Hee, het is laat ja.... En jij ging slapen....quote:
Sorryquote:Op woensdag 9 mei 2012 00:01 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Hee, het is laat ja.... En jij ging slapen....
Ja maar, Ja maar... Ik moet nog....quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:06 schreef belle1608 het volgende:
*merlijn mee naar bed sleurt. Jouw wekker gaat ook weer vroeg*
* excuus zoekt *quote:
Wel! Euh.... Ik geniet even van de rust, anders kom ik niet stop.... ofzo...quote:
Slap, lekker ongezellig ,mij alleen laten gaan slapenquote:Op woensdag 9 mei 2012 00:10 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Wel! Euh.... Ik geniet even van de rust, anders kom ik niet stop.... ofzo...
* Merlijn Belle gaat instoppen... als goedmaker....quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:11 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Slap, lekker ongezellig ,mij alleen laten gaan slapen
quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:11 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* Merlijn Belle gaat instoppen... als goedmaker....
En nou lekker gaan slapen he? * deken optrekt en instopt *.... Verhaaltje van Noef de Beer voorleestquote:
Ahhquote:Op woensdag 9 mei 2012 00:13 schreef Merlijn het volgende:
[..]
En nou lekker gaan slapen he? * deken optrekt en instopt *.... Verhaaltje van Noef de Beer voorleest
Ik wil waaater!!quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:16 schreef Merlijn het volgende:
* Merlijn wegsluipt....
Zo... Nog even van de stilte genieten...
* zucht *quote:
*water opdrinkt*quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:18 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* zucht *
Beker water pakt en naar Belle brengt....
* weer naar boven loopt *quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:20 schreef belle1608 het volgende:
[..]
*water opdrinkt*
*mag ik nog een nachtzoentje?*
Okee...quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:21 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* weer naar boven loopt *
* nachtzoen op voorhoofd geeft *
En nu lekker gaan slapen....
* luistert aan de trap *quote:
* naar slaapkamer van Ireth loopt en Edward Cullen nachtlampje aanzet.... Even knuffelt en zegt: Het is maar een nare droom. Droom maar over fijne dingenquote:Op woensdag 9 mei 2012 00:34 schreef Ireth het volgende:
* Ireth roept: Merlijn!!! Mag er een nachtlampje aan? Ik heb eng gedroomd!
quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:34 schreef Ireth het volgende:
* Ireth roept: Merlijn!!! Mag er een nachtlampje aan? Ik heb eng gedroomd!
quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:36 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* naar slaapkamer van Ireth loopt en Edward Cullen nachtlampje aanzet.... Even knuffelt en zegt: Het is maar een nare droom. Droom maar over fijne dingen![]()
* Pappa Merlijn ook bedje in kruipt *
Mag ik ook naar mijn werk gaan.quote:Op woensdag 9 mei 2012 07:19 schreef belle1608 het volgende:
* belle1608 vraagt zich af waar iedereen uithangt, normaal zijn jullie altijd zo actief op de vroege ochtend!!
Ik wist al dat als jij je hier meld ik weer even de FP kan gaan bekijken.quote:Op woensdag 9 mei 2012 07:24 schreef DJMO het volgende:
ik meld me hier nooit voordat ik de FP volgeflikkerd heb met wat nieuws @ belle
mogguh .. is een keer wat vroeger wakker
Die had ik voor de verandering nog niet bekekenquote:Op woensdag 9 mei 2012 07:24 schreef DJMO het volgende:
ik meld me hier nooit voordat ik de FP volgeflikkerd heb met wat nieuws @ belle
mogguh .. is een keer wat vroeger wakker
quote:Op woensdag 9 mei 2012 07:27 schreef DJMO het volgende:
'dr stond ook nog vrij weinig vanmorgen belle ..
Maar je hept wel een goede fipo gekregen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 07:27 schreef DJMO het volgende:
'dr stond ook nog vrij weinig vanmorgen belle ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |