Ja maffe naam hequote:Op donderdag 17 mei 2012 17:29 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ziet er wel leuk uit, de Alphense burgemeester (die naam)
Dat zag ik op de koffiekaart staan en toen dacht ik nog: 'wats dat nou weer?'quote:
Southern Comfort is een uit de Verenigde Staten afkomstige alcoholische drank.quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:40 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Dat zag ik op de koffiekaart staan en toen dacht ik nog: 'wats dat nou weer?'
40%?? The_Hives... foei!!quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:41 schreef Selestha het volgende:
[..]
Southern Comfort is een uit de Verenigde Staten afkomstige alcoholische drank.
Het is een fruitige en kruidige likeur, die wordt geproduceerd sinds 1874. Zoals de naam al aangeeft, heeft de drank zijn oorsprong in het zuiden van de Verenigde Staten. Het wordt bereid volgens een traditioneel recept dat tot op heden nog steeds geheim is. Zeker is dat er whiskey, perzik, sinaasappel, vanille, suiker en kaneel voor gebruikt wordt.
Het alcoholpercentage ligt rond de 40%
quote:
Er staat nu een zelfgemaakte zigeunersaus voor erbij te pruttelen, zin in!!!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:03 schreef foodlover het volgende:
Zo varkensschnitzels paneren, gebakken aardappels en sla voor erbij.
Dat klinkt heerlijk!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:58 schreef foodlover het volgende:
[..]
Er staat nu een zelfgemaakte zigeunersaus voor erbij te pruttelen, zin in!!!
Brood met kersenjam en kaas.. Hm..quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:38 schreef Madame_Paon het volgende:
Volkoren brood met kersenjam.
En later een maaltijdsalade met ei en bacon. Lekker makkelijk.
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:29 schreef Kees.van.Loon het volgende:
Geen idee wat ik moet eten. Eigenlijk heb ik geen zin om te eten (beetje depresseive dag gehad). Ik heb nog een halve ananas in de koelkast staan. Mischien wat vanille-ijs met frambozen blenderen.
Yummy!!! Geen regen dan bij jou? Hier welquote:
Kersenjam én kaas?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:30 schreef Kees.van.Loon het volgende:
[..]
Brood met kersenjam en kaas.. Hm..
Boh!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:07 schreef FutureFairytale het volgende:
Toetjestijd! Slagroomijs, aardbeien, suiker, slagroom en chocoladesaus
Nee, maar ik vind kaas en jam een walgelijke combinatie.quote:
Ah oke dat kan natuurlijk. Nooit geproefd ook? Vroeger was er namelijk een reclame van cheeser (?) of zo waar het gepromoot werd om een pita broodje kaas met jam te nuttigen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:42 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind kaas en jam een walgelijke combinatie.
cheezers, die waren keilekkerquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:17 schreef TN-FR het volgende:
[..]
Ah oke dat kan natuurlijk. Nooit geproefd ook? Vroeger was er namelijk een reclame van cheeser (?) of zo waar het gepromoot werd om een pita broodje kaas met jam te nuttigen.
Prima weertje.Geen druppel gezien of gehoord.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:23 schreef Sweetheart1988 het volgende:
[..]
Yummy!!! Geen regen dan bij jou? Hier wel
Telt oude kaas op een rozijnenbol ook?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:21 schreef motorbloempje het volgende:
Kaas met zoetigheideen fijne chutney bij een goed oude kaas, of schimmelkaas, nom
Ik ga zo een HJ Karakter nuttigen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |