Oeh! Lekker!quote:Op donderdag 10 mei 2012 16:56 schreef Thorical het volgende:
Gort, bieten en lever. En een kopje groentesoep vooraf maar wij doen niet aan toeten.
Of friet, hadden we meer zin in ;Dquote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:49 schreef _Loki het volgende:
Pasta all'Amatriciana.
Nu wat toast van oude ciabatta in de oven met olijfolie, peper en zout. Simpel maar heeel lekker.
Welke smaak?quote:
De rode zijn bietjes, wit is bloemkool en de groene is spinazie. En tnxquote:Op zaterdag 12 mei 2012 03:32 schreef FutureFairytale het volgende:
Wow wat goed zeg!
Wat voor groenten zijn die geleitjes?
wattes?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:00 schreef Erasmo het volgende:
Voor de late lunch vandaag brood met gebakken marinier
Not sure if troll cannibal......quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:00 schreef Erasmo het volgende:
Voor de late lunch vandaag brood met gebakken marinier
Gebakken marinier? Dat ken je toch wel? Dat is in Afghanistan een lekkernij!quote:
Corned beef met knoflook, trassi, ketjap en sambal. Stinkt als de hel maar o zo goddelijk lekker af en toe.quote:
Wauw, dat ziet er goed uitquote:Op zaterdag 12 mei 2012 02:02 schreef gonzo1979 het volgende:
Vanavond gezellig culi clubje hier gehad en ik mocht het hoofdgerecht verzorgen:
[ afbeelding ]
Lamsrack op een muntsaus, met groentegeleitjes en een lamsgehaktbol gevuld met shiitake, oesterzwam en courgette. En eetbare viooltjes
Vleesquote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:15 schreef The_Hives het volgende:
gebakken aardappels in de schil, rode bieten en zo'n kaas-spinazie schijf. Denk probeer zoiets ook een keer, maar vond het weinig aan.
quote:
Nom!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:24 schreef HAL9000S het volgende:
[ afbeelding ]
Texelse lamskoteletten met een korst van kappertjes, munt en pistache.
Borrel.. check!quote:
Ik ook alleen en ook goed idee. Straks wat borrelnootjes pakkenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:57 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Borrel.. check!
Chips... over een uurtje, lekkere cassavechip.
Ga zo maar even snoepen ham met roomkaas en asperges en blokjes kaas met mosterd.. Helmaal in mijn eentje
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:57 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Borrel.. check!
Chips... over een uurtje, lekkere cassavechip.
Ga zo maar even snoepen ham met roomkaas en asperges en blokjes kaas met mosterd.. Helmaal in mijn eentje
nog 1 iemand erbij en we kunnen klaverjassenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik ook alleen en ook goed idee. Straks wat borrelnootjes pakken.
Net op, en ik realiseer me pas nu ik dit bericht lees dat ik het gepocheerde eitje helemaal vergeten benquote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:14 schreef cinnamon_M het volgende:
Vanavond klassiek: asperges vandaag op de markt gehaald, eten met aardappeltjes, ham, gepocheerd eitje en hollandaisesaus![]()
Morgen ws iets met raapsteeltjesstamppot. Ben in lentestemming!
Ja! Ik hou van klaverjassenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:08 schreef The_Hives het volgende:
[..]
[..]
nog 1 iemand erbij en we kunnen klaverjassen
Kan ik nietquote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:08 schreef The_Hives het volgende:
[..]
[..]
nog 1 iemand erbij en we kunnen klaverjassen
Ik kan strippen... maar da's niet echt honger opwekkendquote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:19 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Kan ik niet
Wel strippokeren?
tof kaartspelquote:
had je dat niet eerder kunnen zeggenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:19 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Kan ik niet
Wel strippokeren?
Werd een klein stukje appeltaartquote:Op zondag 13 mei 2012 08:24 schreef FutureFairytale het volgende:
Yoghurt. Over een uur al een puntje monchoutaart met thee
Leuk!quote:Op zondag 13 mei 2012 20:40 schreef The_Hives het volgende:
net lekker gegourmet met mn zusjes en hun gezin
gehakt, ui, champignon, en dan een saus van het vocht van perziken, tomatenpuree, sambal, ketjap, peper zout, en dan stukjes perzik erbijquote:Op maandag 14 mei 2012 17:11 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
nog nooit van gehoord, wat is het![]()
Samen eten ging niet door, voor mezelf heerlijke aspergerisotto gemaakt!quote:Op maandag 14 mei 2012 13:36 schreef cinnamon_M het volgende:
Vanavond komt een vriendin eten, we gaan samen boodschappen doen dus eten nog nader te bepalen. Heb echter nog asperges en raapsteeltjes liggen dus ga voorstellen om ofwel aspergerisotto ofwel raapsteeltjesstamppot met lam te maken... lente!
quote:Op maandag 14 mei 2012 22:37 schreef FutureFairytale het volgende:
Ziet er lekker uit cinnamon! Ik zou niet afzeggen haha
lijkt me erg lekkerquote:Op maandag 14 mei 2012 19:25 schreef Mirjam het volgende:
[..]
gehakt, ui, champignon, en dan een saus van het vocht van perziken, tomatenpuree, sambal, ketjap, peper zout, en dan stukjes perzik erbij
dat met rijst eten
Wat toevallig, dat heb ik gisteren ook gegeten! Alleen dan met kipfilet ipv gehakt, en zonder champignons. Ook erg lekker, én makkelijkquote:Op maandag 14 mei 2012 19:25 schreef Mirjam het volgende:
[..]
gehakt, ui, champignon, en dan een saus van het vocht van perziken, tomatenpuree, sambal, ketjap, peper zout, en dan stukjes perzik erbij
dat met rijst eten
is het ookquote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:22 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
lijkt me erg lekker![]()
net pizza broodje op
Mmm klinkt heerlijk!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:08 schreef Zo-is-dat het volgende:
Hadden vanavond een pittige chili visburger met een griekse yoghurt, groene peper uit eigen teelt en limoen sausje.
toe griesmeelpudding
Wat heb je gegeten?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:14 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Restaurant Willem V in Rijswijk, was weer super!
Heerlijk warm brood en carpaccio vooraf, mijn man had coquille met gamba. Hoofd een gegrilde dorade en mijn man hoender. Na suprisedessert met vuurwerk, mannetje was jarig. Kleine meid had de hoender met frietjes.quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:05 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Wat heb je gegeten?
Hier heeeeel veel limonade (zo'n dorst van die paar spare ribs) en een mini nuts
Tomatensoepquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:58 schreef FutureFairytale het volgende:
Straks eindelijk avondeten; tomatensoep en stokbrood kruidenboter. Honger!!
quote:Op donderdag 17 mei 2012 13:59 schreef mascara-klodder het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was onze lunch
Ziet er wel leuk uit, de Alphense burgemeester (die naamquote:Op donderdag 17 mei 2012 16:52 schreef FutureFairytale het volgende:
Vanavond uit eten! Bij een nieuw restaurant: De Alphense Burgemeester
Ja maffe naam hequote:Op donderdag 17 mei 2012 17:29 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ziet er wel leuk uit, de Alphense burgemeester (die naam)
Dat zag ik op de koffiekaart staan en toen dacht ik nog: 'wats dat nou weer?'quote:
Southern Comfort is een uit de Verenigde Staten afkomstige alcoholische drank.quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:40 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Dat zag ik op de koffiekaart staan en toen dacht ik nog: 'wats dat nou weer?'
40%?? The_Hives... foei!!quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:41 schreef Selestha het volgende:
[..]
Southern Comfort is een uit de Verenigde Staten afkomstige alcoholische drank.
Het is een fruitige en kruidige likeur, die wordt geproduceerd sinds 1874. Zoals de naam al aangeeft, heeft de drank zijn oorsprong in het zuiden van de Verenigde Staten. Het wordt bereid volgens een traditioneel recept dat tot op heden nog steeds geheim is. Zeker is dat er whiskey, perzik, sinaasappel, vanille, suiker en kaneel voor gebruikt wordt.
Het alcoholpercentage ligt rond de 40%
quote:
Er staat nu een zelfgemaakte zigeunersaus voor erbij te pruttelen, zin in!!!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:03 schreef foodlover het volgende:
Zo varkensschnitzels paneren, gebakken aardappels en sla voor erbij.
Dat klinkt heerlijk!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:58 schreef foodlover het volgende:
[..]
Er staat nu een zelfgemaakte zigeunersaus voor erbij te pruttelen, zin in!!!
Brood met kersenjam en kaas.. Hm..quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:38 schreef Madame_Paon het volgende:
Volkoren brood met kersenjam.
En later een maaltijdsalade met ei en bacon. Lekker makkelijk.
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:29 schreef Kees.van.Loon het volgende:
Geen idee wat ik moet eten. Eigenlijk heb ik geen zin om te eten (beetje depresseive dag gehad). Ik heb nog een halve ananas in de koelkast staan. Mischien wat vanille-ijs met frambozen blenderen.
Yummy!!! Geen regen dan bij jou? Hier welquote:
Kersenjam én kaas?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:30 schreef Kees.van.Loon het volgende:
[..]
Brood met kersenjam en kaas.. Hm..
Boh!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:07 schreef FutureFairytale het volgende:
Toetjestijd! Slagroomijs, aardbeien, suiker, slagroom en chocoladesaus
Nee, maar ik vind kaas en jam een walgelijke combinatie.quote:
Ah oke dat kan natuurlijk. Nooit geproefd ook? Vroeger was er namelijk een reclame van cheeser (?) of zo waar het gepromoot werd om een pita broodje kaas met jam te nuttigen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:42 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind kaas en jam een walgelijke combinatie.
cheezers, die waren keilekkerquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:17 schreef TN-FR het volgende:
[..]
Ah oke dat kan natuurlijk. Nooit geproefd ook? Vroeger was er namelijk een reclame van cheeser (?) of zo waar het gepromoot werd om een pita broodje kaas met jam te nuttigen.
Prima weertje.Geen druppel gezien of gehoord.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:23 schreef Sweetheart1988 het volgende:
[..]
Yummy!!! Geen regen dan bij jou? Hier wel
Telt oude kaas op een rozijnenbol ook?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:21 schreef motorbloempje het volgende:
Kaas met zoetigheideen fijne chutney bij een goed oude kaas, of schimmelkaas, nom
Ik ga zo een HJ Karakter nuttigen!
Jaaa! Cheezers!quote:
Waar heb je precies pizza gegeten?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:56 schreef cinnamon_M het volgende:
In A'dam pizza gegeten, met heerlijke lemon meringue pie toe!
http://www.rosaenrita.nl/rosaenrita/quote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:17 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Waar heb je precies pizza gegeten?
Kaas met hagelslagquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:22 schreef uniekhoorn het volgende:
Kaas met zoet is echt lekker!
Zo, het is 22.22..
Morgen lekker ontbijten en dan in de avond chinees buffet
Dat even onder de grill is erg lekker! Gesmolten kaas met gesmolten chocola.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 02:11 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Kaas met hagelslag![]()
Echt eens proberen mensen
ik zie het probleem niet? zonde vd koffie!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:59 schreef Bienelientjee het volgende:
Moeders en haar slimme aankopen! Hazelnoot siroop voor door de koffie.Zit er gewoon 14,5% alcohol in! Tis een likeur! Na de eerste slok van mijn koffie meteen maar weggespoeld. Wist ik ook veel! Maar om half 11 's ochtends is me dat net iets te vroeg.
![]()
Dus nog een koffie zetten dan maar! Dit keer met vanille siroop, die geen stiekeme likeur is!
quote:
Dat rechter ding?quote:
quote:
Zelfde hier waarschijnlijk, misschien nog wat sla er bij voor de vitamientjes.quote:
Had er nog een jus bijgemaakt met fond, afgemonteerd met een kluit boterquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:33 schreef Pietverdriet het volgende:
Stuk iberico varkensnek in de oven met aardappels, rozemarijn en boter, daar eten we courgette bij.
Sla heeft eigenlijk nauwelijks vitamines.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:29 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Zelfde hier waarschijnlijk, misschien nog wat sla er bij voor de vitamientjes.
Ik weet niet maar volgens mij is hij ook aardig zwart aangebrand? Ken het zelf wel maar kon het er ook niet uithalenquote:
Bloedworst heeft altijd die kleur.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:09 schreef Sweetheart1988 het volgende:
[..]
Ik weet niet maar volgens mij is hij ook aardig zwart aangebrand? Ken het zelf wel maar kon het er ook niet uithalen
Zozo, gezond op de zaterdagavondquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:10 schreef tomaat52 het volgende:
Meergranen gevallen met krenten en rozijnen.
Nou zo zwart toch niet dacht ik.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:10 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Bloedworst heeft altijd die kleur.
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:15 schreef Sweetheart1988 het volgende:
[..]
Nou zo zwart toch niet dacht ik. Je hebt nog gelijk ook![]()
OT: stokbroodje met chedarkaas en glas melk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |