gehakt, ui, champignon, en dan een saus van het vocht van perziken, tomatenpuree, sambal, ketjap, peper zout, en dan stukjes perzik erbijquote:Op maandag 14 mei 2012 17:11 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
nog nooit van gehoord, wat is het![]()
Samen eten ging niet door, voor mezelf heerlijke aspergerisotto gemaakt!quote:Op maandag 14 mei 2012 13:36 schreef cinnamon_M het volgende:
Vanavond komt een vriendin eten, we gaan samen boodschappen doen dus eten nog nader te bepalen. Heb echter nog asperges en raapsteeltjes liggen dus ga voorstellen om ofwel aspergerisotto ofwel raapsteeltjesstamppot met lam te maken... lente!
quote:Op maandag 14 mei 2012 22:37 schreef FutureFairytale het volgende:
Ziet er lekker uit cinnamon! Ik zou niet afzeggen haha
lijkt me erg lekkerquote:Op maandag 14 mei 2012 19:25 schreef Mirjam het volgende:
[..]
gehakt, ui, champignon, en dan een saus van het vocht van perziken, tomatenpuree, sambal, ketjap, peper zout, en dan stukjes perzik erbij
dat met rijst eten
Wat toevallig, dat heb ik gisteren ook gegeten! Alleen dan met kipfilet ipv gehakt, en zonder champignons. Ook erg lekker, én makkelijkquote:Op maandag 14 mei 2012 19:25 schreef Mirjam het volgende:
[..]
gehakt, ui, champignon, en dan een saus van het vocht van perziken, tomatenpuree, sambal, ketjap, peper zout, en dan stukjes perzik erbij
dat met rijst eten
is het ookquote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:22 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
lijkt me erg lekker![]()
net pizza broodje op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |