Ik heb het een keer gedaan dus moet kunnen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:30 schreef fotostarter het volgende:
Kun je niet zonder rooten weer teruggaan naar de versie die je had toen je het toestel kocht?
Weet je ook nog hoe? Ik zie door alle roms mijn telefoon niet meerquote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:35 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik heb het een keer gedaan dus moet kunnen.
Gewoon versie die je wil hebben van Sammobile plukken en met Odin flashen. Ik ging mijn vorige SGS verkopen en er stond 2.3.6 op dus heb ik hem teruggezet naar 2.3.4. Ik kon het die man niet aandoen om hem met die bug op te schepen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:43 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Weet je ook nog hoe? Ik zie door alle roms mijn telefoon niet meer
Mijn standaard rom was JUIST 2.3.6 en die liep echt geweldig. Geen enkel probleem mee gehadquote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:46 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Gewoon versie die je wil hebben van Sammobile plukken en met Odin flashen. Ik ging mijn vorige SGS verkopen en er stond 2.3.6 op dus heb ik hem teruggezet naar 2.3.4. Ik kon het die man niet aandoen om hem met die bug op te schepen.
Nah ik durf dat ook niet zo hoor, maar dit was redelijk makkelijk. Trouwens typisch dat jij nergens last van had. Samsung heeft zelfs toegegeven dat er een fout in zat.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:33 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Mijn standaard rom was JUIST 2.3.6 en die liep echt geweldig. Geen enkel probleem mee gehad
Maar da ODIn flashen en zo, heb ik geen trek in. Ik sloop dan meer dan ik beter maak.
Ik heb toenhij nieuw was, de eerste 3 dagen veel gekut gehad. Toen de batterij 10 minuten eruit gehaald.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:46 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nah ik durf dat ook niet zo hoor, maar dit was redelijk makkelijk. Trouwens typisch dat jij nergens last van had. Samsung heeft zelfs toegegeven dat er een fout in zat.
nergens last van, dus het is iig wrs geen bugquote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:16 schreef geelkuikentje het volgende:
Ook even crossposten (in het centrale S2 topic is het handiger dan een eigen topic):
Sinds ik mijn Samsung Galaxy S2 heb geupdate naar 4.0.3 (PDA:LP7 / PHONE:LPS / CSC:LP3 (XEN)) heb ik een heel vreemd probleem:
Als ik in de youtube app ga zoeken en ik begin met de letter "i" dan loopt heel de telefoon vastGebruik ik een zoekterm waar ik niet begin met de letter "i" dan gaat het prima. Het enige wat nog kan is herstarten. De drie "toetsen" op de voorkant van m'n telefoon reageren helemaal nergens op. Iemand een idee? Updaten vanuit Kies geeft aan dat ik al de laatste versie van m'n software heb.
Misschien is het geen bug, maar wel very annoyingquote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:23 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
nergens last van, dus het is iig wrs geen bug
Je hebt het Apple-virus.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:16 schreef geelkuikentje het volgende:
Ook even crossposten (in het centrale S2 topic is het handiger dan een eigen topic):
Sinds ik mijn Samsung Galaxy S2 heb geupdate naar 4.0.3 (PDA:LP7 / PHONE:LPS / CSC:LP3 (XEN)) heb ik een heel vreemd probleem:
Als ik in de youtube app ga zoeken en ik begin met de letter "i" dan loopt heel de telefoon vastGebruik ik een zoekterm waar ik niet begin met de letter "i" dan gaat het prima. Het enige wat nog kan is herstarten. De drie "toetsen" op de voorkant van m'n telefoon reageren helemaal nergens op. Iemand een idee? Updaten vanuit Kies geeft aan dat ik al de laatste versie van m'n software heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |