abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111409950
Zoë zet m op hoor!!

En soohr gefeliciteerd!!! O+ Fijn dat alles goed is gegaan *O* *O*
  vrijdag 11 mei 2012 @ 09:43:54 #152
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_111410102
Goed he? Ik hoop ook dat dit de nieuwe trend wordt. Op die andere ben ik inmiddels behoorlijk uitgekeken ;)

Vanmiddag weer naar de gyn en ik hoop dat kleintje inmiddels gedraaid is. Ik begin te dromen over keizersnedes vanwege stuitbaby's, het houdt me dus meer bezig dan ik dacht. We horen het vanmiddag!
.... met gevoel voor drama....
pi_111410110
Soohr, gefeliciteerd met jullie dochter! *O*

Bijtje *O* 33 wk!

Zoë, klinkt als een fijne setting voor een klein babymeisje om geboren te worden O+ succes!

Kers, top :D hou dit vol!
  vrijdag 11 mei 2012 @ 09:44:32 #154
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_111410115
Tinuviel, Sam en Soohr, van harte *O* *O*

Zoe, zet 'm op!! :%
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_111410356
Kersjes fijn hoor! Zo doorgaan dus :)
Nou ik hoop dat de echo ook goed uitpakt voor je :Y

Ik ga zo op bezoek bij mijn oma, en dat is voorlopig het laatste ritje dat ik alleen doe dat een half uur rijden is. Gisteren stond ik voor een verkeerslicht te wachten, komt er een auto naast me staan en opeens geef ik gas :o rij gewoon knetter door rood!! Gelukkig remde ik net op tijd en dacht: wtf doe IK dan? Echt niks voor mij dit :@
pi_111410445
spannend kersjes, zou toch wel fijn zijn als de kleine gedraaid is.

Covie
Ik heb ook besloten niet mee auto te rijden hoor. Ik merk dat de concentratie echt minimaal is en dat ik soms gevaarlijke dingen doe. Ik ben al niet zo'n held in de auto. Dus voor die paar weken nog...
pi_111410499
Covie :o wow! 'Gelukkig' is het goed afgelopen zeg... zo heb ik hoogzwanger van muppet de halve Insignia van mijn meneer aan gort gereden in een parkeergarage :X ik zag alleen maar dat plekje bij de trap, waarbij ik een mega zuil die er ook stond gewoon volledig over het hoofd zag :') heb niet eens gehoord dat ie aan de voorkant van de auto 'insloeg' :X :') hele zijkant naar de knoppen, van voor naar achteren..
pi_111410537
Kers wat heerlijk! Ik hoop ook dattie goed ligt :Y maar al ligt ie dat niet, hij kan nog even draaien hè ;) maar ik snap wel dat het je bezig houdt :Y stiekem ben ik hele blij dat de mijne zo'n brave naar beneden ligger is, steeds...
pi_111410538
En wat zei je man toen Gerbera? :o
pi_111410619
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 10:00 schreef Twinkle20 het volgende:
En wat zei je man toen Gerbera? :o
Die dacht minstens dat er iets met de baby was, zó overstuur belde ik hem op... nadat ie mijn verhaal kon ontrafelen :') was zijn reactie: schat, doe eens kalm en kom naar huis. 't is maar blik (leaseauto, geluk bij ongeluk... en de eerste keer schade, dus het koste ons niks :') vanaf de 2e keer moet je zelf gaan betalen....)

En ik heb toch al ruim 10 jaar mijn rijbewijs, rij heel veel, nooit ongelukken of schade. Maar dit was zo'n domme ook... Hij bleef ook maar zeggen: hoe kon je nou NIET horen dat je die paal raakte? En maar gewoon doorrijden??? :D

Ik was serieus alleen maar gefocussed op dat plekje dicht bij de trap/lift zodat ik niet zoveel hoefde te lopen....

:')
pi_111410651
:o :') oooh gerbera hahaha sorry hoor moet er wel om lachen maar dat is echt wel erg hoor!! :X

Laat ik dat maar niet doen vandaag, maar ga wel extra nu aan het begin van de dag, want nu ben ik nog fris en fruitig. :P
Ik wil niet weten hoe je man gereageerd heeft te laat toch gelezen! Wel netjes van hem hoor die reactie :Y
pi_111410738
Erg eigenlijk om te zeggen, maar het is ook echt zo'n typisch vrouwenongeluk :')
pi_111410746
Ja lach maar :P ik moet het nog steeds horen als ik met zijn auto weg ga :P of ik extra oppas in de parkeergarage :') :P
  vrijdag 11 mei 2012 @ 10:09:23 #164
374977 eliis
Relativeer!
pi_111410763
Ik ben net bij de huisarts geweest, en heb nu over drie weken de eerste afspraak staan met de verloskundige. Ga ook zo een afspraak maken voor de 10-weken echo.
Veel regelwerk, dat zwanger zijn :D
pi_111410785
Misschien ook wel een extra reden waarom ik geen motor rij ook tijdens mijn zwangerschappen :P (buiten het feit om dat ik mijn pens echt niet meer op de motor krijg, ik rij een 'racer' model, dus enige oplossing zou een deuk in mijn tank slaan zijn :'))
pi_111410791
Even kort: Soohr: feli!!!

En net een prachtige echo gehad O+!!!
Baby lag mooi in zijaanzicht dus hebben hem/haar mooi zien spartelen en springen. Geweldig, ben er helemaal emo van!
pi_111410835
Wat fijn Liza! *O*

Eliis, geregel hè ;) welkom in de wondere wereld van het zwanger zijn :D
pi_111410854
Wat fijn kers! Hopelijk blijf je even kots-vrij!

Zoe, heeeeel veel succes! Nog even dan is je kleintje er!

Oh my god gerb haha ik moet er vreselijk om lachen (sorry!)

Ik moet echt mijn best doen om te reageren haha, jullie gaan zo super snel elke keer! Ik lees wel braaf mee maar vaak op mijn telefoon & dan reageer ik weer minder snel.
Alles gaat goed hier. Ben sinds deze week officieel werkloos dus moet me binnenkort op de sollicitaties gaan storten. Ben reuze benieuwd hoe dat zal gaan! Voor nu geniet ik met volle teugen van de vrijheid!
pi_111410877
Herkenbaar.... Ik reed tijdens een vorige zwangerschap eens richting een verkeerslicht wat op rood stond.... En ik reed en reed en reed...Kwam dichter bij dat verkeerslicht bleef maar op rood staan en ik wist dat ik iets moest doen bij een rood verkeerslicht... Maar wat? En ik al doorrijdend me maar bedenken wat ik ook alweer moest doen! Ik was al een stukje voorbij dat verkeerslicht toen ik bedacht dat ik moest remmen....
  vrijdag 11 mei 2012 @ 10:15:45 #170
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_111410921
Zwanger & autorijden is gewoon echt een apart iets...
Moet je nagaan dat ik in de autoracerij zit en dus eigenlijk wel de klappen van de zweep ken, maar (8> zat vaak met samengeknepen billen langs me als ik reed tijdens mijn zwangerschap :X .
Blijkbaar was ik echt een gevaar op de weg :') .

Gerbera, ik mocht van (8> van het begin van m'n zwangerschap al geen tweewielers meer besturen. Zelfs de fiets moest ik maar laten staan :') .
Racers zijn cool!!!! O+ (Hier een T1000s ( (8> ) en ik had ooit een R6, ik mocht geen R1 van (8> :') )
pi_111410959
Succes Zoë! :)

Ik heb gisteren nog bij het parkeren zowel de auto links áls rechts van me weten te raken :') Gelukkig was er op die auto's helemaal niks te zien. Op de mijne wel een beetje though :+

Kijk nou wat tof! Voor kinderkamertje ofzo :) Je kunt ze ook al vier losse schilderijtjes bestellen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_111410968
Een tijdje terug, toen ik net wist dat ik zwanger was (en het mijn naasten had verteld), zat ik met mijn zus in de auto. Ik reed, zij zat naast me. En toen ook een rood licht over het hoofd gezien. Het was dat zij ineens begon te gillen van: Twinkle kijk eens uit man je rijdt door rood!

Lisa wat fijn dat je zo'n mooie echo hebt gehad!! Echt bijzonder he! Ik was ook helemaal onder de indruk.. de keer erna met de nekplooimeting ook trouwens.. Echt geweldig dat dat in je buik rond dwarrelt!

Ik mag over 5 weken pas/weer ... 20-wekenecho (dan al :o .. Godallemachtig wat gaat het ineens snel.. zit ik al op de helft dan :o )
  vrijdag 11 mei 2012 @ 10:18:04 #173
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_111410977
Ik heb aan het einde van mijn zwangerschap door een stom stuurslot de autosleutel kapot gedraaid in een parkeergarage. Toen maar de bus naar huis gepakt en manlief 's avonds terug naar de parkeergarage gestuurd om de auto op te halen..... :X Dat was ook flink janken :')
pi_111410985
Autorijden tijdens zwangerschap :')
Deze zwangerschap valt.t.mee, maar vorige zwangerschap echt van die kneuzenacties :')
pi_111411001
Soohr! Gefeli! *O* *O*

Kersjes, hopelijk blijft dat inderdaad zo! :)

Liza, hoera voor de goede echo O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')