abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111411098
gefeliciteerd nieuwe mama's!

Hihi zo grappig jullie verhalen.

Mensen ik ben toch zo moe. Echt verschrikkelijk. Ik heb totaal geen energie. En dan zit ik op mijn werk naar mijn scherm te staren en weet ik niet wat ik moet doen. Niet dat ik niks te doen heb maar het liefst leg ik mijn hoofd op mijn toetsenbord :O
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_111411159
Ik rij voor mijn werk elke dag een uur enkele reis, dus ik mag hopen dat ik geen concentratieprobs ga ondervinden :X
pi_111411164
Oh... ik had helemaal over de verse baby van Soohr heen gelezen!
Gefeliciteerd! *O*

[ Bericht 0% gewijzigd door babykloon op 11-05-2012 10:44:11 ]
pi_111411205
Liza, gaaf hè zo'n echo! Fijn dat alles goed was.

Twinks, ik heb hetzelfde gevoel. Mag de 22e voor 20 wk echo en denk af en toe, jee ben ik al zo ver? :o
pi_111411260
Zoë fijn dat het personeel lief is! Zet m op!

Hihi moet wel lachen om alle zwangere-auto ongelukjes :) al lach ik niet te hard want dan zul je zien dat ik ook zoiets nog ga doen.
Op 1 of anderen manier neemt mijn vent al die gekke dingetjes op zich. Hij is degene die van de trap valt met stofzuiger en al. En twee weken terug ramt hij mijn auto achteruit tegen een betonpilaar in een parkeergarage!
Ik was dan wel zó geschrokken dat ik moest huilen whaha maar ja ;)
pi_111411284
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 10:10 schreef OooLizaooO het volgende:

En net een prachtige echo gehad O+!!!
Baby lag mooi in zijaanzicht dus hebben hem/haar mooi zien spartelen en springen. Geweldig, ben er helemaal emo van!
*O*
pi_111411293
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 10:15 schreef NotTheSame het volgende:
Zwanger & autorijden is gewoon echt een apart iets...
Moet je nagaan dat ik in de autoracerij zit en dus eigenlijk wel de klappen van de zweep ken, maar (8> zat vaak met samengeknepen billen langs me als ik reed tijdens mijn zwangerschap :X .
Blijkbaar was ik echt een gevaar op de weg :') .

Gerbera, ik mocht van (8> van het begin van m'n zwangerschap al geen tweewielers meer besturen. Zelfs de fiets moest ik maar laten staan :') .
Racers zijn cool!!!! O+ (Hier een T1000s ( (8> ) en ik had ooit een R6, ik mocht geen R1 van (8> :') )
O+ het voelt voor mij zelf niet goed om zwanger en wel motor te rijden hier een CBR 600 F-je.. O+ zou nog best wel een 1000 willen, maar eigk kan je daar hier in NL gewoon zo weinig mee, met al dat extra vermogen :D tenzij je circuit gaat rijden, maar dat trekt me dan weer niet zo... af en toe even opentrekken in Duitsland is prima 8-)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_111411432
Mooie echofoto's van Wilfriet :D :D en Hendrikje dames! En fijn dat het er goed uitzag O+

Tinu en Sam; O+ mooie kindjes hebben jullie gebakken, geniet lekker van jullie kleine frummelkes. O+

Soohr; van harte gefeliciteerd met jullie meisje! Fijn dat alles goed is gegaan! *O* *O*

Liza; succes bij de echo, je zult hem inmiddels al wel gehad hebben.
Hoera voor de goeie echo!

Zoë; succes vandaag he? Hopelijk gaat het allemaal voorspoedig *O* ^O^

Bijtje *O* voor de 33 weken (nu gaat het hard ineens! :o )

Kersjes *O* fijn dat je niet hoefde te kotsen! Hopelijk blijft dat zo. Hopelijk is je kleintje gedraaid.
Ik ging vanmorgen voor de verandering wel weer een keer over m'n nek. gelukkig in de douche.

En verder lullen jullie te veel en te snel om het bij te houden voor mij :6 :+
dus sorry als ik iemand ben vergeten.

Edit: Eliise dus! Gefeliciteerd en welkom!! *O*

[ Bericht 3% gewijzigd door LeNeHe op 11-05-2012 10:50:19 ]
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
  vrijdag 11 mei 2012 @ 11:05:09 #184
374977 eliis
Relativeer!
pi_111412206
Dank je LeNeHe!

Vraagje: ik heb nog geen zwangerschapssymptomen, is natuurlijk ook nog maar heel pril. Alleen heb ik het al een week lang ijskoud en dat heb ik normaal nooit. Kachel staat hier aan, ik zit bij het raam in de zon, en het kippenvel staat op m'n armen :o Heeft iemand anders daar ook last van gehad??
  vrijdag 11 mei 2012 @ 11:07:04 #185
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_111412260
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 11:05 schreef eliis het volgende:
Dank je LeNeHe!

Vraagje: ik heb nog geen zwangerschapssymptomen, is natuurlijk ook nog maar heel pril. Alleen heb ik het al een week lang ijskoud en dat heb ik normaal nooit. Kachel staat hier aan, ik zit bij het raam in de zon, en het kippenvel staat op m'n armen :o Heeft iemand anders daar ook last van gehad??
:Y
vermoeidheid in combinatie met een warmer lichaam dan gebruikelijk (scheelt maar n paar tiende hoor) kan koudgevoel opleveren.
( je kan natuurlijk ook iets onder de leden hebben ;) )
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
  vrijdag 11 mei 2012 @ 11:13:42 #186
374977 eliis
Relativeer!
pi_111412465
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 11:07 schreef maffemuts het volgende:

[..]

:Y
vermoeidheid in combinatie met een warmer lichaam dan gebruikelijk (scheelt maar n paar tiende hoor) kan koudgevoel opleveren.
( je kan natuurlijk ook iets onder de leden hebben ;) )
Ik voel me verder kiplekker! Behalve die mini-rups in m'n buik heb ik denk ik niks onder de leden, dus ik geef hem gewoon de schuld ;)
pi_111412855
Wat Maffe zegt :Y Heb het de eerste tijd ook ijskoud gehad. Dus toch een kwaaltje ;)
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
  vrijdag 11 mei 2012 @ 11:30:22 #188
374977 eliis
Relativeer!
pi_111413021
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 11:26 schreef LeNeHe het volgende:
Wat Maffe zegt :Y Heb het de eerste tijd ook ijskoud gehad. Dus toch een kwaaltje ;)
M'n eerste zwangerschapskwaal!! *O*
pi_111413188
Haha, gefeliciteerd met je eerste zwangerschapskwaal ;)
  vrijdag 11 mei 2012 @ 11:37:57 #190
374977 eliis
Relativeer!
pi_111413256
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 11:30 schreef eliis het volgende:

[..]

M'n eerste zwangerschapskwaal!! *O*
Als ik over een paar weken moe en kotsend boven de wc-pot hang, zal ik nog wel even terugdenken aan deze post denk ik ;)
  vrijdag 11 mei 2012 @ 11:43:48 #191
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_111413436
Sam wat een dropje! O+ geniet ervan!! :D *O*

Ohjee Mango, wat vervelend.. Hoop dat het idd een beetje rustiger wordt in je darmen! :*

Zoë heeeeeel veel succes meis! :D *G*

Soohr jij ook al! Gefeliciteerd!!! Wat een mooie naam zeg! O+ *O* :D En wat een snelle bevalling zeg :o :D

Oh Gerbera :o wat een avontuur! Bhaha maar kan het me wel enigzins voorstellen, ik ben ook een stuk klungeliger geworden :@ Kan me helemaal voorstellen dat je dat in de auto dan ook hebt! En gelukkig reageerde je man lief O+ :D
Ah, jij bent dus een motorgek, wat gaaf! :D *O* Mn man en ik zijn laatst naar de Nürburgring geweest in de Eifel, man wat was dat gaaf :o Ik ben helemaal om! We gaan er zeker nog een keer heen, al ga ik als ik hoogzwanger ben denk ik niet meer bij 'm in de auto zitten :+ Maar ik denk dat ik nu ook een petrolhead ben geworden :D

Liza wat super dat het een goede echo was O+ *G*

Coco wat een ontzettend schattige schilderijtjes zeg!! :o O+ Geweeeeldig! :D

Twinkle whaha ja gaat hard he... :* Ik heb idd over 4 weken mn 20w echo!

Wij gaan dit weekend lekker een weekendje weg met de hele familie van mn moeder (oma, al haar broers en zussen, mijn neven en nichten etc) :D , heerlijk! O+ Lekker ff ontspannen. Alhoewel er ook genoeg drama speelt in de familie, maar zonder dat zou het geen familieweekend zijn :')

Ik zie jullie zondagavond of maandag wel weer! :* :W
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_111413495
Veel plezier enfermera!
pi_111413608
Veel plezier enf! Een fijn vooruitzicht!

Volgende week maar 3 daagjes werken :Y .. Kijk ik enorm naar uit!
pi_111413772
:D

Haha zwanger en autorijden :P
leuk om te lezen, minder leuk op t moment zelf natuurlijk :D

Gefeliciteerd eliis!

Een goede echo voor liza! Fijn om te lezen!

En kersjes fijn dat je je wat beter voelt :)

Fijn om jullie reacties te lezen, doet me goed! :*

Mn lief is even naar huis, laptop ophalen zodat we een filmpje kunnen kijken.
Om 2u weer ctg en gel

Hoop dat de gel iets gaat doen!
  vrijdag 11 mei 2012 @ 11:59:47 #195
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_111413910
Thanks allemaal! :*
Twinkle oh heerlijk joh :D nou idd!! :*

Spannend Zoë... ik duim! *O* Zet 'm op! :*
I never look back, darling. It distracts from the now.
  vrijdag 11 mei 2012 @ 12:05:03 #196
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_111414065
Zoë!!! Zet m op meid, succes! :%
pi_111414175
Zoe in t ziekenhuis!! Hopelijk gaat de gel wat in gang zetten :*

Die autoverhalen :o. Hier nog geen last wat dat betreft, en ik pas al bijna niet meer tussen de stoel en het stuur :').

Ellis, nog gefeliciteerd met je zwangerschap *O*

Kers, fijn dat het momenteel wat beter gaat. Hopen op een nieuwe trend ja!

Liza, hoera voor een goede echo O+

Hier net de intake van de kraamzorg gehad! Het wordt wel heel echt zo, terwijl ik verder nog helemaal niet zo bezig ben met bevallen :o. Reality check omg :D
Venus in pocketformaat
© loveli
  vrijdag 11 mei 2012 @ 12:11:18 #198
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_111414225
Liza, gefeliciteerd met je goede echo!

Die auto-verhalen :D

Geniet van je weekend Enfermera!

Zoe, we hopen met je mee....

Ik heb net boodschappen gedaan MET pinpas *)
.... met gevoel voor drama....
  vrijdag 11 mei 2012 @ 12:12:42 #199
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_111414269
En ik heb het in het begin van de zwangerschap ook ijskoud gehad. Vooral 's avonds, dan zat ik het liefst met dekbed en al op de bank.
.... met gevoel voor drama....
pi_111414600
Zoe heel veel succes!!

Soohr, gefeliciteerd met jullie dochter O+

Sam gefeliciteerd wat een schatje O+

Tinuviel gefeliciteerd! *O* O+
Life is what happens while you are busy making other plans...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')