http://www.androidauthori(...)national-sgs2-28163/quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:47 schreef Roellie80 het volgende:
Ik krijg het rooten niet voor elkaar![]()
Heb nu al wel 30 verschillende kernels geprobeerd, ding wil niet booten.
Heb nu maar weer m'n Russische ICS4 draaiende.. werkt prima maar het accuverbruik is echt insane
Hehe, ik vorige week ookquote:Op donderdag 10 mei 2012 11:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik heb daarnet trouwens een minikrasje ontdekt op mijn scherm.![]()
[ afbeelding ]
Daarom heb ik screen protector eropquote:Op donderdag 10 mei 2012 11:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik heb daarnet trouwens een minikrasje ontdekt op mijn scherm.![]()
[ afbeelding ]
Heb ik bij de vorige SGS wel gehad, maar werd het scherm wel een stuk stroever van.quote:
File explorer wou handig zijn inderdaad. Google play heb ik hetzelfde probleem mee, heb jij al ergens een apk gevonden welke je wel kan starten?quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:59 schreef SiGNe het volgende:
[..]
http://www.androidauthori(...)national-sgs2-28163/
En als je nog een normale kernel zoekt: http://www.androidauthori(...)xlpb-firmware-55848/
Ik draai sinds gister ook een nightly CM9 alleen mis ik best wel wat dingen, een file explorer bijvoorbeeld en google play hadden ze er toch wel minstens in mogen zetten.
Het lukt me niet om de Gapps Rom te installeren omdat m;n ROm manager outdated schijnt te zijn en als ik een google play app probeer te downloaden wil die niet opstarten.
Ik kan m'n Rom manager dus niet updaten omdat ik niet op google play kom.
En doordat er geen file explorer in zit én de USB connectie niet herkend wordt kan ik ook niet handmatig een app toevoegen... niet echt handig.
.
Cyanogen 9 is kennelijk nog niet helemaal klaar voor de Galaxy 2
dan had je er maar niet zo hard op moeten rammenquote:Op donderdag 10 mei 2012 19:16 schreef gogosweden het volgende:
ik doel er dus op dat het knopje wss lam begint te worden, en of jullie daar ook last van hebben
Nee en daarom heb ik zojuist een recovery gedaan, zit weer op ICS 4.0.3quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:52 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
File explorer wou handig zijn inderdaad. Google play heb ik hetzelfde probleem mee, heb jij al ergens een apk gevonden welke je wel kan starten?
rammen schreef ik alleen maar omdat het leuker klonk dan drukken, en nu even serieus antwoorden?quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:38 schreef netolk het volgende:
[..]
dan had je er maar niet zo hard op moeten rammen
Even voorleggen aan GMSrepareren.nl bij belsimpel zeiden ze tegen mij dat de ene dode suppixel niet onder garantie viel van mij Tab 7.7 en GSMrepareren.nl heeft hem nu in reparatie onder garantiequote:Op donderdag 10 mei 2012 21:01 schreef gogosweden het volgende:
[..]
rammen schreef ik alleen maar omdat het leuker klonk dan drukken, en nu even serieus antwoorden?
en terecht want feitelijk leveren ze je gewoon een (deels) defect apparaatquote:Op donderdag 10 mei 2012 22:54 schreef Co_OL het volgende:
[..]
Even voorleggen aan GMSrepareren.nl bij belsimpel zeiden ze tegen mij dat de ene dode suppixel niet onder garantie viel van mij Tab 7.7 en GSMrepareren.nl heeft hem nu in reparatie onder garantie
Wat heeft een button met dooie pixels te maken.quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:54 schreef Co_OL het volgende:
[..]
Even voorleggen aan GMSrepareren.nl bij belsimpel zeiden ze tegen mij dat de ene dode suppixel niet onder garantie viel van mij Tab 7.7 en GSMrepareren.nl heeft hem nu in reparatie onder garantie
Dat ze beiden onder garantie gerepareerd kunnen worden bij dat bedrijf wat Co_OL noemdequote:Op donderdag 10 mei 2012 23:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wat heeft een button met dooie pixels te maken.
Weet niet of het je nog kan interesseren; hier werkt de gapps-rom primaquote:Op donderdag 10 mei 2012 20:57 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Nee en daarom heb ik zojuist een recovery gedaan, zit weer op ICS 4.0.3
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:50 schreef Roellie80 het volgende:
Ik zat ook al te zoeken naar een mogelijkheid screendumps te maken. Dat werkt blijkbaar (ook) niet met deze mod
Wel ben ik ERG content met mijn accuverbruik. Bij m'n eerdere signed ICS mod zou m'n toestel tegen deze tijd zo'n beetje om power gaan zeuren. Zegmaar nog maximaal 20%.
Nu staat ie nog op 86%. Amazing wat een andere mod (en een extended batterykit) voor verschil maken
Screenshot maak ik gewoon met de powerknop en de homeknop.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:39 schreef SiGNe het volgende:
Zo te zien slecht bereik met je telefoon en je WiFi slurpt meer srtoom dan je batterij denkt (da's waarschijnlijk door een wakelock van een programma)
Ik weet niet welke rom je draait (en dan met name de modem, ik draai MODEM_I9100XXLPB_REV_02_CL1101286.tar.md5 en bij mij is die balk helemaal groen.)
Welk programma gebruik je trouwens voor screendumps?
Als je de standaard rom draait ziet dat er toch niet zo belabberd uitquote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:58 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Screenshot maak ik gewoon met de powerknop en de homeknop.
Ik draai de standaard rom, niets geroot
Niet? 9 uur op een volle accu, met 2 flinke drops?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:13 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Als je de standaard rom draait ziet dat er toch niet zo belabberd uit
Ik bedoel die screenshot, die streepjes enzo.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:20 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Niet? 9 uur op een volle accu, met 2 flinke drops?
Ben nu terug naar de oude rom 2.3.6(?) daar had ik geen gekloot mee
ICS is voor mij gewoon niet leuk. Alleen maar gekloot.
Ohw zoquote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:24 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik bedoel die screenshot, die streepjes enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |