Oeh! Lekker!quote:Op donderdag 10 mei 2012 16:56 schreef Thorical het volgende:
Gort, bieten en lever. En een kopje groentesoep vooraf maar wij doen niet aan toeten.
Of friet, hadden we meer zin in ;Dquote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:49 schreef _Loki het volgende:
Pasta all'Amatriciana.
Nu wat toast van oude ciabatta in de oven met olijfolie, peper en zout. Simpel maar heeel lekker.
Welke smaak?quote:
De rode zijn bietjes, wit is bloemkool en de groene is spinazie. En tnxquote:Op zaterdag 12 mei 2012 03:32 schreef FutureFairytale het volgende:
Wow wat goed zeg!
Wat voor groenten zijn die geleitjes?
wattes?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:00 schreef Erasmo het volgende:
Voor de late lunch vandaag brood met gebakken marinier
Not sure if troll cannibal......quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:00 schreef Erasmo het volgende:
Voor de late lunch vandaag brood met gebakken marinier
Gebakken marinier? Dat ken je toch wel? Dat is in Afghanistan een lekkernij!quote:
Corned beef met knoflook, trassi, ketjap en sambal. Stinkt als de hel maar o zo goddelijk lekker af en toe.quote:
Wauw, dat ziet er goed uitquote:Op zaterdag 12 mei 2012 02:02 schreef gonzo1979 het volgende:
Vanavond gezellig culi clubje hier gehad en ik mocht het hoofdgerecht verzorgen:
[ afbeelding ]
Lamsrack op een muntsaus, met groentegeleitjes en een lamsgehaktbol gevuld met shiitake, oesterzwam en courgette. En eetbare viooltjes
Vleesquote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:15 schreef The_Hives het volgende:
gebakken aardappels in de schil, rode bieten en zo'n kaas-spinazie schijf. Denk probeer zoiets ook een keer, maar vond het weinig aan.
quote:
Nom!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:24 schreef HAL9000S het volgende:
[ afbeelding ]
Texelse lamskoteletten met een korst van kappertjes, munt en pistache.
Borrel.. check!quote:
Ik ook alleen en ook goed idee. Straks wat borrelnootjes pakkenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:57 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Borrel.. check!
Chips... over een uurtje, lekkere cassavechip.
Ga zo maar even snoepen ham met roomkaas en asperges en blokjes kaas met mosterd.. Helmaal in mijn eentje
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:57 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Borrel.. check!
Chips... over een uurtje, lekkere cassavechip.
Ga zo maar even snoepen ham met roomkaas en asperges en blokjes kaas met mosterd.. Helmaal in mijn eentje
nog 1 iemand erbij en we kunnen klaverjassenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik ook alleen en ook goed idee. Straks wat borrelnootjes pakken.
Net op, en ik realiseer me pas nu ik dit bericht lees dat ik het gepocheerde eitje helemaal vergeten benquote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:14 schreef cinnamon_M het volgende:
Vanavond klassiek: asperges vandaag op de markt gehaald, eten met aardappeltjes, ham, gepocheerd eitje en hollandaisesaus![]()
Morgen ws iets met raapsteeltjesstamppot. Ben in lentestemming!
Ja! Ik hou van klaverjassenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:08 schreef The_Hives het volgende:
[..]
[..]
nog 1 iemand erbij en we kunnen klaverjassen
Kan ik nietquote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:08 schreef The_Hives het volgende:
[..]
[..]
nog 1 iemand erbij en we kunnen klaverjassen
Ik kan strippen... maar da's niet echt honger opwekkendquote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:19 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Kan ik niet
Wel strippokeren?
tof kaartspelquote:
had je dat niet eerder kunnen zeggenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:19 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Kan ik niet
Wel strippokeren?
Werd een klein stukje appeltaartquote:Op zondag 13 mei 2012 08:24 schreef FutureFairytale het volgende:
Yoghurt. Over een uur al een puntje monchoutaart met thee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |