Het is bijna twee weken goedgegaan...quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:13 schreef LaPeach het volgende:
Hallo allemaal
Merlijn ben je nog aan het kl*te met je telefoon??
MO heeft een "Fix you" dagquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:20 schreef DJMO het volgende:
_eindelijk_ droger wordt as we speak gemaakt nu
grrr vervelendquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:14 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Het is bijna twee weken goedgegaan...Nu toch maar eraf en wachten op de "echte" jailbreak.
yeahhhhquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:20 schreef DJMO het volgende:
_eindelijk_ droger wordt as we speak gemaakt nu
Heb je ook ervaring met android tablets? Die kut Bol.com heeft een aplikatie daarop geinstalleerd. Maar om die te verwijderen moet je met rootkids gaan kloten en dat is niet verstandig als je niet weet wat je doet.quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:07 schreef Merlijn het volgende:
Jailbreak maar van de foon afhaalt. Dit schiet niet op....
Goede middag.quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:13 schreef LaPeach het volgende:
Hallo allemaal
Merlijn ben je nog aan het kl*te met je telefoon??
Klein beetje Maar zo moeilijk is niet volgens mij.quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:25 schreef Rucky het volgende:
[..]
Heb je ook ervaring met android tablets? Die kut Bol.com heeft een aplikatie daarop geinstalleerd. Maar om die te verwijderen moet je met rootkids gaan kloten en dat is niet verstandig als je niet weet wat je doet.
[..]
nee, bewust nietquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:24 schreef DJMO het volgende:
alleen heb ik nu wel serieus echt een aanhanger om al m'n zooi naar de stort te brengen ...
Merlijn .. heb jij een trekhaak toevallig ?
m'n koffie _o-quote:
Nope. Ook die niet. Daarnaast mag ik niet met aanhanger rijden.quote:
Shht... Ik mag het niet.....quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:49 schreef vannelle het volgende:
Mag je wel hoor, alleen niet zwaarder dan 750 kg. Of de combinatie niet zwaarder dan 3500 kg als dat niet verhoogd is waarbij het trekkend voertuig zwaarder moet zijn dan kar+laadvermogen.
Zo, heel lulverhaal voor niks want je hebt geen trekhaak.
Dat lijkt mij ook niet van wat ik ervan gelezen heb maar als jij eens tijd hebt zou ik daar graag gebruik van maken voordat ik de boel om zeep help.quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:27 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Klein beetje Maar zo moeilijk is niet volgens mij.
Der moet ook altijd weer iemand zijn die het verpest.quote:
Het is een gave.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:06 schreef Rucky het volgende:
Der moet ook altijd weer iemand zijn die het verpest.
En het zijn ook altijd de zelfdequote:Op woensdag 9 mei 2012 14:06 schreef Rucky het volgende:
Der moet ook altijd weer iemand zijn die het verpest.
Jij bent ook echt overal goed in.quote:
geef hem nou niet al teveel credits, dalijk gaat hij nog naast zijn schoenen lopenquote:
Oh ja, en nog 1.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:23 schreef LaPeach het volgende:
[..]
geef hem nou niet al teveel credits, dalijk gaat hij nog naast zijn schoenen lopen
quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:24 schreef vannelle het volgende:
[..]
Oh ja, en nog 1.Toe maar, durven jullie wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |