Oh mijn godquote:Op maandag 14 mei 2012 11:56 schreef tralalala het volgende:
http://www.nederland1.nl/programma/rijdende-rechter
quote:Op maandag 14 mei 2012 11:56 schreef tralalala het volgende:
omnomnomquote:Op maandag 14 mei 2012 11:56 schreef tralalala het volgende:
Onderwerp is mij nog niet duidelijk, zal iets met honden te maken hebben denk ik.quote:Op maandag 14 mei 2012 14:14 schreef Karina het volgende:
Ik kan het niet luisteren op mijn werk, samenvatting?
Tx, dat klinkt inderdaad goed, ruziequote:Op maandag 14 mei 2012 14:31 schreef tralalala het volgende:
[..]
Onderwerp is mij nog niet duidelijk, zal iets met honden te maken hebben denk ik.
Maar mevrouw loopt alleen maar te zeiken op iedereen inclusief Meester Visser.
Meester Visser pikt dit niet en meldt dat. Daarna valt ze vermoedelijk de andere vrouw aan.
Doet er ook niet toe. Met de vrouw in het groen wordt alles leuk. Maar het gaat over een schutting...quote:Op maandag 14 mei 2012 14:31 schreef tralalala het volgende:
[..]
Onderwerp is mij nog niet duidelijk.
Ze zei echt mepperenquote:Op maandag 14 mei 2012 14:46 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ben wel benieuwd waarom ze ging mepperen.
filmpje duurt 29 secondenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 08:24 schreef Operc het volgende:
Kijken jullie allemaal die voorstukjes op internet? Ik doe dat juist bewust niet, afleveringen zijn al niet erg lang en ben bang dat ze de leukste dingen al laten zien enzo.
Buurtjesquote:De buurtjes Sandifort en van Wessem...
Het hele team van de rijdende rechter zijn stuk voor stuk dikke trollen. Dan zie je ook erg goed in de montage terug. maargoed, daardoor is het wel een dik succes!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:31 schreef Buitendam het volgende:
[..]
BuurtjesHet zijn gewoon een paar behoorlijke trolls daar op de redactie die ze deze stukjes laten schrijven.
Dus Meester Visser is vandaag een bemiddelaar als John Williams ipv een rechter?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 08:00 schreef Karina het volgende:
Vreemd dat er geen beschrijving staat op tvgids.nl, daarom maar even van teletekst gehaald:
[ afbeelding ]
Het gaat om een schutting dus.
Eddy, de begeleider van Meester Visserquote:
en ze gaat achter iets aan!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:31 schreef waxmask het volgende:
Een bipolairtje....dat kan nog eens leuk worden!!!!
Die vroeger een man was?quote:
Dat wel inderdaad.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:15 schreef alors het volgende:
Het kan bijna alleen maar tegenvallen nu de verwachtingen zo hoog gespannen zijn
die vrouw is een gazelle!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:15 schreef alors het volgende:
Het kan bijna alleen maar tegenvallen nu de verwachtingen zo hoog gespannen zijn
twee pitjes die vechtenquote:
toen ie nog zwart wasquote:
zwanger hewquote:
er zijn ook medische programma;s op de POquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:24 schreef darkshadow16 het volgende:
Zo gewoon kanker op de publieke omroep?
Bedoelde in een niet medisch programmaquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:24 schreef donald_dick het volgende:
[..]
er zijn ook medische programma;s op de PO
Of de betere variant: dan is die vrouw Kees van Kooten.quote:
Ze houdt van de natuurquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:25 schreef MilaNL het volgende:
Heb het probleem even gemist, maar doet er waarschijnlijk weinig toe.
ze schijt iig niet op de natuurquote:
Idd Kooten en de Bie is veel beterquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:26 schreef OProg het volgende:
[..]
Of de betere variant: dan is die vrouw Kees van Kooten.
die is wel makkelijk te nueckenquote:
en cavia's!quote:
Dit dusquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:25 schreef MilaNL het volgende:
Heb het probleem even gemist, maar doet er waarschijnlijk weinig toe.
altijd?quote:
beter dan een pitjes kapselquote:
Heel nederland vraagt zich dat nu af...quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:28 schreef OProg het volgende:
Ik heb even gemist wat er met de oude vogels is.
he, het is geen SBS hiero!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:29 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Heel nederland vraagt zich dat nu af...
gelukkig heeft zij kleren aanquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:30 schreef Wrijfhout het volgende:
Ik zou wensen dat zoeen uit de buurt verhuist, wat een klerewijf lijkt me dat haha
ONGESTELD!quote:
Zijn ook gewoon kankerfiguren.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:30 schreef tralalala het volgende:
Die andere 2 gaan ook niet vrijuit hoor.
Ze LIJKT op Hans Teeuwen. Met een haarband.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:31 schreef Palomar het volgende:
ze praat net als zo'n typetje van Hans Teeuwen
Nee!!!! Het is haar dak!!!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |