Een app op je telefoon waarmee je onder andere je telefoonsoftware kan updaten maar ook bestanden kan overzetten van en naar je telefoon.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:17 schreef DaviniaHR het volgende:
wat is Kies?
#n00b
heb net een week deze tel. Had eerst een iPhone dus het is nog best een zoektocht
Programma van Samsung op je PC om je telefoon mee te back-uppen, contacten e.d. synchroniseren en je firmware van je toestel te upgraden.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:17 schreef DaviniaHR het volgende:
wat is Kies?
#n00b
heb net een week deze tel. Had eerst een iPhone dus het is nog best een zoektocht
Was al bekend ja, maar niemand weet wat het is.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:06 schreef gogosweden het volgende:
ik weet niet of het al weer langsgeweest is hier, maar ik heb een nieuwe update in KIES
hij is nu aan het updaten![]()
Iemand die weet wat de changelist is?
ohquote:Op zondag 20 mei 2012 15:09 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Was al bekend ja, maar niemand weet wat het is.
ah okquote:
Ik had hem ook OTA en bij Vodafonequote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:17 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Misschien alleen de KPN versie. Stond alleen bij: Verbeterde stabiliteit. Dus hopen dat het onverwacht uitvallen over is.
Die counter en driehoek kan je resetten met Triangle Away app, kost 79 cent maar als je even zoekt is die ook gratis te vinden.quote:Op zondag 20 mei 2012 16:01 schreef gogosweden het volgende:
Iemand die DIT gedaan heeft?
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1501719
wordt dan je flashcounter / oranje driehoek niet weergegeven? En zorgt dit ervoor dat je garantie wegvalt?
ja, maar het gaat mij er meer om :quote:Op zondag 20 mei 2012 18:56 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Die counter en driehoek kan je resetten met Triangle Away app, kost 79 cent maar als je even zoekt is die ook gratis te vinden.
Ik heb het ook gebruikt nadat ik een aantal keer met Odin geflasht had, flashcounter stond op 8 en ik zag de driehoek bij opstarten.
Nu staat m'n counter weer op 0 en de driehoek is ook weg.
ja ok, ik heb ook gehoord dat samsung gewoon goed is. maar op dit moment heb ik gewoon geen geld voor een nieuwe telefoon mocht hij wel stuk gaan, en ik heb nog 1 jaar fabrieksgarantie.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:03 schreef SiGNe het volgende:
Hmm, dat zou ik niet weten.
het flashen is een keer fout gegaan bij me dus ik heb sowieso geen officiele kernel meer geloof ik.
zou in elk geval verklaren waarom Kies geen firmware bij me kan updaten (ik zie niet eens wat m'n huidige firmware is in Kies)
Ik heb verder al jaren samsung telefoons gehad en nooit problemen gehad dus ik ga er vanuit dat ik de garantie weer niet nodig heb
Kernel wakelock, een programma dat op de achtergrond draait en je telefoon uit z'n slaap houdt.quote:Op maandag 21 mei 2012 16:25 schreef 1299 het volgende:
[ http://img213.imageshack.us/img213/5250/screenshot2012052116152.png (copy/paste deze link) ]
Het ging zomaar prachtig met de uptime. En opeens vliegt de batterij leeg. Maar hij stond gewoon op standby. Iemand een idee waar ik dat moet zoeken?
hmm, blijkbaar heeft niemand dus het zelfde...quote:Op zondag 20 mei 2012 12:19 schreef netolk het volgende:
Hey, ik heb iets raars met de equlizer van de standaard mp3 speler...
met gingerbread had ik helemaal negens last van en nu kan ik de eq niet meer gebruiken, want als hij op iets anders staat dan standaard (dus ook niet aangepast) dan word het geluid brak (in de zin van heel krakerig enzo) hebben meer mensen dit probleem of is het just me?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |