SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.____________________________________________________________________________________
Reviews
Hardware.info
http://nl.hardware.info/r(...)s-ii-gt-i9100-review
Phone Arena
http://www.phonearena.com(...)y-S-II-Review_id2728
Techradar.com
http://www.techradar.com/(...)axy-s2-930907/review
Tweakers.net
http://tweakers.net/revie(...)-kracht-vooruit.html
Mobile-Review
http://www.mobile-review.com/review/samsung-galaxy-s2-en.shtml
http://www.mobile-review.com/review/samsung-galaxy-s2-2-en.shtml
Engadget - Samsung Galaxy S II review
http://www.engadget.com/2011/04/28/samsung-galaxy-s-ii-review/
CNET UK - Samsung Galaxy S 2 review
http://reviews.cnet.co.uk(...)s-2-review-50002442/Beware of the Raping Zebra's
Wat een jeukzin trouwensquote:Op de Samsung Galaxy S ll is de MMM-Widget pre-installed. Met deze widget ervaar je je favoriete muziek, films en media waar en wanneer je maar wilt.
40 heb ik nog nooit van m'n leven gehaald.quote:Op donderdag 10 mei 2012 08:05 schreef Olle. het volgende:
Hiep hoi het probleem met de batterij begint zich weer voor te doen!![]()
we bouwen af in het begin 40 uur en ik zit nu op de 16 uur alweer!
ik heb extended batteryquote:Op donderdag 10 mei 2012 11:35 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
40 heb ik nog nooit van m'n leven gehaald.
de eerste?quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik heb daarnet trouwens een minikrasje ontdekt op mijn scherm.![]()
[ afbeelding ]
Ja de eerste. Maar ik heb geen idee wat er gebeurd moet zijn.quote:
Ja, dat heb ik met mijn achterkant...quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:45 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja de eerste. Maar ik heb geen idee wat er gebeurd moet zijn.
hier ook zo, ineens zak het krasjes er in...quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:45 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja de eerste. Maar ik heb geen idee wat er gebeurd moet zijn.
Hoe root je 'm dan?quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:47 schreef Roellie80 het volgende:
Ik krijg het rooten niet voor elkaar![]()
Heb nu al wel 30 verschillende kernels geprobeerd, ding wil niet booten.
Heb nu maar weer m'n Russische ICS4 draaiende.. werkt prima maar het accuverbruik is echt insane
Met Odis de kernel vervangen.. dat zou de eerste stap moeten zijn. Maar welke kernel ik er ook in gooi. Het ding boot niet meer.quote:
Ja hij zit wel gunstig onderin. Hij is een beetje oppervlakkig zodat het aan de lichtinval ligt of je hem ziet. Je moet dus eigenlijk zoeken om hem te vinden, maar is toch zonde.quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:02 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik met mijn achterkant...
Wel zonde!! Zit het krasje een beetje gunstig of niet?
Ik volg je niet helemaal. Je hebt je toestel nu draaiende maar toch boot ie niet? Hij is niet geroot maar je hebt wel een Russische rom geflasht?quote:Op donderdag 10 mei 2012 13:10 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Met Odis de kernel vervangen.. dat zou de eerste stap moeten zijn. Maar welke kernel ik er ook in gooi. Het ding boot niet meer.
Het zou kunnen komen doordat er een ICS 4 rom op staat en deze misschien niet kan communieren met de kernels welke al een jaartje meegaan maar dit weet ik niet zeker.
De kernel welke ik heb staat er niet tussen op het XDA forum. Dus zoals er staat heb ik kernels geprobeert welke in de buurt komen. Helaas zonder succes.quote:Op donderdag 10 mei 2012 13:35 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ik volg je niet helemaal. Je hebt je toestel nu draaiende maar toch boot ie niet? Hij is niet geroot maar je hebt wel een Russische rom geflasht?
Je kan niet zomaar willekeurige kernels gaan flashen. Kijk goed in dat XDA topic welke kernel je nodig hebt.
whehe. nouja, kan ik het helpen. Met een heel aantal europese kernels werkte het niet.quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:23 schreef Catch22- het volgende:
wtf, jij maakt het jezelf echt nodeloos moeilijk volgens mij...
http://www.androidauthori(...)national-sgs2-28163/quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:47 schreef Roellie80 het volgende:
Ik krijg het rooten niet voor elkaar![]()
Heb nu al wel 30 verschillende kernels geprobeerd, ding wil niet booten.
Heb nu maar weer m'n Russische ICS4 draaiende.. werkt prima maar het accuverbruik is echt insane
Hehe, ik vorige week ookquote:Op donderdag 10 mei 2012 11:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Daarom heb ik screen protector eropquote:Op donderdag 10 mei 2012 11:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Heb ik bij de vorige SGS wel gehad, maar werd het scherm wel een stuk stroever van.quote:
File explorer wou handig zijn inderdaad. Google play heb ik hetzelfde probleem mee, heb jij al ergens een apk gevonden welke je wel kan starten?quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:59 schreef SiGNe het volgende:
[..]
http://www.androidauthori(...)national-sgs2-28163/
En als je nog een normale kernel zoekt: http://www.androidauthori(...)xlpb-firmware-55848/
Ik draai sinds gister ook een nightly CM9 alleen mis ik best wel wat dingen, een file explorer bijvoorbeeld en google play hadden ze er toch wel minstens in mogen zetten.
Het lukt me niet om de Gapps Rom te installeren omdat m;n ROm manager outdated schijnt te zijn en als ik een google play app probeer te downloaden wil die niet opstarten.
Ik kan m'n Rom manager dus niet updaten omdat ik niet op google play kom.
En doordat er geen file explorer in zit én de USB connectie niet herkend wordt kan ik ook niet handmatig een app toevoegen... niet echt handig.
.
Cyanogen 9 is kennelijk nog niet helemaal klaar voor de Galaxy 2
dan had je er maar niet zo hard op moeten rammenquote:Op donderdag 10 mei 2012 19:16 schreef gogosweden het volgende:
ik doel er dus op dat het knopje wss lam begint te worden, en of jullie daar ook last van hebben
Nee en daarom heb ik zojuist een recovery gedaan, zit weer op ICS 4.0.3quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:52 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
File explorer wou handig zijn inderdaad. Google play heb ik hetzelfde probleem mee, heb jij al ergens een apk gevonden welke je wel kan starten?
rammen schreef ik alleen maar omdat het leuker klonk dan drukken, en nu even serieus antwoorden?quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:38 schreef netolk het volgende:
[..]
dan had je er maar niet zo hard op moeten rammen
Even voorleggen aan GMSrepareren.nl bij belsimpel zeiden ze tegen mij dat de ene dode suppixel niet onder garantie viel van mij Tab 7.7 en GSMrepareren.nl heeft hem nu in reparatie onder garantiequote:Op donderdag 10 mei 2012 21:01 schreef gogosweden het volgende:
[..]
rammen schreef ik alleen maar omdat het leuker klonk dan drukken, en nu even serieus antwoorden?
en terecht want feitelijk leveren ze je gewoon een (deels) defect apparaatquote:Op donderdag 10 mei 2012 22:54 schreef Co_OL het volgende:
[..]
Even voorleggen aan GMSrepareren.nl bij belsimpel zeiden ze tegen mij dat de ene dode suppixel niet onder garantie viel van mij Tab 7.7 en GSMrepareren.nl heeft hem nu in reparatie onder garantie
Wat heeft een button met dooie pixels te maken.quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:54 schreef Co_OL het volgende:
[..]
Even voorleggen aan GMSrepareren.nl bij belsimpel zeiden ze tegen mij dat de ene dode suppixel niet onder garantie viel van mij Tab 7.7 en GSMrepareren.nl heeft hem nu in reparatie onder garantie
Dat ze beiden onder garantie gerepareerd kunnen worden bij dat bedrijf wat Co_OL noemdequote:Op donderdag 10 mei 2012 23:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wat heeft een button met dooie pixels te maken.
Weet niet of het je nog kan interesseren; hier werkt de gapps-rom primaquote:Op donderdag 10 mei 2012 20:57 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Nee en daarom heb ik zojuist een recovery gedaan, zit weer op ICS 4.0.3
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:50 schreef Roellie80 het volgende:
Ik zat ook al te zoeken naar een mogelijkheid screendumps te maken. Dat werkt blijkbaar (ook) niet met deze mod
Wel ben ik ERG content met mijn accuverbruik. Bij m'n eerdere signed ICS mod zou m'n toestel tegen deze tijd zo'n beetje om power gaan zeuren. Zegmaar nog maximaal 20%.
Nu staat ie nog op 86%. Amazing wat een andere mod (en een extended batterykit) voor verschil maken
Screenshot maak ik gewoon met de powerknop en de homeknop.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:39 schreef SiGNe het volgende:
Zo te zien slecht bereik met je telefoon en je WiFi slurpt meer srtoom dan je batterij denkt (da's waarschijnlijk door een wakelock van een programma)
Ik weet niet welke rom je draait (en dan met name de modem, ik draai MODEM_I9100XXLPB_REV_02_CL1101286.tar.md5 en bij mij is die balk helemaal groen.)
Welk programma gebruik je trouwens voor screendumps?
Als je de standaard rom draait ziet dat er toch niet zo belabberd uitquote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:58 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Screenshot maak ik gewoon met de powerknop en de homeknop.
Ik draai de standaard rom, niets geroot
Niet? 9 uur op een volle accu, met 2 flinke drops?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:13 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Als je de standaard rom draait ziet dat er toch niet zo belabberd uit
Ik bedoel die screenshot, die streepjes enzo.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:20 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Niet? 9 uur op een volle accu, met 2 flinke drops?
Ben nu terug naar de oude rom 2.3.6(?) daar had ik geen gekloot mee
ICS is voor mij gewoon niet leuk. Alleen maar gekloot.
Ohw zoquote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:24 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik bedoel die screenshot, die streepjes enzo.
Ik heb het een keer gedaan dus moet kunnen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:30 schreef fotostarter het volgende:
Kun je niet zonder rooten weer teruggaan naar de versie die je had toen je het toestel kocht?
Weet je ook nog hoe? Ik zie door alle roms mijn telefoon niet meerquote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:35 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik heb het een keer gedaan dus moet kunnen.
Gewoon versie die je wil hebben van Sammobile plukken en met Odin flashen. Ik ging mijn vorige SGS verkopen en er stond 2.3.6 op dus heb ik hem teruggezet naar 2.3.4. Ik kon het die man niet aandoen om hem met die bug op te schepen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:43 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Weet je ook nog hoe? Ik zie door alle roms mijn telefoon niet meer
Mijn standaard rom was JUIST 2.3.6 en die liep echt geweldig. Geen enkel probleem mee gehadquote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:46 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Gewoon versie die je wil hebben van Sammobile plukken en met Odin flashen. Ik ging mijn vorige SGS verkopen en er stond 2.3.6 op dus heb ik hem teruggezet naar 2.3.4. Ik kon het die man niet aandoen om hem met die bug op te schepen.
Nah ik durf dat ook niet zo hoor, maar dit was redelijk makkelijk. Trouwens typisch dat jij nergens last van had. Samsung heeft zelfs toegegeven dat er een fout in zat.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:33 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Mijn standaard rom was JUIST 2.3.6 en die liep echt geweldig. Geen enkel probleem mee gehad
Maar da ODIn flashen en zo, heb ik geen trek in. Ik sloop dan meer dan ik beter maak.
Ik heb toenhij nieuw was, de eerste 3 dagen veel gekut gehad. Toen de batterij 10 minuten eruit gehaald.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:46 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nah ik durf dat ook niet zo hoor, maar dit was redelijk makkelijk. Trouwens typisch dat jij nergens last van had. Samsung heeft zelfs toegegeven dat er een fout in zat.
nergens last van, dus het is iig wrs geen bugquote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:16 schreef geelkuikentje het volgende:
Ook even crossposten (in het centrale S2 topic is het handiger dan een eigen topic):
Sinds ik mijn Samsung Galaxy S2 heb geupdate naar 4.0.3 (PDA:LP7 / PHONE:LPS / CSC:LP3 (XEN)) heb ik een heel vreemd probleem:
Als ik in de youtube app ga zoeken en ik begin met de letter "i" dan loopt heel de telefoon vastGebruik ik een zoekterm waar ik niet begin met de letter "i" dan gaat het prima. Het enige wat nog kan is herstarten. De drie "toetsen" op de voorkant van m'n telefoon reageren helemaal nergens op. Iemand een idee? Updaten vanuit Kies geeft aan dat ik al de laatste versie van m'n software heb.
Misschien is het geen bug, maar wel very annoyingquote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:23 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
nergens last van, dus het is iig wrs geen bug
Je hebt het Apple-virus.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:16 schreef geelkuikentje het volgende:
Ook even crossposten (in het centrale S2 topic is het handiger dan een eigen topic):
Sinds ik mijn Samsung Galaxy S2 heb geupdate naar 4.0.3 (PDA:LP7 / PHONE:LPS / CSC:LP3 (XEN)) heb ik een heel vreemd probleem:
Als ik in de youtube app ga zoeken en ik begin met de letter "i" dan loopt heel de telefoon vastGebruik ik een zoekterm waar ik niet begin met de letter "i" dan gaat het prima. Het enige wat nog kan is herstarten. De drie "toetsen" op de voorkant van m'n telefoon reageren helemaal nergens op. Iemand een idee? Updaten vanuit Kies geeft aan dat ik al de laatste versie van m'n software heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |