Wat is je dpad?quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:34 schreef Rijst het volgende:
[..]
Oh gewoon met 1 klik op je dpad? Handig ik ga eens kijken.
Neen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:28 schreef DutchSL het volgende:
Pato, Palacio en Jovetic zijn wel allemaal beter dan Llorente
Bronze bankquote:Op woensdag 9 mei 2012 11:24 schreef UltimateTeam het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#jCEb82vTbdm9O
Dit is mijn team als je de workrates van LLorente veranderd is het echt een mega spits vind ik dan,
kopt alles erin.
Llorente vind ik gewoon verschrikkelijk, alleen goed voor crosses maar hij is te traag en te dom (positioning is niet omhoog gegaan t.o.v. de NIF en de low work rate) om zich goed vrij te lopen, hij ook geen actie en maar één been waarmee hij nog niet eens zo'n bijzonder schot heeft. En dan is hij ook nog eens 86 rated dus een open invitatie tot een handicap zonder er iets voor terug te krijgen.quote:
Persoonlijk vind ik het wel een goede speler. Lekker sterk en met wat schijnbeweginkjes verras je elke tegenstander. Schot vond ik ook wel goed.quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:05 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Llorente vind ik gewoon verschrikkelijk, alleen goed voor crosses maar hij is te traag en te dom (positioning is niet omhoog gegaan t.o.v. de NIF en de low work rate) om zich goed vrij te lopen, hij ook geen actie en maar één been waarmee hij nog niet eens zo'n bijzonder schot heeft. En dan is hij ook nog eens 86 rated dus een open invitatie tot een handicap zonder er iets voor terug te krijgen.
Coundoulquote:Op woensdag 9 mei 2012 12:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik had een idee voor een Brazil bronze team maar op Jackson na zijn de CBs te traag, dus ik heb dit bedacht (kijk ook naar de naam)
http://www.futhead.com/12/squad/709580
Ik weet alleen niet of iedereen nu 9 chem krijgt. Die ST Quirino moet trouwens Bruno Andrade zijn.
Dus eigenlijk probeer je 90 minuten via de zijkant te rennen en voor te geven? Leukquote:Op woensdag 9 mei 2012 12:07 schreef UltimateTeam het volgende:
Voor mij is het echt een held als je zijn workrates hebt verandert en je met navas en mata alles voor geeft loopt hij er alles wel in. Want als hij kopt scoort hij en zijn 99 strenght is ook wel fijn.
Ik vergelijk het met de spelers die in de link stonden die hij plaatste.quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:07 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik het wel een goede speler. Lekker sterk en met wat schijnbeweginkjes verras je elke tegenstander. Schot vond ik ook wel goed.
Maar jij vergeleek hem ook met spelers die totaal anders zijn. Jovetic is 5*, Pato een overpowered alleskunner en Palacio is een kneus die alleen kan rennen.
Zeg ik dat dan? ik heb ook nog een middenveld wat scoort, en het is idd leuker als alles zo snel mogelijk naar voren schieten met 2 90 pace aanvallersquote:Op woensdag 9 mei 2012 12:10 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Dus eigenlijk probeer je 90 minuten via de zijkant te rennen en voor te geven? Leuk
quote:
Ja eigenlijk zeg je dat wel ja.quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:07 schreef UltimateTeam het volgende:
Voor mij is het echt een held als je zijn workrates hebt verandert en je met navas en mata alles voor geeft loopt hij er alles wel in. Want als hij kopt scoort hij en zijn 99 strenght is ook wel fijn.
Volgens mij kan een speler in elke league/cup een MoTM of IF krijgenquote:Op woensdag 9 mei 2012 12:13 schreef UltimateTeam het volgende:
Ik hoop dat llorente vnv in vorm is en een motm kaart verdient of kan dat niet in de Europa League?
Boooooooooooooooooooooooring. Als iedereen hier nou hetzelfde standaard BPL team neemt dan hoeven we ook niet meer over spelers te discussiërenquote:Op woensdag 9 mei 2012 12:17 schreef DutchSL het volgende:
Ik zou gewoon Torres nemen, die kan ook koppen, loopt zichzelf vaker in de positie om te koppen en hij kan daarnaast ook nog eens voetballen.
twitter:RobHodson_ twitterde op woensdag 09-05-2012 om 12:18:37TOTY soon! Direct your eyes over to @EASPORTSFIFA reageer retweet
Drogba > Torres.quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:17 schreef DutchSL het volgende:
Ik zou gewoon Torres nemen, die kan ook koppen, loopt zichzelf vaker in de positie om te koppen en hij kan daarnaast ook nog eens voetballen.
Oh, vroeg ie om een andere spits dan?quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:23 schreef DutchSL het volgende:
Welk BPL team? Hij heeft dan drie BPL spelersen ik heb ook geen BPL team.
Ik zou ook geen Ozil, Valdes, Pique en Busquets nemen, maar het ging nu om de spits.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |