abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111385227
Dat is wel wrang ja :D geloof zelfs dat je dat ook niet meteen moet doen (dat boompje erop planten) juist omdat de placenta zo 'krachtig' zou zijn ofzo....

Maar verder geen idee :D van mij mogen ze hem houden in het ziekenhuis :+
pi_111385885
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 17:38 schreef Kersjes het volgende:
Ah, dan wordt er rond deze termijn dus wel degelijk iets in gang gezet wat de melkfabrieken betreft :D
Haha ja idd!
Hier ook
pi_111385952
Placenta is hier gewoon weggemikt. Ze vroeg t wel, maar nee dank je!
Voor mn bevalling had k geen behoefte aan m te.zien, maar toen de gyn t vroeg vond.k t toch wel interessant :') hebben er zelfs foto's van.
pi_111386006
Ik wil hem wel weer zien hoor :Y toch wonderlijk dat via 'dat ding' mijn kindje 9 maanden gevoed en gegroeid is!
pi_111386043
Nou dat,dus!
Maar van te voren leek t me ranzig
pi_111386122
Wil de placenta ook wel zien maar niet mee naar huis :9

Net even lekker op bed gelegen, hoor ik allemaal lawaai
M'n katten sliepen zo 'lief' dus ze in de huiskamer gelaten :X foutje..
Orchidee uit de vensterbank, Pot stuk, overal water en troep.. Bah!
Kreeg buikpijn bij t opruimen dus 't water maar weggehaald en de rest is voor m'n lief

:W daar gaat je uitgeruste gevoel
pi_111386148
Nice Gerb! Hier ook een speklap vooralsnog. Ben benieuwd weer volgende week, waar ze dan op zit. Tis dat ik weet dat ze nu vibi (sorry ik wilde het een keer gebruiken, ik moest zo lachen toen ik het las in mn boekje) ligt, anders kon ik er ook geen chocola van maken met voelen.

Had ik ook, bij 29 weken kreeg ik een echo en toen kreeg ik als meting 32,5 wk :D Zegt die vrouw ik maak me NOG geen zorgen. En bedankt :D

En Marjolijntje, ik vind het nog best duidelijk! M'n zus ging vorige week mee en ik dacht er is nog wel veel te zien nu. Ze had dikke pech, want je zag amper nog wat omdat ze ingedaald is.

Zoë, wat flauw van ze :(
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_111386213
:D ach Clau, ik denk maar zo: liever een spekkie, want spek veert nog wat mee met de bevalling :+

Oei Zoë, voortaan katten naar buiten gooien dus tijdens een slaapje!
pi_111386218
Wat een spekkies hebben jullie!

Die van mij werd gister gemeten op 38 en 39 weken (buikje/hoofdje) en beentjes 42weken :+ en nog geen 3200gram
pi_111386241
Ja stoute boeven zijn t :(
pi_111386257
En het glibbert vast zo lekker dan Gerb :P
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_111386305
En in het kader van spekkies, ga ik nu een kapsalon naar binnen proppen :9

:W
pi_111386328
Eet smakelijk! Je kunt 't hebben!
  donderdag 10 mei 2012 @ 18:22:54 #64
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_111386484
quote:
1s.gif Op donderdag 10 mei 2012 18:06 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

Haha ja idd!
Hier ook
Hier ook! Dat kán geen toeval meer zijn :-). Jeuk en het groeit ineens weer :+

Lekker spekkie inderdaad Gerb, ik ben benieuwd of ze bij mij ook nog wat uitgebreider gaan kijken :?, ik zal er morgen aan denken!

Eet smakelijk!
pi_111388318
Ik ben benieuwd hoe groot ze is...met 28 weken was t 1100 gram. Was gewoon netjes gemiddeld. Maar hoe ze nu is :?

Lekker kapsalon O+ uitstekend donderdagavond.voedsel!
  donderdag 10 mei 2012 @ 19:29:52 #66
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_111389092
Sterrenmunt gefeliciteerd! Wat gaaf! :D O+

Twinkle ja lekker he :D Ik heb alleen volgende week donderdag vrij. Heerlijk joh, nog ff bikkelen, succes! :*

Sam gefeliciteerd!! :* :D *O*
Wat een beertje joh :D Geniet ervan!! :*

Tw idd apart, kunnen ze niet naar de patiëntnummers kijken? :o :{ Maar je hebt wel snel verwarring zo zeg, aangezien naam EN geboortedatum overeenkomen.. Lastig!

Ik voel vandaag al de hele dag door plopjes en gekriebel onderin mn buik :o zo vaag! Zelfs toen ik aan het werk was. Normaal voelde ik het soms 's avonds een beetje, als ik rustig op de bank lag. Maar nu gewoon de hele dag... Zo vaag en leuk O+
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_111389268
Ik had vandaag weer een echo voor de studie. Dit keer had ik een jonge mannelijke echoscopist die aan me vroeg hoe het met mij ging. Dus ik vertelde dat ik zo vreselijk misselijk was en dat de Emesafene niet hielp. Toen zei hij dat er ook nog andere middelen waren (Primperan) en dat hij die met liefde voor me wilde uitschrijven, maar dat kon niet omdat hij me waarschijnlijk niet meer ziet. Dus ik moest het morgen maar aan de HA vragen. Daarna ging hij uitgebreid echoën en kreeg ik plaatjes mee van alle kanten zodat ik weer even kon zien waarom ik zo misselijk ben.

Meet Wilfriet O+

Die eerste ring om hem heen is het vochtvlies waar hij in zit. 2e ring is zeg maar de baarmoeder. Daar zitten de vliezen (die je breekt aan het einde). Uiteindelijk komen die vliezen tegen elkaar aan. Lekker in zijn holletje O+

Van de andere kant. Met armpjes en beentjes. Dat rondje is het dooierzakje waar hij nu nog zijn voeding uit krijgt. Tussen week 11 en 12 wordt dat dooierzakje geplek tussen de beide vliezen. Haha dat dooierzakje is zo net een ballonnetje :D

Zo bijzonder om dit allemaal te zien zo! Het zijn foto's van de echo's dus iets minder scherp dan de echte exemplaren.
  donderdag 10 mei 2012 @ 19:43:18 #68
258612 nytar
boys boys boys
pi_111389762
wat een mooie plaatjes!
  donderdag 10 mei 2012 @ 19:43:21 #69
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_111389766
Wauw sola. Wat een enorm gave foto's zeg O+
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_111390051
Zo ik ook weer tijd om wat te posten...
Wát een babyboom! En zoveel leuke nieuwtjes!

Morgen 28 weken... Hier verder geen nieuwtjes, behalve dat wij ook met een cursus Hypnobirthing gestart zijn... Ik ben behoorlijk ADHD en ik denk dat de ontspanning goed voor mij en de kleine meid is.
Loodje, nu ik jouw verhaal zo lees *denk* ik dat we elkaar gisteren getroffen hebben. Vooral jouw beschrijving van de docente vond ik zo gelijkend... Ook in Capelle a/d IJssel?

Zoë nog steeds niets... Hoop dat je snel van je klachten af bent en je baby snel bij je is :-D
Gelukkig zorgt je lieve mannetje goed voor je!

Van Soohr nog geen nieuws?

Nou succes allemaal dames... Hoop op mooie nieuwe babies!
The best and most beautiful things in the world cannot be seen, nor touched, but are felt in the heart. - Helen Keller
[btfl]* portfolio
pi_111391270
Hoe cool Sola! :D Ik hoop dat de huisarts je morgen iets voor kan schrijven dat helpt. :*

Ik ben vanmiddag bij dezelfde echoscopist geweest als Sola. Het was weer licht in mijn buik; het was een stuk beter te zien dan vorige week. :D Hendrikje is nu 4,5 centimeter lang en groeit keurig gemiddeld. O+

Zo ziet het er uit met 11 weken:

Beetje crappy foto's, sorry. Heb foto's gemaakt van de echofoto's met mijn telefoon. :@

Alles zit erop en eraan en alles lijkt ook op de juiste plek te zitten. Er is een snelle blik geworpen op de nekplooi; ook die lijkt ruim binnen de marges te zitten maar de echoscopist is niet gekwalificeerd om daar officiële uitspraken over te doen.

Ik heb nog even gevraagd naar de nub-theory: Die lijken zij ontkracht te hebben met het onderzoek. Het rapport is nog niet helemaal af; ik hou het even in de gaten!

Er wordt hier toch wel eens gesproken over een luikje in je buik? Er is vanmiddag een filmpje gemaakt in 4D van Hendrikje wat 5 minuten duurt. Hoe cool is dat! Helaas mocht ik niet zelf meefilmen.
pi_111391397
Gaaf die foto's Sola en Regenboogjes O+
Die handjes van Hendrikje ook voor zn gezicht :D
Bijzonder om zo te zien!
pi_111391438
Hendrik en Wilfried O+ heel bijzonder en gaaf dit zeg! O+
pi_111391587
Ik vind Wilfriet geen goede naam Sola, sorry. Ik wil steeds frietjes als ik die naam lees. :P
  donderdag 10 mei 2012 @ 20:27:03 #75
374977 eliis
Relativeer!
pi_111392176
Ik neem zo nu en dan een kijkje op fok, maar heb me nu ook geregistreerd want...ik ben zwanger!!! Echt nog maar net, vijf weken O+, dus ik kan het nog met niemand delen, behalve m'n vriend natuurlijk, maar wil het eigenlijk van de daken schreeuwen natuurlijk!

Ben helemaal hyper en blij en besef het eigenlijk nog niet helemaal.

Echt heel leuk om hier jullie verhalen en berichten te lezen, en om die foto's van de echo's te zien :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')