Resurrection is een erg goede ROM.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:45 schreef Luchtkoker het volgende:
Ik zit nog op Android 2.3.3Ik wil er een op AOSP gebaseerde Android ICS rom op zetten, ga hem dus rooten.
Ben echter compleet noob, en ik kom zeker wel uit het root proces etc, maar wat wordt doorgaans gezien als de beste custom ROM? Cyanogenmod spreekt me niet zo aan als ik de features op hun website zie, doet me allemaal vrij weinig.
Vertel, mijn waardige 16meter. Wat biedt het, los van de 6 hier genoemde features?quote:
Rooten is altijd stap 1. Zonder toegang totde kernel kan je ook geen rom installeren.quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:49 schreef Kreator het volgende:
Ik ben mij nu een tijdje aan het inlezen in de custom rom scene en de enige reden dat ik het niet heb gedaan is omdat ik veel gebruik maakte van mijn telefoon en geen crash wilde. Nu heb ik een Tab 2 gekocht, dus kan ik 's avonds sowieso wel lekker prutsen met als gevolg dat ik graag de Cyanogenmod wil installeren op mijn galaxy s 2.
Ik vraag me alleen nog 1 ding af.
Als ik deze handleiding lees: http://wiki.cyanogenmod.c...y_S_II:_Full_Update_Guide
Dan zie ik daar op een gegeven moment staan dat het rooten buiten de scope van het document valt. Ik heb op deze site wel een manier gevonden om te rooten:
http://galaxys2root.com/g...-s2-i9100-icsandroid-4-0/
Moet ik eerst die root toegang verkrijgen en dan pas de cyanogenmod handleiding volgen of moet dat in de volgorde die in de wiki staat beschreven?
Nee precies. dat dacht ik ook. Nu ja. vanavond maar eens een poging wagen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:14 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Rooten is altijd stap 1. Zonder toegang totde kernel kan je ook geen rom installeren.
Na idd het scherm slechts 5%.quote:Op woensdag 30 mei 2012 09:05 schreef netolk het volgende:
[..]
Ja, je hebt dus gewoon 5 dagen geen ene fuck met je phone gedaan
Ik weet ineens weer waarom ik er nogsteeds niet aan begonnen ben.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:31 schreef Prof_Hoax het volgende:
Ik heb een kernel : 3.0.15-I9100XXPL6-CL72050se.infra@SEP-53#3
met de mod: HyDrOG3N-ICS-18-03-12-sgs2.
Ik wilde hem updaten naar een nieuwe build of andere rom. Probleem:
Ik kan niet meer op mijn telefoon via USB... mijn computer ziet hem gewoon niet meer. Via KIES en dan verbindingsproblemen opnieuw de drivers geinstalleerd --> geen resultaat.
Dan maar via WIFI transfer de file proberen te versturen naar mijn GSM --> gaat niet, meer dan 100 MB dus moet je de "full" version kopen.
Hoerenzooi, gister 4 uur mee bezig geweest en nog niet gelukt
ik heb alleen een bumper eromheen omdat ik als de dood ben dat t scherm sneuveltquote:Op woensdag 30 mei 2012 13:34 schreef Green1 het volgende:
Ik heb inmiddels weer een nieuwe![]()
Maareh, wat voor hoesje hebben jullie? Ik kan niet kiezen..
Zo'n siliconen ding? Daar zit ik ook aan te denken.. Alleen beschermt dat niet je scherm tegen krassen enzo. Dus ik moet ook nog een screenprotector hebben, maar ik weet niet of dat goed werkt met een touchscreen, en ze zijn altijd zo klote om erop te zetten zonder bubbels en vuilquote:Op woensdag 30 mei 2012 13:47 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik heb alleen een bumper eromheen omdat ik als de dood ben dat t scherm sneuvelt
Vrij irritant ja en het scherm wordt er ook nog stroef van.quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:52 schreef Green1 het volgende:
[..]
en ze zijn altijd zo klote om erop te zetten zonder bubbels en vuil
Ik heb deze: http://www.bol.com/nl/p/b(...)ii/9005000011589580/quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:34 schreef Green1 het volgende:
Ik heb inmiddels weer een nieuwe![]()
Maareh, wat voor hoesje hebben jullie? Ik kan niet kiezen..
Op mijn vorige telefoon (zonder touchscreen) had ik een zagg invisible shield. En dat valt op zich wel mee met stroefheid. Alleen is dat een hel om op je scherm te krijgen. Want dat spul is heel slap en plakt. En je moet het met veel vloeistof op je scherm zien te krijgen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:57 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Vrij irritant ja en het scherm wordt er ook nog stroef van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |