Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
FIFA toernooi PS3quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Waarheen dan?quote:
wel lekker snel.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:18 schreef Pobberd het volgende:
[..]
Gelukkig hebben ze nu Holman, ook al is dat een heel andere speler
Daar moet de pace van Welbeck gecompenseerd wordenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:17 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hij schijnt naar Leicester te willen, maar of zij hem willen hebben...
Was dat GGMM die die foto poste?quote:
Natuurlijk niet, gek.quote:
Jaquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:26 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, gek.Die was waarschijnlijk op hetzelfde moment aan het opruimen.
Je weet maar nooit, een mod in een dronken buiquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:26 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, gek.Die was waarschijnlijk op hetzelfde moment aan het opruimen.
Hij heeft ook maar 74 Heading.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:33 schreef Pobberd het volgende:
[..]
Toenet kon hij de bal er gewoon inkoppen, kopt hij recht op de keeper
Als je 1 roulette doet op de middenlijn, sta je al voor de keeper. Hij voelt echt stukken sneller dan Agbon La Whore en Doumbinee.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:43 schreef laucas het volgende:
[..]
No shit. Jammer genoeg heeft hij het Agbonlahore-imago want pace abuse.
Ik krijg ze nooit meer zo tegen sinds ik de verdediger voor het doel ben gaan besturen in plaats van je LB of RB. Easy as 123.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:48 schreef vandermar het volgende:
Ik vrag mij af hoe mensen het leuk kunnen vinden om elke wedstrijd langs de zijlijn te rennen met Young en Walcot en vervolgens de bal richting 2e paal te slingerenaltijd krijg ik dan goals tegen
Ik word regelmatig door Crouch gekloptquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:53 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik krijg ze nooit meer zo tegen sinds ik de verdediger voor het doel ben gaan besturen. Easy as 123.
IF Walker is ook te pruimenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:58 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
noem je meteen de twee slechtste backs uit de BPL.
Taiwo en Richards denk
3e keer op rij braziliaans team... gaat weer zwaar wordenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:59 schreef OmniRocket het volgende:
helaas finale gouden toernooi verloren.. creëer niet voldoende, en verdedigend snelheid te kort.
nu Work It Out finale
Walker en Taiwo danquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:58 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
noem je meteen de twee slechtste backs uit de BPL.
Taiwo en Richards denk
quote:
Mwa, heb niet veel potjes met Richards gespeeld, maar Walker voelt echt goed aan vind ik. Heel responsivequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |