quote:
Op donderdag 10 mei 2012 22:39 schreef Neo-Mullen het volgende:[..]
Ja ik maak in mijn omgeving exact hetzelfde mee. Iedereen begint zich te settlen en samen te wonen. Ik zit in jouw leeftijdscategorie en ik heb echt zoiets van: mensen, leef nu je nog jong bent!
Dat zeg ik niet omdat ik zelf vrijgezel ben, maar omdat ik inderdaad zie hoevaak zij zich erg inhouden vanwege een relatie. Er moet altijd overlegd worden met de ander en weetikveelwat

Iets spontaans gebeurt bijna nooit meer.
Dat ligt dan aan de relatie, niet aan het feit of je samenwoont. Ik bedoel, als je samenwoont kun je nog steeds leuke dingen doen, ook zonder elkaar. Logisch dat je meer rekening met elkaar houdt als je in één huis woont, maar spontane dingen voeren hier juist de boventoon.

OT: Verveeld ... En lichtelijk geïrriteerd omdat onze onderburen nog steeds bezig zijn met boren en weet ik veel wat. Nu wil de onderbuurman weer iets met de stroomvoorziening doen waardoor we straks even geen stroom hebben. Ik hoop dat hij de boel heel laat.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.