wat er nu valt kan er vanavond niet vallen tijdens de 6,5k die er op de planning staanquote:Op woensdag 9 mei 2012 07:53 schreef Ireth het volgende:
Mijn hemel! Wat een boel water valt er uit de lucht!
Gmogguh!
Jij krijgt idd de volle laag.quote:Op woensdag 9 mei 2012 07:53 schreef Ireth het volgende:
Mijn hemel! Wat een boel water valt er uit de lucht!
Gmogguh!
Wat er hier valt, valt zowiezo niet bij jouquote:Op woensdag 9 mei 2012 07:55 schreef DJMO het volgende:
[..]
wat er nu valt kan er vanavond niet vallen tijdens de 6,5k die er op de planning staan
theoretisch gezien kan het water weer verdampen en bij DJMO nog eens vallenquote:Op woensdag 9 mei 2012 07:57 schreef Ireth het volgende:
[..]
Wat er hier valt, valt zowiezo niet bij jouOngeacht het tijdstip
Zoiets wou ik ook al zeggen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 07:57 schreef Ireth het volgende:
[..]
Wat er hier valt, valt zowiezo niet bij jouOngeacht het tijdstip
Goeiemorgenquote:Op woensdag 9 mei 2012 08:35 schreef DJMO het volgende:
kan je voortaan even waarschuwen voor de foto's ireth![]()
Als je het verhaal wilt lezen van een man die al zijn hele leven gebukt gaat onder een of andere ziekte...quote:
Als jij hem nu eens kust ...quote:Op woensdag 9 mei 2012 08:37 schreef DJMO het volgende:
als je graag foto's ziet van een man die vol bulten zit .. be my guest ...
Ik heb het artikel ook gelezen en snap niet dat vrouwen hier zo tegen op kijken. Behalve zijn uiterlijk kan het best een leuke dude zijn ...quote:Op woensdag 9 mei 2012 08:39 schreef Ireth het volgende:
[..]
Als je het verhaal wilt lezen van een man die al zijn hele leven gebukt gaat onder een of andere ziekte...
* Ireth vind het heel erg triest
begrijp me niet verkeerd, ik vind het ook triest, maar dat HLN die foto's zonder waarschuwing groot formaat plaatst vind ik nou ook niet echt prettigquote:Op woensdag 9 mei 2012 08:39 schreef Ireth het volgende:
[..]
Als je het verhaal wilt lezen van een man die al zijn hele leven gebukt gaat onder een of andere ziekte...
* Ireth vind het heel erg triest
Mjah.. ik heb er weinig moeite mee om er naar te kijken, maar dat is natuurlijk voor iedereen persoonlijkquote:Op woensdag 9 mei 2012 08:42 schreef DJMO het volgende:
[..]
begrijp me niet verkeerd, ik vind het ook triest, maar dat HLN die foto's zonder waarschuwing groot formaat plaatst vind ik nou ook niet echt prettig
Vooral omdat er Bizar in staat.quote:
verslapen zeker?quote:
Nee dat niet. Ik noem het een "Mijn-bed-lag-te-lekker-en-ik-ga-wel-wat-later-naar-mijn-werk-ochtend".quote:
Dat had ik gisteren.quote:Op woensdag 9 mei 2012 09:03 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Nee dat niet. Ik noem het een "Mijn-bed-lag-te-lekker-en-ik-ga-wel-wat-later-naar-mijn-werk-ochtend".
Later beginnen eerder naar huis?quote:Op woensdag 9 mei 2012 09:03 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Nee dat niet. Ik noem het een "Mijn-bed-lag-te-lekker-en-ik-ga-wel-wat-later-naar-mijn-werk-ochtend".
Laat beginnen vroeg wel, je kunt niet allebei tegelijk....quote:
Oh da's fijnquote:Op woensdag 9 mei 2012 09:18 schreef DJMO het volgende:
de hoofdmoneteur gaat contact opnemen met de woningbouw om de schade evt. te vergoeden .. bood hij volledig uit zichzelf aan
Zeker.quote:
quote:Op woensdag 9 mei 2012 10:33 schreef Egberts het volgende:
* Egberts blaast wat leven in het topic
Iedereen aan het werk ofzo?
Dat moet ook gebeuren.quote:Op woensdag 9 mei 2012 10:33 schreef Egberts het volgende:
* Egberts blaast wat leven in het topic
Iedereen aan het werk ofzo?
Goedemorgen....Zoveel aan je hoofd?quote:Op woensdag 9 mei 2012 10:44 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ik ga zo maar een boek schrijven ofzo, dat hoofd moet leeg! Enne een goedemorgen
Het is pauze en jij gaat de kelder leegtrekken.quote:
lach je me nou uit\?quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:41 schreef Merlijn het volgende:
Zo.... Ik ben weer aan het werk... * proest *
Nee? Waarom zou ik?quote:
Ja hoor.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |