Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
FIFA toernooi PS3quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Waarheen dan?quote:
wel lekker snel.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:18 schreef Pobberd het volgende:
[..]
Gelukkig hebben ze nu Holman, ook al is dat een heel andere speler
Daar moet de pace van Welbeck gecompenseerd wordenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:17 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hij schijnt naar Leicester te willen, maar of zij hem willen hebben...
Was dat GGMM die die foto poste?quote:
Natuurlijk niet, gek.quote:
Jaquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:26 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, gek.Die was waarschijnlijk op hetzelfde moment aan het opruimen.
Je weet maar nooit, een mod in een dronken buiquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:26 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, gek.Die was waarschijnlijk op hetzelfde moment aan het opruimen.
Hij heeft ook maar 74 Heading.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:33 schreef Pobberd het volgende:
[..]
Toenet kon hij de bal er gewoon inkoppen, kopt hij recht op de keeper
Als je 1 roulette doet op de middenlijn, sta je al voor de keeper. Hij voelt echt stukken sneller dan Agbon La Whore en Doumbinee.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:43 schreef laucas het volgende:
[..]
No shit. Jammer genoeg heeft hij het Agbonlahore-imago want pace abuse.
Ik krijg ze nooit meer zo tegen sinds ik de verdediger voor het doel ben gaan besturen in plaats van je LB of RB. Easy as 123.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:48 schreef vandermar het volgende:
Ik vrag mij af hoe mensen het leuk kunnen vinden om elke wedstrijd langs de zijlijn te rennen met Young en Walcot en vervolgens de bal richting 2e paal te slingerenaltijd krijg ik dan goals tegen
Ik word regelmatig door Crouch gekloptquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:53 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik krijg ze nooit meer zo tegen sinds ik de verdediger voor het doel ben gaan besturen. Easy as 123.
IF Walker is ook te pruimenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:58 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
noem je meteen de twee slechtste backs uit de BPL.
Taiwo en Richards denk
3e keer op rij braziliaans team... gaat weer zwaar wordenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:59 schreef OmniRocket het volgende:
helaas finale gouden toernooi verloren.. creëer niet voldoende, en verdedigend snelheid te kort.
nu Work It Out finale
Walker en Taiwo danquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:58 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
noem je meteen de twee slechtste backs uit de BPL.
Taiwo en Richards denk
quote:
Mwa, heb niet veel potjes met Richards gespeeld, maar Walker voelt echt goed aan vind ik. Heel responsivequote:
http://nl.twitch.tv/rijst_van_fokquote:
Neequote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:12 schreef GekkeZuiden het volgende:
Ben er weer,
Nog wat bijzonders gebeurd?
Iemand kwam random binnenvallen in dit topic met een naaktfoto van een Admin.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:12 schreef GekkeZuiden het volgende:
Ben er weer,
Nog wat bijzonders gebeurd?
Serieus?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:14 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Iemand kwam random binnenvallen in dit topic met een naaktfoto van een Admin.Nu heeft hij een ban en is dit topic weer schoon.
Haha wie was dat dan?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:14 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Iemand kwam random binnenvallen in dit topic met een naaktfoto van een Admin.Nu heeft hij een ban en is dit topic weer schoon.
Ik ben nog steeds in shock. Foto heeft zeker 10 minuten hier gestaan en ik bleef af en toe even glurenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:15 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Serieus?
Pics or it didn't happen is hier wel op zijn plaats ...
Je bedoelt Beckford denk ik ?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:18 schreef vandermar het volgende:
[..]
Daar moet de pace van Welbeck gecompenseerd worden
Was het een dame of een heer?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds in shock. Foto heeft zeker 10 minuten hier gestaan en ik bleef af en toe even gluren
Dame, anders zou ik niet kijkenquote:
nee hor hep geen ben gr grquote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:14 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Jaquote:
DM ZE DAN OOK GEWOONquote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:24 schreef Lindgren. het volgende:
DE TIETEN VAN YVONNE ZIJN ZONET GEPOST. ALARM. ALARM.
Dat geheimzinnige gedoe.
Dat wil je niet, trust me.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:27 schreef StijnDa het volgende:
[..]
DM ZE DAN OOK GEWOON![]()
mits ze lekker zijn.
jaquote:
Zal ik dan niet op pace geklopt worden denk je?quote:
Toure is kutquote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:34 schreef laucas het volgende:
Taiwo - Toure- Kompany - Richards
Tanks toch?
alleen als je nilmar of heskey tegnekomtquote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:34 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zal ik dan niet op pace geklopt worden denk je?
Koevermans is anders ook een bengel hoorquote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:36 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
alleen als je nilmar of heskey tegnekomt
Die is op de Xbox echt niks waard, hij is ook slecht, slechte dribbling en een slecht schot. Trouwens, Pedro in een 5k pack is best goed, alleen hij is niks meer waard zoals bijna alle NIF gold spelers met 85 of lagere overall.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:22 schreef DutchSL het volgende:
Ik krijg net een Koreaantje met 92 pace in een bronze pack, zal vast wel iets waard zijn.
Ik had hem net verkocht voor 1200 (die Koreaan) in 5-2-2-1.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die is op de Xbox echt niks waard, hij is ook slecht, slechte dribbling en een slecht schot. Trouwens, Pedro in een 5k pack is best goed, alleen hij is niks meer waard zoals bijna alle gold spelers met 85 of lagere overall.
Op de Xbox kost hij 300quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:43 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik had hem net verkocht voor 1200 (die Koreaan) in 5-2-2-1.
Doe dan IF Sambaquote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:35 schreef vandermar het volgende:
[..]
Toure is kutalleen wat pace, wil IF Richards wel eens centraal proberen en natuurlijk pace te over
De achterhoede is sneller dan de voorhoede
Geen pacequote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:43 schreef poker4lifee het volgende:
80k coins gehad van Proletariaat, baas.![]()
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:43 schreef poker4lifee het volgende:
80k coins gehad van Proletariaat, baas.![]()
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:51 schreef Lindgren. het volgende:
Rijst is bij vlagen best wel fucking slecht.
En alweer; ik leef zowat in dit topic, maar elke keer als er coins of spelers worden uitgedeeld lig ik verdomme te fappen.
Ik wil er wel een maken?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:52 schreef ZopittyBopBopBop het volgende:
Heeft iemand toevallig een linkje van een goud 41212 BPL team met torres en 'standaard' BPL verdediging (Kompany etc etc)?
Budget +-80k
Hij is gewoon sleeeeecht.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:51 schreef Lindgren. het volgende:
En alweer; ik leef zowat in dit topic, maar elke keer als er coins of spelers worden uitgedeeld lig ik verdomme te fappen.
quote:
http://www.futhead.com/12/squad/707233quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:52 schreef ZopittyBopBopBop het volgende:
Heeft iemand toevallig een linkje van een goud 41212 BPL team met torres en 'standaard' BPL verdediging (Kompany etc etc)?
Budget +-80k
Zou heel tof zijnquote:
Torres is inderdaad een zieke spits. Als je dan toch een spits wilt hebben voor ernaast die alles erin mikt; Bent. Heeft bijna de hoogste finishing stat uit het spel. 90. Belachelijk overpowered en ziek goedkoop die jongen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:59 schreef ZopittyBopBopBop het volgende:
[..]
Zou heel tof zijnDankzij jou tijdje geleden ook al frans en serie A team compleet kunnen maken
Ben alleen klaar met frans 433 dus dat gaat de deur uit en wil nu graag BPL 41212. Budget weet ik dusniet precies, heb ong 65k nu maar zet dus nog heel team in de verkoop. Denk aan 80k-120k ongeveer. Heb verder 'standaard' Frans / Ligue1 team (incl UP benzema, nasri en ribery) maar weet niet goed hoeveel geld ikdaar nu nog voor krijg.
Wil inieder geval Torres (scoort zo ontzettend vaak tegen mij met zieke curve balletjes en uit onmogelijke hoeken, dus die wil ik graag). Verder sta ik open voor allesHart / Cech maakt me ook niet heel veel uit. Van Persie zou leuk zijn maar vrees dat ik dat niet redt samen met Torres.
Die link dus, voor het geval je 'm gemist had.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:56 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[..]
http://www.futhead.com/12/squad/707233
Nee. Nee. Nee.quote:
In de stream speel ik latijd slecht. Hoewel het vanavond nog best meevielquote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:51 schreef Lindgren. het volgende:
Opbokken.quote:
Jawel. Sagna heeft een High def workrate.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:05 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nee. Nee. Nee.
__
Soms is de FUT-markt toch wel om te huilen, zo instabiel. Vanmiddag een paar SIF Jantjes zien gaan voor <33k en als ik de coins dan heb stijgt ie ineens weer als een malle.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:00 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Torres is inderdaad een zieke spits. Als je dan toch een spits wilt hebben voor ernaast die alles erin mikt; Bent. Heeft bijna de hoogste finishing stat uit het spel. 90. Belachelijk overpowered en ziek goedkoop die jongen.
[..]
Die link dus, voor het geval je 'm gemist had.Verder kon ik het weer niet laten om er twee 5* skillers in te doen. (Arfa en Taarabt) Op RM kun je niet heel veel anders, maar op CAM kun je zelf nog kiezen. (Net als LM, Nani, Bale) (En RB, Walker, Johnson)
De basis staat in ieder geval.
Ziet er al goed uit. Ga dan denk ik voor Bale op LM, kan namelijk nog wel wat duurder denk ik, prijzen liggen op futhead liggen vaak te hoog.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:56 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[..]
http://www.futhead.com/12/squad/707233
Maakt opzich niet uit wie je daar neer zet. De LM en RM zijn toch onzichtbaar.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:07 schreef ZopittyBopBopBop het volgende:
[..]
[..]
Ziet er al goed uit. Ga dan denk ik voor Bale op LM, kan namelijk nog wel wat duurder denk ik, prijzen liggen op futhead liggen vaak te hoog.
Ben geen skiller dus dat doet me niet zo heel veelvind ben arfa wel top.
Heb je een alternatief en/of ervaring met andere CAM?
Ik heb zelf Dembélé op CF gehad, die me erg beviel en minder dan 1k kost. Als dure optie kun je gaan voor Nasri, Van der Vaart of IF Sessegnon. Daartussenin heb je bijvoorbeeld nog NIF Suárez, Thierry Henry.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:07 schreef ZopittyBopBopBop het volgende:
[..]
[..]
Ziet er al goed uit. Ga dan denk ik voor Bale op LM, kan namelijk nog wel wat duurder denk ik, prijzen liggen op futhead liggen vaak te hoog.
Gerrard! Nu betaalbaar na die zieke drop van laatst.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:07 schreef ZopittyBopBopBop het volgende:
[..]
[..]
quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:11 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Gerrard! Nu betaalbaar na die zieke drop van laatst.
Of die inderdaad.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:11 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Gerrard! Nu betaalbaar na die zieke drop van laatst.
Die Up Mata ga ik ook eens halenquote:Op woensdag 9 mei 2012 00:12 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Of die inderdaad.
Ik vond Mata trouwens fantastisch als LW in een 4-3-2-1. Geen idee of hij in een 4-4-2 uit de verf komt. Bale past daar beter vanwege zijn allround stats gok ik.
Xbox of PS3?quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:14 schreef ZopittyBopBopBop het volgende:
Thanks allemaal!
Yaya Touré > Ramires?
Heb het tot nu toe zo, maar moet ook financieel even kijken hoe ver ik kom..
edit: http://www.futhead.com/12/squad/707353
Dat zijn echt heel verschillende spelers.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:14 schreef Rijst het volgende:
[..]
Die Up Mata ga ik ook eens halenMaar eerst David Silva want ik vind die Tiote echt slecht
Xbox.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:16 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Xbox of PS3?
[..]
Dat zijn echt heel verschillende spelers.
Adebayor, Ba, Hernandez, Balotelli.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:16 schreef ZopittyBopBopBop het volgende:
[..]
Xbox.
Iemand alternatief voor Bent evt?
Niet zo'n goede voor die prijs.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:16 schreef ZopittyBopBopBop het volgende:
[..]
Xbox.
Iemand alternatief voor Bent evt?
Mata op LW maar dat is niet nodig want Villa doet het goed en Silva op cm ipv Tiote. Het liefst wil ik daar een Ivoriaan maar die heb je niet behalve toure.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:16 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Xbox of PS3?
[..]
Dat zijn echt heel verschillende spelers.
We delen dzelfde meningquote:Op woensdag 9 mei 2012 00:18 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Niet zo'n goede voor die prijs.
Up Suarez maar duurder. Wel erg goed.
Triest. Laptop echt kapot.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:20 schreef Rijst het volgende:
[..]
We delen dzelfde meningHoe is het met je apparatuur?
Ja. Duurder maar stukken beter.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:22 schreef ZopittyBopBopBop het volgende:
Touré > Ramires, de moeite waard?
Ik heb niet de hele tijd gekeken, maar er waren op een gegeven moment een paar minuten waarin je achter elkaar balverlies leed.quote:
Die rating van RVPquote:Op woensdag 9 mei 2012 00:57 schreef Maver24 het volgende:
Ea heeft weer een fout begaan. Net een foto in ut gekomen op de main page rechtsboven met 3 BPL TOTY spelers erin.
RVP 94
Rooney
Toure 90
Was helaas maar heel even te zien. Ook blauwe kaartjes
Ratings zijn belachelijkquote:Op woensdag 9 mei 2012 00:57 schreef Maver24 het volgende:
Ea heeft weer een fout begaan. Net een foto in ut gekomen op de main page rechtsboven met 3 BPL TOTY spelers erin.
RVP 94
Rooney
Toure 90
Was helaas maar heel even te zien. Ook blauwe kaartjes
Hopen op een IF vandaagquote:Op woensdag 9 mei 2012 08:04 schreef GuRBuH het volgende:
Beste CAM van de BPL: Wesley Hoolahan, de Ierse Messi.
Volgens mij komt er geen eredivisie TOTYquote:Op woensdag 9 mei 2012 09:41 schreef Apekoek het volgende:
Slaat dit ergens op? De Eredivisie TOTY prediction? http://futhead.com/12/squad/502004
er komt geen Eredivisie TOTY.quote:Op woensdag 9 mei 2012 09:41 schreef Apekoek het volgende:
Slaat dit ergens op? De Eredivisie TOTY prediction? http://futhead.com/12/squad/502004
Van welke leagues wel? Serie A, Liga BBVA en Engeland?quote:Op woensdag 9 mei 2012 09:49 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Volgens mij komt er geen eredivisie TOTY
Denk het wel..quote:Op woensdag 9 mei 2012 09:50 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Van welke leagues wel? Serie A, Liga BBVA en Engeland?
Valt mee, is nog redelijk gewildquote:Op woensdag 9 mei 2012 10:41 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Veel meer waard is die tegenwoordig Ook niet meer
Staan er genoeg op voor 400/500 binquote:Op woensdag 9 mei 2012 10:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Valt mee, is nog redelijk gewild
Potje H2H doen ofzo?quote:
800 SP 950 BIN heb ik hem staan, heb ook een Oduro voor 2k opgepikt, ben benieuwd hoeveel ik eruit kan halenquote:
Dikke profit jongequote:Op woensdag 9 mei 2012 10:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
800 SP 950 BIN heb ik hem staan, heb ook een Oduro voor 2k opgepikt, ben benieuwd hoeveel ik eruit kan halen
Wie het kleine niet eert...quote:
quote:Our friends at PlayStation are performing maintenance on PSN today from 4pm-1am UK time (11am-8pm NYC). Online access may be interrupted
Het is toch zoquote:
Scherpquote:
Nagatomo, Armero, Santon etc oppikken in fatsoenlijke formaties en verkopen voor 800-1000c BIN....quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Het is toch zo
Ik heb maar 5k, kan weinig verder
[..]
Scherp
Eens kijken of er wat te vinden is op die spelers, bedanktquote:Op woensdag 9 mei 2012 11:06 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Nagatomo, Armero, Santon etc oppikken in fatsoenlijke formaties en verkopen voor 800-1000c BIN....
Alsof je die ooit had.quote:Op woensdag 9 mei 2012 10:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heb op het moment geen goed FUT-team, ben aan het handelen
Ik had ooit 130k.quote:
Iemand moet het doen...quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:10 schreef Rijst het volgende:
Ik ga automatisch GJE afzeikensorry sorry echt sorry .
Ik doe toch gewoon normaal nu..quote:
Dat zei je leeftijdgenoot ook altijd.quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik doe toch gewoon normaal nu..
Teveel verlies gemaakt op teams en het geld wat ik nog had aan pakjes weggeggooidquote:
quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Teveel verlies gemaakt op teams en het geld wat ik nog had aan pakjes weggeggooid
Sowieso een TOTW.quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:14 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dat zei je leeftijdgenoot ook altijd.
Dusse vandaag komt de BPL TOTY uit en de gewone TOTW toch?
Welkom UTquote:Op woensdag 9 mei 2012 11:19 schreef UltimateTeam het volgende:
Mensen heb een account aangemaakt voor dit forum omdat dit denk ik het meest actieve fut forum is dus ik zal vanaf nu hier ook regelmatig posten. Zelf speel ik fut op de ps3.
Wat voor team heb je?quote:
Je hebt alleen geen Llorente, maar Pato en Palacio en Jovetic er achter?quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:24 schreef UltimateTeam het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#jCEb82vTbdm9O
Dit is mijn team als je de workrates van LLorente veranderd is het echt een mega spits vind ik dan,
kopt alles erin.
doe is een picje.quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:28 schreef UltimateTeam het volgende:
Nee klopt was me oude team had verkeerde link aan geklikt zal ff me nieuwe team laten zien sorry.
Hoi.quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:19 schreef UltimateTeam het volgende:
Mensen heb een account aangemaakt voor dit forum omdat dit denk ik het meest actieve fut forum is dus ik zal vanaf nu hier ook regelmatig posten. Zelf speel ik fut op de ps3.
Oh gewoon met 1 klik op je dpad? Handig ik ga eens kijken.quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:31 schreef UltimateTeam het volgende:
Nee een keer een custom taktiek aanmaken en dan begin van de westrijd aanklikken
Wat is je dpad?quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:34 schreef Rijst het volgende:
[..]
Oh gewoon met 1 klik op je dpad? Handig ik ga eens kijken.
Neen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:28 schreef DutchSL het volgende:
Pato, Palacio en Jovetic zijn wel allemaal beter dan Llorente
Bronze bankquote:Op woensdag 9 mei 2012 11:24 schreef UltimateTeam het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#jCEb82vTbdm9O
Dit is mijn team als je de workrates van LLorente veranderd is het echt een mega spits vind ik dan,
kopt alles erin.
Llorente vind ik gewoon verschrikkelijk, alleen goed voor crosses maar hij is te traag en te dom (positioning is niet omhoog gegaan t.o.v. de NIF en de low work rate) om zich goed vrij te lopen, hij ook geen actie en maar één been waarmee hij nog niet eens zo'n bijzonder schot heeft. En dan is hij ook nog eens 86 rated dus een open invitatie tot een handicap zonder er iets voor terug te krijgen.quote:
Persoonlijk vind ik het wel een goede speler. Lekker sterk en met wat schijnbeweginkjes verras je elke tegenstander. Schot vond ik ook wel goed.quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:05 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Llorente vind ik gewoon verschrikkelijk, alleen goed voor crosses maar hij is te traag en te dom (positioning is niet omhoog gegaan t.o.v. de NIF en de low work rate) om zich goed vrij te lopen, hij ook geen actie en maar één been waarmee hij nog niet eens zo'n bijzonder schot heeft. En dan is hij ook nog eens 86 rated dus een open invitatie tot een handicap zonder er iets voor terug te krijgen.
Coundoulquote:Op woensdag 9 mei 2012 12:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik had een idee voor een Brazil bronze team maar op Jackson na zijn de CBs te traag, dus ik heb dit bedacht (kijk ook naar de naam)
http://www.futhead.com/12/squad/709580
Ik weet alleen niet of iedereen nu 9 chem krijgt. Die ST Quirino moet trouwens Bruno Andrade zijn.
Dus eigenlijk probeer je 90 minuten via de zijkant te rennen en voor te geven? Leukquote:Op woensdag 9 mei 2012 12:07 schreef UltimateTeam het volgende:
Voor mij is het echt een held als je zijn workrates hebt verandert en je met navas en mata alles voor geeft loopt hij er alles wel in. Want als hij kopt scoort hij en zijn 99 strenght is ook wel fijn.
Ik vergelijk het met de spelers die in de link stonden die hij plaatste.quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:07 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik het wel een goede speler. Lekker sterk en met wat schijnbeweginkjes verras je elke tegenstander. Schot vond ik ook wel goed.
Maar jij vergeleek hem ook met spelers die totaal anders zijn. Jovetic is 5*, Pato een overpowered alleskunner en Palacio is een kneus die alleen kan rennen.
Zeg ik dat dan? ik heb ook nog een middenveld wat scoort, en het is idd leuker als alles zo snel mogelijk naar voren schieten met 2 90 pace aanvallersquote:Op woensdag 9 mei 2012 12:10 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Dus eigenlijk probeer je 90 minuten via de zijkant te rennen en voor te geven? Leuk
quote:
Ja eigenlijk zeg je dat wel ja.quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:07 schreef UltimateTeam het volgende:
Voor mij is het echt een held als je zijn workrates hebt verandert en je met navas en mata alles voor geeft loopt hij er alles wel in. Want als hij kopt scoort hij en zijn 99 strenght is ook wel fijn.
Volgens mij kan een speler in elke league/cup een MoTM of IF krijgenquote:Op woensdag 9 mei 2012 12:13 schreef UltimateTeam het volgende:
Ik hoop dat llorente vnv in vorm is en een motm kaart verdient of kan dat niet in de Europa League?
Boooooooooooooooooooooooring. Als iedereen hier nou hetzelfde standaard BPL team neemt dan hoeven we ook niet meer over spelers te discussiërenquote:Op woensdag 9 mei 2012 12:17 schreef DutchSL het volgende:
Ik zou gewoon Torres nemen, die kan ook koppen, loopt zichzelf vaker in de positie om te koppen en hij kan daarnaast ook nog eens voetballen.
twitter:RobHodson_ twitterde op woensdag 09-05-2012 om 12:18:37TOTY soon! Direct your eyes over to @EASPORTSFIFA reageer retweet
Drogba > Torres.quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:17 schreef DutchSL het volgende:
Ik zou gewoon Torres nemen, die kan ook koppen, loopt zichzelf vaker in de positie om te koppen en hij kan daarnaast ook nog eens voetballen.
Oh, vroeg ie om een andere spits dan?quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:23 schreef DutchSL het volgende:
Welk BPL team? Hij heeft dan drie BPL spelersen ik heb ook geen BPL team.
Ik zou ook geen Ozil, Valdes, Pique en Busquets nemen, maar het ging nu om de spits.
Hij vroeg om tips ja. En ik heb geen vraag nodig om mijn onderbouwde mening te mogen geven, toch?quote:
Nooit geprobeerd, maar lijkt me sterk. Past sowieso niet in dat team.quote:
Wedstrijdje tegen TOTW doen en dan naar team management > opstelling > bewerken en dan kan je 'werktempo' aanpassen.. wel saven natuurlijk.quote:
Je kunt met de vierpuntsdruktoets volgens mij alleen maar je team op (ultra) attacking/defensive zetten (links/rechts) of zaken als counter attack, swap wings, team pressing etc (boven/beneden).quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:36 schreef laucas het volgende:
[..]
Wedstrijdje tegen TOTW doen en dan naar team management > opstelling > bewerken en dan kan je 'werktempo' aanpassen.. wel saven natuurlijk.
Je moet dan wel elke wedstrijd pauzeren en de aangepaste opstelling selecteren en volgens mij kan je dat niet op de dpad zetten hoor.
Neequote:Op woensdag 9 mei 2012 12:38 schreef UltimateTeam het volgende:
Haha klopt iedereen vind andere spelers fijn. Ik heb nu nog ongeveer 100000 over weet niet echt wat er mee te doen. Zou die 89 falcao iets zijn?
Daar heb ik een custom van gemaakt en het werkt best goed. Steeds meer spelers lopen vrij en de verdediging lijkt ook beter te staan.quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:38 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Je kunt met de vierpuntsdruktoets volgens mij alleen maar je team op (ultra) attacking/defensive zetten (links/rechts) of zaken als counter attack, swap wings, team pressing etc (boven/beneden).
Was al gepost. Er was even een plaatje te zien van Persie, Y.Touré en Rooney.quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:55 schreef Confetti het volgende:
Robin van Persie 94 heb ik vernomen van een bron
Nee alleen de grotere competities.quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:07 schreef Barendrecht0180 het volgende:
Komt er van elke league een TOTY dan?
Lees gvd een keer het ea forum. Het is hier al honderdduizend keer gevraagd!!quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:11 schreef Barendrecht0180 het volgende:
[..]
Oke, en ook allemaal tegelijk?:o
Oke, wist niet dat je boos werd xxquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:18 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Lees gvd een keer het ea forum. Het is hier al honderdduizend keer gevraagd!!
Sssssshquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:18 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Lees gvd een keer het ea forum. Het is hier al honderdduizend keer gevraagd!!
Duuc en ik zitten bij de ergste les van de week. Meneer Korenhof!quote:
En dan nog op het FOK! forum zittenquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:21 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Duuc en ik zitten bij de ergste les van de week. Meneer Korenhof!
Dat wordt het BPL TOTY dus, spelers mogen maar in één TOTY zitten en Hart wordt sowieso die van de BPL.quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:20 schreef Maver24 het volgende:
iemand heeft gevraagd wie er in gaat zitten, 1 speler ging hij noemen,
Joe Hart
Ok, dit kan dus betekenen TOTY BPL of Most Improvement players of TOTW speler, weet het niet hoor
Vak?quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:21 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Duuc en ik zitten bij de ergste les van de week. Meneer Korenhof!
Ik care.quote:
quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:37 schreef DutchSL het volgende:
EASPORTSFIFA
Ultimate Team fans: Your #TOTW and latest #TOTY will be announced at 2pm UK time today - in packs from 6pm.
Dat is dus om 15:00 bij ons.
Neuhhquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:37 schreef Rijst het volgende:
[..]
Wordt Kent in het echt ook altijd zo boos?
Als ik bij EA zat zou ik het beter doen dan de mensen die er nu zitten, maar ik denk dat dat ook niet zo moeilijk isquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:39 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Volgens mij als je bij EA op sollicitatie moet dan moet je expres 3 uur te laat komen, word je zeker aangenomen
Oh snap, shit just got realquote:
quote:
Ok, dat misschien niet, maar je zou zeggen dat je de TOTW+TOTY kaarten wel op tijd af kan krijgen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:52 schreef DutchSL het volgende:
Wat is "het" in deze?
Ik denk niet dat jij beter (minder slecht) kan programmeren, modelleren, animeren of marketen dan zij doen
Had ik vanochtend ook al, m'n F5 heeft hem goed gevoeldquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
Sorry!
We have reached the maximum number of users who can sign into FUT Web.
Please try again later.
Ja, maar ik denk niet dat je alleen met de belofte dat je de TOTW/Y kaarten op tijd af krijgt een baan kunt krijgen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ok, dat misschien niet, maar je zou zeggen dat je de TOTW+TOTY kaarten wel op tijd af kan krijgen.
In dezelfde formatie?quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:01 schreef Lindgren. het volgende:
Wtf. NIF Vertonghen krijgt 9 chem en de SIF niet.
Vrij weinig, is niet erg druk de laatste tijdquote:Op woensdag 9 mei 2012 14:02 schreef vandermar het volgende:
Goede middag, FOK! maten
WIe gehts? De afgelopen 15 uur nog iets gemist?
Kaartje wel gekocht maar niet toegepast.quote:
NIEMAND geeft een fuck.quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:56 schreef Fuszy het volgende:
FOK! futters,
nog even bij deze doei zeggen, want hoe dat gisteren ging was een beetje kortaf. Aangezien ik normaal wel redelijk netjes ben wil ik het nu ook wat netter afsluiten.
Waarom stop ik in dit topic? Voor mijn gevoel werd er veel verpest en uiteindelijk die factor, mijn luiheid die ik om wil zetten in beweging en school hebben er voor gezorgd dat ik de uiteindelijke beslissing nam.
Toch wil ik iedereen bedanken voor de hulp, gezelligheid en de leuke potjes. Zelfs een SB, Walxie en GJE. Jullie mogen wel zeer irritant zijn, maar hebben ook veel geholpen en mij laten lachen. Hoort er natuurlijk ook bij
. PS3'ers bedankt voor de potjes en hulp en de Xboxers voor de hulp
. Allemaal bazen hier
.
Tot slot even nog iets over het lopende PS3 toernooi. Mochten jullie hem willen uitspelen, dan vind ik dat prima. Wordt er besloten om het niet te doen en dat laat ik aan jullie over, dan krijgen jullie de 2k inleg terug.
Dus bij deze, Houdoe![]()
en mochten jullie nog vragen hebben, een keer een potje willen spelen oid. Mijn tweede PSN= fuszy2806 (speel ik nu wat meer op wegens die pack only) en mijn DM staat altijd open.
Tot fifa/ FUT13.
Hardquote:
Bij vlagenquote:Op woensdag 9 mei 2012 14:07 schreef vandermar het volgende:
Als ik het woord baas lees dan begin ik altijd te stralenik ben gewoon een fucking baas!
Dude. Blijf gewoon. Dit is wel erg aandachtvragend. Wedden dat je hier volgende week weer wilt posten?quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:56 schreef Fuszy het volgende:
FOK! futters,
nog even bij deze doei zeggen, want hoe dat gisteren ging was een beetje kortaf. Aangezien ik normaal wel redelijk netjes ben wil ik het nu ook wat netter afsluiten.
Waarom stop ik in dit topic? Voor mijn gevoel werd er veel verpest en uiteindelijk die factor, mijn luiheid die ik om wil zetten in beweging en school hebben er voor gezorgd dat ik de uiteindelijke beslissing nam.
Toch wil ik iedereen bedanken voor de hulp, gezelligheid en de leuke potjes. Zelfs een SB, Walxie en GJE. Jullie mogen wel zeer irritant zijn, maar hebben ook veel geholpen en mij laten lachen. Hoort er natuurlijk ook bij
. PS3'ers bedankt voor de potjes en hulp en de Xboxers voor de hulp
. Allemaal bazen hier
.
Tot slot even nog iets over het lopende PS3 toernooi. Mochten jullie hem willen uitspelen, dan vind ik dat prima. Wordt er besloten om het niet te doen en dat laat ik aan jullie over, dan krijgen jullie de 2k inleg terug.
Dus bij deze, Houdoe![]()
en mochten jullie nog vragen hebben, een keer een potje willen spelen oid. Mijn tweede PSN= fuszy2806 (speel ik nu wat meer op wegens die pack only) en mijn DM staat altijd open.
Tot fifa/ FUT13.
Zal het dezelfde groep zijn in het fifa 13 topicquote:Op woensdag 9 mei 2012 14:07 schreef vandermar het volgende:
Als ik het woord baas lees dan begin ik altijd te stralenik ben gewoon een fucking baas!
Ik hoop dat Fuszy in Fifa 13 er wel weer komt
Niet als die wordt geopend in KPDquote:Op woensdag 9 mei 2012 14:08 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Zal het dezelfde groep zijn in het fifa 13 topic
Zeer irritante mensen denk ikquote:Op woensdag 9 mei 2012 14:07 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dude. Blijf gewoon. Dit is wel erg aandachtvragend. Wedden dat je hier volgende week weer wilt posten?Wat is je punt?
Zou wel lame zijnquote:
Dat is niet verkeerd.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:12 schreef vandermar het volgende:
ik heb al 50K profit gehaald door 1 speler alleen al in 3 dagen
voor de rest wat in zilvers gehandeld.
Zo druk is het hier niet de laatste tijdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |