Bedankt Kersjes, nooit bij stilgestaan, dat je dat ermee kunt doen. Maar ja, heb pas 6,5 maand een tuin, geen hond en waarvoor zou ik hem invriezen?quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:13 schreef Kersjes het volgende:
Tinu, sommige mensen begraven hem in de tuin, voeren het aan de hond of vriezen hem in.
Maarre, doe nou eens een foto van je pasgeborene!
quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:16 schreef Mangostine het volgende:
Misschien kun je de placenta nog op marktplaats aanbieden?
Voor de geboorte is dat niet zo erg, wanneer je dat na de geboorte gaat doen is het zorgwekkendquote:Op donderdag 10 mei 2012 17:11 schreef Thistleweed het volgende:
Dat verbaasd me ook wel eens, ze voelen twee tellen en ze weten precies wat wat is. Ik vraag me elke keer af wat er nou beweegt, volgens mij ben ik nog in staat een kont te verwisselen met een handje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mama van F. (2012) en M. (2016)
Lijkt me zo kut als dat boompje dan doodgaat.quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:23 schreef Gerberaatje het volgende:
Tinu, er wordt van alles gedaan met de placentaer zijn mensen die hem laten bakken/koken en er capsules van laten maken, als je die als kraamvrouw neemt krijg je sneller weer energie (zeggen ze
ik had niet de behoefte om het uit te proberen). Of begraven in de tuin en er een jonge boom op planten bijv.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |