Ah oke, ik vermoedde al zoiets.. Thanks!quote:
Grote baby's ook hoor, aldus de vrouw die 4+ kilo jongens gebaard heeftquote:Op vrijdag 11 mei 2012 09:26 schreef NotTheSame het volgende:
Zoë![]()
![]()
![]()
!
Nog even en je mag ons komen vergezellen in het Babytopic!
En 'kleine' baby's zijn zoooooo schattig!
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 09:29 schreef Kersjes het volgende:
Oh ja, ik ben een beetje in-stemming.
Ik hoefde zowel vannacht als vanmorgen niet te kotsen![]()
![]()
Die dacht minstens dat er iets met de baby was, zó overstuur belde ik hem op... nadat ie mijn verhaal kon ontrafelenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:10 schreef OooLizaooO het volgende:
En net een prachtige echo gehad!!!
Baby lag mooi in zijaanzicht dus hebben hem/haar mooi zien spartelen en springen. Geweldig, ben er helemaal emo van!
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:15 schreef NotTheSame het volgende:
Zwanger & autorijden is gewoon echt een apart iets...
Moet je nagaan dat ik in de autoracerij zit en dus eigenlijk wel de klappen van de zweep ken, maarzat vaak met samengeknepen billen langs me als ik reed tijdens mijn zwangerschap
.
Blijkbaar was ik echt een gevaar op de weg.
Gerbera, ik mocht vanvan het begin van m'n zwangerschap al geen tweewielers meer besturen. Zelfs de fiets moest ik maar laten staan
.
Racers zijn cool!!!!(Hier een T1000s (
) en ik had ooit een R6, ik mocht geen R1 van
![]()
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:05 schreef eliis het volgende:
Dank je LeNeHe!
Vraagje: ik heb nog geen zwangerschapssymptomen, is natuurlijk ook nog maar heel pril. Alleen heb ik het al een week lang ijskoud en dat heb ik normaal nooit. Kachel staat hier aan, ik zit bij het raam in de zon, en het kippenvel staat op m'n armenHeeft iemand anders daar ook last van gehad??
Ik voel me verder kiplekker! Behalve die mini-rups in m'n buik heb ik denk ik niks onder de leden, dus ik geef hem gewoon de schuldquote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:07 schreef maffemuts het volgende:
[..]
vermoeidheid in combinatie met een warmer lichaam dan gebruikelijk (scheelt maar n paar tiende hoor) kan koudgevoel opleveren.
( je kan natuurlijk ook iets onder de leden hebben)
M'n eerste zwangerschapskwaal!!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:26 schreef LeNeHe het volgende:
Wat Maffe zegtHeb het de eerste tijd ook ijskoud gehad. Dus toch een kwaaltje
Als ik over een paar weken moe en kotsend boven de wc-pot hang, zal ik nog wel even terugdenken aan deze post denk ikquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |