Niet doorbakken dan, voor de pas-bevallen vrouwquote:Op donderdag 10 mei 2012 15:52 schreef Estrys het volgende:
De placenta die bak je toch zeker? Lekker met een uitje
Geen idee of die ook ingeleverd kunnen worden bij de luiers enzo. 't Is een soort van incontinentiemateriaalquote:Op donderdag 10 mei 2012 15:53 schreef Kersjes het volgende:
Die matjes en zeiltjes zijn geen GFT, moeten die dan door de kraam worden afgespoeld eerst?
stipje?quote:Op donderdag 10 mei 2012 16:16 schreef Sonnetje85 het volgende:
Bizar Thistle![]()
Nja ze vragen hier altijd naar naam en geboortedatumHoe vaak gebeurd t dat iemand met dezelfde naam, voorletter en geboortedatum er is.
Maar ik zou idd zelf even goed letten op de bsn![]()
Een stipje op de voet vd baby![]()
Ik ben vanmiddag lekker thuis aan t werk. Best relaxed moet ik zeggen
Lekker tot 11 uur geslapen en toen om half 1 aan t werk gegaan.
Ook lekker rustig
quote:Op donderdag 10 mei 2012 15:51 schreef Kersjes het volgende:
Waar we uitkijken naar Zoe d'r bevalling!
Ja!quote:Op donderdag 10 mei 2012 15:51 schreef Kersjes het volgende:
Waar we uitkijken naar Zoe d'r bevalling!
De vraag van de verloskundige/ verpleegkundige in het ziekenhuis: Willen jullie de placenta nog/ nog wat doen met de placenta?quote:Op donderdag 10 mei 2012 15:52 schreef Estrys het volgende:
De placenta die bak je toch zeker? Lekker met een uitje
Bedankt Kersjes, nooit bij stilgestaan, dat je dat ermee kunt doen. Maar ja, heb pas 6,5 maand een tuin, geen hond en waarvoor zou ik hem invriezen?quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:13 schreef Kersjes het volgende:
Tinu, sommige mensen begraven hem in de tuin, voeren het aan de hond of vriezen hem in.
Maarre, doe nou eens een foto van je pasgeborene!
quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:16 schreef Mangostine het volgende:
Misschien kun je de placenta nog op marktplaats aanbieden?
Voor de geboorte is dat niet zo erg, wanneer je dat na de geboorte gaat doen is het zorgwekkendquote:Op donderdag 10 mei 2012 17:11 schreef Thistleweed het volgende:
Dat verbaasd me ook wel eens, ze voelen twee tellen en ze weten precies wat wat is. Ik vraag me elke keer af wat er nou beweegt, volgens mij ben ik nog in staat een kont te verwisselen met een handje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mama van F. (2012) en M. (2016)
Lijkt me zo kut als dat boompje dan doodgaat.quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:23 schreef Gerberaatje het volgende:
Tinu, er wordt van alles gedaan met de placentaer zijn mensen die hem laten bakken/koken en er capsules van laten maken, als je die als kraamvrouw neemt krijg je sneller weer energie (zeggen ze
ik had niet de behoefte om het uit te proberen). Of begraven in de tuin en er een jonge boom op planten bijv.
Haha ja idd!quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:38 schreef Kersjes het volgende:
Ah, dan wordt er rond deze termijn dus wel degelijk iets in gang gezet wat de melkfabrieken betreft
Hier ook! Dat kán geen toeval meer zijn :-). Jeuk en het groeit ineens weerquote:
Dat is ook de betekenisquote:Op donderdag 10 mei 2012 20:17 schreef Regenboogjes het volgende:
Ik vind Wilfriet geen goede naam Sola, sorry. Ik wil steeds frietjes als ik die naam lees.
Dankjewel!! Echt zo leuk dat ik het hier wel kan delenquote:Op donderdag 10 mei 2012 20:33 schreef Enfermera het volgende:
Eliis wat gaaf, gefeliciteerd en welkom!![]()
![]()
Nee gelukkig nietquote:
De artsen hadden het ook nog nooit gezienquote:Op donderdag 10 mei 2012 21:11 schreef Solagratia het volgende:
Woow dat is wel gelijk heel extreem Oognipmoe klinkt dan beter, dat kan ik wel handelen. Beter dan uitgeput door het spugen.
Dank Tinuviel!quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:12 schreef Tinuviel het volgende:
Ellis gefeliciteerd en welkom hier.
Wij vinden het erg jammer om afscheid te moeten nemen, maar zien jullie over kort of lang natuurlijk terug in de babytopics.
Dit afscheid mag natuurlijk niet zonder de zo vaak gevraagde foto's gaan, dus hier zijn ze:
De trotse grote broer:
[ afbeelding ]
Daar is hij dan, ons zoontje:
[ afbeelding ]
Iedereen hier nog heel veel succes tijdens de zwangerschap & geboorte. Zet hem op!
Ah oke, ik vermoedde al zoiets.. Thanks!quote:
Grote baby's ook hoor, aldus de vrouw die 4+ kilo jongens gebaard heeftquote:Op vrijdag 11 mei 2012 09:26 schreef NotTheSame het volgende:
Zoë![]()
![]()
![]()
!
Nog even en je mag ons komen vergezellen in het Babytopic!
En 'kleine' baby's zijn zoooooo schattig!
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 09:29 schreef Kersjes het volgende:
Oh ja, ik ben een beetje in-stemming.
Ik hoefde zowel vannacht als vanmorgen niet te kotsen![]()
![]()
Die dacht minstens dat er iets met de baby was, zó overstuur belde ik hem op... nadat ie mijn verhaal kon ontrafelenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:10 schreef OooLizaooO het volgende:
En net een prachtige echo gehad!!!
Baby lag mooi in zijaanzicht dus hebben hem/haar mooi zien spartelen en springen. Geweldig, ben er helemaal emo van!
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:15 schreef NotTheSame het volgende:
Zwanger & autorijden is gewoon echt een apart iets...
Moet je nagaan dat ik in de autoracerij zit en dus eigenlijk wel de klappen van de zweep ken, maarzat vaak met samengeknepen billen langs me als ik reed tijdens mijn zwangerschap
.
Blijkbaar was ik echt een gevaar op de weg.
Gerbera, ik mocht vanvan het begin van m'n zwangerschap al geen tweewielers meer besturen. Zelfs de fiets moest ik maar laten staan
.
Racers zijn cool!!!!(Hier een T1000s (
) en ik had ooit een R6, ik mocht geen R1 van
![]()
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:05 schreef eliis het volgende:
Dank je LeNeHe!
Vraagje: ik heb nog geen zwangerschapssymptomen, is natuurlijk ook nog maar heel pril. Alleen heb ik het al een week lang ijskoud en dat heb ik normaal nooit. Kachel staat hier aan, ik zit bij het raam in de zon, en het kippenvel staat op m'n armenHeeft iemand anders daar ook last van gehad??
Ik voel me verder kiplekker! Behalve die mini-rups in m'n buik heb ik denk ik niks onder de leden, dus ik geef hem gewoon de schuldquote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:07 schreef maffemuts het volgende:
[..]
vermoeidheid in combinatie met een warmer lichaam dan gebruikelijk (scheelt maar n paar tiende hoor) kan koudgevoel opleveren.
( je kan natuurlijk ook iets onder de leden hebben)
M'n eerste zwangerschapskwaal!!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:26 schreef LeNeHe het volgende:
Wat Maffe zegtHeb het de eerste tijd ook ijskoud gehad. Dus toch een kwaaltje
Als ik over een paar weken moe en kotsend boven de wc-pot hang, zal ik nog wel even terugdenken aan deze post denk ikquote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:30 schreef Tinuviel het volgende:
Gefeliciteerd Soohr, wat een leuke knul! meid![]()
Sorry zwangerschapsdementie houdt nog aan of ik heb je in de war gebracht met een van de dames die een zoontje hadden gekregen.quote:
Volgens mij ben jij de enige met een zoontje in deze babyboom. Maar waar het hart van vol is, loopt het toetsenbord van over zullen we maar zeggenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:47 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Sorry zwangerschapsdementie houdt nog aan of ik heb je in de war gebracht met een van de dames die een zoontje hadden gekregen.
Enigquote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:53 schreef _Ophelia_ het volgende:
Wie wil dat nou niet, een zwangerschapsdirndl
Heel spooky! Hoe houden ze het nu in de gaten? Kan me voorstellen dat je niet meer echt relaxed in de laatste weken zit zeg.... (bij mij was het gewoon nagenoeg zeker die pupp, maar alleen al het idee...)quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:54 schreef bodpa09 het volgende:
Oeh spannend Zoë! Daar komt ze dan eindelijk!
En wat fijn Marjolijntje, eindelijk verlof!
Ik herken wat je schrijft Thisteweed, ik heb ernstig de behoefte om alles af te hebben. We waren dinsdag bij de gynaecoloog vanwege mijn zwangerschapscholestase en het lijkt er voorlopig toch wel erg op dat ik bij 37/38 weken wordt ingeleid. Nu heb ik van M's zwangerschap wel geleerd dat niets vaststaat, dus wie weet wordt het toch 40 weken, maar langer dan dat wordt het sowieso niet zeg de gyn. Dus nog max 7,5 week. Ik vind die colestase best spooky trouwens, niet echt een ontspannen laatste fase zo.
Is 't geen liesbreuk?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:34 schreef Gerberaatje het volgende:
Er probeert iemand een handje via mijn lies naar buiten te drukken ofzo![]()
ik duw steeds terug, maar dan duwt ze alleen maar harder... voelt echt heel raar, net een soort luchtbubbel
Kers, hoe lag je beeb vandaag? Of heb je dat al gepost en kan ik beter even teruglezen?
Met z'n koppie naar benedenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:34 schreef Gerberaatje het volgende:
Kers, hoe lag je beeb vandaag? Of heb je dat al gepost en kan ik beter even teruglezen?
Ja, 't begint tijd te worden he.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:23 schreef Gerberaatje het volgende:
Kom je ein-duh-luk uit de kast, jongedame
Hehe eindelijk uit de kastquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:20 schreef Keshet het volgende:
Lief Dagboek,
Wisten jullie dat Keshet in het Nederlands Regenboogjes betekent?
Jaja, details.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:32 schreef Kersjes het volgende:
Keshet uit de kast![]()
Enne klein detail, Keshet is enkelvoud![]()
Hè hè daar is ze dan! Gefeliciteerd hè ;-)quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:20 schreef Keshet het volgende:
Lief Dagboek,
Wisten jullie dat Keshet in het Nederlands Regenboogjes betekent?
Die zal nu toch wel eens aan het genieten zijn toch?? Maar voor het geval datquote:
Daarom 'wilde' ik ook niet op de 11e. 11 is het gekkengetal 11-11-11 was daarom mij iets te gekquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:35 schreef Keshet het volgende:
[..]
Jaja, details.![]()
Nah Mef, de 11e wil ik niet. Dan wordt het zo'n kindje dat carnaval wil vieren. Kom op zeg.![]()
Ik teken ervoor hoor, voor 11-11.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |