link naar die review?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:00 schreef Green1 het volgende:
Godverdomme, ik wil geen branded telefoon. Morgen ga ik samsung en de winkel wel bellen.
Hier baal ik van.
Is er nog een andere manier om er achter te komen? In de telefoon zelf staat niks van KPN. Geen logo, niks..alleen KIES heeft het er over.
Edit:
Oke, hij is dus op de één of andere manier branded.
Ik ga hem weer inpakken en morgen terugsturen.
Wat een ongelofelijke tiefuszooi![]()
![]()
Ik zal ook eerdaags even een gepeperde review over deze winkel schrijven; nadat ik mijn geld terug heb.
Die schrijf ik wel als het achter de rug is..quote:
Ik ook, krijg hem morgen binnenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:36 schreef Green1 het volgende:
[..]
http://www.telecomlink.nl/product_info.php?products_id=526
Kan ook zijn dat KPN teveel telefoons heeft ingekocht en die hebben doorverkocht aan telecomlink, al gok ik eerder dat het je een refurbished apparaat hebt gekregen (hoewel ik me dan weer afvraag of die na reparatie ook branded worden geflashed of dat die standaard een stock ROM krijgen)quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:36 schreef Green1 het volgende:
[..]
http://www.telecomlink.nl/product_info.php?products_id=526
Nou, dan moet je maar gelijk even *#1234# bellen, misschien staat er bij jou wel TMOBILE ofzoquote:
Is er een manier om geen refurbished telefoon te krijgen ofzo? Ik wil gewoon een nieuwe, unbranded telefoon, waar niks mis mee isquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:45 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat KPN teveel telefoons heeft ingekocht en die hebben doorverkocht aan telecomlink, al gok ik eerder dat het je een refurbished apparaat hebt gekregen (hoewel ik me dan weer afvraag of die na reparatie ook branded worden geflashed of dat die standaard een stock ROM krijgen)
Dat zou idd verklaren waarom z'n toestel al geverifieerd was bij Samsung. Het kan natuurlijk niet door de beugel dat ze refurbished toestellen verkopen als nieuw. Green, ik zou idd even aan de bel trekken.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:45 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat KPN teveel telefoons heeft ingekocht en die hebben doorverkocht aan telecomlink, al gok ik eerder dat het je een refurbished apparaat hebt gekregen (hoewel ik me dan weer afvraag of die na reparatie ook branded worden geflashed of dat die standaard een stock ROM krijgen)
Nee, ik heb geen informatie over de telefoon bij samsung ingevuld (geen imei ofzo). Dat ging alleen via mijn e-mailadres.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:50 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Dat zou idd verklaren waarom z'n toestel al geverifieerd was bij Samsung. Het kan natuurlijk niet door de beugel dat ze refurbished toestellen verkopen als nieuw. Green, ik zou idd even aan de bel trekken.
In de winkel de telefoon bekijken en opstarten, kijken of je mappen/files tegenkomt die niet op een officiële stock ICS/GB horen te staan.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:47 schreef Green1 het volgende:
[..]
Is er een manier om geen refurbished telefoon te krijgen ofzo? Ik wil gewoon een nieuwe, unbranded telefoon, waar niks mis mee is
Edit: Jeej, ik heb hem weer netjes in het doosje kunnen krijgen, met alle snoertjes er bij![]()
Wat is het verschil tussen i9100G en i9100 dan?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:03 schreef FredVleespet het volgende:
Morgen mijn telefoon maar even nalopen dan, anders gaat hij mooi terug. Had ze ook al gemailt of ze niet stiekem de i9100G als i9100 verkopen, maar dat was niet het geval volgens hem.
Ja.. zag er prima uit.. Er zat zo'n zegeltje van samsung op.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:22 schreef FredVleespet het volgende:
Zat je doos wel verzegeld? En stickerfolie op je scherm?
Flashen met Odin en de XEN versie van sammobile dan heb je origineelquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:45 schreef Green1 het volgende:
WTF is dit nu weer.
Ik heb deze telefoon gekocht, dus niet via een abonnement. En toch zie ik dit in kies staan:
[ afbeelding ]
Ik heb niet eens KPN, maar Vodafone (nu nog).
Ja, dat gezeik, daar heb ik dus geen zin in Voor het zelfde geld staat er ergens in de kleine lettertjes van Samsung dat je je garantie dan verneukt.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:28 schreef Co_OL het volgende:
[..]
Flashen met Odin en de XEN versie van sammobile dan heb je origineel
Dat zegt nog niks, refurbishbedrijven werken in opdracht van samsung en hebben dus nieuw plastic op het scherm, een nieuw doosje (met nieuwe kabels) en een nieuw zegeltje op de doos.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:27 schreef Green1 het volgende:
[..]
Ja.. zag er prima uit.. Er zat zo'n zegeltje van samsung op.
Precies, dat wil ik dus niet.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:33 schreef FredVleespet het volgende:
Dat verneuk je toch ook met flashen , staat altijd in die how-to guides
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |