Topppppeeeer!!quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:21 schreef minthy het volgende:
Ergens een knop omgezet, ik bijt weer van me af vandaag. Zal heus niet altijd even goed gaan, maar vandaag lukte het aardig
Ja ik maak in mijn omgeving exact hetzelfde mee. Iedereen begint zich te settlen en samen te wonen. Ik zit in jouw leeftijdscategorie en ik heb echt zoiets van: mensen, leef nu je nog jong bent!quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:33 schreef PartyHardy het volgende:
Jong/prettig gestoord?
Vriendinnen hebben allemaal een vriend en zijn echt saai/volwassen geworden. (22 jaar)
Ik ben nog niet uitgespeeld in de liefde, hun advies: ook een vriendje zoeken.
Mijn reactie:Het legt je zoveel beperkingen op.. Waarom je nu al settelen en serieus doen als je nog je leven lang bij iemand kan zijn?
Zucht...
Idemquote:Op donderdag 10 mei 2012 18:49 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Pokke. Kon ik de tijd maar terugdraaien.
Dat ligt dan aan de relatie, niet aan het feit of je samenwoont. Ik bedoel, als je samenwoont kun je nog steeds leuke dingen doen, ook zonder elkaar. Logisch dat je meer rekening met elkaar houdt als je in één huis woont, maar spontane dingen voeren hier juist de boventoon.quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:39 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ja ik maak in mijn omgeving exact hetzelfde mee. Iedereen begint zich te settlen en samen te wonen. Ik zit in jouw leeftijdscategorie en ik heb echt zoiets van: mensen, leef nu je nog jong bent!
Dat zeg ik niet omdat ik zelf vrijgezel ben, maar omdat ik inderdaad zie hoevaak zij zich erg inhouden vanwege een relatie. Er moet altijd overlegd worden met de ander en weetikveelwatIets spontaans gebeurt bijna nooit meer.
Dit inderdaadquote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat ligt dan aan de relatie, niet aan het feit of je samenwoont. Ik bedoel, als je samenwoont kun je nog steeds leuke dingen doen, ook zonder elkaar. Logisch dat je meer rekening met elkaar houdt als je in één huis woont, maar spontane dingen voeren hier juist de boventoon.
Hmm, you convinced me. Als ik kijk naar m'n vorige relaties gebeurden daar ook regelmatig gewoon spontane dingen. Ik woonde dan wel niet samen, maar goed.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat ligt dan aan de relatie, niet aan het feit of je samenwoont. Ik bedoel, als je samenwoont kun je nog steeds leuke dingen doen, ook zonder elkaar. Logisch dat je meer rekening met elkaar houdt als je in één huis woont, maar spontane dingen voeren hier juist de boventoon.
OT: Verveeld ... En lichtelijk geïrriteerd omdat onze onderburen nog steeds bezig zijn met boren en weet ik veel wat. Nu wil de onderbuurman weer iets met de stroomvoorziening doen waardoor we straks even geen stroom hebben. Ik hoop dat hij de boel heel laat.
quote:
quote:
Dat ligt dan echt aan die vrienden, dat ze hun leven laten bepalen door de partners. Mijn vriend gaat vaak zat weg met een vriend, of meerdere vrienden, van hem. Ik vind dat ook oprecht leuk voor hem, dus ik snap vaak niet waarom anderen daar zo over moeten zeiken ...quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:09 schreef Neo-Mullen het volgende:
Toch vind ik het jammer dan we binnen de vriendengroep altijd afhankelijk zijn van partners die geen zin hebben en vervolgens haakt de een naar de ander af. Zonde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |