bedoeling van Moederdag is toch dat je je moeder helpt in het huishouden en dat soort dingen? Ik woon niet bij m'n moeder en om nou speciaal langs te gaan om daar de afwas te gaan doen terwijl ze een afwasmachine heeft...
En cadeaus geven met Moederdag snap ik ook niet, want dat kan het hele jaar door. En het is veel leuker om dat als onverwachte verrassing te doen dan op een geplande dag.
Moederdag...
Balen dat je zo'n stomme moeder hebt.quote:Op zondag 13 mei 2012 10:47 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Moederdag? Ik snap niet waarom mensen dat 'vieren'. De echte bedoeling van Moederdag is toch dat je je moeder helpt in het huishouden en dat soort dingen? Ik woon niet bij m'n moeder en om nou speciaal langs te gaan om daar de afwas te gaan doen terwijl ze een afwasmachine heeft...
En cadeaus geven met Moederdag snap ik ook niet, want dat kan het hele jaar door. En het is veel leuker om dat als onverwachte verrassing te doen dan op een geplande dag.
Moederdag...
Oh, is dat zo anti-mainstream... het zal allemaal wel, maar ik heb nog nooit Moederdag 'gevierd'. Ja, toen ik een kleuter was maakte ik op school een mooie tekening en deed ik op die dag de afwas voor haar.quote:Op zondag 13 mei 2012 10:50 schreef Neo-Mullen het volgende:
Oke, wat tof van jou om zo anti mainstream te zijn! Ik wou dat ik dat kon.
Ja, zal allemaal wel. Ik zie moederdag als een vaste dag in het jaar om mijn moeder extra te laten zien hoe ik haar in mijn leven waardeer. Dat toon ik het gehele jaar, maar op moederdag benadruk je dat.quote:Op zondag 13 mei 2012 10:53 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Oh, is dat zo anti-mainstream... het zal allemaal wel, maar ik heb nog nooit Moederdag 'gevierd'. Ja, toen ik een kleuter was maakte ik op school een mooie tekening en deed ik op die dag de afwas voor haar.
Goeie grutjes.quote:Op zondag 13 mei 2012 12:06 schreef Luxuria het volgende:
Damn, ik merk het zo goed aan mijn libido als ik in mijn maandelijkse periode zit![]()
En nu?quote:Op zondag 13 mei 2012 12:06 schreef Luxuria het volgende:
Damn, ik merk het zo goed aan mijn libido als ik in mijn maandelijkse periode zit![]()
quote:Op zondag 13 mei 2012 14:37 schreef Comp_Lex het volgende:
Het gaat weer ontzettend slecht. Ik ben nu F1 aan het kijken, maar het gaat gewoon niet goed.
Echt sneu ja. Jochie was altijd kerngezond. Men dacht dat hij een simpel griepje had wat steeds erger en erger werd. Toen werd hij op een gegeven moment met spoed opgenomen, en overleed een maand later. Zomaar, aan een bacteriële infectiequote:Op zondag 13 mei 2012 17:05 schreef formerjellybean het volgende:
mezelf voorgenomen om lekker mijn eigen ding te doen en me niet meer druk te maken om mensen die niets van zich laten horen. Graag of niet hoor. Ik heb alles wat ik kon doen gedaan , ik ga niet achter mensen aan rennen.
@firefox oh wat erg wat kan het leven soms oneerlijk zijn
Hihi een verliefde Yukiquote:
Thxquote:Op zondag 13 mei 2012 19:19 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Hihi een verliefde Yuki![]()
Ben blij voor je!
quote:Op zondag 13 mei 2012 19:19 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Hihi een verliefde Yuki![]()
Ben blij voor je!
quote:Op zondag 13 mei 2012 20:56 schreef Houniet het volgende:
Whehe nieuwe TV voor in de slaapkamer gekocht![]()
!
Ding is me groot. Blij.
Thxquote:
Net een zonnebankquote:
Ik hoop dat je er baat bij hebtquote:Op zondag 13 mei 2012 21:32 schreef patrickpsv het volgende:
Best lekkere zondag gehad, wat een zonnetje, sociaal sfeertje en wat alcohol met je kan doen.Helaas zijn er veel te weinig van dit soort dagen voor mij, in ieder geval zolang ik er geen contacten aan overhoud.
Morgen eerste gesprek met psycholoog, ben benieuwd.
quote:
quote:Op zondag 13 mei 2012 21:36 schreef Yuki het volgende:
[..]![]()
Dan moet ik even bij jou wegblijven, ben onwijs verbrand vandaag![]()
De wekker ging hier om 7 al... Ik hoop dat hij snel langer doorslaapt.quote:Op zondag 13 mei 2012 08:50 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nee hoor, voor 8 uur gingen de ogen alweer open hier. Nog geen 4,5 uur geslapen
Kan je niet naar je ouders of een avondje naar de kroeg? Of lekker in je eentje een boek lezen in het park? Beetje mensen kijken enzo.quote:Op zondag 13 mei 2012 23:39 schreef Comp_Lex het volgende:
Het gaat nog slechter dan vanmiddag. Ik heb lekker weer het hele weekend op mijn kutkamertje gezeten. Ik zit hele tijd achter dat vierkante ding wat licht afgeeft en 100 knopjes heeft. Ik word daar zo knettergek van![]()
![]()
Ik heb wel eens gezocht naar vrijwilligerswerk en ik heb niks gevonden wat ik in de buurt zou kunnen doen.
Hier ook een en al hoestquote:Op maandag 14 mei 2012 00:05 schreef zwartedoos het volgende:
Al 3x over mn nek gegaan door het hoesten, ben het zooo beu, ik wil SLAPEN!!!
quote:Op zondag 13 mei 2012 23:49 schreef Mishu het volgende:
[..]
Kan je niet naar je ouders of een avondje naar de kroeg? Of lekker in je eentje een boek lezen in het park? Beetje mensen kijken enzo.
Ik woon nog bij mijn ouders, maar ik zit constant op mijn kamer. Ik zou graag een avondje naar de kroeg willen als er iemand met mij mee ging.quote:Op zondag 13 mei 2012 23:49 schreef Mishu het volgende:
[..]
Kan je niet naar je ouders of een avondje naar de kroeg? Of lekker in je eentje een boek lezen in het park? Beetje mensen kijken enzo.
Je kan ook in je eentje wat gaan drinken op een terras, krantje erbij, prima. Vaak hebben cafes een krantentafel waar mensen die alleen zijn een koffie gaan drinken en wat om hen heen kijken. Je moet alleen even de juiste plekken vinden waar ze dat hebben. Je bent met jezelf maar toch kan je mensen kijken enzo.quote:Op maandag 14 mei 2012 00:47 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik woon nog bij mijn ouders, maar ik zit constant op mijn kamer. Ik zou graag een avondje naar de kroeg willen als er iemand met mij mee ging.
Dat klinkt niet heel goedquote:Op zondag 13 mei 2012 23:39 schreef Comp_Lex het volgende:
Het gaat nog slechter dan vanmiddag. Ik heb lekker weer het hele weekend op mijn kutkamertje gezeten. Ik zit hele tijd achter dat vierkante ding wat licht afgeeft en 100 knopjes heeft. Ik word daar zo knettergek van![]()
![]()
Ik heb wel eens gezocht naar vrijwilligerswerk en ik heb niks gevonden wat ik in de buurt zou kunnen doen.
Ik raad je een hond aan, een puppy. Ben je de hele tijd bezig. Let maar op mijn posts, ik kan m'n klep er ook niet over houden.quote:Op zondag 13 mei 2012 23:39 schreef Comp_Lex het volgende:
![]()
Doe eens normaal vriendquote:
Bemoei je niet met mij en ga je bezighouden met iets nuttigs, school bijvoorbeeld, vriendin.quote:Op maandag 14 mei 2012 10:20 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Doe eens normaal vriend
OT: uitgeslapen, school begint in een uurtje. Heb er zin in en ben gemotiveerd!
jij bemoeit je ook met anderen, ook op een negatieve manier dus verwijt mij niks waar je zelf ook mee bezig bent, vriend.quote:Op maandag 14 mei 2012 10:23 schreef Kola het volgende:
[..]
Bemoei je niet met mij en ga je bezighouden met iets nuttigs, school bijvoorbeeld, vriendin.
Vriendin alsjeblieft. Je doet precies hetzelfde nu. Hypocrisie te top.quote:Op maandag 14 mei 2012 10:28 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
jij bemoeit je ook met anderen, ook op een negatieve manier dus verwijt mij niks waar je zelf ook mee bezig bent, vriend.
Klinkt nieteens zo verkeerd..quote:Op maandag 14 mei 2012 10:30 schreef motorbloempje het volgende:
Ga lekker via DM/PM ruzie maken ofzo![]()
OT: Goed! De zon is net gaan schijnen, er is net een boek voor m'n scriptie bezorgd door de postbode, m'n ontbijtje is heerlijk, de boodschappenlijst klaar en zo na de boodschappen maar weer hard aan de studie!
quote:
Gefeliciteerdquote:
En dat vind je verstandig?quote:Op maandag 14 mei 2012 23:10 schreef zwartedoos het volgende:
Dubbele dosis codeine tramadol en een glas wijn zorgen helaas nog niet voor een coma
Ja. Want als ik nog 1 nacht niet slaap kiep ik ook om.quote:
quote:Op maandag 14 mei 2012 23:10 schreef zwartedoos het volgende:
Dubbele dosis codeine tramadol en een glas wijn zorgen helaas nog niet voor een coma
Ik ben er ook bekend mee, en heb echt niet 6 tabletten ofzo genomen. 1 werkt gewoonweg niet. En nu merk ik ook nog niks, ik moet gewoon eens een nacht slapen want dit trek ik niet lang meer.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:21 schreef theKiD het volgende:
[..]Pas op he ZD.. Tramadol is klotespul wat dat aangaat... Ik ken het maar al te goed..
![]()
OT.. Heul goed!Bekentenissen kunnen heel leuk zijn...
En wat schiet je ermee op, at je geïrriteerd bent? Behalve dat je bloeddruk enorm omhoog is geschoten?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:07 schreef Miam het volgende:
Zo enorm geïrriteerd..
Werd me via mail gevraagd om met spoed contact op te nemen met betreffende instantie,
doe ik dat, kan ik diegene weer niet aan de telefoon krijgen, inmiddels 4 keer geprobeerd.
gisteren meegeteld. AAAARGH!!!!
Ga aan de melatonine, of iets wat zwaarder is. Dat kan je krijgen via je huisarts (valium).quote:Op maandag 14 mei 2012 23:33 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
Ik ben er ook bekend mee, en heb echt niet 6 tabletten ofzo genomen. 1 werkt gewoonweg niet. En nu merk ik ook nog niks, ik moet gewoon eens een nacht slapen want dit trek ik niet lang meer.
Ja, niks natuurlijk, maar dat zit in m`n aard helaas. feit is dat het inmiddels opgelost is en ik weerquote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:13 schreef theKiD het volgende:
[..]
En wat schiet je ermee op, at je geïrriteerd bent? Behalve dat je bloeddruk enorm omhoog is geschoten?
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:43 schreef Gary_Oak het volgende:
Godverdomme, tyfus, tering, hoerezooi, wat kan een geweldige dag KUT eindigen!Wat een afgang, kut, kut, kut!
Enge combinatie ...quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:53 schreef houdjemond het volgende:
Honger, en verliefd op mijn nieuwe kitten
Tijd voor de dokter dan? Misschien heb je wel longontsteking.quote:Op woensdag 16 mei 2012 01:25 schreef Kimberliedje het volgende:
Verdomd chagijnig. Ben al een dikke 3 weken aan het hoesten en het houd maar niet op
quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:31 schreef Hanako het volgende:
Niet goed net alles onder gespuugd met bloed erin
quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:31 schreef Hanako het volgende:
Heb je niet toevallig wijn gedronken?quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:31 schreef Hanako het volgende:
Of rooie wodkaquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb je niet toevallig wijn gedronken?
quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:22 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Gevoel dat iedereen nou weekend heeft behalve ik
Hihi, benieuwd hoe je je dan voelt als je terug bentquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:24 schreef Muck het volgende:
Enthousiast. Ik ben onderweg naar mijn eerste hardlooples in jaren
nou, gesloopt, maar heel lekker en megatrotsquote:Op woensdag 16 mei 2012 18:40 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Hihi, benieuwd hoe je je dan voelt als je terug bent
OT: Beeeuh, file! wil na zo'n lange werkdag en lange reistijd nu toch wel gewoon snel thuis zijn!
quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:54 schreef Muck het volgende:
[..]
nou, gesloopt, maar heel lekker en megatrots![]()
Weg die zorgen en genieten Yuki!quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:49 schreef Yuki het volgende:
Geweldig hoe ik mezelf gek kan maken waardoor ik niet meer kan genieten van al het moois...![]()
![]()
Ben er wel klaar mee. Ga nu lekker naar bed en terugdenken aangisteren
ZONDER te piekeren over wat er allemaal mis kan gaan.
Idemquote:Op donderdag 17 mei 2012 11:02 schreef cafpow het volgende:
moe en brak terwijl ik meer dan genoeg heb geslapen![]()
Ik ben er bijna, nog 1.5 maandjesquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:37 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Flink knallen, strak lichaam voor de zomer, ditdat
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:50 schreef Lastpost het volgende:
In love, onze binnenpoes (niet dus hehe) is zojuist bevallen van een kitten, of er nog meer volgen weten we alleen niet want het was totaal onverwacht.
Niks gemerkt van dikke buik ofzo?quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:50 schreef Lastpost het volgende:
In love, onze binnenpoes (niet dus hehe) is zojuist bevallen van een kitten, of er nog meer volgen weten we alleen niet want het was totaal onverwacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |