quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:30 schreef Tinuviel het volgende:
Gefeliciteerd Soohr, wat een leuke knul! meid![]()
Sorry zwangerschapsdementie houdt nog aan of ik heb je in de war gebracht met een van de dames die een zoontje hadden gekregen.quote:
Volgens mij ben jij de enige met een zoontje in deze babyboom. Maar waar het hart van vol is, loopt het toetsenbord van over zullen we maar zeggenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:47 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Sorry zwangerschapsdementie houdt nog aan of ik heb je in de war gebracht met een van de dames die een zoontje hadden gekregen.
Enigquote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:53 schreef _Ophelia_ het volgende:
Wie wil dat nou niet, een zwangerschapsdirndl
Heel spooky! Hoe houden ze het nu in de gaten? Kan me voorstellen dat je niet meer echt relaxed in de laatste weken zit zeg.... (bij mij was het gewoon nagenoeg zeker die pupp, maar alleen al het idee...)quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:54 schreef bodpa09 het volgende:
Oeh spannend Zoë! Daar komt ze dan eindelijk!
En wat fijn Marjolijntje, eindelijk verlof!
Ik herken wat je schrijft Thisteweed, ik heb ernstig de behoefte om alles af te hebben. We waren dinsdag bij de gynaecoloog vanwege mijn zwangerschapscholestase en het lijkt er voorlopig toch wel erg op dat ik bij 37/38 weken wordt ingeleid. Nu heb ik van M's zwangerschap wel geleerd dat niets vaststaat, dus wie weet wordt het toch 40 weken, maar langer dan dat wordt het sowieso niet zeg de gyn. Dus nog max 7,5 week. Ik vind die colestase best spooky trouwens, niet echt een ontspannen laatste fase zo.
Is 't geen liesbreuk?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:34 schreef Gerberaatje het volgende:
Er probeert iemand een handje via mijn lies naar buiten te drukken ofzo![]()
ik duw steeds terug, maar dan duwt ze alleen maar harder... voelt echt heel raar, net een soort luchtbubbel
Kers, hoe lag je beeb vandaag? Of heb je dat al gepost en kan ik beter even teruglezen?
Met z'n koppie naar benedenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:34 schreef Gerberaatje het volgende:
Kers, hoe lag je beeb vandaag? Of heb je dat al gepost en kan ik beter even teruglezen?
Ja, 't begint tijd te worden he.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:23 schreef Gerberaatje het volgende:
Kom je ein-duh-luk uit de kast, jongedame
Hehe eindelijk uit de kastquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:20 schreef Keshet het volgende:
Lief Dagboek,
Wisten jullie dat Keshet in het Nederlands Regenboogjes betekent?
Jaja, details.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:32 schreef Kersjes het volgende:
Keshet uit de kast![]()
Enne klein detail, Keshet is enkelvoud![]()
Hè hè daar is ze dan! Gefeliciteerd hè ;-)quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:20 schreef Keshet het volgende:
Lief Dagboek,
Wisten jullie dat Keshet in het Nederlands Regenboogjes betekent?
Die zal nu toch wel eens aan het genieten zijn toch?? Maar voor het geval datquote:
Daarom 'wilde' ik ook niet op de 11e. 11 is het gekkengetal 11-11-11 was daarom mij iets te gekquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:35 schreef Keshet het volgende:
[..]
Jaja, details.![]()
Nah Mef, de 11e wil ik niet. Dan wordt het zo'n kindje dat carnaval wil vieren. Kom op zeg.![]()
Ik teken ervoor hoor, voor 11-11.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |