Ik had ooit 130k.quote:
Iemand moet het doen...quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:10 schreef Rijst het volgende:
Ik ga automatisch GJE afzeikensorry sorry echt sorry .
Ik doe toch gewoon normaal nu..quote:
Dat zei je leeftijdgenoot ook altijd.quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik doe toch gewoon normaal nu..
Teveel verlies gemaakt op teams en het geld wat ik nog had aan pakjes weggeggooidquote:
quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Teveel verlies gemaakt op teams en het geld wat ik nog had aan pakjes weggeggooid
Sowieso een TOTW.quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:14 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dat zei je leeftijdgenoot ook altijd.
Dusse vandaag komt de BPL TOTY uit en de gewone TOTW toch?
Welkom UTquote:Op woensdag 9 mei 2012 11:19 schreef UltimateTeam het volgende:
Mensen heb een account aangemaakt voor dit forum omdat dit denk ik het meest actieve fut forum is dus ik zal vanaf nu hier ook regelmatig posten. Zelf speel ik fut op de ps3.
Wat voor team heb je?quote:
Je hebt alleen geen Llorente, maar Pato en Palacio en Jovetic er achter?quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:24 schreef UltimateTeam het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#jCEb82vTbdm9O
Dit is mijn team als je de workrates van LLorente veranderd is het echt een mega spits vind ik dan,
kopt alles erin.
doe is een picje.quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:28 schreef UltimateTeam het volgende:
Nee klopt was me oude team had verkeerde link aan geklikt zal ff me nieuwe team laten zien sorry.
Hoi.quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:19 schreef UltimateTeam het volgende:
Mensen heb een account aangemaakt voor dit forum omdat dit denk ik het meest actieve fut forum is dus ik zal vanaf nu hier ook regelmatig posten. Zelf speel ik fut op de ps3.
Oh gewoon met 1 klik op je dpad? Handig ik ga eens kijken.quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:31 schreef UltimateTeam het volgende:
Nee een keer een custom taktiek aanmaken en dan begin van de westrijd aanklikken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |