Hee, het is laat ja.... En jij ging slapen....quote:
Sorryquote:Op woensdag 9 mei 2012 00:01 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Hee, het is laat ja.... En jij ging slapen....
Ja maar, Ja maar... Ik moet nog....quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:06 schreef belle1608 het volgende:
*merlijn mee naar bed sleurt. Jouw wekker gaat ook weer vroeg*
* excuus zoekt *quote:
Wel! Euh.... Ik geniet even van de rust, anders kom ik niet stop.... ofzo...quote:
Slap, lekker ongezellig ,mij alleen laten gaan slapenquote:Op woensdag 9 mei 2012 00:10 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Wel! Euh.... Ik geniet even van de rust, anders kom ik niet stop.... ofzo...
* Merlijn Belle gaat instoppen... als goedmaker....quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:11 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Slap, lekker ongezellig ,mij alleen laten gaan slapen
quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:11 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* Merlijn Belle gaat instoppen... als goedmaker....
En nou lekker gaan slapen he? * deken optrekt en instopt *.... Verhaaltje van Noef de Beer voorleestquote:
Ahhquote:Op woensdag 9 mei 2012 00:13 schreef Merlijn het volgende:
[..]
En nou lekker gaan slapen he? * deken optrekt en instopt *.... Verhaaltje van Noef de Beer voorleest
Ik wil waaater!!quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:16 schreef Merlijn het volgende:
* Merlijn wegsluipt....
Zo... Nog even van de stilte genieten...
* zucht *quote:
*water opdrinkt*quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:18 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* zucht *
Beker water pakt en naar Belle brengt....
* weer naar boven loopt *quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:20 schreef belle1608 het volgende:
[..]
*water opdrinkt*
*mag ik nog een nachtzoentje?*
Okee...quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:21 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* weer naar boven loopt *
* nachtzoen op voorhoofd geeft *
En nu lekker gaan slapen....
* luistert aan de trap *quote:
* naar slaapkamer van Ireth loopt en Edward Cullen nachtlampje aanzet.... Even knuffelt en zegt: Het is maar een nare droom. Droom maar over fijne dingenquote:Op woensdag 9 mei 2012 00:34 schreef Ireth het volgende:
* Ireth roept: Merlijn!!! Mag er een nachtlampje aan? Ik heb eng gedroomd!
quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:34 schreef Ireth het volgende:
* Ireth roept: Merlijn!!! Mag er een nachtlampje aan? Ik heb eng gedroomd!
quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:36 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* naar slaapkamer van Ireth loopt en Edward Cullen nachtlampje aanzet.... Even knuffelt en zegt: Het is maar een nare droom. Droom maar over fijne dingen![]()
* Pappa Merlijn ook bedje in kruipt *
Mag ik ook naar mijn werk gaan.quote:Op woensdag 9 mei 2012 07:19 schreef belle1608 het volgende:
* belle1608 vraagt zich af waar iedereen uithangt, normaal zijn jullie altijd zo actief op de vroege ochtend!!
Ik wist al dat als jij je hier meld ik weer even de FP kan gaan bekijken.quote:Op woensdag 9 mei 2012 07:24 schreef DJMO het volgende:
ik meld me hier nooit voordat ik de FP volgeflikkerd heb met wat nieuws @ belle
mogguh .. is een keer wat vroeger wakker
Die had ik voor de verandering nog niet bekekenquote:Op woensdag 9 mei 2012 07:24 schreef DJMO het volgende:
ik meld me hier nooit voordat ik de FP volgeflikkerd heb met wat nieuws @ belle
mogguh .. is een keer wat vroeger wakker
quote:Op woensdag 9 mei 2012 07:27 schreef DJMO het volgende:
'dr stond ook nog vrij weinig vanmorgen belle ..
Maar je hept wel een goede fipo gekregen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 07:27 schreef DJMO het volgende:
'dr stond ook nog vrij weinig vanmorgen belle ..
wat er nu valt kan er vanavond niet vallen tijdens de 6,5k die er op de planning staanquote:Op woensdag 9 mei 2012 07:53 schreef Ireth het volgende:
Mijn hemel! Wat een boel water valt er uit de lucht!
Gmogguh!
Jij krijgt idd de volle laag.quote:Op woensdag 9 mei 2012 07:53 schreef Ireth het volgende:
Mijn hemel! Wat een boel water valt er uit de lucht!
Gmogguh!
Wat er hier valt, valt zowiezo niet bij jouquote:Op woensdag 9 mei 2012 07:55 schreef DJMO het volgende:
[..]
wat er nu valt kan er vanavond niet vallen tijdens de 6,5k die er op de planning staan
theoretisch gezien kan het water weer verdampen en bij DJMO nog eens vallenquote:Op woensdag 9 mei 2012 07:57 schreef Ireth het volgende:
[..]
Wat er hier valt, valt zowiezo niet bij jouOngeacht het tijdstip
Zoiets wou ik ook al zeggen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 07:57 schreef Ireth het volgende:
[..]
Wat er hier valt, valt zowiezo niet bij jouOngeacht het tijdstip
Goeiemorgenquote:Op woensdag 9 mei 2012 08:35 schreef DJMO het volgende:
kan je voortaan even waarschuwen voor de foto's ireth![]()
Als je het verhaal wilt lezen van een man die al zijn hele leven gebukt gaat onder een of andere ziekte...quote:
Als jij hem nu eens kust ...quote:Op woensdag 9 mei 2012 08:37 schreef DJMO het volgende:
als je graag foto's ziet van een man die vol bulten zit .. be my guest ...
Ik heb het artikel ook gelezen en snap niet dat vrouwen hier zo tegen op kijken. Behalve zijn uiterlijk kan het best een leuke dude zijn ...quote:Op woensdag 9 mei 2012 08:39 schreef Ireth het volgende:
[..]
Als je het verhaal wilt lezen van een man die al zijn hele leven gebukt gaat onder een of andere ziekte...
* Ireth vind het heel erg triest
begrijp me niet verkeerd, ik vind het ook triest, maar dat HLN die foto's zonder waarschuwing groot formaat plaatst vind ik nou ook niet echt prettigquote:Op woensdag 9 mei 2012 08:39 schreef Ireth het volgende:
[..]
Als je het verhaal wilt lezen van een man die al zijn hele leven gebukt gaat onder een of andere ziekte...
* Ireth vind het heel erg triest
Mjah.. ik heb er weinig moeite mee om er naar te kijken, maar dat is natuurlijk voor iedereen persoonlijkquote:Op woensdag 9 mei 2012 08:42 schreef DJMO het volgende:
[..]
begrijp me niet verkeerd, ik vind het ook triest, maar dat HLN die foto's zonder waarschuwing groot formaat plaatst vind ik nou ook niet echt prettig
Vooral omdat er Bizar in staat.quote:
verslapen zeker?quote:
Nee dat niet. Ik noem het een "Mijn-bed-lag-te-lekker-en-ik-ga-wel-wat-later-naar-mijn-werk-ochtend".quote:
Dat had ik gisteren.quote:Op woensdag 9 mei 2012 09:03 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Nee dat niet. Ik noem het een "Mijn-bed-lag-te-lekker-en-ik-ga-wel-wat-later-naar-mijn-werk-ochtend".
Later beginnen eerder naar huis?quote:Op woensdag 9 mei 2012 09:03 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Nee dat niet. Ik noem het een "Mijn-bed-lag-te-lekker-en-ik-ga-wel-wat-later-naar-mijn-werk-ochtend".
Laat beginnen vroeg wel, je kunt niet allebei tegelijk....quote:
Oh da's fijnquote:Op woensdag 9 mei 2012 09:18 schreef DJMO het volgende:
de hoofdmoneteur gaat contact opnemen met de woningbouw om de schade evt. te vergoeden .. bood hij volledig uit zichzelf aan
Zeker.quote:
quote:Op woensdag 9 mei 2012 10:33 schreef Egberts het volgende:
* Egberts blaast wat leven in het topic
Iedereen aan het werk ofzo?
Dat moet ook gebeuren.quote:Op woensdag 9 mei 2012 10:33 schreef Egberts het volgende:
* Egberts blaast wat leven in het topic
Iedereen aan het werk ofzo?
Goedemorgen....Zoveel aan je hoofd?quote:Op woensdag 9 mei 2012 10:44 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ik ga zo maar een boek schrijven ofzo, dat hoofd moet leeg! Enne een goedemorgen
Het is pauze en jij gaat de kelder leegtrekken.quote:
lach je me nou uit\?quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:41 schreef Merlijn het volgende:
Zo.... Ik ben weer aan het werk... * proest *
Nee? Waarom zou ik?quote:
Ja hoor.quote:
Het is bijna twee weken goedgegaan...quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:13 schreef LaPeach het volgende:
Hallo allemaal
Merlijn ben je nog aan het kl*te met je telefoon??
MO heeft een "Fix you" dagquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:20 schreef DJMO het volgende:
_eindelijk_ droger wordt as we speak gemaakt nu
grrr vervelendquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:14 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Het is bijna twee weken goedgegaan...Nu toch maar eraf en wachten op de "echte" jailbreak.
yeahhhhquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:20 schreef DJMO het volgende:
_eindelijk_ droger wordt as we speak gemaakt nu
Heb je ook ervaring met android tablets? Die kut Bol.com heeft een aplikatie daarop geinstalleerd. Maar om die te verwijderen moet je met rootkids gaan kloten en dat is niet verstandig als je niet weet wat je doet.quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:07 schreef Merlijn het volgende:
Jailbreak maar van de foon afhaalt. Dit schiet niet op....
Goede middag.quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:13 schreef LaPeach het volgende:
Hallo allemaal
Merlijn ben je nog aan het kl*te met je telefoon??
Klein beetje Maar zo moeilijk is niet volgens mij.quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:25 schreef Rucky het volgende:
[..]
Heb je ook ervaring met android tablets? Die kut Bol.com heeft een aplikatie daarop geinstalleerd. Maar om die te verwijderen moet je met rootkids gaan kloten en dat is niet verstandig als je niet weet wat je doet.
[..]
nee, bewust nietquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:24 schreef DJMO het volgende:
alleen heb ik nu wel serieus echt een aanhanger om al m'n zooi naar de stort te brengen ...
Merlijn .. heb jij een trekhaak toevallig ?
m'n koffie _o-quote:
Nope. Ook die niet. Daarnaast mag ik niet met aanhanger rijden.quote:
Shht... Ik mag het niet.....quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:49 schreef vannelle het volgende:
Mag je wel hoor, alleen niet zwaarder dan 750 kg. Of de combinatie niet zwaarder dan 3500 kg als dat niet verhoogd is waarbij het trekkend voertuig zwaarder moet zijn dan kar+laadvermogen.
Zo, heel lulverhaal voor niks want je hebt geen trekhaak.
Dat lijkt mij ook niet van wat ik ervan gelezen heb maar als jij eens tijd hebt zou ik daar graag gebruik van maken voordat ik de boel om zeep help.quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:27 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Klein beetje Maar zo moeilijk is niet volgens mij.
Der moet ook altijd weer iemand zijn die het verpest.quote:
Het is een gave.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:06 schreef Rucky het volgende:
Der moet ook altijd weer iemand zijn die het verpest.
En het zijn ook altijd de zelfdequote:Op woensdag 9 mei 2012 14:06 schreef Rucky het volgende:
Der moet ook altijd weer iemand zijn die het verpest.
Jij bent ook echt overal goed in.quote:
geef hem nou niet al teveel credits, dalijk gaat hij nog naast zijn schoenen lopenquote:
Oh ja, en nog 1.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:23 schreef LaPeach het volgende:
[..]
geef hem nou niet al teveel credits, dalijk gaat hij nog naast zijn schoenen lopen
quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:24 schreef vannelle het volgende:
[..]
Oh ja, en nog 1.Toe maar, durven jullie wel?
Hou een bakje onder je zakje als je hem open maaktquote:Op woensdag 9 mei 2012 14:26 schreef vannelle het volgende:
Zo, lekker gedouched iig.
Nu nog ff naar de apotheek voor een nieuwe lading pijnstillers, vanmiddag alleen nog een 2e poging doen lasagne te maken zonder dat de groente overal behalve in de pan ligt.
een bakje onder zijn zakje?quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:28 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Hou een bakje onder je zakje als je hem open maaktje weet maar nooit
![]()
Bewaar je een stukje lasagna voor mij?
quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:30 schreef vannelle het volgende:
Ik heb nu geleerd het zakje boven de pan open te maken.
En tuurlijk bewaar ik een stukje voor je!
Hij liet z'n zak met groenten over de grond heen vallen?quote:
misschien had hij hem op de kop boven de pan,quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:33 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Hij liet z'n zak met groenten over de grond heen vallen?![]()
Althans.. hij opende hem van boven en het kwam er aan de onderkant uit
Ahh zo ja, nouja good als je een heethoofd bent misschien wel?quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:38 schreef Egberts het volgende:
[..]
misschien had hij hem op de kop boven de pan,
hoewel het niet praktisch is om de pan boven je kop te houden?
quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:17 schreef vannelle het volgende:
[..]
Mooi, en nu snel naar de sc want daar is het rustig.
Ow wacht..........
Hoiiiquote:
Onee ben jij zo'n ezel???quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:15 schreef vannelle het volgende:
Sommige ezels wel hoor!![]()
Maar inderdaad, errug rustig hier. Wonder why.....
Hoe is tie??quote:
Hou nog ff vol, de zomer komt er aan! 2013 geloof ik.quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:24 schreef LaPeach het volgende:
Zo trouwens moet toch nog wel ff iets kwijt...
Begin nu toch wel aardig moedeloos te worden door dit pokkeweer iedere keer zeg
1 dag mooi weer daarne weer dagen regen
Gelukkig dat houd me positiefquote:Op woensdag 9 mei 2012 15:25 schreef vannelle het volgende:
[..]
Hou nog ff vol, de zomer komt er aan! 2013 geloof ik.
Moet je eens naar www.accuweather.com gaan, kun je de vooruitzichten per plaatsnaam opzoeken.quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:27 schreef belle1608 het volgende:
*ook behoefte heeft aan zomers weer, maar hoopt eerst dat het a.s. vrijdag droog is, dan ga ik met m'n kleuters naar de Hortus Botanicus*
Meester van groep 6 zei: 'dit is net de leeftijd waarop ze je nog willen helpen als je het vraagt, als je het in groep 8 vraagt lachen ze je vierkant uit' dus nee dit was geen uitprobeersel.quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:29 schreef vannelle het volgende:
Nou Belle, dat klinkt alsof je een hele positieve dag hebt gehad.
Je had ook overwicht gelukkig, anders is het einde zoek met die snotapen.
Of is dat iets van vroeger dat je bij een invaller probeert hoe ver je kunt gaan?
Leuke traptredes heb jijquote:Op woensdag 9 mei 2012 15:30 schreef DJMO het volgende:
Kelder voor:
[ afbeelding ]
kelder na:
[ afbeelding ]
't water stond tot net onder de watermeter .... nu ligt er nog een klein laagje, en zit ik op de loodgieter te wachten met au rug ..
* vannelle schuift DJMO een paar vers gehaalde pijnstillers toequote:Op woensdag 9 mei 2012 15:30 schreef DJMO het volgende:
en zit ik op de loodgieter te wachten met au rug ..
Voor herhaling vatbaar dus.quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:31 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Meester van groep 6 zei: 'dit is net de leeftijd waarop ze je nog willen helpen als je het vraagt, als je het in groep 8 vraagt lachen ze je vierkant uit' dus nee dit was geen uitprobeersel.
Ik kende er al een aantal door broertjes/zusjes dus dat was wel fijn ook met de namen. En het zijn allemaal 'normale' namen dus niet zo heel moeilijk
Vooruitzicht: 10 en 11 uur, buien hahaquote:Op woensdag 9 mei 2012 15:30 schreef vannelle het volgende:
[..]
Moet je eens naar www.accuweather.com gaan, kun je de vooruitzichten per plaatsnaam opzoeken.
Regenkleding mee dus. Door de regen struinen is altijd een stuk minder leuk dan in je t-shirt van het mooie weer genieten.quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:33 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Vooruitzicht: 10 en 11 uur, buien haha
Wie weet valt het mee en ze zullen toch ook wel een regenprogramma hebbenquote:Op woensdag 9 mei 2012 15:35 schreef vannelle het volgende:
[..]
Regenkleding mee dus. Door de regen struinen is altijd een stuk minder leuk dan in je t-shirt van het mooie weer genieten.
Jammer joh!!
Ik vorig jaar, maar toen was het onwijs warm! (ook met de kleuters, toen als stagiaire)quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:42 schreef vannelle het volgende:
Geen idee, ben er nooit geweest.![]()
Maar misschien valt het idd mee, vooruitzichten veranderen nog wel eens.![]()
* vannelle duimt voor goed weer op vrijdag
Respect hoor... Ik heb mijn handen al vol aan 1 kleuterquote:Op woensdag 9 mei 2012 15:43 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Ik vorig jaar, maar toen was het onwijs warm! (ook met de kleuters, toen als stagiaire)
Heb er nu 26, volgend schooljaar 31quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:45 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Respect hoor... Ik heb mijn handen al vol aan 1 kleuterLaat staan 25+
Klinkt als een druk baantje idd, moet je goed kunnen lassowerpen om de groep bij elkaar te houden.quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:45 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Respect hoor... Ik heb mijn handen al vol aan 1 kleuterLaat staan 25+
En wat ga je morgen stuk maken zodat je'm morgen weer ziet?quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:45 schreef DJMO het volgende:
bijna een watervrije kelder heeft
lekker ding is er weer
D'r gaan naar de Hortus ook 8 moeders & m'n duo mee (anders kan ik ze niet vervoerenquote:Op woensdag 9 mei 2012 15:47 schreef vannelle het volgende:
[..]
Klinkt als een druk baantje idd, moet je goed kunnen lassowerpen om de groep bij elkaar te houden.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:48 schreef vannelle het volgende:
[..]
En wat ga je morgen stuk maken zodat je'm morgen weer ziet?
quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:47 schreef vannelle het volgende:
[..]
Klinkt als een druk baantje idd, moet je goed kunnen lassowerpen om de groep bij elkaar te houden.
duo?quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:48 schreef belle1608 het volgende:
[..]
D'r gaan naar de Hortus ook 8 moeders & m'n duo mee (anders kan ik ze niet vervoeren)
Zij werkt ma,di,wo,vr en ik de donderdagquote:Op woensdag 9 mei 2012 15:49 schreef vannelle het volgende:
[..]
duo?
staan jullie met z'n 2en voor de klas of vraag ik nu iets heel stoms?
quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:47 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Heb er nu 26, volgend schooljaar 31
Oeee lekkah DJMO, kan je niet stiekum een foto maken
Kee, duidelijk. Thanks!quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:50 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Zij werkt ma,di,wo,vr en ik de donderdag
Op wo & vr geeft ik extra ondersteuning in mijn klas en staan we dus 'dubbel'
quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:01 schreef Merlijn het volgende:
Zo... nog een uurtje prullen en dan kunnen we weer naar huus.
Punten geven met de trapmethode!quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:26 schreef belle1608 het volgende:
Dus tijdens spelling was het dood, dood stil, je kon een speld laten vallen! Ik toetsen nagekeken, maar kon ze niet beoordelen want ik weet niet hoe hun eigen juf dat doet (heb ik ook aan ze uitgelegd, vonden ze jammer maar wel begrijpelijk.
haha wat een methodequote:Op woensdag 9 mei 2012 16:01 schreef Egberts het volgende:
[..]
Punten geven met de trapmethode!
Je gaat boven aan de trap staan en laat de stapel toetsen uit je hand vallen. Alles dat tot onder komt heeft een 1, tot aan de eerste tree een 2 und so weiter
U heeft een pm meneer Merlijnquote:Op woensdag 9 mei 2012 16:01 schreef Merlijn het volgende:
Zo... nog een uurtje prullen en dan kunnen we weer naar huus.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:01 schreef Merlijn het volgende:
Zo... nog een uurtje prullen FOK!ken en dan kunnen we weer naar huus.
Waarom moet ik nu denken aan dat "wok-geluid als naam"-verhaal van Najib Amhali ?!quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:01 schreef Egberts het volgende:
[..]
Punten geven met de trapmethode!
Je gaat boven aan de trap staan en laat de stapel toetsen uit je hand vallen. Alles dat tot onder komt heeft een 1, tot aan de eerste tree een 2 und so weiter
Kleng Chong Ping.quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:03 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Waarom moet ik nu denken aan dat "wok-geluid als naam"-verhaal van Najib Amhali ?!
DIE!quote:
Hilaaaarisch!!quote:
Kan iemand hem even opzoeken voor Egberts? is uit freefight...quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:05 schreef Egberts het volgende:
[..]
* Egberts wil naar huis om te luisteren welke Merlijn bedoelt
niet kan youtuben hierquote:Op woensdag 9 mei 2012 16:05 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Kan iemand hem even opzoeken voor Egberts? is uit freefight...
quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:03 schreef vannelle het volgende:
[..]
Toch werkt dat goed, anders had ik nooit de basisschool af kunnen maken.
Die andere ook. Maar "HASSAN! HIJ OOK BROODJE... BROODJE" blijft ook meesterlijk....quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:08 schreef vannelle het volgende:
Niet deze? Dit is freefight
edit: toch niet. wel een fragment maar niet het juiste.
Heb em wel even helemaal afgeluisterd inderdaad.quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:10 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Die andere ook. Maar "HASSAN! HIJ OOK BROODJE... BROODJE" blijft ook meesterlijk....
quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:10 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Die andere ook. Maar "HASSAN! HIJ OOK BROODJE... BROODJE" blijft ook meesterlijk....
En dat moeten dan verschillende woorden zijn zoals bijvoorbeeld: wandjes (spreekt voor zich) en jespen voor als je je pen weer teruggevonden hebt?quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:11 schreef belle1608 het volgende:
Wat moet er op de puntjes komen?
wand ... pen (3 letters)
toe ... ken (3 letters)
Jaquote:Op woensdag 9 mei 2012 16:13 schreef vannelle het volgende:
[..]
En dat moeten dan verschillende woorden zijn zoals bijvoorbeeld: wandjes (spreekt voor zich) en jespen voor als je je pen weer teruggevonden hebt?
wat is een toekij?quote:
Ja snap hem nu.quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:15 schreef belle1608 het volgende:
[..]
wat is een toekij?
moeten dus 2 losse woorden worden.
milieu park eren (park stond dus op de puntjes)
Bij de 1e fout gemaaktquote:Op woensdag 9 mei 2012 16:15 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ja snap hem nu.
wand ... pen (3 letters)
toe val ken (3 letters)
Ja zeg!quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:17 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Bij de 1e fout gemaakt
wand rek enen sorry maar oplossing is er voor nu
zal nog 1 zoeken
quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:18 schreef vannelle het volgende:
[..]
Dus wij hebben nu voor niks allemaal koppijn van het nadenken? Fraai is dat.....
B = denk ik sleutel & bos = sleutelbosquote:
E: Bereklauw?quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:21 schreef belle1608 het volgende:
[..]
B = denk ik sleutel & bos = sleutelbos
.......quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:21 schreef belle1608 het volgende:
[..]
B = denk ik sleutel & bos = sleutelbos
E = bere& klauw = bereklauw
H = nacht & wacht = nachtwacht
quote:
quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:24 schreef Rucky het volgende:
[..]![]()
En wisseltruuk, nachtwacht, broodrooster(?)
broodrooster! tuurlijk!quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:24 schreef Rucky het volgende:
[..]![]()
En wisseltruuk, nachtwacht, broodrooster(?)
is toch koos alberts?quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:27 schreef Egberts het volgende:
ik zie ik zie wat jij niet ziet ...
menneke pis en een baco
een bushokje en een vreemde snuiter (buschauffeur misschien?)
d = abrikoosquote:Op woensdag 9 mei 2012 16:27 schreef Egberts het volgende:
ik zie ik zie wat jij niet ziet ...
menneke pis en een baco
een bushokje en een vreemde snuiter (buschauffeur misschien?)
quote:
Nee, ben het niet met c eens. is een bahco, een schroefsleutel maar echt geen bak.quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:32 schreef belle1608 het volgende:
A: broodrooster, 6e letter = r
B: sleutelbos, 8e letter = b
C: pisbak, 3e letter = s
D: abrikoos, 4e letter = i
E: berenklauw, 6e letter = k
F: spoorbalk, 4e letter = o
G: wisseltruck, 7e letter = t
H: nachtwacht, 6e letter = w
klopt?
okquote:Op woensdag 9 mei 2012 16:34 schreef vannelle het volgende:
[..]
Nee, ben het niet met c eens. is een bahco, een schroefsleutel maar echt geen bak.
Vond de mijne beter.quote:
quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:31 schreef vannelle het volgende:
Dan is C zeikgereedschap oftewel een penis.
Krijg ik nu een sticker juf Belle?
Hints:quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:32 schreef belle1608 het volgende:
A: broodrooster, 6e letter = r
B: sleutelbos, 8e letter = b
C: pisbak, 3e letter = s
D: abrikoos, 4e letter = i
E: berenklauw, 6e letter = k
F: spoorbalk, 4e letter = o
G: wisseltruck, 7e letter = t
H: nachtwacht, 6e letter = w
klopt?
Ik zit te wachten tot ze verteld dat er een fout in de opgave zitquote:Op woensdag 9 mei 2012 16:37 schreef vannelle het volgende:
Nieuwe opgave even naar deze pagina halen:
bom...tijd en het is geen "vol" (waarom eigenlijk niet?)
Omdat we hebben gerekend en het niet kloptquote:Op woensdag 9 mei 2012 16:40 schreef Egberts het volgende:
[..]
Ik zit te wachten tot ze verteld dat er een fout in de opgave zit
Ik heb Iriths(?) avatar 1000x als achtergrond.quote:
Whut?quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:45 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik heb Iriths(?) avatar 1000x als achtergrond.
Da's je bureaubladachtergrond.quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:45 schreef Rucky het volgende:
[..]
spannendquote:Op woensdag 9 mei 2012 16:45 schreef Rucky het volgende:
[..]
Goede reis (ben je lang onderweg?)quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:46 schreef Egberts het volgende:
Ik ga mij langzaam naar huis begeven. Ik ga er van uit dat deze lastige puzzels dalijk opgelost zijn, en er dan wat puzzels komen die zelfs ik kan oplossen
Of meer algemeen: een tool.quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:44 schreef Egberts het volgende:
die bahko een key? of een wrench?
en dat franse woord tgv?
hahaquote:Op woensdag 9 mei 2012 16:50 schreef vannelle het volgende:
Trouwens, zitten we met z'n allen jouw iq test te maken?
Hoe kom je hier aan?
Ziet er goed uit.quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:57 schreef belle1608 het volgende:
*gaat kijken of antwoorden van puzzel 2 kloppen *
Tot zo.quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:04 schreef belle1608 het volgende:
*laptop opnieuw gaat opstarten ivm updates tot zo!*
haha ja denk hetquote:
Ik ga voor een broccoli ovenschotel denk ik.quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:28 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Dat ging best snel denk ik
Wat eet jij?
Klinkt wel lekkerquote:Op woensdag 9 mei 2012 17:29 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik ga voor een broccoli ovenschotel denk ik.
Laten we maar eens gezond doen een keerquote:
Da's de nieuwe ireth skin....quote:
Ahahaha hoe kan dat nou weer?!quote:
het is die rootkitquote:
Verstandigquote:Op woensdag 9 mei 2012 17:30 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Laten we maar eens gezond doen een keer
Daar ben ik nog niet eens mee bezig geweest.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |