SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.____________________________________________________________________________________
Reviews
Hardware.info
http://nl.hardware.info/r(...)s-ii-gt-i9100-review
Phone Arena
http://www.phonearena.com(...)y-S-II-Review_id2728
Techradar.com
http://www.techradar.com/(...)axy-s2-930907/review
Tweakers.net
http://tweakers.net/revie(...)-kracht-vooruit.html
Mobile-Review
http://www.mobile-review.com/review/samsung-galaxy-s2-en.shtml
http://www.mobile-review.com/review/samsung-galaxy-s2-2-en.shtml
Engadget - Samsung Galaxy S II review
http://www.engadget.com/2011/04/28/samsung-galaxy-s-ii-review/
CNET UK - Samsung Galaxy S 2 review
http://reviews.cnet.co.uk(...)s-2-review-50002442/Beware of the Raping Zebra's
Wat een jeukzin trouwensquote:Op de Samsung Galaxy S ll is de MMM-Widget pre-installed. Met deze widget ervaar je je favoriete muziek, films en media waar en wanneer je maar wilt.
40 heb ik nog nooit van m'n leven gehaald.quote:Op donderdag 10 mei 2012 08:05 schreef Olle. het volgende:
Hiep hoi het probleem met de batterij begint zich weer voor te doen!![]()
we bouwen af in het begin 40 uur en ik zit nu op de 16 uur alweer!
ik heb extended batteryquote:Op donderdag 10 mei 2012 11:35 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
40 heb ik nog nooit van m'n leven gehaald.
de eerste?quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik heb daarnet trouwens een minikrasje ontdekt op mijn scherm.![]()
[ afbeelding ]
Ja de eerste. Maar ik heb geen idee wat er gebeurd moet zijn.quote:
Ja, dat heb ik met mijn achterkant...quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:45 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja de eerste. Maar ik heb geen idee wat er gebeurd moet zijn.
hier ook zo, ineens zak het krasjes er in...quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:45 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja de eerste. Maar ik heb geen idee wat er gebeurd moet zijn.
Hoe root je 'm dan?quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:47 schreef Roellie80 het volgende:
Ik krijg het rooten niet voor elkaar![]()
Heb nu al wel 30 verschillende kernels geprobeerd, ding wil niet booten.
Heb nu maar weer m'n Russische ICS4 draaiende.. werkt prima maar het accuverbruik is echt insane
Met Odis de kernel vervangen.. dat zou de eerste stap moeten zijn. Maar welke kernel ik er ook in gooi. Het ding boot niet meer.quote:
Ja hij zit wel gunstig onderin. Hij is een beetje oppervlakkig zodat het aan de lichtinval ligt of je hem ziet. Je moet dus eigenlijk zoeken om hem te vinden, maar is toch zonde.quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:02 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik met mijn achterkant...
Wel zonde!! Zit het krasje een beetje gunstig of niet?
Ik volg je niet helemaal. Je hebt je toestel nu draaiende maar toch boot ie niet? Hij is niet geroot maar je hebt wel een Russische rom geflasht?quote:Op donderdag 10 mei 2012 13:10 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Met Odis de kernel vervangen.. dat zou de eerste stap moeten zijn. Maar welke kernel ik er ook in gooi. Het ding boot niet meer.
Het zou kunnen komen doordat er een ICS 4 rom op staat en deze misschien niet kan communieren met de kernels welke al een jaartje meegaan maar dit weet ik niet zeker.
De kernel welke ik heb staat er niet tussen op het XDA forum. Dus zoals er staat heb ik kernels geprobeert welke in de buurt komen. Helaas zonder succes.quote:Op donderdag 10 mei 2012 13:35 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ik volg je niet helemaal. Je hebt je toestel nu draaiende maar toch boot ie niet? Hij is niet geroot maar je hebt wel een Russische rom geflasht?
Je kan niet zomaar willekeurige kernels gaan flashen. Kijk goed in dat XDA topic welke kernel je nodig hebt.
whehe. nouja, kan ik het helpen. Met een heel aantal europese kernels werkte het niet.quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:23 schreef Catch22- het volgende:
wtf, jij maakt het jezelf echt nodeloos moeilijk volgens mij...
http://www.androidauthori(...)national-sgs2-28163/quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:47 schreef Roellie80 het volgende:
Ik krijg het rooten niet voor elkaar![]()
Heb nu al wel 30 verschillende kernels geprobeerd, ding wil niet booten.
Heb nu maar weer m'n Russische ICS4 draaiende.. werkt prima maar het accuverbruik is echt insane
Hehe, ik vorige week ookquote:Op donderdag 10 mei 2012 11:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Daarom heb ik screen protector eropquote:Op donderdag 10 mei 2012 11:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Heb ik bij de vorige SGS wel gehad, maar werd het scherm wel een stuk stroever van.quote:
File explorer wou handig zijn inderdaad. Google play heb ik hetzelfde probleem mee, heb jij al ergens een apk gevonden welke je wel kan starten?quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:59 schreef SiGNe het volgende:
[..]
http://www.androidauthori(...)national-sgs2-28163/
En als je nog een normale kernel zoekt: http://www.androidauthori(...)xlpb-firmware-55848/
Ik draai sinds gister ook een nightly CM9 alleen mis ik best wel wat dingen, een file explorer bijvoorbeeld en google play hadden ze er toch wel minstens in mogen zetten.
Het lukt me niet om de Gapps Rom te installeren omdat m;n ROm manager outdated schijnt te zijn en als ik een google play app probeer te downloaden wil die niet opstarten.
Ik kan m'n Rom manager dus niet updaten omdat ik niet op google play kom.
En doordat er geen file explorer in zit én de USB connectie niet herkend wordt kan ik ook niet handmatig een app toevoegen... niet echt handig.
.
Cyanogen 9 is kennelijk nog niet helemaal klaar voor de Galaxy 2
dan had je er maar niet zo hard op moeten rammenquote:Op donderdag 10 mei 2012 19:16 schreef gogosweden het volgende:
ik doel er dus op dat het knopje wss lam begint te worden, en of jullie daar ook last van hebben
Nee en daarom heb ik zojuist een recovery gedaan, zit weer op ICS 4.0.3quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:52 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
File explorer wou handig zijn inderdaad. Google play heb ik hetzelfde probleem mee, heb jij al ergens een apk gevonden welke je wel kan starten?
rammen schreef ik alleen maar omdat het leuker klonk dan drukken, en nu even serieus antwoorden?quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:38 schreef netolk het volgende:
[..]
dan had je er maar niet zo hard op moeten rammen
Even voorleggen aan GMSrepareren.nl bij belsimpel zeiden ze tegen mij dat de ene dode suppixel niet onder garantie viel van mij Tab 7.7 en GSMrepareren.nl heeft hem nu in reparatie onder garantiequote:Op donderdag 10 mei 2012 21:01 schreef gogosweden het volgende:
[..]
rammen schreef ik alleen maar omdat het leuker klonk dan drukken, en nu even serieus antwoorden?
en terecht want feitelijk leveren ze je gewoon een (deels) defect apparaatquote:Op donderdag 10 mei 2012 22:54 schreef Co_OL het volgende:
[..]
Even voorleggen aan GMSrepareren.nl bij belsimpel zeiden ze tegen mij dat de ene dode suppixel niet onder garantie viel van mij Tab 7.7 en GSMrepareren.nl heeft hem nu in reparatie onder garantie
Wat heeft een button met dooie pixels te maken.quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:54 schreef Co_OL het volgende:
[..]
Even voorleggen aan GMSrepareren.nl bij belsimpel zeiden ze tegen mij dat de ene dode suppixel niet onder garantie viel van mij Tab 7.7 en GSMrepareren.nl heeft hem nu in reparatie onder garantie
Dat ze beiden onder garantie gerepareerd kunnen worden bij dat bedrijf wat Co_OL noemdequote:Op donderdag 10 mei 2012 23:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wat heeft een button met dooie pixels te maken.
Weet niet of het je nog kan interesseren; hier werkt de gapps-rom primaquote:Op donderdag 10 mei 2012 20:57 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Nee en daarom heb ik zojuist een recovery gedaan, zit weer op ICS 4.0.3
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:50 schreef Roellie80 het volgende:
Ik zat ook al te zoeken naar een mogelijkheid screendumps te maken. Dat werkt blijkbaar (ook) niet met deze mod
Wel ben ik ERG content met mijn accuverbruik. Bij m'n eerdere signed ICS mod zou m'n toestel tegen deze tijd zo'n beetje om power gaan zeuren. Zegmaar nog maximaal 20%.
Nu staat ie nog op 86%. Amazing wat een andere mod (en een extended batterykit) voor verschil maken
Screenshot maak ik gewoon met de powerknop en de homeknop.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:39 schreef SiGNe het volgende:
Zo te zien slecht bereik met je telefoon en je WiFi slurpt meer srtoom dan je batterij denkt (da's waarschijnlijk door een wakelock van een programma)
Ik weet niet welke rom je draait (en dan met name de modem, ik draai MODEM_I9100XXLPB_REV_02_CL1101286.tar.md5 en bij mij is die balk helemaal groen.)
Welk programma gebruik je trouwens voor screendumps?
Als je de standaard rom draait ziet dat er toch niet zo belabberd uitquote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:58 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Screenshot maak ik gewoon met de powerknop en de homeknop.
Ik draai de standaard rom, niets geroot
Niet? 9 uur op een volle accu, met 2 flinke drops?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:13 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Als je de standaard rom draait ziet dat er toch niet zo belabberd uit
Ik bedoel die screenshot, die streepjes enzo.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:20 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Niet? 9 uur op een volle accu, met 2 flinke drops?
Ben nu terug naar de oude rom 2.3.6(?) daar had ik geen gekloot mee
ICS is voor mij gewoon niet leuk. Alleen maar gekloot.
Ohw zoquote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:24 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik bedoel die screenshot, die streepjes enzo.
Ik heb het een keer gedaan dus moet kunnen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:30 schreef fotostarter het volgende:
Kun je niet zonder rooten weer teruggaan naar de versie die je had toen je het toestel kocht?
Weet je ook nog hoe? Ik zie door alle roms mijn telefoon niet meerquote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:35 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik heb het een keer gedaan dus moet kunnen.
Gewoon versie die je wil hebben van Sammobile plukken en met Odin flashen. Ik ging mijn vorige SGS verkopen en er stond 2.3.6 op dus heb ik hem teruggezet naar 2.3.4. Ik kon het die man niet aandoen om hem met die bug op te schepen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:43 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Weet je ook nog hoe? Ik zie door alle roms mijn telefoon niet meer
Mijn standaard rom was JUIST 2.3.6 en die liep echt geweldig. Geen enkel probleem mee gehadquote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:46 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Gewoon versie die je wil hebben van Sammobile plukken en met Odin flashen. Ik ging mijn vorige SGS verkopen en er stond 2.3.6 op dus heb ik hem teruggezet naar 2.3.4. Ik kon het die man niet aandoen om hem met die bug op te schepen.
Nah ik durf dat ook niet zo hoor, maar dit was redelijk makkelijk. Trouwens typisch dat jij nergens last van had. Samsung heeft zelfs toegegeven dat er een fout in zat.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:33 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Mijn standaard rom was JUIST 2.3.6 en die liep echt geweldig. Geen enkel probleem mee gehad
Maar da ODIn flashen en zo, heb ik geen trek in. Ik sloop dan meer dan ik beter maak.
Ik heb toenhij nieuw was, de eerste 3 dagen veel gekut gehad. Toen de batterij 10 minuten eruit gehaald.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:46 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nah ik durf dat ook niet zo hoor, maar dit was redelijk makkelijk. Trouwens typisch dat jij nergens last van had. Samsung heeft zelfs toegegeven dat er een fout in zat.
nergens last van, dus het is iig wrs geen bugquote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:16 schreef geelkuikentje het volgende:
Ook even crossposten (in het centrale S2 topic is het handiger dan een eigen topic):
Sinds ik mijn Samsung Galaxy S2 heb geupdate naar 4.0.3 (PDA:LP7 / PHONE:LPS / CSC:LP3 (XEN)) heb ik een heel vreemd probleem:
Als ik in de youtube app ga zoeken en ik begin met de letter "i" dan loopt heel de telefoon vastGebruik ik een zoekterm waar ik niet begin met de letter "i" dan gaat het prima. Het enige wat nog kan is herstarten. De drie "toetsen" op de voorkant van m'n telefoon reageren helemaal nergens op. Iemand een idee? Updaten vanuit Kies geeft aan dat ik al de laatste versie van m'n software heb.
Misschien is het geen bug, maar wel very annoyingquote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:23 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
nergens last van, dus het is iig wrs geen bug
Je hebt het Apple-virus.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:16 schreef geelkuikentje het volgende:
Ook even crossposten (in het centrale S2 topic is het handiger dan een eigen topic):
Sinds ik mijn Samsung Galaxy S2 heb geupdate naar 4.0.3 (PDA:LP7 / PHONE:LPS / CSC:LP3 (XEN)) heb ik een heel vreemd probleem:
Als ik in de youtube app ga zoeken en ik begin met de letter "i" dan loopt heel de telefoon vastGebruik ik een zoekterm waar ik niet begin met de letter "i" dan gaat het prima. Het enige wat nog kan is herstarten. De drie "toetsen" op de voorkant van m'n telefoon reageren helemaal nergens op. Iemand een idee? Updaten vanuit Kies geeft aan dat ik al de laatste versie van m'n software heb.
Que? Zet 'em gewoon ff op silent.quote:ik wil stiekem foto's kunnen maken zonder die vervelende sluitertoon
Dat is vreemd want ik heb het hier niet. Gewoon standaard update van Samsung naar ICS.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:21 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
Heeft geen zin dan hoor je die sluitertoon nog steeds :S
Kan idd gewoon op silent.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:24 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Dat is vreemd want ik heb het hier niet. Gewoon standaard update van Samsung naar ICS.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:44 schreef Fuszy het volgende:
Is er een mogelijkheid om bij je sms berichten het uit te zetten, dat wanneer je op de naam een sleep beweging naar links of rechts maakt de contactpersoon gebeld of gesmst wordt? Zwaar irritant en zo heb ik al een paar keer iemand gebeld
Ik kwam kijken in de hoop dat er een mooie oplossing werd geformuleerd, maar ik word alleen maar uitgelachenquote:
T-Mobile update blijft geluid maken.. net geprobeerdquote:
Ja sorry ik vind het gewoon grappig.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:48 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik kwam kijken in de hoop dat er een mooie oplossing werd geformuleerd, maar ik word alleen maar uitgelachen.
En mijn update is niet eens van tmobilequote:Op woensdag 16 mei 2012 23:49 schreef 314 het volgende:
[..]
T-Mobile update blijft geluid maken.. net geprobeerd
enige verschil dat ik merk is dat ik niet meer zo "klein" kan tekenen in Draw Something, kleine cirkeltjes worden lijntjes of puntjes, net of de touch invoer onnauwkeuriger is geworden, zeer irritant
Ook al een paar keer gehad. Ach, je spreekt nog eens iemandquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:44 schreef Fuszy het volgende:
Is er een mogelijkheid om bij je sms berichten het uit te zetten, dat wanneer je op de naam een sleep beweging naar links of rechts maakt de contactpersoon gebeld of gesmst wordt? Zwaar irritant en zo heb ik al een paar keer iemand gebeld![]()
Misschien alleen de KPN versie. Stond alleen bij: Verbeterde stabiliteit. Dus hopen dat het onverwacht uitvallen over is.quote:
met wifi? Probeer eens via KIESquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:36 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Als ik hem uit wil laten voeren blijft ie eeuwig hangen op verbinding met de server maken.
Oh.. Vreemdquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:56 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Via instellingen naar software update en dan zegt ie dat er geen update is. Nu is het icoon weg
De XEN versie heeft ook een updatequote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:17 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Misschien alleen de KPN versie. Stond alleen bij: Verbeterde stabiliteit. Dus hopen dat het onverwacht uitvallen over is.
Wat is hier nou aan veranderd?twitter:SamsungMobileNL twitterde op vrijdag 18-05-2012 om 12:24:31Er staat een nieuwe versie van android 4.0.3 klaar voor de Samsung Galaxy SII I9100 XEN (open markt versie). Downloaden via Kies reageer retweet
Je zou een andere contacten app kunnen installeren, zoals deze: https://play.google.com/s(...)cHMuY29udGFjdHBybyJdquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:44 schreef Fuszy het volgende:
Is er een mogelijkheid om bij je sms berichten het uit te zetten, dat wanneer je op de naam een sleep beweging naar links of rechts maakt de contactpersoon gebeld of gesmst wordt? Zwaar irritant en zo heb ik al een paar keer iemand gebeld
Een app op je telefoon waarmee je onder andere je telefoonsoftware kan updaten maar ook bestanden kan overzetten van en naar je telefoon.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:17 schreef DaviniaHR het volgende:
wat is Kies?
#n00b
heb net een week deze tel. Had eerst een iPhone dus het is nog best een zoektocht
Programma van Samsung op je PC om je telefoon mee te back-uppen, contacten e.d. synchroniseren en je firmware van je toestel te upgraden.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:17 schreef DaviniaHR het volgende:
wat is Kies?
#n00b
heb net een week deze tel. Had eerst een iPhone dus het is nog best een zoektocht
Was al bekend ja, maar niemand weet wat het is.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:06 schreef gogosweden het volgende:
ik weet niet of het al weer langsgeweest is hier, maar ik heb een nieuwe update in KIES
hij is nu aan het updaten![]()
Iemand die weet wat de changelist is?
ohquote:Op zondag 20 mei 2012 15:09 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Was al bekend ja, maar niemand weet wat het is.
ah okquote:
Ik had hem ook OTA en bij Vodafonequote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:17 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Misschien alleen de KPN versie. Stond alleen bij: Verbeterde stabiliteit. Dus hopen dat het onverwacht uitvallen over is.
Die counter en driehoek kan je resetten met Triangle Away app, kost 79 cent maar als je even zoekt is die ook gratis te vinden.quote:Op zondag 20 mei 2012 16:01 schreef gogosweden het volgende:
Iemand die DIT gedaan heeft?
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1501719
wordt dan je flashcounter / oranje driehoek niet weergegeven? En zorgt dit ervoor dat je garantie wegvalt?
ja, maar het gaat mij er meer om :quote:Op zondag 20 mei 2012 18:56 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Die counter en driehoek kan je resetten met Triangle Away app, kost 79 cent maar als je even zoekt is die ook gratis te vinden.
Ik heb het ook gebruikt nadat ik een aantal keer met Odin geflasht had, flashcounter stond op 8 en ik zag de driehoek bij opstarten.
Nu staat m'n counter weer op 0 en de driehoek is ook weg.
ja ok, ik heb ook gehoord dat samsung gewoon goed is. maar op dit moment heb ik gewoon geen geld voor een nieuwe telefoon mocht hij wel stuk gaan, en ik heb nog 1 jaar fabrieksgarantie.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:03 schreef SiGNe het volgende:
Hmm, dat zou ik niet weten.
het flashen is een keer fout gegaan bij me dus ik heb sowieso geen officiele kernel meer geloof ik.
zou in elk geval verklaren waarom Kies geen firmware bij me kan updaten (ik zie niet eens wat m'n huidige firmware is in Kies)
Ik heb verder al jaren samsung telefoons gehad en nooit problemen gehad dus ik ga er vanuit dat ik de garantie weer niet nodig heb
Kernel wakelock, een programma dat op de achtergrond draait en je telefoon uit z'n slaap houdt.quote:Op maandag 21 mei 2012 16:25 schreef 1299 het volgende:
[ http://img213.imageshack.us/img213/5250/screenshot2012052116152.png (copy/paste deze link) ]
Het ging zomaar prachtig met de uptime. En opeens vliegt de batterij leeg. Maar hij stond gewoon op standby. Iemand een idee waar ik dat moet zoeken?
hmm, blijkbaar heeft niemand dus het zelfde...quote:Op zondag 20 mei 2012 12:19 schreef netolk het volgende:
Hey, ik heb iets raars met de equlizer van de standaard mp3 speler...
met gingerbread had ik helemaal negens last van en nu kan ik de eq niet meer gebruiken, want als hij op iets anders staat dan standaard (dus ook niet aangepast) dan word het geluid brak (in de zin van heel krakerig enzo) hebben meer mensen dit probleem of is het just me?
Naar applicaties gaan, daarna op de menu knop klikken en op wijzigen. Je kunt ze daarna aanpassen.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:45 schreef Schunckelstar het volgende:
Hoe kun je ook alweer die onderste 4 knoplen veranderen?![]()
(Die waar standaard telefoon, berichten, contacten en applicaties staat)
Ik krijg het niet meer voor elkaar na een update
Oh ja, gelukt. Dank jequote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Naar applicaties gaan, daarna op de menu knop klikken en op wijzigen. Je kunt ze daarna aanpassen.
Mensen kinderen, wat een (...)-website.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:21 schreef NightH4wk het volgende:
Die 16GB MicroSD moet je via de website van Samsung halen. Alleen accepteert hij mijn IMEI niet.
En gelijk upgraden idd. Download Kies en sluit de telefoon aan op je computer dmv de kabel.
Zou er een reden kunnen zijn waarom ie zegt dat je account al is geverifieerd? Bel anders Samsung even. Je hebt gewoon recht op dat ding.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:25 schreef Green1 het volgende:
[..]
Mensen kinderen, wat een (...)-website.
Ik moest me registreren. Kreeg een activatiemailtje met een link: "Dit account is al geverifieerd."
En als wil inloggen: "Uw account is niet geactiveerd."![]()
Ohja, en: "Kan activerings-e-mail niet verzenden. Probeer het opnieuw. "
Ja, ik heb al op die link geklikt die ik per mail kreeg om te activeren. Toen zei die ook van "je account is geverifieerd, je kunt nu inloggen". Maar als ik dan inlog zegt ie weer van nietquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:32 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Zou er een reden kunnen zijn waarom ie zegt dat je account al is geverifieerd? Bel anders Samsung even. Je hebt gewoon recht op dat ding.
Nee, inderdaad. Ze hebben zo'n leuk flash ding, om Kies te downloaden. In firefox werkt ie niet, maar in chrome wel.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:35 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ja websites maken is niet hun sterkste punt, heb toen ook naar ze gebeld maar je schiet er weinig mee op want ze ontkennen dat er iets mis is met de site.
Oh dat weet ik niet, maar wel met dat account gedoe.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:37 schreef Green1 het volgende:
[..]
Nee, inderdaad. Ze hebben zo'n leuk flash ding, om Kies te downloaden. In firefox werkt ie niet, maar in chrome wel.
Ja, nouja, was ook maar een voorbeeld. Ik mail ze wel even, want er staat wel een adres bij dat specifiek over accounts gaat.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:38 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Oh dat weet ik niet, maar wel met dat account gedoe.
Ik herken mijzelf daar niet in dus je zal me wel verwarren met iemand anders.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:40 schreef Thomas B. het volgende:
Supertuxx ik snap jou niet. Je bent altijd aan het klagen over Kies, over Samsung en over de officiële firmware. Volledig terecht mijns inziens. Maar waarom zit jij dan nog niet op een custom rom?
Zou kunnen. Of misschien heb ik gewoon selectief gelezen vanwege mijn eigen frustraties met bovengenoemde zakenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:43 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik herken mijzelf daar niet in dus je zal me wel verwarren met iemand anders.
Bedankt voor de tip, kan nog tot 30 juni.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:21 schreef NightH4wk het volgende:
Die 16GB MicroSD moet je via de website van Samsung halen. Alleen accepteert hij mijn IMEI niet.
En gelijk upgraden idd. Download Kies en sluit de telefoon aan op je computer dmv de kabel.
quote:Dit is een bevestiging van je aanmelding en deze e-mail dient als bewijs van deelname aan de promotie. Dit is tevens je garantiebewijs, dus bewaar deze e-mail goed!
Stuur een kopie van deze aanmelding samen met een kopie van je kassabon naar:
Samsung Galaxy S II – 16GB actie
Antwoordnummer 10.016
6200 XP MAASTRICHT
De geheugenkaart wordt binnen 6 tot 8 weken geleverd nadat we je complete inzending hebben ontvangen. Je ontvangt een bevestigingsmail als deze in goede orde bij ons binnen is gekomen.
Voor vragen of opmerkingen kun je contact opnemen met de Samsung Service- en informatielijn: 0900-2020088 (10 cent/minuut).
Anders was ik ook niet aan de 2e telefoon begonnen, ik heb alleen geklaagd over die bug toen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:47 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Zou kunnen. Of misschien heb ik gewoon selectief gelezen vanwege mijn eigen frustraties met bovengenoemde zaken
Ze verlengen die actie steeds is mij opgevallen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:48 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, kan nog tot 30 juni.
Mij lukte het wel om te registreren kon alleen bij het deelnameformulier het veld van de aankoopdatum niet invullen, veld liet geen input toe.
Ik heb in elk geval wel een mail gekregen waarin staat:
[..]
Dat is een branded ROM van KPN.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:53 schreef Green1 het volgende:
Maareh, weet iemand waar die KPN voor staat bij mijn upgrade?
Er bekruipt me namelijk een gevoel dat ik besodemieterd ben...
Geen idee.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:53 schreef Green1 het volgende:
Maareh, weet iemand waar die KPN voor staat bij mijn upgrade?
Er bekruipt me namelijk een gevoel dat ik besodemieterd ben...
Maar hij heeft Vodafone.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:57 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dat is een branded ROM van KPN.
Je hebt de gewone Stock ROM's en Branded versies, dat is ook de Stock ROM maar daar hebben providers nog wat extra programma's aan toegevoegd, opstartscherm is vaak ook met merknaam.
link naar die review?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:00 schreef Green1 het volgende:
Godverdomme, ik wil geen branded telefoon. Morgen ga ik samsung en de winkel wel bellen.
Hier baal ik van.
Is er nog een andere manier om er achter te komen? In de telefoon zelf staat niks van KPN. Geen logo, niks..alleen KIES heeft het er over.
Edit:
Oke, hij is dus op de één of andere manier branded.
Ik ga hem weer inpakken en morgen terugsturen.
Wat een ongelofelijke tiefuszooi![]()
![]()
Ik zal ook eerdaags even een gepeperde review over deze winkel schrijven; nadat ik mijn geld terug heb.
Die schrijf ik wel als het achter de rug is..quote:
Ik ook, krijg hem morgen binnenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:36 schreef Green1 het volgende:
[..]
http://www.telecomlink.nl/product_info.php?products_id=526
Kan ook zijn dat KPN teveel telefoons heeft ingekocht en die hebben doorverkocht aan telecomlink, al gok ik eerder dat het je een refurbished apparaat hebt gekregen (hoewel ik me dan weer afvraag of die na reparatie ook branded worden geflashed of dat die standaard een stock ROM krijgen)quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:36 schreef Green1 het volgende:
[..]
http://www.telecomlink.nl/product_info.php?products_id=526
Nou, dan moet je maar gelijk even *#1234# bellen, misschien staat er bij jou wel TMOBILE ofzoquote:
Is er een manier om geen refurbished telefoon te krijgen ofzo? Ik wil gewoon een nieuwe, unbranded telefoon, waar niks mis mee isquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:45 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat KPN teveel telefoons heeft ingekocht en die hebben doorverkocht aan telecomlink, al gok ik eerder dat het je een refurbished apparaat hebt gekregen (hoewel ik me dan weer afvraag of die na reparatie ook branded worden geflashed of dat die standaard een stock ROM krijgen)
Dat zou idd verklaren waarom z'n toestel al geverifieerd was bij Samsung. Het kan natuurlijk niet door de beugel dat ze refurbished toestellen verkopen als nieuw. Green, ik zou idd even aan de bel trekken.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:45 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat KPN teveel telefoons heeft ingekocht en die hebben doorverkocht aan telecomlink, al gok ik eerder dat het je een refurbished apparaat hebt gekregen (hoewel ik me dan weer afvraag of die na reparatie ook branded worden geflashed of dat die standaard een stock ROM krijgen)
Nee, ik heb geen informatie over de telefoon bij samsung ingevuld (geen imei ofzo). Dat ging alleen via mijn e-mailadres.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:50 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Dat zou idd verklaren waarom z'n toestel al geverifieerd was bij Samsung. Het kan natuurlijk niet door de beugel dat ze refurbished toestellen verkopen als nieuw. Green, ik zou idd even aan de bel trekken.
In de winkel de telefoon bekijken en opstarten, kijken of je mappen/files tegenkomt die niet op een officiële stock ICS/GB horen te staan.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:47 schreef Green1 het volgende:
[..]
Is er een manier om geen refurbished telefoon te krijgen ofzo? Ik wil gewoon een nieuwe, unbranded telefoon, waar niks mis mee is
Edit: Jeej, ik heb hem weer netjes in het doosje kunnen krijgen, met alle snoertjes er bij![]()
Wat is het verschil tussen i9100G en i9100 dan?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:03 schreef FredVleespet het volgende:
Morgen mijn telefoon maar even nalopen dan, anders gaat hij mooi terug. Had ze ook al gemailt of ze niet stiekem de i9100G als i9100 verkopen, maar dat was niet het geval volgens hem.
Ja.. zag er prima uit.. Er zat zo'n zegeltje van samsung op.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:22 schreef FredVleespet het volgende:
Zat je doos wel verzegeld? En stickerfolie op je scherm?
Flashen met Odin en de XEN versie van sammobile dan heb je origineelquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:45 schreef Green1 het volgende:
WTF is dit nu weer.
Ik heb deze telefoon gekocht, dus niet via een abonnement. En toch zie ik dit in kies staan:
[ afbeelding ]
Ik heb niet eens KPN, maar Vodafone (nu nog).
Ja, dat gezeik, daar heb ik dus geen zin in Voor het zelfde geld staat er ergens in de kleine lettertjes van Samsung dat je je garantie dan verneukt.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:28 schreef Co_OL het volgende:
[..]
Flashen met Odin en de XEN versie van sammobile dan heb je origineel
Dat zegt nog niks, refurbishbedrijven werken in opdracht van samsung en hebben dus nieuw plastic op het scherm, een nieuw doosje (met nieuwe kabels) en een nieuw zegeltje op de doos.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:27 schreef Green1 het volgende:
[..]
Ja.. zag er prima uit.. Er zat zo'n zegeltje van samsung op.
Precies, dat wil ik dus niet.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:33 schreef FredVleespet het volgende:
Dat verneuk je toch ook met flashen , staat altijd in die how-to guides
Mooie port. Nog steeds fucking lelijk helaas, maar dat is mijn mening.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:51 schreef Co_OL het volgende:
Ik heb nu de Touchwiz UX launcher from Galaxy S3 draaien
komt van XDA forum
samsung geeft je gratis polaris office he, hiermee kan je alles van word files editten en lezen tot complete powerpoints maken op je telefoonquote:Op woensdag 23 mei 2012 10:19 schreef Prof_Hoax het volgende:
Hoi![]()
Vraagje, iemand een goede docx/xlsx reader voor mobiel? zonder trail, zonder adds zonder meuk, die in stock ICS zit is wel lache, welke is dat?
Ligt eraan, originele software ?quote:Op donderdag 24 mei 2012 05:25 schreef fotostarter het volgende:
Ik krijg de hele tijd de melding dat het opladen is onderbroken omdat de spanning te hoog is. Indicator knippert steeds. Wat kan ik hier aan doen
Waarom zit die niet in mijn custom romquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:59 schreef gogosweden het volgende:
[..]
samsung geeft je gratis polaris office he, hiermee kan je alles van word files editten en lezen tot complete powerpoints maken op je telefoon
dat zal je dan moeten kaufen opquote:Op donderdag 24 mei 2012 07:15 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Waarom zit die niet in mijn custom romen waar kan ik die vandaanh alen? want in ggoogle play vind hij hem niet ...
Ja, ik zou die taal ook irritant vindenquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:23 schreef gogosweden het volgende:
hebben jullie dit ook trouwens? enorm irritant, je zou bijna dat kutprogramma er af knallen
(facebook)
[ afbeelding ]
Ik vind het Noors irritanter eigenlijk.quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:23 schreef gogosweden het volgende:
hebben jullie dit ook trouwens? enorm irritant, je zou bijna dat kutprogramma er af knallen
(facebook)
[ afbeelding ]
hij slaat nooit fast, maar die CPU schiet altijd zo hoogquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:25 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Ja, ik zou die taal ook irritant vinden
Maar, nee, weinig last van. kaait nooit vast.
ik wou net zeggenquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:26 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Oh wacht het is Zweeds ja, maar da's hetzelfde.
Ja mijn hersenen zijn gesmolten van de hitte.quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:27 schreef gogosweden het volgende:
[..]
hij slaat nooit fast, maar die CPU schiet altijd zo hoog
[..]
ik wou net zeggen
niet zeuren, ik zou maar wat graag willen ruilen met jequote:Op donderdag 24 mei 2012 11:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja mijn hersenen zijn gesmolten van de hitte.
Nou als jij lekker plakken leuk vindt.quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:28 schreef gogosweden het volgende:
[..]
niet zeuren, ik zou maar wat graag willen ruilen met je
iig beter dan 11 gradenquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nou als jij lekker plakken leuk vindt.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 05:42 schreef fotostarter het volgende:
Als ik hem uit zet dan staat er op het scherm dat hij aan het opladen is![]()
Terwijl ik geen lader aangesloten heb
klopt!quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:37 schreef depsycholoog het volgende:
@gogosweden. Nee liever 11 graden. Dit is niet te doen. Maar je facebook probleem herken ik ook wel, soms dan druk ik m weg in plaats van dat ie afsluit en dan is na een uur weer een flink gat geslagen in mijn accu
Waarschijnlijk kunnen ze het wel, de vraag is alleen of ze er ook verstandig aan doen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:41 schreef gogosweden het volgende:
[..]
klopt!
je zou toch denken dat zo'n miljarden bedrijf wel een goede app inmekaar kan sleutelen of niet dan?
Oftewel, als mensen zich maar genoeg gaan ergeren aan de mobiele applicatie gaan ze vanzelf wel weer achter hun pc zittenquote:Facebook opnieuw onderuit op beurs
Het aandeel Facebook is vandaag, na de opening van de beurzen op Wall Street, opnieuw aan het dalen. Ruim een uur na het begin van de handel noteerde het aandeel 4,5 procent lager op 32,48 dollar. Maandag verloor Facebook al 11 procent.
Facebook werd vrijdag op de technologiebeurs Nasdaq geïntroduceerd voor een prijs van 38 dollar. In de dagen voor de introductie verhoogde Facebook de prijs en het aantal aandelen dat zou worden verhandeld. Sommige analisten uitten hun twijfel of Facebook die prijs wel waard was.
Dinsdag werd bekend dat enkele banken kort voor de beursintroductie hun verwachtingen voor de omzetontwikkeling van Facebook naar beneden hebben bijgesteld. Facebook zou mogelijk minder adverteerders kunnen trekken omdat meer gebruikers overschakelen op de mobiele versie van Facebook, waar advertenties minder goed te zien zijn.
ah op zo'n fietsquote:Op donderdag 24 mei 2012 12:08 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Waarschijnlijk kunnen ze het wel, de vraag is alleen of ze er ook verstandig aan doen.
[..]
Oftewel, als mensen zich maar genoeg gaan ergeren aan de mobiele applicatie gaan ze vanzelf wel weer achter hun pc zitten
Ik heb net geupdate naar 1.4 en heb hem nu ookquote:Op donderdag 24 mei 2012 12:34 schreef _Flea_ het volgende:
Gebruiken jullie al de weather widget van de GS3? Ik wel. Hij ziet er leuk uit!
Er stond bij mij ook KPN. Al heb ik wel gewoon mijn IMEI kunnen registreren voor die gratis SD kaart, dat ging allemaal goed. Ik heb er niet zo'n probleem mee, inmiddels geflashed naar XENquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:46 schreef Green1 het volgende:
[..]
Nou, dan moet je maar gelijk even *#1234# bellen, misschien staat er bij jou wel TMOBILE ofzo
Of je moet er geen probleem mee hebben.. of het is gewoon goedBen wel benieuwd wat er bij jou staat..
hoe kom je daaraan?quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:34 schreef _Flea_ het volgende:
Ik krijg de melding dat de app niet geïnstalleerd isquote:Op donderdag 24 mei 2012 12:34 schreef _Flea_ het volgende:
Daarom Advanded Task Killer..quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:23 schreef gogosweden het volgende:
(facebook)
[ afbeelding ]
Hoe kom je in de downlaodmode?quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:52 schreef rob1828 het volgende:
Oke, ik ben een beetje aan het kloten met mn gs2...
Ik ging dus rooten en dat is blijkbaar fout gegaan want als ik hem nu wil opstarten blijft hij hangen bij de grote S met daaronder "samsung galaxy sll". Ik krijg hem ook niet meer in download mode om opnieuw te rootenWat kan ik nu doen?
Ik ben nu in de download mode gekomen, volume down, power en ok knop. maar wat ik nu ook flash hij start niet meer opquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:31 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Hoe kom je in de downlaodmode?
Toen ik de eerste keer ging flashen en het ook mis ging moest ik namelijk alleen op volume down+powerknop indrukken dus zonder de home toets erbij.
Ik kwam toen weer in het downloadmenu en kon een andere ROM flashen.
Heb je wel de juiste kernel gebruikt? En flashen doe je niet vanuit de download mode hequote:Op donderdag 24 mei 2012 20:39 schreef rob1828 het volgende:
[..]
Ik ben nu in de download mode gekomen, volume down, power en ok knop. maar wat ik nu ook flash hij start niet meer op
Iemand enig idee?
Oke blijkt wel dat ik echt dom bezig ben geweest...quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:47 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Heb je wel de juiste kernel gebruikt? En flashen doe je niet vanuit de download mode he
Oke, je hebt 'm geroot met Odin? Dan gaan we er maar even vanuit dat dat goed gegaan is. Kun je nog in de recovery mode komen?quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:49 schreef rob1828 het volgende:
[..]
Oke blijkt wel dat ik echt dom bezig ben geweest...
Er staat nu dus niks op de telefoon naar mijn weten en hij start simpelweg niet op, iemand een idee wat ik kan doen? ik heb paar keer geprobeerd om nieuwe versie van android erop te zetten via odin via de download mode maar hij blijft echt hangen bij dat Samsung logo.
Ik zit nu in Android system recovery, ik neem aan dat je dat bedoeld... daar heb ik onder andere keus uit wipe data/factore reset en dergelijke.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:51 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Oke, je hebt 'm geroot met Odin? Dan gaan we er maar even vanuit dat dat goed gegaan is. Kun je nog in de recovery mode komen?
En weer een tevreden klantquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:06 schreef rob1828 het volgende:
Bedankt voor de hulp, blijkt dat ik verkeerde kernel versie erop had, nu de goede en nu start hij op
Eindelijk gelukt om te installeren, apk files in system/app gedumpt waarbij de oude files zijn overschreven.quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:34 schreef _Flea_ het volgende:
hmf.. opladen gaat moeizaam, en als ik hem eruit haal is het weer kutquote:Op donderdag 24 mei 2012 07:21 schreef fotostarter het volgende:
Hij werkt weer.heb met een mes het pinnetje omhoog geduwd. Niets meer aan de hand.![]()
![]()
dat lijkt me toch gewoon een garantie issue?quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:42 schreef fotostarter het volgende:
[..]
hmf.. opladen gaat moeizaam, en als ik hem eruit haal is het weer kut
godverdegodver.
Ja hoor, dat wel. Maar dan ben ik hem kwijt en kan hem niet missenquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:46 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dat lijkt me toch gewoon een garantie issue?
Volgens mij heeft het te maken met het aantal locaties dat je in je lijst hebt staan.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:40 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Eindelijk gelukt om te installeren, apk files in system/app gedumpt waarbij de oude files zijn overschreven.
Werkt prima en ziet er goed uit, de oude versie is ook wat uitgebreider geworden
Vraag me alleen wel af waarom ik een 1 in beeld zie en hoe je daar vanaf kan komen
[ afbeelding ]
Toen ik er 2 in had staan zag ik ook een 1 in beeld en geen 2..quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:55 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Volgens mij heeft het te maken met het aantal locaties dat je in je lijst hebt staan.
Ook al een 1tje in beeld bij je weather app.. heb jij al een idee waarom die daar staat?quote:
Die live achtergrond is Aarde HD Free Editionquote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:55 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ook al een 1tje in beeld bij je weather app.. heb jij al een idee waarom die daar staat?
Ik heb zelf alleen de weatherapp geïnstalleerd en niet de hele S3 Touchwiz maar nu vraag ik me toch af of die achtergrond van jou een live achtergrond is (oftwel, kan je verschil tussen nacht en dag zien?)
Touchwiz3 hoef ik niet perse maar die achtergrond is wel tof, ik heb nu Shark Reef Live als achtergrond: zwemmende vissen en haaien met een koraal achtergrond.
Sinds ik die weatherapp heb geïnstalleerd lijkt het er alleen op dat ie m'n wifi ingeschakeld laat tijdens sluimeren, als ik dat dan op 'nooit' zet wordt het automatisch naar altijd gezet zodra inlog op een wifinetwerk![]()
Het lijkt er tenminste op dat het door die app komt, heb nog niet echt uitgevonden waar het aan kan liggen.
Het noemt zich geen probleem meer, maar een mysteriequote:Op zondag 27 mei 2012 15:57 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb mijzelf neergelegd bij het batterij probleem
Ik ook niet, maar zou blij zijn als ik 9 maanden verder ben, en een nieuw toestel mag uitzoeken.quote:
Niemand? Ben ik tot zover het enige met dit probleem? Heb het nadien trouwens niet weer gehad.quote:Op zondag 27 mei 2012 12:32 schreef Hashtag het volgende:
Van de week begon de beltoon van mijn SGS2 's nachts in één keer heel hard te loeien zonder dat ik gebeld werd. Ik kon de melodie ook niet uitzetten, het enige dat hielp was de telefoon opnieuw opstarten.
Iemand enig idee wat het is? Ik heb namelijk nog niemand anders gezien met dit mankement.
Als je op EHDE_v3.0.3.apk googlet vind je de Deluxe versiequote:Op zondag 27 mei 2012 09:30 schreef Co_OL het volgende:
[..]
Die live achtergrond is Aarde HD Free Edition
Het 1tje betekend zomertijd
Hier heb ik het net andersom, ik had een prima batterij maar nu wil opeens Wifi niet meer uit, ook niet als ik aangeef dat ie Wifi uit moet zetten als ik het toestel in slaapstand zet.quote:Op zondag 27 mei 2012 15:53 schreef fotostarter het volgende:
Het is en blijft een vage telefoon. De meeste zijn wel bekend met de problemen die ik heb of heb gehad. Zoniet, even een samenvatting.
Na aanschaf diverse reboots maar batterij was goed.
Enkele dagen daarna, batterij was erg slecht, even eruit en erin, en opgelost.
Tot aan ICS geen problemen.
Hierna, begon het. Batterij slecht, vertragende tekst input en wat meer ellende.
Toen usb aansluiting verrot welke nu weer perfect werkt, Batterij nog steeds ruk
Gistermorgen telefoon van de lader afgehaald, en normaal tegen een uur of 3 4 zeurt hij dat hij graag aan de lader wilt hangen want leeg.
Nu kijk ik net voor de gein eens naar de batterij en wat zie ik?
[ afbeelding ]
Blijft vreemd, aangezien ik er de laatste dagen geen kloot meer aan gedaan heb.
Het is gewoon een wazige telefoon. Zal ook blij zijn wanneer ik kan verlengen. Hier komt geen Samsung meer in ieder geval.quote:Op maandag 28 mei 2012 13:33 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Hier heb ik het net andersom, ik had een prima batterij maar nu wil opeens Wifi niet meer uit, ook niet als ik aangeef dat ie Wifi uit moet zetten als ik het toestel in slaapstand zet.
maar dat vergeet ie dan weer en als ik het scherm weer aanzet staan de settings weer op de standaard instellingen.
Ik kan nu dus nog maar 1 nachtje met m'n telefoon doen (en als de batterij dan bijna leeg is gaat ie ook niet over in de slaapstand, daar moet je dan eerst voor op OK drukken..)
hmm...quote:Op maandag 28 mei 2012 15:36 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Het is gewoon een wazige telefoon. Zal ook blij zijn wanneer ik kan verlengen. Hier komt geen Samsung meer in ieder geval.
dit moet een grap zijnquote:Op maandag 28 mei 2012 19:09 schreef 1299 het volgende:
Ik heb momenteel een uptime van 4dagen en 11 uur en nog 33% batterij overIk verbaas me echt over de batterijduur sinds ICS. (na de KPN fix that is)
Resurrection is een erg goede ROM.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:45 schreef Luchtkoker het volgende:
Ik zit nog op Android 2.3.3Ik wil er een op AOSP gebaseerde Android ICS rom op zetten, ga hem dus rooten.
Ben echter compleet noob, en ik kom zeker wel uit het root proces etc, maar wat wordt doorgaans gezien als de beste custom ROM? Cyanogenmod spreekt me niet zo aan als ik de features op hun website zie, doet me allemaal vrij weinig.
Vertel, mijn waardige 16meter. Wat biedt het, los van de 6 hier genoemde features?quote:
Rooten is altijd stap 1. Zonder toegang totde kernel kan je ook geen rom installeren.quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:49 schreef Kreator het volgende:
Ik ben mij nu een tijdje aan het inlezen in de custom rom scene en de enige reden dat ik het niet heb gedaan is omdat ik veel gebruik maakte van mijn telefoon en geen crash wilde. Nu heb ik een Tab 2 gekocht, dus kan ik 's avonds sowieso wel lekker prutsen met als gevolg dat ik graag de Cyanogenmod wil installeren op mijn galaxy s 2.
Ik vraag me alleen nog 1 ding af.
Als ik deze handleiding lees: http://wiki.cyanogenmod.c...y_S_II:_Full_Update_Guide
Dan zie ik daar op een gegeven moment staan dat het rooten buiten de scope van het document valt. Ik heb op deze site wel een manier gevonden om te rooten:
http://galaxys2root.com/g...-s2-i9100-icsandroid-4-0/
Moet ik eerst die root toegang verkrijgen en dan pas de cyanogenmod handleiding volgen of moet dat in de volgorde die in de wiki staat beschreven?
Nee precies. dat dacht ik ook. Nu ja. vanavond maar eens een poging wagen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:14 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Rooten is altijd stap 1. Zonder toegang totde kernel kan je ook geen rom installeren.
Na idd het scherm slechts 5%.quote:Op woensdag 30 mei 2012 09:05 schreef netolk het volgende:
[..]
Ja, je hebt dus gewoon 5 dagen geen ene fuck met je phone gedaan
Ik weet ineens weer waarom ik er nogsteeds niet aan begonnen ben.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:31 schreef Prof_Hoax het volgende:
Ik heb een kernel : 3.0.15-I9100XXPL6-CL72050se.infra@SEP-53#3
met de mod: HyDrOG3N-ICS-18-03-12-sgs2.
Ik wilde hem updaten naar een nieuwe build of andere rom. Probleem:
Ik kan niet meer op mijn telefoon via USB... mijn computer ziet hem gewoon niet meer. Via KIES en dan verbindingsproblemen opnieuw de drivers geinstalleerd --> geen resultaat.
Dan maar via WIFI transfer de file proberen te versturen naar mijn GSM --> gaat niet, meer dan 100 MB dus moet je de "full" version kopen.
Hoerenzooi, gister 4 uur mee bezig geweest en nog niet gelukt
ik heb alleen een bumper eromheen omdat ik als de dood ben dat t scherm sneuveltquote:Op woensdag 30 mei 2012 13:34 schreef Green1 het volgende:
Ik heb inmiddels weer een nieuwe![]()
Maareh, wat voor hoesje hebben jullie? Ik kan niet kiezen..
Zo'n siliconen ding? Daar zit ik ook aan te denken.. Alleen beschermt dat niet je scherm tegen krassen enzo. Dus ik moet ook nog een screenprotector hebben, maar ik weet niet of dat goed werkt met een touchscreen, en ze zijn altijd zo klote om erop te zetten zonder bubbels en vuilquote:Op woensdag 30 mei 2012 13:47 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik heb alleen een bumper eromheen omdat ik als de dood ben dat t scherm sneuvelt
Vrij irritant ja en het scherm wordt er ook nog stroef van.quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:52 schreef Green1 het volgende:
[..]
en ze zijn altijd zo klote om erop te zetten zonder bubbels en vuil
Ik heb deze: http://www.bol.com/nl/p/b(...)ii/9005000011589580/quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:34 schreef Green1 het volgende:
Ik heb inmiddels weer een nieuwe![]()
Maareh, wat voor hoesje hebben jullie? Ik kan niet kiezen..
Op mijn vorige telefoon (zonder touchscreen) had ik een zagg invisible shield. En dat valt op zich wel mee met stroefheid. Alleen is dat een hel om op je scherm te krijgen. Want dat spul is heel slap en plakt. En je moet het met veel vloeistof op je scherm zien te krijgen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:57 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Vrij irritant ja en het scherm wordt er ook nog stroef van.
Ik vind dat echt wel meevallen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:57 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Vrij irritant ja en het scherm wordt er ook nog stroef van.
Wat is 'duurder'? Ik had er 10 voor 4 dollarquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:21 schreef Kreator het volgende:
Ik heb een wat duurdere screenprotector en volgens de handleiding gedaan. 3 minuten werk, 0 bubbels. Niet stroef.
Deze is wat duurder:quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:23 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Wat is 'duurder'? Ik had er 10 voor 4 dollar
Naar de Play Store en Gingerbread keyboard halen?quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:30 schreef _X het volgende:
Ik heb gister een sgs2 gekocht maar vind de style van het toetsenbord behoorlijk irritant. Ik ben gewend aan de style van sgs1. Weet iemand hoe ik dit kan aanpassen?
Zit op de sgs2 geen gingerbread dan?quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:55 schreef Expression het volgende:
[..]
Naar de Play Store en Gingerbread keyboard halen?
jaquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:35 schreef MineraalWater het volgende:
Wordt iedereen hun sgs2 zo warm bij het opladen?
[ afbeelding ]
Gehaald? Zo, toe maarquote:Op donderdag 31 mei 2012 09:50 schreef Co_OL het volgende:
Ik had ook 10 screen protectors gehaald bij deal extreme voor 4 dollar maar die zijn echt bout zeg.
Daarna heb ik ook bij deal extreme 2 imos protectors gehaald voor 2.10 dollar en die zijn echt goed
9 euro per stuk.quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:23 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Wat is 'duurder'? Ik had er 10 voor 4 dollar
Mwa... het beschermt, ik kan er goed doorheen kijken en het touchscreen reageert er nog prima mee. Maar ik kan mij voorstellen dat er betere protectors zijn ja. Zal voor de grap die imos eens proberen als ik weer wat dingen bestel.quote:Op donderdag 31 mei 2012 09:50 schreef Co_OL het volgende:
Ik had ook 10 screen protectors gehaald bij deal extreme voor 4 dollar maar die zijn echt bout zeg.
Daarna heb ik ook bij deal extreme 2 imos protectors gehaald voor 2.10 dollar en die zijn echt goed
Je moet ze gewoon in een keer goed plakkenquote:Op donderdag 31 mei 2012 18:09 schreef Green1 het volgende:
Godverdegodver....
Ik had zo'n screenprotectortje gekocht. En ik had hem er perfect op, maar hij zat ietsje scheef, waardoor die voorste camera geblokkeerd werd. Dus ik heb hem er weer af gehaald, om hem recht te doen, en nu zit er allemaal stof onder van het doekje wat er bij zat.![]()
Moet je dan godverdomme de cleanroom van asml huren om zo'n ding er fatsoenlijk op te krijgen?!
Edit: Ik bestel wel een dozijn van die dingen op dealextreme. En dan laat ik het er wel zo opzitten tot die tijd.
Gorilla glass is echt niet onverwoestbaar en aangezien zo'n protector toch niks kost, is dat een kleine moeite.quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:58 schreef SiGNe het volgende:
is zo'n protector eigenlijk wel nodig met gorilla glass?
Gewoon in de winkel laten plakkenquote:Op donderdag 31 mei 2012 18:09 schreef Green1 het volgende:
Godverdegodver....
Ik had zo'n screenprotectortje gekocht. En ik had hem er perfect op, maar hij zat ietsje scheef, waardoor die voorste camera geblokkeerd werd. Dus ik heb hem er weer af gehaald, om hem recht te doen, en nu zit er allemaal stof onder van het doekje wat er bij zat.![]()
Moet je dan godverdomme de cleanroom van asml huren om zo'n ding er fatsoenlijk op te krijgen?!
Edit: Ik bestel wel een dozijn van die dingen op dealextreme. En dan laat ik het er wel zo opzitten tot die tijd.
Eraf trekken en met een natte niet pluizende doek schoonmaken en terug plakken!quote:Op donderdag 31 mei 2012 18:09 schreef Green1 het volgende:
Godverdegodver....
Ja, klopt idd ik heb het overigens niet omdat ik die dingen echt zwaar irritant vind en tot nu toe nog geen krassen op m'n phone dus op zich gaat het ook wel als je hem gewoon in een hoesje in je zak stopt en hem er niet gelijk zo "kaal" inramtquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:37 schreef Reemi het volgende:
[..]
Gorilla glass is echt niet onverwoestbaar en aangezien zo'n protector toch niks kost, is dat een kleine moeite.Toch een extra zekerheidje.
Ik had van de week me tel laten vallen van 20cm hoogte en mooi en pit in me folie. Gelukkig alleen de folie vervangen en hij is weer mooi.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 08:19 schreef netolk het volgende:
[..]
Ja, klopt idd ik heb het overigens niet omdat ik die dingen echt zwaar irritant vind en tot nu toe nog geen krassen op m'n phone dus op zich gaat het ook wel als je hem gewoon in een hoesje in je zak stopt en hem er niet gelijk zo "kaal" inramt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |