Hou nog ff vol, de zomer komt er aan! 2013 geloof ik.quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:24 schreef LaPeach het volgende:
Zo trouwens moet toch nog wel ff iets kwijt...
Begin nu toch wel aardig moedeloos te worden door dit pokkeweer iedere keer zeg
1 dag mooi weer daarne weer dagen regen
Gelukkig dat houd me positiefquote:Op woensdag 9 mei 2012 15:25 schreef vannelle het volgende:
[..]
Hou nog ff vol, de zomer komt er aan! 2013 geloof ik.
Moet je eens naar www.accuweather.com gaan, kun je de vooruitzichten per plaatsnaam opzoeken.quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:27 schreef belle1608 het volgende:
*ook behoefte heeft aan zomers weer, maar hoopt eerst dat het a.s. vrijdag droog is, dan ga ik met m'n kleuters naar de Hortus Botanicus*
Meester van groep 6 zei: 'dit is net de leeftijd waarop ze je nog willen helpen als je het vraagt, als je het in groep 8 vraagt lachen ze je vierkant uit' dus nee dit was geen uitprobeersel.quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:29 schreef vannelle het volgende:
Nou Belle, dat klinkt alsof je een hele positieve dag hebt gehad.
Je had ook overwicht gelukkig, anders is het einde zoek met die snotapen.
Of is dat iets van vroeger dat je bij een invaller probeert hoe ver je kunt gaan?
Leuke traptredes heb jijquote:Op woensdag 9 mei 2012 15:30 schreef DJMO het volgende:
Kelder voor:
[ afbeelding ]
kelder na:
[ afbeelding ]
't water stond tot net onder de watermeter .... nu ligt er nog een klein laagje, en zit ik op de loodgieter te wachten met au rug ..
* vannelle schuift DJMO een paar vers gehaalde pijnstillers toequote:Op woensdag 9 mei 2012 15:30 schreef DJMO het volgende:
en zit ik op de loodgieter te wachten met au rug ..
Voor herhaling vatbaar dus.quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:31 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Meester van groep 6 zei: 'dit is net de leeftijd waarop ze je nog willen helpen als je het vraagt, als je het in groep 8 vraagt lachen ze je vierkant uit' dus nee dit was geen uitprobeersel.
Ik kende er al een aantal door broertjes/zusjes dus dat was wel fijn ook met de namen. En het zijn allemaal 'normale' namen dus niet zo heel moeilijk
Vooruitzicht: 10 en 11 uur, buien hahaquote:Op woensdag 9 mei 2012 15:30 schreef vannelle het volgende:
[..]
Moet je eens naar www.accuweather.com gaan, kun je de vooruitzichten per plaatsnaam opzoeken.
Regenkleding mee dus. Door de regen struinen is altijd een stuk minder leuk dan in je t-shirt van het mooie weer genieten.quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:33 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Vooruitzicht: 10 en 11 uur, buien haha
Wie weet valt het mee en ze zullen toch ook wel een regenprogramma hebbenquote:Op woensdag 9 mei 2012 15:35 schreef vannelle het volgende:
[..]
Regenkleding mee dus. Door de regen struinen is altijd een stuk minder leuk dan in je t-shirt van het mooie weer genieten.
Jammer joh!!
Ik vorig jaar, maar toen was het onwijs warm! (ook met de kleuters, toen als stagiaire)quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:42 schreef vannelle het volgende:
Geen idee, ben er nooit geweest.![]()
Maar misschien valt het idd mee, vooruitzichten veranderen nog wel eens.![]()
* vannelle duimt voor goed weer op vrijdag
Respect hoor... Ik heb mijn handen al vol aan 1 kleuterquote:Op woensdag 9 mei 2012 15:43 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Ik vorig jaar, maar toen was het onwijs warm! (ook met de kleuters, toen als stagiaire)
Heb er nu 26, volgend schooljaar 31quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:45 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Respect hoor... Ik heb mijn handen al vol aan 1 kleuterLaat staan 25+
Klinkt als een druk baantje idd, moet je goed kunnen lassowerpen om de groep bij elkaar te houden.quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:45 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Respect hoor... Ik heb mijn handen al vol aan 1 kleuterLaat staan 25+
En wat ga je morgen stuk maken zodat je'm morgen weer ziet?quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:45 schreef DJMO het volgende:
bijna een watervrije kelder heeft
lekker ding is er weer
D'r gaan naar de Hortus ook 8 moeders & m'n duo mee (anders kan ik ze niet vervoerenquote:Op woensdag 9 mei 2012 15:47 schreef vannelle het volgende:
[..]
Klinkt als een druk baantje idd, moet je goed kunnen lassowerpen om de groep bij elkaar te houden.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:48 schreef vannelle het volgende:
[..]
En wat ga je morgen stuk maken zodat je'm morgen weer ziet?
quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:47 schreef vannelle het volgende:
[..]
Klinkt als een druk baantje idd, moet je goed kunnen lassowerpen om de groep bij elkaar te houden.
duo?quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:48 schreef belle1608 het volgende:
[..]
D'r gaan naar de Hortus ook 8 moeders & m'n duo mee (anders kan ik ze niet vervoeren)
Zij werkt ma,di,wo,vr en ik de donderdagquote:Op woensdag 9 mei 2012 15:49 schreef vannelle het volgende:
[..]
duo?
staan jullie met z'n 2en voor de klas of vraag ik nu iets heel stoms?
quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:47 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Heb er nu 26, volgend schooljaar 31
Oeee lekkah DJMO, kan je niet stiekum een foto maken
Kee, duidelijk. Thanks!quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:50 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Zij werkt ma,di,wo,vr en ik de donderdag
Op wo & vr geeft ik extra ondersteuning in mijn klas en staan we dus 'dubbel'
quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:01 schreef Merlijn het volgende:
Zo... nog een uurtje prullen en dan kunnen we weer naar huus.
Punten geven met de trapmethode!quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:26 schreef belle1608 het volgende:
Dus tijdens spelling was het dood, dood stil, je kon een speld laten vallen! Ik toetsen nagekeken, maar kon ze niet beoordelen want ik weet niet hoe hun eigen juf dat doet (heb ik ook aan ze uitgelegd, vonden ze jammer maar wel begrijpelijk.
haha wat een methodequote:Op woensdag 9 mei 2012 16:01 schreef Egberts het volgende:
[..]
Punten geven met de trapmethode!
Je gaat boven aan de trap staan en laat de stapel toetsen uit je hand vallen. Alles dat tot onder komt heeft een 1, tot aan de eerste tree een 2 und so weiter
U heeft een pm meneer Merlijnquote:Op woensdag 9 mei 2012 16:01 schreef Merlijn het volgende:
Zo... nog een uurtje prullen en dan kunnen we weer naar huus.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:01 schreef Merlijn het volgende:
Zo... nog een uurtje prullen FOK!ken en dan kunnen we weer naar huus.
Waarom moet ik nu denken aan dat "wok-geluid als naam"-verhaal van Najib Amhali ?!quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:01 schreef Egberts het volgende:
[..]
Punten geven met de trapmethode!
Je gaat boven aan de trap staan en laat de stapel toetsen uit je hand vallen. Alles dat tot onder komt heeft een 1, tot aan de eerste tree een 2 und so weiter
Kleng Chong Ping.quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:03 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Waarom moet ik nu denken aan dat "wok-geluid als naam"-verhaal van Najib Amhali ?!
DIE!quote:
Hilaaaarisch!!quote:
Kan iemand hem even opzoeken voor Egberts? is uit freefight...quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:05 schreef Egberts het volgende:
[..]
* Egberts wil naar huis om te luisteren welke Merlijn bedoelt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |